NEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:07 schreef Marrije het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat die foto van 8 april niet door de meiden is gemaakt?
Dat wil ik niet zeggen. Ze houden in de gaten dat mensen niet (teveel) over de schreef gaan )quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:21 schreef SAJ het volgende:
Wat doen die mods eigenlijk? Voor mij lijken het een soort mislukte KGB agenten.
Dit type camera heeft geen wachtwoord of zo dus dat kan zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee.
Kan een dader zijn, een vinder van de rugzak....
Perico kun jij niet al die foto's nog groter maken? (en dan ook scherp)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:12 schreef Perico het volgende:
Toch heeft dit omcirkelde object volgens mij een duidelijke schaduw, of een 3D vorm (zoals als je bijvoorbeeld een boek rechtop tafel zet, op die manier):
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:12 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook dat die foto niet door Kris en Lisanne is gemaakt, sterker nog ik denk dat die rugzak waarin de camera zat nooit door rivieren is meegevoerd.
Helaas Jackie... de foto's hebben allen een lage resolutie... als je inzoomt zie je meestens blokjes. Hoe meer megapixels, hoe meer informatie, des te beter kun je dan ook kleine segmenten scherp krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:25 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Perico kun jij niet al die foto's nog groter maken? (en dan ook scherp)
Wil graag kris haar gezicht zien op de quebrada en die ene met haar hand op de rug
En deze wat daar nou ligt en of er idd iemand opstaat
Sjezus Domnivoor. Kan wel heel bijdehand gaan vragen hoe kom je er aan. (of mogen we ze alleen zien als we niet roddelen...quote:
ik vroeg t al eerder. wat zal de reden zijn dat Panama ze nu post?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:57 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben erg terughoudend met foto's, laat dan duidelijk zijn.
Maar deze zijn zojuist gepubliceerd in Panama en dan maakt het niet zo veel meer uit of je ze hier plaatst.
Dat is spijtig. Toch ontzettend bedankt, voor deze geste, denk ik dat ik namens iedereen spreek dat dit zeer op prijs wordt gesteld. Top!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:08 schreef Domnivoor het volgende:
Veel plezier ermee. Ik hou het voor gezien. Over twee uur gaat mijn wekker
Nu je het zegt! Heb ingezoomd en inderdaad: ze heeft helemaal geen hand op haar rug, maar eerder in een 'salut' vorm op haar hoofd. Die foto is dus gemaakt vóórdat iets misging, althans i.i.g de foto van Kris in die rare houding, die nu helemaal geen rare houding blijkt:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:12 schreef Perico het volgende: Je kunt nu wel zien: geen handen op de rug, maar 1 hand in haar haar, de andere naast haar zij.. Wat een originele foto al niet kan uitmaken voor de beeldvorming en discussie.
Absoluut! Domnivoor en ik vliegen elkaar wel eens (op een nette manier ) in de haren maar uiteindelijk willen we hier allemaal heztzelfdequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:09 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat is spijtig. Toch ontzettend bedankt, voor deze geste, denk ik dat ik namens iedereen spreek dat dit zeer op prijs wordt gesteld. Top!
Hoe heb je dit gedaan? hier lijkt t alsof Ze lachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:17 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Heb ingezoomd en inderdaad: ze heeft helemaal geen hand op haar rug, maar eerder in een 'salut' vorm op haar hoofd. Die foto is dus gemaakt vóórdat iets misging, althans i.i.g de foto van Kris in die rare houding, die nu helemaal geen rare houding blijkt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |