quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
In elk geval wel een enorm gekut altijd om van Gare du Nord verder naar het zuiden te reizen. Typisch weer die kut-Fransen om niet even een fatsoenlijke verbinding van Parijs-Noord naar Parijs-Zuid aan te leggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, hoe duur is het om in Parijs te komen?
quote:
Kan toch een hoop schelen hoor als je met een man of 6-7 in een 1 busje naar Parijs rijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, hoe duur is het om in Parijs te komen?
Dat hangt natuurlijk af van waar je moet komen, maar reken gauw op een paar tientjes. Dus feitelijk maakt het niet heel veel uit denk ik.
True thatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Kan toch een hoop schelen hoor als je met een man of 6-7 in een 1 busje naar Parijs rijd
Waarom wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom haalt feyenoord niet Babos als keeper?
Je dikke moeder in een kano.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
was een levende legende toen die bij feyenoord speelde
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
oei....das laag bij het water....
Oh dat. Nee dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
was een levende legende toen die bij feyenoord speelde
Het ergste nieuws van de dag is dat Mulder "gewoon" in de basis staat straks.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:50 schreef Henrys het volgende:
El Ahmadi is toch al wedstrijfit? En is Toornstra al herstelt?
Hoop zo erg dat Immers niet speelt, hij wordt echt letterlijk met de wedstrijd slechter
Kwam laatst deze weer tegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste nieuws van de dag is dat Mulder "gewoon" in de basis staat straks.....
Bedankt hé.quote:
Mwa... zou jij terug durven koppen op Mulder?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:05 schreef Dekatria het volgende:
Hij coached z'n verdedigers ook niet goed, wat ook vaak te zien is bij dode spelmomenten. Zo krijg je ook corners tegen omdat verdedigers een bal over koppen terwijl ze 'm gewoon terug op hem kunnen koppen
Ook weer waar jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef DonRaja het volgende:
Mwa... zou jij terug durven koppen op Mulder?
I rest my case.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Ik wordt simpel van dat gezeik om 'uitstraling'
Tevens, als er echt zo'n voor de verdedigers storend gebrek aan coaching is, waar het overigens inderdaad wel geregeld op lijkt, dan falen figuren als Koeman en Mathijsen natuurlijk ook hard dat ze hem niet gewoon een paar keer op z'n muil stompen tot 'ie z'n bek opentrekt.
Verder is het een matige speler, daar niet van.
quote:
Hij mist karakter en kwaliteit. Dan ben je wel een beetje klaar als keeper.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Ik wordt simpel van dat gezeik om 'uitstraling'
Tevens, als er echt zo'n voor de verdedigers storend gebrek aan coaching is, waar het overigens inderdaad wel geregeld op lijkt, dan falen figuren als Koeman, Lodewijks en Mathijsen natuurlijk ook hard dat ze hem niet gewoon een paar keer op z'n muil stompen tot 'ie z'n bek opentrekt. Daar zijn zulke mensen voor.
Verder is het een matige speler, daar niet van.
Zet Nelom er maar neer. Luie neger datie is...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:14 schreef Henrys het volgende:
Anders Graafland maar opstellen als Hahn nog niet goed genoeg is
Uitstraling mn reet. Hij moet gewoon ballen pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:08 schreef onlogisch het volgende:
Mulder heeft de uitstraling van een stoeptegel. Helemaal geen persoonlijkheid. Hij moet er echt uit. Klaar.
Dat hij kwaliteit tekort komt voor een topclub zal ik nooit ontkennen. Wel is het zo dat bij hem, juist door zijn 'gebrek aan uitstraling', altijd de fouten maanden worden onthouden, en de goede reddingen 2 dagen later zijn vergeten. Dat roep ik al 2 jaar en ik sta er nog altijd achter. Uitwedstrijd tegen die polen 1,5 week geleden zal iedereen hem nog 3 maanden aanrekenen dat die josti's als bibbergarnalen in uit de muur stonden, maar niemand die nog onthouden heeft dat hij je 2x in de wedstrijd houdt. Als hij daadwerkelijk, zoals hier dagelijks 40-45x geclaimd, topklasse-niveau was geweest dan hadden ze hem echt al wel vervangen door een goedkoop papzakje als Verhoeven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij mist karakter en kwaliteit. Dan ben je wel een beetje klaar als keeper.
Niet wéér die discussie.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:30 schreef Henrys het volgende:
Hoe lang is het eigelijk geleden dat we direct uit een corner gescoord hebben?
quote:
Dat was toch al van kracht volgens mij?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Hahn in de basis pls. Zet Mulder maar neer bij Excelsior voordat de satellietclubschap straks stopt.
El Ahmadi is niet speelgerechtigd en het zou mij verbazen als Toornstra in de basis staat. Wordt dus weer gewoon huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Morgen lekker Twente kapot maken met Clasie, El ahmadi en de Toorn
Denk wel dat Toornstra zal starten ipv Immers. Zou volkomen logisch zijn. Immers speelde extreem slecht donderdag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi is niet speelgerechtigd en het zou mij verbazen als Toornstra in de basis staat. Wordt dus weer gewoon huilen met de pet op.
Immers heeft helaas wel wat meer krediet dan dat gok ik zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk wel dat Toornstra zal starten ipv Immers. Zou volkomen logisch zijn. Immers speelde extreem slecht donderdag.
Maar Immers moet toch wel iets goed doen? Niet alleen onder Rutten nu, maar ook onder Koeman had hij veel krediet. Misschien zien zij iets wat wij niet zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers heeft helaas wel wat meer krediet dan dat gok ik zo.
Vraag me af waar Fredje dat op baseert. Hoorde hem laatst zeggen dat hij Immers een zekerheidje vindtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers heeft helaas wel wat meer krediet dan dat gok ik zo.
louis maakt in ieder geval weer een grote fout door veel geld uit te geven aan een matige speler. Die gast had beter wat verdedigers kunnen kopen zoals de Vrij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dravertje blind voor 18miljoen naar Manchester wat doen wij toch fout?
wij doen niets fout.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Champions League ervaring(4 jaar) en al 4 kampioenschappen in zijn achterzak. Daar komt een goed WK bij KASSA.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een op elkaar ingespeeld duo dus....quote:"Manu handelde in een flits donderdagavond, in de 92ste minuut. 'Met Anass Achahbar speel ik al heel lang samen, die speelde me precies goed aan. Toen dacht ik alleen maar: draaien en schieten. Met een beetje geluk lukte dat"
Staat in de OP vriend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ziet_er_zo_uit.html
Geil.
Stiekem wel een beetje jelly...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
Geil.
De jaaaaa die nooit meer stoptequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
Geil.
Jammer dat het filmpje niet net wat langer duurt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
Geil.
Je bedoelt: Sevillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (repeat until infinity)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De jaaaaa die nooit meer stopte
Tering ik heb zin in sevilla
Hij is een flinke tik minder groot door de kleinere belangen maar hij voelde echt gigantisch goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:40 schreef Merkie het volgende:
Denk dat de ontlading van die goal van Manu vergelijkbaar was met de goal van PVH tegen PSV. Heel lang niet meer gebeurd zoiets
.
Die van Pi-air tegen PSV was mooier want het moment was nog belangrijker. Maar misschien zeg ik dat omdat ik er zelf bij was en donderdag niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:40 schreef Merkie het volgende:
Denk dat de ontlading van die goal van Manu vergelijkbaar was met de goal van PVH tegen PSV. Heel lang niet meer gebeurd zoiets
.
De belangen waren objectief gezien wel kleiner, maar toch denk ik dat de ontlading voor de supporters ongeveer even groot was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is een flinke tik minder groot door de kleinere belangen maar hij voelde echt gigantisch goed
Dit is die goal voor de huidige generatie
quote:'Komst Bas Dost zo goed als van de baan'
Het aantrekken van Karim El Ahmadi, die voor drie jaar in De Kuip gaat tekenen, lijkt de laatste ingaande transfer van Feyenoord te worden. Volgens het Algemeen Dagblad is de komst van Bas Dost ondertussen 'wél zo goed als van de baan'.
In principe wordt het vertrek van goalgetter Graziano Pellè dan ook intern opgevangen. De ochtendkrant sluit echter niet uit dat Feyenoord kort voor de transferdeadline alsnog een poging waagt voor een spits. Het zou dan gaan om een verrassende nog onbekende naam.
Momenteel heeft trainer Fred Rutten twee opties voor de spitspositie: Mitchell Te Vrede en Colin Kazim-Richards. Laatstgenoemde zal aanstaande zondag vermoedelijk zijn debuut maken in de wedstrijdselectie van Feyenoord.
Dat zou kunnen, en daarnaast is het natuurlijk een enorm bepalend moment gebleken in de hele campagne. Als Feyenoord er vervolgens tegen Inter uit had gevlogen was iedereen die goal allang vergeten denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die van Pi-air tegen PSV was mooier want het moment was nog belangrijker. Maar misschien zeg ik dat omdat ik er zelf bij was en donderdag niet.
Beidequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die van Pi-air tegen PSV was mooier want het moment was nog belangrijker. Maar misschien zeg ik dat omdat ik er zelf bij was en donderdag niet.
Klopt ja.. als je het in perspectief zet waren de doelpunten wel te vergelijken qua belang denk ik. Had er niet aan moeten denken als het weer niet was gelukt (om er vervolgens achter te komen dat de wereld gewoon doordraait)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, en daarnaast is het natuurlijk een enorm bepalend moment gebleken in de hele campagne. Als Feyenoord er vervolgens tegen Inter uit had gevlogen was iedereen die goal allang vergeten denk ik.
Wowquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
Geil.
Legioenzaal na afloop niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wow![]()
Wat een ontlading. Had ook helemaal geen zin om naar huis te gaan, jammer dat de DJ alleen rustige muziek ging draaien.
Prima. Hoe lelijk ook Tevrede scoort wel gewoon elke keer. Lekker laten staan en laten groeien tot cultheld.quote:
Hattrick tegen Twente en Ajax en iedereen is Guidetti vergeten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima. Hoe lelijk ook Tevrede scoort wel gewoon elke keer. Lekker laten staan en laten groeien tot cultheld.
we hebben de verdediger al die op de plek van Mathijsen hoort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:01 schreef Henrys het volgende:
Kunnen we niet snel nog een keeper en verdediger halen om Mulder en Mathijssen te vervangen?
En ik heb zo'n naar gevoel of we immers nog heel lang gaan zien dit seizoen
Doorgesnoven supporters die elkaar lens slaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is ook niet echt veel meer aan toch
Net als Immers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima. Hoe lelijk ook Tevrede scoort wel gewoon elke keer. Lekker laten staan en laten groeien tot cultheld.
Vind ik een beetje kortzichtig..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lachen man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is ook niet echt veel meer aan toch
cultheldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Fredje hem laat staan en hij scoort elke wedstrijd..quote:
Die kan geen positie houden, wat moet die daar dan?quote:
Dat laatste gaat natuurlijk niet gebeuren.. dat hij er nu telkens eentje in legt is mazzel voor hem, maar eens houdt het geluk op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Fredje hem laat staan en hij scoort elke wedstrijd..
Slidings op de bal als laatste manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die kan geen positie houden, wat moet die daar dan?
Oneindig aantal penals tegenquote:
twitter:FKRotterdam twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 13:11:41"@FeyeNody: Looks like Arsenal's talented forward Chuba Akpom is close to joining #Feyenoord on loan. Good move. http://t.co/nGAjYyxXfk" RT" reageer retweet
Dit zijn bijna geheel risico loze gokjes. Las dat die eergisteren nog een hattrick heeft gescoord bij Arsenal U21.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef Maver24 het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 13:11:41"@FeyeNody: Looks like Arsenal's talented forward Chuba Akpom is close to joining #Feyenoord on loan. Good move. http://t.co/nGAjYyxXfk" RT" reageer retweet
Jawel, Ajax vermarkt hun spelers veel beter.quote:
okquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:32 schreef Karelnoord het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Chuba Akpom has been linked to the Eredivisie - Andries Jonker has reportedly advised him to consider a loan to FC Twente or Feyenoord.</p>— The Highbury Clock (@HighburyClock) <a href="https://twitter.com/HighburyClock/statuses/505673703771082752">30 augustus 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
html werkt niet zo goed in postsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:32 schreef Karelnoord het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Chuba Akpom has been linked to the Eredivisie - Andries Jonker has reportedly advised him to consider a loan to FC Twente or Feyenoord.</p>— The Highbury Clock (@HighburyClock) <a href="https://twitter.com/HighburyClock/statuses/505673703771082752">30 augustus 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Geen kampioen worden en geen CL spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
niet serieus neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]Serieus niks beters te doen?
Kneus.
Die gast maakt gewoon een flinke sprong vooruit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen kampioen worden en geen CL spelen
Dat ook, maar laten we niet vergeten dat hij niet zo lang geleden niet geheel onomstreden was bij Ajax. Het is gewoon een pre dat hij 4 jaar CL ervaring heeft, 4 kampioenschappen achter z'n naam, en een redelijk WK speelde. Niks geen sneer naar Feyenoord verder, maar dat drijft wel gewoon de prijs van je spelers op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Die gast maakt gewoon een flinke sprong vooruit.
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ook, maar laten we niet vergeten dat hij niet zo lang geleden niet geheel onomstreden was bij Ajax. Het is gewoon een pre dat hij 4 jaar CL ervaring heeft, 4 kampioenschappen achter z'n naam, en een redelijk WK speelde. Niks geen sneer naar Feyenoord verder, maar dat drijft wel gewoon de prijs van je spelers op.
Ik zag deze naam hier een paar dagen geleden ook voorbij komen.. zou Van Geel spelers halen op basis van Fok-scouting?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef Maver24 het volgende:
Ajax heeft de mazzel dat alleen al het feit dat een speler bij Ajax vandaan komt een garantie is voor een paar extra miljoenen.. Feyenoord zal nog wel een tijdje goed moeten presteren om hetzelfde voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ook, maar laten we niet vergeten dat hij niet zo lang geleden niet geheel onomstreden was bij Ajax. Het is gewoon een pre dat hij 4 jaar CL ervaring heeft, 4 kampioenschappen achter z'n naam, en een redelijk WK speelde. Niks geen sneer naar Feyenoord verder, maar dat drijft wel gewoon de prijs van je spelers op.
Was hetzelfde gerucht eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zag deze naam hier een paar dagen geleden ook voorbij komen.. zou Van Geel spelers halen op basis van Fok-scouting?
Mag het hopen van niet, anders hadden we de halve Ligue 2 leeggekocht op aanraden van RetRy.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zag deze naam hier een paar dagen geleden ook voorbij komen.. zou Van Geel spelers halen op basis van Fok-scouting?
4 jaar CL plus 4 jaar kampioen plus geroemd om zijn pot tegen Spanje: 17,5 miljoenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel, Ajax vermarkt hun spelers veel beter.
neem aan van niet. wotte zit hier immers ook in de vorm van retry32quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik had een keer een droom waar Mark Wotte in voorkwam, alleen was die kaal, brr nachtmerrie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
neem aan van niet. wotte zit hier immers ook in de vorm van retry32
Dat is weinig tot geen mazzel, het is afgedwongen door beleid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax heeft de mazzel dat alleen al het feit dat een speler bij Ajax vandaan komt een garantie is voor een paar extra miljoenen.. Feyenoord zal nog wel een tijdje goed moeten presteren om hetzelfde voor elkaar te krijgen.
Feyenoord heeft eergisteren en uberhaupt deze zomer de grootste stap gemaakt van de afgelopen tien jaar. Groter nog dan het guidetti jaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is weinig tot geen mazzel, het is afgedwongen door beleid.
En ik heb niet het gevoel dat Feyenoord dit jaar weer een stap vooruit gaat maken, en dat er een visie en planning is om jaarlijks structureel mee te doen om het kampioenschap. Zolang dat niet lukt, worden spelers als Blind verkocht voor de prijs van Pelle en BMI tezamen.
Nu nog een goede verdediging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord heeft eergisteren en uberhaupt deze zomer de grootste stap gemaakt van de afgelopen tien jaar. Groter nog dan het guidetti jaar.
Dat mensen dit niet zien zeg.
linksback en kongolo centraal en je hebt een top3 verdediging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu nog een goede verdediging.
je gaat ons zeker ook nog proberen wijs te maken dat feyenoord een kans maakt op het kampioenschapquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
linksback en kongolo centraal en je hebt een top3 verdediging.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
je gaat ons zeker ook nog proberen wijs te maken dat feyenoord een kans maakt op het kampioenschap
Dat is prachtig ja, maar het is te vroeg om daar al tevreden mee te zijn. Ben bang dat de volgende stap niet gezet wordt. Die visie/ambitie bespeur ik niet. Misschien wel omdat 2e of 3e worden ook best wel prima wordt gevonden. "We komen van zo ver". En dan worden jongens als Blind over 5 jaar nóg voor het dubbele verkocht van wat Feyenoord voor vergelijkbare of betere spelers vangt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord heeft eergisteren en uberhaupt deze zomer de grootste stap gemaakt van de afgelopen tien jaar. Groter nog dan het guidetti jaar.
Dat mensen dit niet zien zeg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mag het hopen van niet, anders hadden we de halve Ligue 2 leeggekocht op aanraden van RetRy.
Onzin man. Ajax zit ook in een betere positie. Flink wat cash op de bank, steeds kampioen, constant in de CL, kunnen prima salarissen bieden etc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef eight het volgende:
[..]
De Mongolen die spelers willen kopen koste wat het kost zorgen ervoor dat het niveau blijft zoals het is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is prachtig ja, maar het is te vroeg om daar al tevreden mee te zijn. Ben bang dat de volgende stap niet gezet wordt. Die visie/ambitie bespeur ik niet. Misschien wel omdat 2e of 3e worden ook best wel prima wordt gevonden. "We komen van zo ver". En dan worden jongens als Blind over 5 jaar nóg voor het dubbele verkocht van wat Feyenoord voor vergelijkbare of betere spelers vangt.
Maar misschien is dit simpelweg het maximum haalbare hoor, ik lul ook maar vanaf de zijlijn natuurlijk.
Heb nog mijn twijfels over Van Beek.. nog een jaartje als back-up i.p.v. basis was misschien wel beter geweest. Dat we veel spelers uit de eigen opleiding willen laten doorstromen is begrijpelijk, maar als het spelers zijn die er nog niet klaar voor zijn of types als Nelom die er geen kut van kunnen dan schiet je er weinig mee op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
linksback en kongolo centraal en je hebt een top3 verdediging.
schei uit man. Van Beek heeft een crosspass en verdedigende kwaliteiten die ik bij Vrij niet zag bij zijn debuut hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb nog mijn twijfels over Van Beek.. nog een jaartje als back-up i.p.v. basis was misschien wel beter geweest. Dat we veel spelers uit de eigen opleiding willen laten doorstromen is begrijpelijk, maar als het spelers zijn die er nog niet klaar voor zijn of types als Nelom die er geen kut van kunnen dan schiet je er weinig mee op.
quote:WOLFSBURG (ANP) - Bas Dost maakt zaterdag geen deel uit van de selectie van VfL Wolfsburg voor het thuisduel met Eintracht Frankfurt. Trainer Dieter Hecking heeft geen plaats voor de Nederlander in zijn keurkorps.
Dost staat de in de belangstelling van Feyenoord. De oud-aanvaller van sc Heerenveen gaf vorige week aan dat hij graag bij VfL Wolfsburg voor zijn kans wil gaan. De Duitse club heeft echter met Nicklas Bendtner nog een centrumspits aangetrokken. De Deen start op de bank tegen Eintracht Frankfurt.
Vooralsnog scoort Te Vrede. Manu en Achahbar kunnen ook nog op die positie uit de voeten. Wat meer ervaring en handelingssnelheid op die positie zouden ook welkom zijn, maar de strikte noodzaak lijkt me er wel een beetje af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:35 schreef ender_xenocide het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik vanmorgen dat andere bericht over dost las en dat we niet echt nog eenspits nodig zouden hebben was dat het wel bij onderdelhandelingstackieken zou horen, om minder desperate over te komen.
Bij mij niet hoor, ik had toch een heel klein beetje een dubbel gevoel, die knagende schaamte van het weggeven van de voorsprong, terwijl de PVH-goal pure hoop en vreugde bevatte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
De belangen waren objectief gezien wel kleiner, maar toch denk ik dat de ontlading voor de supporters ongeveer even groot was.
Mooi altijd om over de ervaringen van buitenstaanders in de Kuip te lezenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://supportersnotcustomers.com/2014/08/30/legends-of-luhansk/
Tof stuk.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
El Ahmadi nog niet binnen? Dacht dat hij vandaag medisch gekeurd zou worden?
Mwah, betwijfel of hij nog valt onder buitenstaanders. Hij komt natuurlijk niet al jaren in De Kuip, maar al een aantal wedstrijden en hij vindt de sfeer altijd geweldig, ook als wij het 3x niks vonden. Verder wel leuk stuk hoor, daar is verder niks meequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mooi altijd om over de ervaringen van buitenstaanders in de Kuip te lezen
Bij Feyenoord zou Immers er nog voor liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:49 schreef Tortugal het volgende:
Janmaat heeft gescoord voor Newcastle
Doelpunt Pellè onterecht afgekeurdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:49 schreef Tortugal het volgende:
Janmaat heeft gescoord voor Newcastle
Die foto maakt het afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
http://www.heeftfeyenoordaleennieuwespits.nl/
Hij is SCC-houder op W1 toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, betwijfel of hij nog valt onder buitenstaanders. Hij komt natuurlijk niet al jaren in De Kuip, maar al een aantal wedstrijden en hij vindt de sfeer altijd geweldig, ook als wij het 3x niks vonden. Verder wel leuk stuk hoor, daar is verder niks mee
Ziet eruit alsof ie rechtstreeks uit het kalifaat komt.quote:
Ja, heeft sinds dit jaar een SCC maar geen idee of hij alle wedstrijden bezoekt, ik zie hem nooitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is SCC-houder op W1 toch?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mag het hopen van niet, anders hadden we de halve Ligue 2 leeggekocht op aanraden van RetRy.
Hij zal er misschien maar 10-15 maken ipv 20-25 in de eredivisie, maar hij is nog steeds een geschikt aanspeelpunt. Ik denk ook dat ie het gaat redden.quote:
Hoeveelste keer is dit nou, dat je dit post?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn de trainingen al in het Arabisch tegenwoordig?
Goeie grap joh. Ik wou dat ik zo grappig wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn de trainingen al in het Arabisch tegenwoordig?
Hij wint ook ontzettend veel duels in de lucht, toch raar als je ziet waar hij was voor Feyenoord. Misschien hadden ze Torres ook een jaar naar de eredivisie moeten sturenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zal er misschien maar 10-15 maken ipv 20-25 in de eredivisie, maar hij is nog steeds een geschikt aanspeelpunt. Ik denk ook dat ie het gaat redden.
Is Hahn al onderweg dan? Nog steeds slechter dan Mulder en blijkbaar niet op te stellenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef Henrys het volgende:
Kazim zal morgen wel spelen toch? Als hij nog niet fit is dan kunnen we hem net zo goed retour sturen
Elke keer als er weer een bij komt. Fredje en de Arabieren op avontuur in Rotterdam..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nou, dat je dit post?
En waarom is het precies relevant wat de afkomst is van die jongens?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elke keer als er weer een bij komt. Fredje en de Arabieren op avontuur in Rotterdam..
Mikey's onderbuik is even aan het rammelen. Is straks weer over, joh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En waarom is het precies relevant wat de afkomst is van die jongens?
Hij is niet slechter. Mulder heeft gewoon krediet. Die hij netjes aan het verspelen is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is Hahn al onderweg dan? Nog steeds slechter dan Mulder en blijkbaar niet op te stellen
Ha-ha, Dr.Mikey heeft liever roomblanke Immers en Mulder dan El Ahmadiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elke keer als er weer een bij komt. Fredje en de Arabieren op avontuur in Rotterdam..
Ik ben het wel eens met hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ha-ha, Dr.Mikey heeft liever roomblanke Immers en Mulder dan El Ahmadi
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met hem.
Kk Marokkanen, allemaal dieven.
LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Handig om de punten te stelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een pauperkneus ben jij zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat doet Mulder toch ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef elCholo het volgende:
[..]
Handig om de punten te stelen.
Hihi haha hoho
Standard kan er echt helemaal niets van. Gelukkig hebben wij wel een sterrenteamquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:36 schreef Sloggi het volgende:
Enoh naar Standard. Als dat het niveau is wat ze daar nastreven moeten we ze kunnen pakken.
Heb gehoord dat hij wat tegenvalt als spits, komt (nog) tekort als aanspeelpuntquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef Henrys het volgende:
Kazim zal morgen wel spelen toch? Als hij nog niet fit is dan kunnen we hem net zo goed retour sturen
Ach volgens mij heeft de technische staf poep in hun ogen als ze Mulder laten staan en Achabar op de tribune zetten. Hij valt 1x in en geeft gelijk een assistquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:44 schreef PeP7 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij wat tegenvalt als spits, komt (nog) tekort als aanspeelpunt
Ja ok.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ach volgens mij heeft de technische staf poep in hun ogen als ze Mulder laten staan en Achabar op de tribune zetten. Hij valt 1x in en geeft gelijk een assist
quote:Jelle Vossen op weg naar Middlesbrough
Geen Jelle Vossen in de Genkse wedstrijdselectie in Oostende. De aanvoerder/topschutter van KRC Genk is op weg naar Middlesbrough. Er wordt nog steeds onderhandeld tussen beide clubs over de modaliteiten van zijn overstap. Vossen wordt voor één jaar verhuurd aan de Engelse tweedeklasser met optie tot aankoop.
Midden juli was er onenigheid ontstaan tussen Vossen en KRC Genk, nadat die laatste een bod van 4 miljoen euro door Middlesbrough had afgewezen. En dat terwijl Vossen zijn zinnen al had gezet op een vertrek. Er kwam een haar in de boter tussen de spits en KRC Genk, met enkele niet-selecties tot gevolg. Ook de komst van coach Alex Mcleish kan Vossen dus niet in de Cristal Arena houden.
Bron
Sinclair Bischop is ook een baas hoor met zn MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANUquote:
Dat commentaar bij de 3-0 is wel leuk.quote:
Ik hoef geen speler van Ado meer te zien bij Feyenoord na Verhoek en Immersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:02 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)u-kunnen-zijn-13186/
Kramer
Als een speler van Ajax (of PSV) komt, dan maakt dat internationaal veel meer indruk, want Ajax en PSV zijn in het nationale en internationale voetbal veel grotere namen, alleen in Rotterdam denkt men daar anders over.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een speler van Ajax (of PSV) komt, dan maakt dat internationaal veel meer indruk, want Ajax en PSV zijn in het nationale en internationale voetbal veel grotere namen, alleen in Rotterdam denkt men daar anders over.
Correct.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is SCC-houder op W1 toch?
"Niet fit".quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef Henrys het volgende:
Mooi voor de neuzen van de neuzen weggejatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ad.nl:
Feyenoord strikt Zweeds talent
Feyenoord is op een haar na rond met Helsingsborgs IF over de komst van het Zweedse talent Mans Herrmann (17). De aanvaller was al een keer stagiair op Varkenoord, maar is nu ook dichtbij een overeenkomst met de Rotterdammers. Dat meldt Eric Persson, verslaggever van Helsingsborgs Dagblad op Twitter.
Jens Toornstraquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik hoef geen speler van Ado meer te zien bij Feyenoord na Verhoek en Immers
Heb je niks aan zonder cardiovasculaire conditiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Niet fit".
Jongen jongen jongen. Kijk godsamme eens op die gozer zijn Instagram naar dat lijf. Pelle zou er jaloers op zijn.
Wat een gelulquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb je niks aan zonder cardiovasculaire conditie
Dat is geen gelul, als je gespierd bent betekent het niet per se dat je veel uithoudingsvermogen hebt. Conditie is ook afhankelijk van je longcapaciteit, hartslag, aantal rode bloedcellen, etc.quote:
Ajax heeft nooit interesse gehadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi voor de neuzen van de neuzen weggejat
Denk het ook niet nee, die prijzen voor beste jeugdopleiding zullen wel indruk hebben gemaakt op zo'n jongenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef elCholo het volgende:
[..]
Deze baas had ook niet naar jullie gewild.
Nee dat niet zo zeer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee, die prijzen voor beste jeugdopleiding zullen wel indruk hebben gemaakt op zo'n jongen
Dikgedrukte stukje vond ik geweldig om te lezen. Echt een spits naar mijn hart deze jongen.quote:Mitchell Te Vrede: ‘Laat ze maar lullen'
De erfenis van Graziano Pellè is loodzwaar bij Feyenoord. Maar Mitchell Te Vrede (23) lijkt er zich als enige niet druk om te maken. Voorlopig speelt en scoort hij namens de Rotterdammers. En hij is vastberaden dat te blijven doen. Over de schoonheid van lelijke doelpunten, de gelijkenis met zijn Italiaanse voorganger en de opvallend hardnekkige kritiek. ‘Ik weet wat ik kan en wat ik wil. En dat is als spits slagen in De Kuip.’
Je zou het toeval kunnen noemen. Of geluk. Maar misschien is het ook wel gewoon een kwaliteit dat Mitchell Te Vrede steeds weer op de juiste plaats staat. Afgelopen donderdag tegen het Oekraïense Zorya Luhansk was de in Amstelveen geboren aanvaller opnieuw belangrijk voor Feyenoord. Met de 1-1 hielp hij de Rotterdammers aan een ideale uitgangspositie met het oog op plaatsing voor de Europa League. Zondag in de verloren wedstrijd tegen FC Utrecht (1-2) scoorde hij opnieuw. Het betekende zijn vijfde doelpunt in zes officiële wedstrijden dit seizoen.
Scoren, het is een gave die de spits in de jeugd van het Amsterdamse AFC en later AZ ontwikkelde. En dat, op een korte periode bij Excelsior na, steeds is blijven volhouden. Desondanks vecht Te Vrede nog altijd tegen vooroordelen en twijfels. Hij zou niet balvast genoeg zijn en handelingssnelheid tekortkomen voor een topclub. Een deel van de kenners onderschrijft die beperkingen. Anderen, zoals Pierre van Hooijdonk, voorspellen hem juist een grote toekomst. Te Vrede zelf? Hij gaat rustig door met waar hij mee bezig is, en wat hij zijn klasgenoten als veertienjarige zo graag had willen vertellen tijdens een spreekbeurt: leven als profvoetballer.
Die spreekbeurt is er nooit van gekomen, hè?
‘Ha, nee. We moesten op school een spreekbeurt houden over het vak dat we later wilden uitoefenen. Ik koos voor het vak profvoetballer. Dat mocht niet van de lerares. “Want”, zo zei ze, “profvoetballer is geen vak”. Dat was immers voor zo weinig mensen weggelegd. Ik moest maar een echt beroep kiezen. Ik weet niet meer precies waarover ik mijn spreekbeurt toen heb gehouden, maar één ding weet ik nog wel: dat ik het met tegenzin deed. Simpelweg omdat ik zeker wist dat ik prof zou worden.’
Hoe is het om spits van Feyenoord 1 te zijn?
‘Een droom die uitkomt, natuurlijk. Ik vind het prachtig wat ik nu allemaal meemaak en daar probeer ik optimaal van te genieten. Neem die wedstrijd van donderdag tegen Zorya Luhansk. Natuurlijk, het was niet geweldig. Maar scoren in Europa, daarom wil je prof worden. Net zoals het voetballen in de zinderende ambiance van De Kuip, zoals tegen SC Heerenveen en FC Utrecht. Als dat jóúw publiek is, waar jij voor mag scoren, ja, dan prijs je jezelf gelukkig. En zo is het steeds weer als ik in dat stadion mag spelen. Dat gevoel van wow, wat mooi, went nooit. De rest wel.’
De rest?
‘Ik bedoel: de druk die erbij komt kijken. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik daarmee goed kan omgaan.’
Kun je uitleggen wat dat precies inhoudt, druk? Hoe ervaart een voetballer van net 23 jaar dat?
‘Als spits móét je scoren. Zeker als je spits bent van de topclub Feyenoord. Daar word je op beoordeeld door trainers, media en supporters. Dat geeft druk. Maar ik ervaar dat als goede druk. Ik vind het hartstikke logisch dat er een vergrootglas op me ligt, dat iedereen opeens een mening over me heeft. Het zou gek zijn als dat niet zo zou zijn. Als je die druk niet hebt, wordt het allemaal zo slapjes. Kritiek houdt me scherp, of die nu opbouwend of negatief is. Sterker: ik ervaar het als heel prettig dat ik die druk op mijn schouders mág voelen. Spits zijn van Feyenoord 1, daar heb ik altijd van gedroomd. Dan moet ik er nu ook niet over zeuren als mensen iets van me vinden.’
Doet het je serieus niets als mensen zeggen: Die Te Vrede is ongeschikt voor Feyenoord 1?
‘Het is heel simpel. De ene helft zal me goed vinden en de andere helft vindt me niks. Ik sluit me ervoor af. Je hebt er toch geen grip op wat de media over je schrijven of roepen. Als zelfs Lionel Messi en Cristiano Ronaldo al kritiek te verduren krijgen, wie ben ik dan om te denken dat ze mij zullen sparen? Laat ze maar lullen, denk ik dus. Begrijp me niet verkeerd, ik besef goed dat ik nog maar net kom kijken en dat ik nog lang geen complete spits ben. Maar als je naar mijn doelpuntengemiddelde kijkt, doe ik het niet onaardig, denk ik. Scoren doe ik al heel mijn spitsenleven. Namens AFC scoorde ik in de A-jeugd 39 keer in één seizoen, dat is nog steeds een clubrecord. En in de AZ-opleiding werd ik ook landelijk topscorer. En volgens mij heb ik er dit seizoen ook al vijf in zes officiële duels binnen liggen voor Feyenoord. Ik heb al vaker gezegd: voor de goal kan ik een killer zijn.’
En dus posteer je je moeiteloos achter de bal als Feyenoord in de slotminuten van het voorrondeduel van de Champions League met Besiktas een penalty mag nemen?
‘Ja. Als spits moet je niet voor je verantwoordelijkheden weglopen. Ik ga er staan. Geen probleem. We leven in een harde wereld. De ene dag ben je de hero, de volgende dag de zero. Maar wat voor mij vaststaat, is dat ik heel erg geloof in mezelf.’
Je onderstreept daarmee de woorden van Pierre van Hooijdonk, die jou mede vanwege je onverschrokkenheid ‘een typische spits’ noemt. Een andere ex-trainer bij Feyenoord, Ronald Koeman, plukte je weg bij Excelsior, waar je op een zijspoor was beland. Het moet een voetballer goed doen als dat soort mensen in je gelooft.
‘Zeker. Pierre van Hooijdonk, vorig seizoen trainer bij de Feyenoord-beloften, en Ronald Koeman zijn natuurlijk geen nobody’s. Als zij het in je zien zitten, zul je wel iets kunnen. Toch? Ik moet ook zeggen dat ik veel van ze geleerd heb. Vooral in het denken als prof. Het na trainingen niet meteen de kleedkamer in duiken, maar investeren in jezelf. Werken aan een nog betere afronding, oefenen op voorzetten en in vakanties voor jezelf door blijven trainen. Dat soort dingen doe ik al heel lang. Ik heb er alles, werkelijk alles, voor over om te slagen als prof. En daarin zijn zij heel belangrijk geweest.’
Wat is het verschil in manier van werken tussen Ronald Koeman en Fred Rutten?
‘Het grote verschil is dat Rutten meer communiceert met de jongens die erbuiten vallen. Koeman had vooral oog voor de basisspelers. Onder hem was ik echt de tweede spits. Al is mijn situatie nu natuurlijk ook anders. Rutten roept me vaak bij zich om met me te praten. Of samen wedstrijdbeelden te bekijken. Je ziet de dingen die je fout doet, maar ook de dingen waarin je jezelf steeds beter ontwikkelt. Je gaat wedstrijdsituaties herkennen en die ervaring maakt dat je een completere spits wordt. Voor een jonge speler is het fijn als een trainer veel met je bezig is. Rutten geeft me het gevoel dat ik belangrijk voor hem ben. Ik speel veel en wil hem dat vertrouwen terugbetalen met doelpunten.’
Je vader Kenneth gold als getalenteerd voetballer, was even prof, maar brak nooit door. Heeft daar jouw drive mee te maken?
‘Honderd procent. Mijn vader was een goede voetballer, maar hield niet zo van trainen. Hij had niemand die hem daarin steunde en begeleidde. En mede daarom heeft hij het niet gered in het betaalde voetbal. Dat is ook de reden dat mijn vader me altijd één ding voor ogen heeft gehouden: “Ik ben er gekomen om het niet te halen als prof en daarom heb ik jou gestuurd”. Vind ik mooi. Vanaf het moment dat mijn vader zag dat ik talent had, hebben we ons samen één ding voorgenomen: ik ga wél slagen in het betaalde voetbal.’
Je hebt een bijzondere band met je vader, hè?
‘Mijn vader betekent alles voor me. Hij is een voorbeeld. Zowel in hoe het wel en hoe het níét moet als voetballer. Er is niemand die nu zo kritisch op me is als mijn vader, juist omdat hij zich realiseert dat hij slecht is omgesprongen met zijn talent. Als ik bij wijze van spreken drie keer heb gescoord voor Feyenoord en de kans op een vierde heb laten liggen, hamert hij vooral op het laatste. Discipline, zelfkritiek, maar ook het gevoel dat het een geweldig vak is; daarin was en is mijn vader heel erg met me bezig. En nog steeds zit hij bijna elke wedstrijd op de tribune. Hij is trots, maar houdt me wel met beide beentjes op de grond.’
Geen echte voetbaljunk, noemde je jezelf ooit.
‘Ik kijk echt heel veel voetbal op televisie, ben heel serieus met mijn vak bezig. Alleen moet het niet doorslaan. Ik woon in Rotterdam. Als ik op een feestje kom bij vrienden, draait het altijd om mij. Ík speel immers bij Feyenoord. Ik voel me er weleens ongemakkelijk bij om steeds over mezelf te praten en honderd-duizend keer hetzelfde te moeten zeggen. In dat opzicht ben ik geen voetbaljunk. Ik vind het ook belangrijk met vrienden en familie over andere dingen te praten.’
Je had het net over druk. Die druk is voor een groot deel te wijten aan het feit dat je in Graziano Pellè – bepaald niet de minste – moet vervangen. Frustreert dat?
‘Nee. Totaal niet.’
Waarom niet?
‘Simpel: Pellè is Pellè en ik ben Mitchell Te Vrede. Ik vind het onzinnig om steeds die vergelijking te maken. Wat kan ik er in hemelsnaam aan doen dat ik op dezelfde positie sta als Graziano? De buitenwereld is er veel meer mee bezig dan ik.’
Begrijp je dat die vergelijking wordt gemaakt? En dat er gezegd wordt: Die Te Vrede is nog lang niet van het niveau-Pellè?
‘Natuurlijk begrijp ik dat. Maar ik kan er zo weinig mee. Wat voor mij nu geldt, gold voor Graziano in feite ook toen hij naar Feyenoord kwam. Hij had in John Guidetti eveneens een voorganger die hij volgens de critici niet kon overtreffen. En zie wat Graziano voor de club heeft betekend en waar hij nu speelt (Southampton, red.). Dat bedoel ik. Het enige dat ik kan doen is doelpunten maken, zo veel mogelijk. De critici overtuigen is voor mij geen drijfveer, de trainer overtuigen wel.’
Om toch nog even door te gaan op de vergelijking. Je hebt weleens gezegd: ‘Ik heb niet het temperament van Pellè.’ Wat bedoelde je daar precies mee?
‘Ik heb heel veel opgestoken van Graziano bij Feyenoord, maar hij was wel een heel andere Pellè dan de Pellè die ik heb meegemaakt bij AZ. Hij is in een paar jaar tijd heel veel beter geworden in Italië. Als voetballer en als leider. Hij kon zichzelf helemaal gek maken in een wedstrijd van Feyenoord en daarmee het vuurtje opstoken voor het team. Die eigenschappen heb ik nog niet. Ik ben net 23 jaar, onervaren, en heb nog alle aandacht nodig voor mijn eigen spel. Zou ik me net zo gedragen als Pellè soms deed in het veld, dan zou ik mezelf uit mijn spel halen. Dat moeten mensen dus ook niet van me verwachten. Ik heb een andere persoonlijkheid dan Graziano. En desondanks heeft Feyenoord de vier duels die ik hem vorig jaar moest vervangen tijdens zijn schorsing, even zo vaak gewonnen.’
Volgens Van Hooijdonk werken die vier wedstrijden nu misschien wel in je nadeel. Anders was je nu waarschijnlijk verhuurd aan een club als FC Utrecht of FC Groningen en had je je in de relatieve schaduw kunnen ontpoppen tot vaste spits van Feyenoord 1.
‘Ook hierin geldt min of meer hetzelfde als met die eeuwige vergelijking met Pellè: wat kan ik mezelf hierin verwijten? Wat had ik dan moeten doen? Slecht spelen in die vier wedstrijden? Je gaat natuurlijk niet het veld op met het idee: Ik ga het bewust niet goed doen, alle kansen missen, want dan word ik volgend jaar misschien wel verhuurd aan een subtopper. Nee, ik had juist enorm de drang mezelf eindelijk te bewijzen. Zo’n serie wedstrijden spelen is toch een test of je het niveau aankunt. Ook voor jezelf. De rol van pinchhitter is mooi, maar in vijf minuten het verschil maken is bijna onmogelijk. In de basis staan, belangrijk zijn, scoren; daar doe je het als voetballer voor. Ik heb met die wedstrijden laten zien dat ik meekan in Feyenoord 1.’
Stel: Feyenoord haalt er voor het sluiten van de transfermarkt nog een spits bij of Colin Kazim-Richards blijkt uiteindelijk de voorkeur te krijgen boven jou. Zou je dan opnieuw kunnen leven met de rol van pinchhitter?
‘Dat wordt lastig, denk ik. Zo’n seizoen als het vorige moet het niet meer worden voor mij. Op mijn leeftijd is het belangrijk om minuten te maken. En als je naar de statistieken kijkt, gaat het Feyenoord in die minuten niet onaardig af. Ondanks de nederlaag tegen FC Utrecht hebben we een betere competitiestart dan vorig jaar, toen we de eerste drie wedstrijden verloren. We hebben ons met de 1-1 tegen Zorya Luhansk een goede uitgangspositie verworven voor plaatsing in de Europa League, en ik pik mijn doelpuntjes mee. Ik moet en wil elke week spelen. Bovendien: áls er een nieuwe spits bij komt, zal hij het ook eerst nog maar eens moeten laten zien.’
Waar staat Mitchell Te Vrede over twee jaar?
‘Het liefst bij Feyenoord in de spits. Trouwens, haal dat het liefst maar weg. Bij Feyenoord in de spits.’
Is een doelpunt zoals tegen SC Heerenveen, waarin je een inzet van Lex Immers precies genoeg schampt zodat de bal over de lijn rolt, net zo lekker als een volley in de kruising?
‘Als ik heel eerlijk ben: ja! Natuurlijk, een volley in de kruising zul je nadien wat vaker terugkijken op televisie. Maar ik ben een spits die het niet uitmaakt hoe hij scoort. Al is het met mijn rug, neus of linkeroor; als die bal maar over de lijn gaat. Neem als voorbeeld Filippo Inzaghi. Hoe hij ze maakte maakte hij ze, maar als je ze zo vaak maakt als hij deed, is dat op een bepaald moment geen toeval meer. Ik zie juist de schoonheid in lelijke doelpunten. Ik juich niet minder hard om een intikkertje. Bovendien: als ik die bal van Lex niet had geraakt tegen Heerenveen, was het geen doelpunt geworden.’
Is Inzaghi je voorbeeld?
‘Dat niet per se, maar hij is wel het type spits naar wie ik meer keek dan nu naar pakweg Lionel Messi. Zoals ik ook altijd erg gecharmeerd ben geweest van Ruud van Nistelrooy en dat nog altijd ben van Klaas-Jan Huntelaar. En op het allerhoogste niveau natuurlijk Zlatan Ibrahimovic, de killer bij uitstek. Niemand vraagt je later of een doelpunt mooi is geweest, wel of het punten of een prijs heeft opgeleverd.’
Over Huntelaar bestonden lang twijfels. Hij werd te licht bevonden voor PSV. Voor jou geldt dat je tijdens seizoen 2011/12 mislukte bij Excelsior. Algemeen directeur Ferry de Haan van die club zegt nu: ‘Ik durf totaal niet in te schatten van welk niveau Mitchell is of wordt.’ Wat zegt dat over jou?
’Dat ik net als Huntelaar een laatbloeier ben, denk ik. Heb ik het ook zo vaak over gehad met Pierre, die eveneens lang achtervolgd werd door twijfels. Hij ziet parallellen tussen zijn jeugd en die van mij. Pierre werd als middenvelder niet goed genoeg bevonden door NAC, ging weg, keerde er later terug als spits en speelde uiteindelijk bij internationale topclubs en in het Nederlands elftal. Ik was tot mijn vijftiende verdediger. Pas in de A-jeugd van AFC kwam ik in de voorhoede te staan. Dat betekende automatisch dat ik, net als Pierre, op relatief late leeftijd debuteerde in het profvoetbal. Al ben ik het niet eens met je stelling dat ik ben mislukt bij Excelsior. Bij die club lag het spel me gewoon niet. Ik had een slechte verstandhouding met de coach daar, John Lammers. Die vond me opeens een moeilijke jongen, omdat ik hem mijn mening had gegeven. Nou, je kunt het iedereen vragen bij Feyenoord: ik ben echt niet moeilijk. Ik zeg alleen wél als me iets niet zint. In het verdedigende systeem dat we speelden met Excelsior, stond ik steeds op een eiland. En het leek wel alsof ik daarop werd afgerekend. Op een bepaald moment kreeg verdediger Leen van Steensel zelfs de voorkeur in de punt van de aanval… Ik durf niet te zeggen waar uiteindelijk mijn top ligt als voetballer, maar dat het bij Excelsior niet gelukt is, had niets te maken met kwaliteitsgebrek.’
En dan speel je drie jaar later opeens met Feyenoord op de oorlogsgrond van Oekraïne. Exact vijf weken nadat vlucht MH17 daar uit de lucht werd geschoten. Hoe onwezenlijk was dat?
‘Heel onwezenlijk. We lezen allemaal de kranten, kijken allemaal de journaals. Ik weet nog dat we met de loting bij elkaar zaten. Dan hoop je één ding niet: dat je met Feyenoord naar Oekraïne moet. En dan rolt uitgerekend die tegenstander uit de koker. De schrik zat er toen wel een beetje in, ja. De wetenschap dat je op bezoek moet in een land waar het een grote puinhoop is; dat is een heel rare gewaarwording. Veel jongens hadden daar een onprettig gevoel bij. Ikzelf ook. Ook al was Kiev feitelijk zevenhonderd kilometer van het daadwerkelijke oorlogsgebied. Oekraïne was in de eerste beleving toch gewoon Oekraïne. Zoveel doden, zoveel verdriet. En jij moet uitgerekend daar gaan voetballen. Heel bizar. In dat opzicht was het bezoek van minister Frans Timmermans (vorige week maandag, red.) wel geruststellend. Niet alleen voor jezelf. Ook voor je ouders en, zoals in mijn geval, mijn vriendin. Andere jongens hebben kinderen. Het was fijn dat we hen met een gerustgesteld gevoel konden achterlaten. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld in Kiev. Al deelde ik het standpunt van Feyenoord dat we het liefst helemaal niet daar hadden gevoetbald. Hoe mooi het voor mij persoonlijk ook was om daar te scoren; voetballen in een land waar oorlog gaande is, is natuurlijk nogal beladen. Dat vergeet je nooit meer.’
Een kampioenschap zul je ook nooit vergeten. Niemand geeft een cent voor de kansen van Feyenoord. Jij wel?
‘Ja, natuurlijk. Wij zijn wel Feyenoord, hè. We gaan echt niet roepen: We zijn blij als we straks tweede zijn geworden. Uiteraard gaan we voor de titel. Dat is deze club verplicht aan die trouwe fans die elke week in ons stadion zitten en die ons naar elke uithoek achterna reizen, zelfs naar Oekraïne. En ik hoop daarin belangrijk te zijn, wat anderen ook mogen roepen. Een voor-spelling qua competitietreffers? Nee, daar waag ik me niet aan. Maar ik weet wat ik kan en wat ik wil. En dat is de vaste eerste spits worden in De Kuip.’
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dikgedrukte stukje vond ik geweldig om te lezen. Echt een spits naar mijn hart deze jongen.![]()
Inzaghi
Interview is uit de VI overigens.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef psychosomatic het volgende:
Te Vrede is de nieuwe Inzaghi.
Graag gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus. Gewoon pijn aan m'n duim door het scrollen op mijn mobiel door dat verhaal.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dikgedrukte stukje vond ik geweldig om te lezen. Echt een spits naar mijn hart deze jongen.![]()
Hij is inderdaad de personificatie van het huidige Feyenoord: Veel woorden, geen dadenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus. Gewoon pijn aan m'n duim door het scrollen op mijn mobiel door dat verhaal.
Aan het einde van seizoen wordt de balans opgemaakt toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 05:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Hij is inderdaad de personificatie van het huidige Feyenoord: Veel woorden, geen daden
Die gaat Immers vervangen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:50 schreef PIETR het volgende:
Is El Ahmadi niet door de medische keuring gekomen ofzo?
Dan kan van Geel toch multitasken. Zit namelijk aan de tafel van Kees (en Hans) zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:03 schreef Thunder0x het volgende:
Het is weer erg erg stil. Transfer in de maak waarschijnlijk
Vandaag is de wedstrijddag hè, dus ze zullen het morgen wel bekend maken. Anders leidt het af enzoquote:Op zondag 31 augustus 2014 08:50 schreef PIETR het volgende:
Is El Ahmadi niet door de medische keuring gekomen ofzo?
Dus staat natuurlijk alles stilquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:16 schreef portie het volgende:
[..]
Dan kan van Geel toch multitasken. Zit namelijk aan de tafel van Kees (en Hans) zo.
Benieuwd wat hij te melden heeft over die tweets van Guidetti. Die trouwens naar Fiorentina schijnt te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:16 schreef portie het volgende:
[..]
Dan kan van Geel toch multitasken. Zit namelijk aan de tafel van Kees (en Hans) zo.
Aha. Heb dat nooit zo goed begrepen. Gaan onze middenvelders er slechter van spelen als ze weten dat ze concurrentie gaan krijgen ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaag is de wedstrijddag hè, dus ze zullen het morgen wel bekend maken. Anders leidt het af enzo
Ja natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Aha. Heb dat nooit zo goed begrepen. Gaan onze middenvelders er slechter van spelen als ze weten dat ze concurrentie gaan krijgen ofzo?
Klinkt als geen spits meer inderdaad, al kan ik het me niet voorstellen en hoop ik op een onderhandelingstactiek.quote:
Ja laten we een speler in de spits zetten die 7 kansen nodig heeft om 1 goal te maken.quote:
Met El Ahmadi erbij kan je Vilhena op 10 zetten, zodra je Immers kan banken wordt het misschien nog watquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja laten we een speler in de spits zetten die 7 kansen nodig heeft om 1 goal te maken.
Je moet nooit op 1 paard wedden en geef die lex een ander nummer op zijn rug dat beter bij 'm past.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met El Ahmadi erbij kan je Vilhena op 10 zetten, zodra je Immers kan banken wordt het misschien nog wat
Keeper kan ook nog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja laten we een speler in de spits zetten die 7 kansen nodig heeft om 1 goal te maken.
Wellicht dat ze dan minder geconcentreerd zijn op de wedstrijd, ik heb geen idee. Was ook maar een losse gedachte van mij hoor, maar je ziet het eigenlijk nooit dat een speler op de wedstrijddag wordt voorgesteldquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Aha. Heb dat nooit zo goed begrepen. Gaan onze middenvelders er slechter van spelen als ze weten dat ze concurrentie gaan krijgen ofzo?
12quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet nooit op 1 paard wedden en geef die lex een ander nummer op zijn rug dat beter bij 'm past.
Beetje cynisch misschien maar ik heb het al vaker gezegd zolang zo'n speler nog te belangrijk is bij Feyenoord wordt het niks, dan heb ik het over voor de prijzen gaan.quote:
Immers is allang niet meer belangrijk, hij is een probleem geworden. Growth.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje cynisch misschien maar ik heb het al vaker gezegd zolang zo'n speler nog te belangrijk is bij Feyenoord wordt het niks, dan heb ik het over voor de prijzen gaan.
Hij ziet het wel maar zwaar tekort aan handelingssnelheid, daarom staat hij verdedigend vaak wel goed, aanvallend komt hij zwaar te kort. Heb verder niets tegen die jongen maar als speler niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een geheim wapen blijft ie. Nuttige spelert voor op de bank toch?
Hij moet nog groeien, het is geen natuurtalent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers is allang niet meer belangrijk, hij is een probleem geworden. Growth.
De trainers denken er toch anders overquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers is allang niet meer belangrijk, hij is een probleem geworden. Growth.
Immers zit binnen 2 weken permanent op de bank. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
De trainers denken er toch anders over
Invaller als breekijzer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers zit binnen 2 weken permanent op de bank. Ben ik van overtuigd.
Zou een goed teken zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers zit binnen 2 weken permanent op de bank. Ben ik van overtuigd.
En Manuquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:08 schreef PIETR het volgende:
Maar we gaan het seizoen dus in met Te Vrede en Kazim als spitsen. Want Dost gaat natuurlijk nooit anderhalf miljoen inleveren om naar Feyenoord te kunnen.
Ik kan daar niet heel rouwig om zijn, ik ben geen fan van Dost. Mocht Immers verdwijnen van het middenveld, zodat je wel een speler hebt in de buurt van de goal die een bal kan aannemen en Te Vrede alleen maar de ballen hoeft af te maken, kan het wellicht nog een succes worden ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:08 schreef PIETR het volgende:
Maar we gaan het seizoen dus in met Te Vrede en Kazim als spitsen. Want Dost gaat natuurlijk nooit anderhalf miljoen inleveren om naar Feyenoord te kunnen.
Perfect toch. Dost is een mongool die je niet moet willen (kan geen kanker zonder flankaanvallers die hem panklaar op zijn kop leggen bovendien), kazim kazim knalt er 20 in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:08 schreef PIETR het volgende:
Is een rubriekje op Fox Sports, waar wanhopige werkloze voetballers zichzelf een minuutje mogen verkopen.quote:
Vraag het aan Persie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een Marokkaanse. Vraag me af waarom hij dan ook meteen zo gaat praten.
Ik had liever gezien dat er nog een spits bij was gekomen, maar dat blijkt dus niet mogelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan daar niet heel rouwig om zijn, ik ben geen fan van Dost. Mocht Immers verdwijnen van het middenveld, zodat je wel een speler hebt in de buurt van de goal die een bal kan aannemen en Te Vrede alleen maar de ballen hoeft af te maken, kan het wellicht nog een succes worden ook.
Zijn matties toch..opgegroeid in zelfde wijk geloof ik. Maar hij heeft idd ook een irritant accentquote:
Dat Dost een mongool is ben ik met je eens, maar het is wel een spits die er dertig kan maken met Bilal en Boetius op de flanken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Perfect toch. Dost is een mongool die je niet moet willen (kan geen kanker zonder flankaanvallers die hem panklaar op zijn kop leggen bovendien), kazim kazim knalt er 20 in.
Nou, simpel, makkelijk, lekker.
Tot nu toe ligt het probleem vooral achterin, ik heb inmiddels wel redelijk vertrouwen in de voorhoede. Achterhoede en keeper wat minder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat Dost een mongool is ben ik met je eens, maar het is wel een spits die er dertig kan maken met Bilal en Boetius op de flanken.
Ja en de kerstman bestaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat Dost een mongool is ben ik met je eens, maar het is wel een spits die er dertig kan maken met Bilal en Boetius op de flanken.
Is ook wel vreemd. Feyenoord is 3 verdedigers kwijt geraakt, en 1 aanvaller. En iedereen heet het over het vervangen van die ene aanvaller. Terwijl de verdediging ook wel een kwaliteitsinjectie kan gebruiken. En dan vooral de keeper.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot nu toe ligt het probleem vooral achterin, ik heb inmiddels wel redelijk vertrouwen in de voorhoede. Achterhoede en keeper wat minder.
En de paupers op het middenveld zijn al vervangen waardoor je als het goed is ook minder kansen gaat weggevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot nu toe ligt het probleem vooral achterin, ik heb inmiddels wel redelijk vertrouwen in de voorhoede. Achterhoede en keeper wat minder.
Boulahrouz en Wilkshire zijn erbij, Van Beek is doorgeschoven. Ik zie het wel zitten in Van Beek, hij maakt nu nog dezelfde stomme fouten als die Stefan ook maakte (ook vorig seizoen), maar hij heeft een geweldige crosspass. Wilkshire is een prima tussenoplossing richting volgend seizoen en doet het prima, Boulahrouz is afhankelijk van z'n contract of het een gok waard is geweest. Als die betaald krijgt per wedstrijd zou dat top zijn, als die 8 ton verdient (bij wijze van spreken) is het niet slim geweestquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Is ook wel vreemd. Feyenoord is 3 verdedigers kwijt geraakt, en 1 aanvaller. En iedereen heet het over het vervangen van die ene aanvaller. Terwijl de verdediging ook wel een kwaliteitsinjectie kan gebruiken. En dan vooral de keeper.
Ja, precies. Botteghin had ik graag gezien ipv Boulahrouz. Maar goed, ik hoop dat op termijn Woudenberg doorbreekt en Kongolo op de plek van Mathijsen kan spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Is ook wel vreemd. Feyenoord is 3 verdedigers kwijt geraakt, en 1 aanvaller. En iedereen heet het over het vervangen van die ene aanvaller. Terwijl de verdediging ook wel een kwaliteitsinjectie kan gebruiken. En dan vooral de keeper.
Of Te Vrede , wie weet hoe het uitpakt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:35 schreef Caland het volgende:
We gaan het dus echt met Kazan in de spits doen dit seizoen
quote:
Luigi praatte altijd al zo. Heeft o.a. te maken met de plek waar hij opgroeide en de middelbare school waar hij op zat. Iets met 97% van de school die een allochtone afkomst heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een Marokkaanse. Vraag me af waarom hij dan ook meteen zo gaat praten.
De verdediging staat nog niet als een huis, maar ik denk dat je je er gewoon bij neer moet leggen dat er wel degelijk selectie-aanvulling heeft plaatsgevonden in die linie. Binnen de selectie is iedere positie gewoon dubbel bezet:quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Is ook wel vreemd. Feyenoord is 3 verdedigers kwijt geraakt, en 1 aanvaller. En iedereen heet het over het vervangen van die ene aanvaller. Terwijl de verdediging ook wel een kwaliteitsinjectie kan gebruiken.
Die hebben we niet verkocht + daar is al een 'versterking' voor aangetrokken. Lijkt me overigens een losstaande opmerking van je eerste puntquote:En dan vooral de keeper.
Knalt er gewoon 20 in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:35 schreef Caland het volgende:
We gaan het dus echt met Kazan in de spits doen dit seizoen
Rutten heeft wel aangegeven dat ie Te Vrede niet zomaar gaat wisselen zolang hij zijn doelpuntjes meepakt. Als er dan geen nieuwe spits meer wordt aangetrokken moet ik inderdaad nog maar eens zien dat Kazimkazim hem uit de basis speelt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of Te Vrede , wie weet hoe het uitpakt?
Te Vrede ookquote:
Van Persie heeft dat dan weer niet, nouja niet zo erg tenminste. Allemaal de schuld van Boutahar!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Luigi praatte altijd al zo. Heeft o.a. te maken met de plek waar hij opgroeide en de middelbare school waar hij op zat. Iets met 97% van de school die een allochtone afkomst heeft.
Probleem is alleen dat Te Vrede er geen kut van kan. Wat niet echt bevorderlijk is voor je aanvalsspel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Rutten heeft wel aangegeven dat ie Te Vrede niet zomaar gaat wisselen zolang hij zijn doelpuntjes meepakt. Als er dan geen nieuwe spits meer wordt aangetrokken moet ik inderdaad nog maar eens zien dat Kazimkazim hem uit de basis speelt.
Ben het wel eens met wat al eerder gezegd is, als we qua voetbal niet meer afhankelijk zijn van de spits (door een voetbalbehendige 10) blijft Te Vrede ze heus wel maken.
Misschien is dat ook wel genoeg dan. We hebben nu voldoende kwaliteiten rondom de spitspositie rondlopen, op de flanken en op het middenveld, dat we genoeg kansen zouden moeten kunnen creeren zonder balvaste spits.
Luuk de Jong is op dit moment ook niet echt bevorderlijk voor aanvalsspel van PSV. Die scoren aan de lopende band. Ik kan me wel vinden in Te Vrede als spits, zo lang er genoeg creatieve spelers omheen staan die ook af en toe een doelpunt kunnen maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Te Vrede er geen kut van kan. Wat niet echt bevorderlijk is voor je aanvalsspel.
Hij moet nog veel leren maar scoren lukt wel aardig toch?.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Te Vrede er geen kut van kan. Wat niet echt bevorderlijk is voor je aanvalsspel.
Vangt Feyenoord nog wat?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:54 schreef hhh38 het volgende:
Vormer heeft een contract getekend bij Brugge.
Hahn, Mulder, Graafland, Miazekquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef Vasion het volgende:
Liever een nieuwe keeper dan een nieuwe spits. In de spitsen hebben we wel meerdere mogelijkheden, kwa keepers niet. :/
Nah. Goeie kopper vooral, maar vind het ook niet echt een killer eigenlijk. Leert wel snel bij though, zie hem zelfs zo nu en dan aardig kaatsen. Maar overall gewoon veel te matig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren maar scoren lukt wel aardig toch?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |