Onmogelijke opgave dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik denk dat er zoveel mogelijk Nederlandse ploegen in Europa moeten spelen, en dan ook nog eens hoog eindigen.
Het gaat wel beter als je zelf 5c achtereen de CL wint ofzo. Maarjaquote:
Geen idee, ik heb nooit een stadion gekocht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef Cara het volgende:
Heeft het kopen van je eigen stadion nog gevolgen voor het eventuele bouwen van een nieuw stadion in de toekomst?
Hoeveel zit je nu?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit een stadion gekocht.
De mijne is weer aan t uitbreiden, maarliefst 2,500 plaatsen erbij
Jippie.
Best aardig al.quote:
Ga je dan wel de beker pakken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best aardig al.
Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik twijfel of ik het kampioenschap zal verspelen zodat PSV zich ook voor de CL kan plaatsen. De play-offs verliezen ze iedere keer.
Die heb ik al verloren. Het team is een beetje uit vorm. We waren de bovenliggende partij tegen Excelsior in de halve finale, iets van 26 schoten. Maar geen goals.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga je dan wel de beker pakken?
Nooit doen, altijd voor eigen succes gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best aardig al.
Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik twijfel of ik het kampioenschap zal verspelen zodat PSV zich ook voor de CL kan plaatsen. De play-offs verliezen ze iedere keer.
Echt een beest die portugees ga je voor veel verkopenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Wat aangetrokken talentjes, allemaal gratis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:26 schreef TonyTanter het volgende:
[..]
Echt een beest die portugees ga je voor veel verkopen
Ik verkocht bij m'n eerste seizoen bij Shakhtar 40k aan seizoenskaarten (52000 plekjes), nu 4x kampioen later, zitten er 50k seizoenskaarthouders in het stadion, en bijna elke wedstrijd uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind het zo stom, ik ben 8x achtereen kampioen geworden en dan verkoop je maar 18k seizoenskaarten. Ajax presteert tijden al niks meer (behalve de beker vorig seizoen), en zij verkopen 43k seizoenskaarten
Ben kampioen geworden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit doen, altijd voor eigen succes gaan
Het helpt bij mij om ze aan te bieden tegen lage prijzen, maar ook om ze in de etalage te zetten door ze op te stellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:07 schreef donroyco het volgende:
Wat spelers binnengehengeld
Brescia, seizoen 16/17, Serie A
[ afbeelding ]
Clubs komen bij mij niet mijn overbodige spelers ophalen.Wat is de gouden tip?
Ik heb geen prijs gezet, maar ze zijn ook geen basisspeler waard.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het helpt bij mij om ze aan te bieden tegen lage prijzen, maar ook om ze in de etalage te zetten door ze op te stellen.
Ik bedoel ook in de voorbereiding of iets.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb geen prijs gezet, maar ze zijn ook geen basisspeler waard.
Wel gedaan, maar het is moeilijk ze alsnog te slijten.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook in de voorbereiding of iets.
Ik merk dat als ik spelers op de transferlijst dan mee laat spelen, clubs vaker interesse tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |