Is daar dit weekend nog wat te bleven?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:00 schreef Kostertjuh het volgende:
Hele reenactment slaapt en vertoefd in Weert. Hele kermis begint vanmiddag. Allemaal mooie voertuigen en een zooi Engelsen erbij
Gekkenhuis. Wel de moeite waard om langs te komen zondag. Vooral voor die oude meuk. Hoop static showquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:00 schreef Awsom het volgende:
[..]
Is daar dit weekend nog wat te bleven?
Zondag kan ik niequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Gekkenhuis. Wel de moeite waard om langs te komen zondag. Vooral voor die oude meuk. Hoop static show
Volgens heeft dat te maken met t kaliber van het kanon dat dr op zit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:54 schreef Kostertjuh het volgende:
Wij hebben een discussie over wanneer je iets een tank mag noemen, aangezien eem shermantank kleiner is dan een cv-90.
Tevens vroegen we ons af wat er gebeurt als een pzh-2000 vlakbaanvuur uitbrengt tegen een tank
Ik doelde op het omega topic.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nee ik ben echt nieuwsgierig :p Ik heb alleen verstand van IED's en UXO's
Ligt eraan met wat voor munitie ie schiet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:54 schreef Kostertjuh het volgende:
Wij hebben een discussie over wanneer je iets een tank mag noemen, aangezien eem shermantank kleiner is dan een cv-90.
Tevens vroegen we ons af wat er gebeurt als een pzh-2000 vlakbaanvuur uitbrengt tegen een tank
Inb4 Pumatje: Schietbuis!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:48 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Volgens heeft dat te maken met t kaliber van het kanon dat dr op zit.
De schietbuis is een onderdeel van het kanon.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:17 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Inb4 Pumatje: Schietbuis!!!!
Heeft vooral te maken met de rol waarvoor het voertuig is ontworpen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:54 schreef Kostertjuh het volgende:
Zo staat het wel in het KI-boek materiaalherkenning.quote:Op zondag 14 september 2014 11:14 schreef AchJa het volgende:
De Leo1 heeft ook een 105MM kanon... Derhalve onzin die 120MM.
Volgens mij 75MM en hoger en vlakbaan geschut.
6400 mills , dank u.quote:Op zondag 14 september 2014 12:54 schreef AchJa het volgende:
4800 mills? 6400 bedoel je denk ik.
En achterin de Merkava kun je ook woudlopers vervoeren.
Dat boek is ook geschreven door adjudanten van afdeling paresto.quote:Op zondag 14 september 2014 14:01 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Zo staat het wel in het KI-boek materiaalherkenning.
Haha, ze gaan op sommige punten inderdaad wel in tegen hun eigen definitie.quote:Op zondag 14 september 2014 14:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat boek is ook geschreven door adjudanten van afdeling paresto.
I know, was ff een uitzondering bevestigt de regel opmerking.quote:Op zondag 14 september 2014 14:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
6400 mills , dank u.
En de paxen achterin is een secundaire optie, wat best mag. Als de hoofdrol maar is weggelegd voor fahren funken feuern.
Dat blijft een tank.
ja, mooie toevoeging inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 14:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
I know, was ff een uitzondering bevestigt de regel opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |