NEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:07 schreef Marrije het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat die foto van 8 april niet door de meiden is gemaakt?
Dat wil ik niet zeggen. Ze houden in de gaten dat mensen niet (teveel) over de schreef gaan )quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:21 schreef SAJ het volgende:
Wat doen die mods eigenlijk? Voor mij lijken het een soort mislukte KGB agenten.
Dit type camera heeft geen wachtwoord of zo dus dat kan zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee.
Kan een dader zijn, een vinder van de rugzak....
Perico kun jij niet al die foto's nog groter maken? (en dan ook scherp)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:12 schreef Perico het volgende:
Toch heeft dit omcirkelde object volgens mij een duidelijke schaduw, of een 3D vorm (zoals als je bijvoorbeeld een boek rechtop tafel zet, op die manier):
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:12 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook dat die foto niet door Kris en Lisanne is gemaakt, sterker nog ik denk dat die rugzak waarin de camera zat nooit door rivieren is meegevoerd.
Helaas Jackie... de foto's hebben allen een lage resolutie... als je inzoomt zie je meestens blokjes. Hoe meer megapixels, hoe meer informatie, des te beter kun je dan ook kleine segmenten scherp krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:25 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Perico kun jij niet al die foto's nog groter maken? (en dan ook scherp)
Wil graag kris haar gezicht zien op de quebrada en die ene met haar hand op de rug
En deze wat daar nou ligt en of er idd iemand opstaat
Sjezus Domnivoor. Kan wel heel bijdehand gaan vragen hoe kom je er aan. (of mogen we ze alleen zien als we niet roddelen...quote:
ik vroeg t al eerder. wat zal de reden zijn dat Panama ze nu post?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:57 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben erg terughoudend met foto's, laat dan duidelijk zijn.
Maar deze zijn zojuist gepubliceerd in Panama en dan maakt het niet zo veel meer uit of je ze hier plaatst.
Dat is spijtig. Toch ontzettend bedankt, voor deze geste, denk ik dat ik namens iedereen spreek dat dit zeer op prijs wordt gesteld. Top!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:08 schreef Domnivoor het volgende:
Veel plezier ermee. Ik hou het voor gezien. Over twee uur gaat mijn wekker
Nu je het zegt! Heb ingezoomd en inderdaad: ze heeft helemaal geen hand op haar rug, maar eerder in een 'salut' vorm op haar hoofd. Die foto is dus gemaakt vóórdat iets misging, althans i.i.g de foto van Kris in die rare houding, die nu helemaal geen rare houding blijkt:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:12 schreef Perico het volgende: Je kunt nu wel zien: geen handen op de rug, maar 1 hand in haar haar, de andere naast haar zij.. Wat een originele foto al niet kan uitmaken voor de beeldvorming en discussie.
Absoluut! Domnivoor en ik vliegen elkaar wel eens (op een nette manier ) in de haren maar uiteindelijk willen we hier allemaal heztzelfdequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:09 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat is spijtig. Toch ontzettend bedankt, voor deze geste, denk ik dat ik namens iedereen spreek dat dit zeer op prijs wordt gesteld. Top!
Hoe heb je dit gedaan? hier lijkt t alsof Ze lachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:17 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Heb ingezoomd en inderdaad: ze heeft helemaal geen hand op haar rug, maar eerder in een 'salut' vorm op haar hoofd. Die foto is dus gemaakt vóórdat iets misging, althans i.i.g de foto van Kris in die rare houding, die nu helemaal geen rare houding blijkt:
[ afbeelding ]
Gewoon ingezoomd. Juist daarom denk ik ook dat die foto is van vóórdat iets misging, anders zou ze niet erop lachen en in zo'n salut-begroeting staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:38 schreef jackie12 het volgende: Hoe heb je dit gedaan? hier lijkt t alsof Ze lacht
http://www.nexpanama.com/(...)idas-en-boquete-6835quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:45 schreef Jezus9 het volgende:
Heeft iemand een link naar alle foto's die net gepubliceerd zijn daar?
Die 2e foto rechterkant, daar zou de in het donker genomen "rots" foto zo genomen kunnen zijn, bruine klei achige zijkant, erboven de planten die je vanaf de onderkant ziet. Misschien niet op dit pad maar op een van de vele paden daar, het ziet er exact zo uit tot de geulen aan toe.quote:
Ja, precies. En ze staat achter een rots half op het pad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:12 schreef Perico het volgende:
Je kunt nu wel zien: geen handen op de rug, maar 1 hand in haar haar, de andere naast haar zij..
Wat een originele foto al niet kan uitmaken voor de beeldvorming en discussie.
Net of ze deze plek markeren? Zodat ze het kunnen (laten) terugvinden, ook aan de hand van de foto's.quote:
het zijn slapje takjes, dus die plastic stukjes van die winkeltas uit hun kamer, die je hier ziet, komen niet zo 1,2,3 daar overheen en omheen gevouwen, dat is duidelijk. En het is volgens mij ook idd. een marker, " ik, of wij, waren hier" 2 stukjes, dus misschien: "wij" ? Of, " ik ben hier, de ander zit ergens anders"?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Net of ze deze plek markeren? Zodat ze het kunnen (laten) terugvinden, ook aan de hand van de foto's.
Het lijkt geen grote tak maar een klein takje. Ik zat ook onmiddellijk te denken aan een aanwijzing die ze achter wilden laten. Het lijkt alsof dit takje heel bewust is gefotografeerd. Waarom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Net of ze deze plek markeren? Zodat ze het kunnen (laten) terugvinden, ook aan de hand van de foto's.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:48 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
het zijn slapje takjes, dus die plastic stukjes van die winkeltas uit hun kamer, die je hier ziet, komen niet zo 1,2,3 daar overheen en omheen gevouwen, dat is duidelijk. En het is volgens mij ook idd. een marker,
- ik was hier, of
- wij waren hier (2 stukjes, dus misschien: "wij") of
- ik ben hier, de ander zit ergens anders
- ik/wij zitten hier, maar onze telefoons zijn afgepakt (dus kunnen geen textmessage intypen)
Of: "Hier heb ik de ander achter moeten laten."quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:48 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
het zijn slapje takjes, dus die plastic stukjes van die winkeltas uit hun kamer, die je hier ziet, komen niet zo 1,2,3 daar overheen en omheen gevouwen, dat is duidelijk. En het is volgens mij ook idd. een marker, " ik, of wij, waren hier" 2 stukjes, dus misschien: "wij" ? Of, " ik ben hier, de ander zit ergens anders"?
quote:zo van, neem nog maar even een foto van je vriendin, daarna jagen we dr weg en jij gaat mee met ons oid?
Idd.. of vanaf de persoon die ze achter heeft gelaten een spoor voor zichzelf gemaakt om haar vriendin terug te kunnen vinden of dat men haar terug vindt als ze de vriendin eerst vinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Of: "Hier heb ik de ander achter moeten laten."
ok, mee eens, maar even uitvergroten zou geen kwaad kunnen toch? het licht toch raar op? rare weerkaatsing vanaf vegetatie, terwijl in die vegetatie voor de rest helemaal in dat stuks niets zo sterk licht weerkaatst, als gezien in de 'totaal' foto? nou ja ik kan het zelf iig. niet, heb er geen tooling voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:01 schreef Ouder1 het volgende:
Nog even over de foto van de rotswand/grond.
Ik heb stevig zitten piekeren en goed zitten kijken of het nu een wand of de grond is.
Na lang wikken en wegen kom ik tot de conclusie dat het om grond gaat.
Als je hem bekijkt als wand, naar boven gericht gefotografeerd, dan is die langere tak (dan links boven) raar.
Doorslaggevend voor mij is echter dat op de foto zoals die origineel wordt gegeven, er natte aarde rechts op de rots zit. Dat is logisch als het de bodem is, maar onlogisch als het een wand is.
Voor wat betreft mannen, benen, doodshoofden die men er in ziet; let eens op de kleuren en vergelijk die met de kleuren verder op de foto. Het enige dat dan af zo kunnen wijken is het doodshoofd. Ik denk dus dat het gewoon vegetatie is die we zien waarin je net als in wolken van alles kan zien.
Dat vind ik te ver gezocht hoor. Ik denk dat Kris het riviertje is overgestoken, Lisanne maakt een foto en zal dan haar camera opbergen en achter Kris aanlopen. Het kan natuurlijk ook dat Lisanne voorop liep en dat Kris haar nog zal volgen, maar ik veronderstel (volstrekt hypothetisch) dat Kris voorop liep. De afstand tussen hen is gewoon de oversteek van het riviertje.quote:
ok, maar uhm.. hoe ze staat dan? met de benen over elkaar? het ziet er niet 'relaxed' uit? of is dat een vrij normale eh.. 'vrouwachtige' stand (no offense)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Dat vind ik te ver gezocht hoor. Ik denk dat Kris het riviertje is overgestoken, Lisanne maakt een foto en zal dan haar camera opbergen en achter Kris aanlopen. Het kan natuurlijk ook dat Lisanne voorop liep en dat Kris haar nog zal volgen, maar ik veronderstel (volstrekt hypothetisch) dat Kris voorop liep. De afstand tussen hen is gewoon de oversteek van het riviertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |