Misschien even bellen met ABNquote:Regel al uw bankzaken eenvoudig bij ABN AMRO. Open direct uw Rekening.
Niet zo'n aardige man zegt dat er wel kosten zijn gemaakt en ip addressen meteen direct worden gekocht en dat ik geen recht op een enkele cent heb.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Goodwill van je leverancier. Bel hem op!
Ik snap er geen bal van. Je besteld een server voor niet al teveel geld? Volgens mij zijn die redelijk duur, maar goed..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niet zo'n aardige man zegt dat er wel kosten zijn gemaakt en ip addressen meteen direct worden gekocht en dat ik geen recht op een enkele cent heb.
Heb het proberen af te bestellen na 2 en een halve minuut dus vind dat hij snel besteld.
Link gestuurd naar verkoper en hij zegt dat hij al hoopt op een procedure wtf?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef Diemux het volgende:
Dan heb je gewoon recht om je bestelling te annuleren. Even googlen op bedenktijd en koop op afstand.
Met zo'n mensen doe ik liever geen zaken meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef snabbi het volgende:
Tja als het een geautomatiseerde koppeling is, dan maakt hij die kosten ook gewoon. Je geeft aan dat het een verkeerde server is, dus je wilt wel nog steeds een server kopen/huren? Kan je niet toekomen in de kosten en het juiste product wel bij hem afnemen?
doe maarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Was het maar zo kan je de ideal betaling laten zien.
Volgens mij ben ik vrij zeker dat het gewoon een normale standaard server is en niet speciaal ingericht.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:55 schreef vincm het volgende:
Binnen 2,5 minuut? Dat is knap.
Gaat het om een fysieke server? Wordt hij voor je ingericht?
In principe heb je 14 dagen retourrecht, maar als het maatwerk is (het wordt voor je ingericht, geinstalleerd, etc) dan wordt het moeilijker.
Als het alleen een verkeerde is, zou je ook met bijbetaling of terugbetaling een andere kunnen nemen?
Woops fout het is een maand te huren.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef Fer het volgende:
Ja mag je server na ontvangst 7 dagen thuis bekijken. Als ie niet bevalt weer ongebruikt terugsturen en je geld terugkrijgen.
Sorry voor de vage reacties ik haast me soms teveel.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef FredvZ het volgende:
Als jij net zo helder tegen die man communiceert als in dit topic, dan snap ik wel dat-ie geen zin heeft om je geld terug te geven.
Begin eerst eens met te vertellen wat je nou precies besteld hebt...
Een server is te vaag omschrijven. Is het een virtuele (web)server? Een fysieke? Is er sprake van maatwerk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |