Moet Hamas die vuurpijlen maar niet in die kelder verstoppen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Onee, een zelfgemaakte vuurpijl van Hamas. De schuilkelder in. Israel bombardeert appartementen waardoor er zelfs geen kelder meer over is.
Zo mooi was deze zomer niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had als TT gekozen: 't is weer voorbij die mooie zomer
(of, als alternatief: Waar Specularium gifjes post)
Over 10 minuten bedoel je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen jongens?
Werken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen jongens?
Far across the distance and spaces between us...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
That is how I know youuuu go ooonn
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob Geus was een prima gast, helemaal niks mis mee.
You have come to show youuu go ooonquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Far across the distance and spaces between us...
Near, far....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
You have come to show youuu go ooon
Niets mis met Jensengodquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
Lijkt de talkshow van Robert Jensen wel.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef waxmask het volgende:
Nou sluit maar af...ik geef het start sein om naar huis te gaan!
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mis hem, zeker op de radio tijdens de glorietijd van Yorin FM.
Once more you open the door... And you're here in my heart... And my heart will go on and oon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
I believe that the heart does go ooon
Vond het wel tof dat ze de Plaaggeest eindelijk weer een rol hadden gegeven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jan Paparazzi is de ideale sidekick
Ho ho die fragmenten ken ik ook wel hoor, maar ze waren gewoon niet zo grappig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
InderdaadKen jij de fragmenten wel van Reinout? Of ben je net als Mani en Johannes?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
De gifjes worden steeds slechter.
Uiteraard. Maar het beste was telefoonterreur en de bejaarde van de week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
InderdaadKen jij de fragmenten wel van Reinout? Of ben je net als Mani en Johannes?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
De gifjes worden steeds slechter.
1. Bassiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ho ho die fragmenten ken ik ook wel hoor, maar ze waren gewoon niet zo grappig.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Once more you open the door... And you're here in my heart... And my heart will go on and oon.
Kinderen kunnen dat ook veel beter omdat hun handen kleiner zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:00 schreef luxerobots het volgende:
Kijken op je telefoon of je kleding fatsoenlijk in elkaar gezet is. En je telefoon is natuurlijk ook door kinderen in elkaar geprutst.
Wanneer gaan jullie eens neuken? Want ik word hier een beetje moe van weet je wel. Ofzo.quote:
Morgen, 21:00 uur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eens neuken? Want ik word hier een beetje moe van weet je wel. Ofzo.
Kate is nog steeds mooi.quote:
Dit is echt een heel passend gifje. Dank daarvoor.quote:
Speciaal bewaard voor dit momentquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is echt een heel passend gifje. Dank daarvoor.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu HAXBALLEN!!
Zonder dit topic was ik in slaap gevallen ja. Flopshows, allemaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:06 schreef superniger het volgende:
RIP.
Zal iedereen in dit topic missen.![]()
Het was gezellig.
Film?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Doodgaatmeisje tegen Knevel
Zul je zien dat hij straks ook gewoon in het Pauw-topic zit met zijn iets te wijde anus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Tot in een volgend leven mensen, ik ga iedereen heel erg missen. Behalve superniger.
Maandag weer allemaal in het DWDD-topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:06 schreef superniger het volgende:
RIP.
Zal iedereen in dit topic missen.![]()
Het was gezellig.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij straks ook gewoon in het Pauw-topic zit met zijn iets te wijde anus.
Als schrale troost is er MOTD op de BBC vanavond. Wellicht een tv-tip voor Webschip en Elfletterigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond is er geen Knevel en van de Brink. Het heeft dus geen zin om benieuwd te zijn wie er allemaal te gast zullen zijn.
Weekend tv.
Zolang ze het MOTD topic niet vinden vind ik het prima.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
Als schrale troost is er MOTD op de BBC vanavond. Wellicht een tv-tip voor Webschip en Elfletterig
Anders maken we een nieuw topic waar zij geen weet van hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang ze het MOTD topic niet vinden vind ik het prima.
MOTD? Ik kijk vanavond Koefnoenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
Als schrale troost is er MOTD op de BBC vanavond. Wellicht een tv-tip voor Webschip en Elfletterig
Koefnoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MOTD? Ik kijk vanavond Koefnoen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past wel bij jouw gebrek aan humor ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Open er een topic over hoe je dat het beste kunt verwerken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:16 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het heel erg dat KvdB nooit meer komt.
Je zou het haast doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Open er een topic over hoe je dat het beste kunt verwerken.
Relaties & Psychologie
Koefnoen is geweldig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Past wel bij jouw gebrek aan humor ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |