Ik wil wel solliciteren en werken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké duidelijk. Je wil niet. Je wilt uitbetaald worden omdat je niets doen. En ze moeten allemaal komen aanbellen.
Zonde. Echt zonde dit.
Toen je dit topic begon zocht je tips hoe je zsm volledig afgekeurd kon wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou bedankt voor je geweldige tips.
Ik zoek geen ''hulp'' ik zoek een baan een vriendin en wat vrienden.
Nee, je wilt niet solliciteren en je wilt al helemáál niet werken. Je bent al te beroerd om zo'n instantie te bellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel solliciteren en werken.
Ik wil gewoon geen hulp van zo'n instantie dat vind ik niet fijn.
Nee hoor.quote:
Ja maar ik voel niks voor mensen die me gaan zeggen dat mijn levensstijl verkeerd is terwijl dat niks te maken heeft met werk vinden ik wil wel werk hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef ciskaatje het volgende:
[..]
Toen je dit topic begon zocht je tips hoe je zsm volledig afgekeurd kon worden
Hmmmmmm, luister.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel solliciteren en werken.
Ik wil gewoon geen hulp van zo'n instantie dat vind ik niet fijn.
R&P / Gedragstoornis diagnose.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat mot je met een server als je geen verstand van internet hebt en geen hobbies.
WGR / Verkeerde server gekocht.
![]()
SEX / Goede methodes om te rukken(masturbatie)?
Wat boeit jou die tol nou als je niet eens benzine kunt betalen.
KLB / Duitsers gaan gangbangs en flatrateseks verbieden
wat is er zo goed aan je levensstijl dan? jongen jij hebt een algehele mentaliteitsverandering nodig en kom van je luie bibs af! T word je niet op je zolderkamertje aangeboden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik voel niks voor mensen die me gaan zeggen dat mijn levensstijl verkeerd is terwijl dat niks te maken heeft met werk vinden ik wil wel werk hoor.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Straks verpest ik mijn hele leven als ik die wajong niet krijg.
hij wil jou ook wel een duwtje gevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hmmmmmm, luister.
Als je écht de handen uit de mouwen wil steken stuur me dan een PM. Ik wil met alle liefde je een zetje de goede richting uit geven. Oké?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hij wil jou ook wel een duwtje geven
Dubbelzinnig (gaat over sex).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Huh?
Waar hebben jullie het over?
Jonguh deze is voor mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hebt mijn foto's niet eens gezien.
ik denk beroepstroll voor fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:25 schreef Woelwater het volgende:
Geoden troll wel trouwens, al 6 topics vol.
R&P / Gedragstoornis diagnose.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik denk beroepstroll voor fok!
Ik verwacht dat er volgend jaar een boekje uitkomt, met de topics van ts en reacties van anderen
Mooi is, dat hij in andere topics dezelfde adviezen geeft, waar hij zelf niet naar wil luisteren. Ook is zijn manier van schrijven anders.... normaler, minder puberaal, dwars en trollerig
Ja want werk vinden is zo makkelijk zonder diploma en het is natuurlijk een goede investing om een opleiding te doen terwijl je net 5 jaar voor de vmbo bent gezakt en op een speciale school hebt gezeten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je krijgt momenteel echt niet zomaar Wajong goddank. Mijn schoonzusje is echt echt ziek en daarvoor was het al een hele kluif om het te krijgen.
Misschien moeten jouw ouders je gewoon eens een schop onder die vol zelfmedelijdende reet van je geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |