Dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden.
Hoe neem ik een vrinedinnetje?
gooi er eens een beroepskeuzetest tegen aan man, kom op zeg, je bent een jonge vent,je zou een deur in moeten kunnen trappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar het zou me een basis geven om wat mee te kunnen doen.
Jawel maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je was toch 18+.. Nog nooit zo'n filmpje op internet gezien?
Oh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet.
Vraag mij zelf dat ook af.
Dat heb ik ook gedaan op mijn kamer gat in de deur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef ciskaatje het volgende:
[..]
gooi er eens een beroepskeuzetest tegen aan man, kom op zeg, je bent een jonge vent,je zou een deur in moeten kunnen trappen
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Hmmmmmm, heb je begeleiding van iemand? En zo nee, waarom niet...? Ik denk dat je dat echt nodig hebt.
Oh, iemand is me net voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:15 schreef ciskaatje het volgende:
www.mee.nl begin daar eens mee en leg je verhaal uit. daar kan je evt een coach krijgen die je gaat helpen met dit soort zaken.
Hier kijk, de Gouden tipquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:15 schreef ciskaatje het volgende:
www.mee.nl begin daar eens mee en leg je verhaal uit. daar kan je evt een coach krijgen die je gaat helpen met dit soort zaken.
Begeleiding wat bedoel je daar eigenlijk mee?quote:
Nou dat lijkt me niks zo ernstig is mijn probleem niet zit gewoon met geen geld hebben en geen vrienden etc.quote:
Voor wie doen we het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nou dat lijkt me niks zo ernstig is mijn probleem niet zit gewoon met geen geld hebben en geen vrienden etc
Begeleiding om werk te vinden, je leven in te richten, iemand die je een duwtje geeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Begeleiding wat bedoel je daar eigenlijk mee?
[..]
Nou dat lijkt me niks zo ernstig is mijn probleem niet zit gewoon met geen geld hebben en geen vrienden etc.
Nee ik red me wel zonder zo'n instantie nee bedankt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Begeleiding om werk te vinden, je leven in te richten, iemand die je een duwtje geeft.
En geen geld en geen vrienden: dat komt door je isolement.
Onthou: als jij niks doet nu, doet niemand het.
Ga je wat ondernemen (kontakt opnemen met mee.nl) of blijf je zitten?
Geen troll.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:25 schreef Woelwater het volgende:
Geoden troll wel trouwens, al 6 topics vol.
Niet zo'n hulp nee.quote:
Nou bedankt voor je geweldige tips.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef ciskaatje het volgende:
he jammer, heb weer een uur verspild van mn energie
Oké duidelijk. Je wil niet. Je wilt uitbetaald worden omdat je niets doet. En ze moeten allemaal komen aanbellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niet zo'n hulp nee.
Ik heb mijn leven in orde ik heb alleen een paar dingen niet zoals vrienden een vriendin en een baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |