Far across the distance and spaces between us...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
That is how I know youuuu go ooonn
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob Geus was een prima gast, helemaal niks mis mee.
You have come to show youuu go ooonquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Far across the distance and spaces between us...
Near, far....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
You have come to show youuu go ooon
Niets mis met Jensengodquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
Lijkt de talkshow van Robert Jensen wel.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef waxmask het volgende:
Nou sluit maar af...ik geef het start sein om naar huis te gaan!
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mis hem, zeker op de radio tijdens de glorietijd van Yorin FM.
Once more you open the door... And you're here in my heart... And my heart will go on and oon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
I believe that the heart does go ooon
Vond het wel tof dat ze de Plaaggeest eindelijk weer een rol hadden gegeven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jan Paparazzi is de ideale sidekick
Ho ho die fragmenten ken ik ook wel hoor, maar ze waren gewoon niet zo grappig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
InderdaadKen jij de fragmenten wel van Reinout? Of ben je net als Mani en Johannes?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
De gifjes worden steeds slechter.
Uiteraard. Maar het beste was telefoonterreur en de bejaarde van de week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
InderdaadKen jij de fragmenten wel van Reinout? Of ben je net als Mani en Johannes?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
De gifjes worden steeds slechter.
1. Bassiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ho ho die fragmenten ken ik ook wel hoor, maar ze waren gewoon niet zo grappig.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Once more you open the door... And you're here in my heart... And my heart will go on and oon.
Kinderen kunnen dat ook veel beter omdat hun handen kleiner zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:00 schreef luxerobots het volgende:
Kijken op je telefoon of je kleding fatsoenlijk in elkaar gezet is. En je telefoon is natuurlijk ook door kinderen in elkaar geprutst.
Wanneer gaan jullie eens neuken? Want ik word hier een beetje moe van weet je wel. Ofzo.quote:
Morgen, 21:00 uur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eens neuken? Want ik word hier een beetje moe van weet je wel. Ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |