Kijk je DMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
Heel die stream werkt niet eens, iemand een ander alternatief?
Vast niet, maar mijn opa is nog transfervrij, wellicht dat hij Mulder kan vervangen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:13 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we Dudek niet terughalen om Mulder te vervangen?
zelfs nu zou ie nog beter zijn jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:13 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we Dudek niet terughalen om Mulder te vervangen?
manu moet de spits in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Potverdorie, die Manu kan bij mij voorlopig niet meer stuk.. hoe anders hadden wij hier nu gezeten als hij niet had gescoord.
Met Manutelli doelpunt vieringquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Potverdorie, die Manu kan bij mij voorlopig niet meer stuk.. hoe anders hadden wij hier nu gezeten als hij niet had gescoord.
Hij is de enige die af en toe iets verrassends doet idd.. De anderen zijn middelmatige eenheidsworstenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
manu moet de spits in.
dolt in zn eentje meer spelers in die 5 minuten dan alle andere spelers de hele pot
matchfixingquote:
Alsof wij enig kans maken tegen Celticquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Liever niet.. geen zin in een afgang. Celtic zou leuk zijn
Klopt ja, de drive van dat kereltje bevalt me.. goed omschreven. En hij is snel, fysiek sterk.. kan nog best wat worden met hem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:18 schreef Peak het volgende:
Manu heeft ook een aantal wedstrijden echt helemaal niks laten zien, maar bij Manu zie je wel dat hij drive heeft. Hij straalt tenminste niet die apathie uit waar sommigen/de rest nogal last van heeft.
Hopelijk geen Spurs. Komt er weer een schorsing aan van 5 jaar.quote:
Tegen geen enkel team. Wat dat betreft is het alleen maar goed voor de ervaring van onze spelers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof wij enig kans maken tegen Celtic
Toornstra El Ahmadi Spits allezzzz gaat ons de winter door helpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen geen enkel team. Wat dat betreft is het alleen maar goed voor de ervaring van onze spelers.
Maar het zal ongetwijfeld ook wel weer tot puntverlies leiden in de competitie.
ditquote:
Ik kijk ook zonder geluid, kan iemand dit uitleggen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:22 schreef Peak het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zit zonder geluid te kijken op mijn werk, dus de uitleg kan ik niet volgen.
nee man, groep J H of Kquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
jullie komen sowieso in groep g,h,i, j, k of l.
omdat psv al in groep a t/m f zit zit feyenoord in g t/m lquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:24 schreef Vasion het volgende:
Waarom kunnen wij niet iedere tegenstander uit pot 1 loten???
Omdat PSV en Feyenoord niet aan dezelfde kant van de loting kunnen zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:24 schreef Vasion het volgende:
Waarom kunnen wij niet iedere tegenstander uit pot 1 loten???
kansloos... geen tottenham, geen celticquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat PSV en Feyenoord niet aan dezelfde kant van de loting kunnen zitten.
Slachten we ze weer af in de kwart finalequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat PSV en Feyenoord niet aan dezelfde kant van de loting kunnen zitten.
surequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Fijn overzicht, kan je dit nog een paar x doen wanneer er iets bekend is a.u.b. ?
Er wordt volgens mij ook getrokken om welke groep t gaat, maar dat laten ze niet zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij verzint ie zelf welke groep ie ze geeft
Daar komen jullie niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef DaMart het volgende:
Groep B zou wel te doen moeten zijn voor Feyenoord.
Kan niet ze komen bij G t/m Lquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef DaMart het volgende:
Groep B zou wel te doen moeten zijn voor Feyenoord.
Dat doet de computer voor ze, toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij ook getrokken om welke groep t gaat, maar dat laten ze niet zien
Ongetwijfeld. Snap er de kloten van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet de computer voor ze, toch?
Dan kun je Feyenoord net zo goed metéén al voor drie jaar Europees schorsen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef Cara het volgende:
het zal wel poule H worden, Lille en wolfsburg
Precies, het zal wel groep J worden dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:27 schreef Muto het volgende:
Dit wordt groep J voor ons. Lekker naar Oekraïne en Roemenië.
In Noord-Frankrijk is al crisisoverleg, toen ze de (mogelijke) naam Feyenoord Rotterdam zagen staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef Cara het volgende:
het zal wel poule H worden, Lille en wolfsburg
Ja potver, waarom niet?quote:
Jammer voor PSV danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
A t/m F is dus sowieso uitgesloten wegens PSV.
Even kijken wie de laatste tegenstander wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:32 schreef satecl het volgende:
We maken gewoon kans om door te gaan. Dat vind ik al heel wat.
Poule Aquote:
quote:
Juist. Nu hopen dat er geen zware uit pot 4 bij komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:32 schreef satecl het volgende:
Ik zat al te balen.. waarom zitten we niet gewoon in C?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:31 schreef Muto het volgende:
Zou wat zijn geweest als ze gewoon de loting gevolgd hadden. Zit je zomaar bij Besiktas en Tottenham.#NooitMeerEL
A-F zit PSV al. TV-gelden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zat al te balen.. waarom zitten we niet gewoon in C?
Qarabag mag ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:33 schreef Sunri5e het volgende:
HJK of Aab erbij als laatste in de groep graag.
ja want sevilla winnen we wel vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Leuke tegenstanders en niet onmogelijk.
Maar 2 keer tegen Ludogorets in de CL uitkomen is nog steeds 4 keer lucratiever dan Tottenham, Sevilla en Inter in de EL uitschakelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:31 schreef Muto het volgende:
Zou wat zijn geweest als ze gewoon de loting gevolgd hadden. Zit je zomaar bij Besiktas en Tottenham.#NooitMeerEL
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:32 schreef satecl het volgende:
Dat zouden idd redelijk normale (maar ambitieuze) doelstellingen moeten zijn voor Nederland ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:36 schreef Lastpost het volgende:
Vanuit Nederlands oogpunt, ook voor PSV een prima loting. Beter gaan we weer eens wat punten sprokelen en zorgt Ajax dat ze na de winter ook uitkomen in de EL.
Wel zo handig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:37 schreef ace_eleven het volgende:
Nu moeten we die spits van ze wel kopen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:39 schreef Cara het volgende:
Feyenoord, welkom terug in Europa!
Degelijke loting![]()
Wat is poule H een monster poule, goeie genade..
Hebben een spitsje rondlopen die volgens geruchten in verband werd gebracht met oa Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
Zo te zien zijn jullie dik tevreden met de loting. Succes alvast![]()
HNK Rijeka heb ik overigens nog nooit van gehoord.
Hebben wel een heel goed team hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:41 schreef Maver24 het volgende:
kramer: tegen sevilla is het onbegonnen werk. Je weet het niet.
Laten we er wel vanuit gaan met dit elftal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:41 schreef Maver24 het volgende:
kramer: tegen sevilla is het onbegonnen werk. Je weet het niet.
Moet je wel heel duidelijk zijn met die 'Kramar', anders staan er straks 200.000 andere 'ietsj'-en die wel eens voetballen op je kantoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan moeten we maar snel die spits van Rijeka overnemen, ene Kramaric.
Ah OK en dat stadion ziet er tof uit inderdaad!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hebben een spitsje rondlopen die volgens geruchten in verband werd gebracht met oa Feyenoord.
Tenzij daarboven iemand door de vangrail knalt zit je veilig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zit je wel veilig achter de rotsen?
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:46:01Jordy Clasie verlengt zijn contract tot 2018! reageer retweet
Serieus!!??quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:46:01Jordy Clasie verlengt zijn contract tot 2018! reageer retweet
quote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:46:59Clasie blijft dus bij Feyenoord. Van Geel en Clasie nemen nu het woord op de persconferentie. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:47:12JORDY CLASIE TEKENT BIJ TOT 2018 Huidige verbintenis van aanvoerder liep tot medio 2016. Gevoel dat ik me bij Feyenoord nog kan verbeteren reageer retweet
Watquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm. Onverwachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:46:59Clasie blijft dus bij Feyenoord. Van Geel en Clasie nemen nu het woord op de persconferentie. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:47:12JORDY CLASIE TEKENT BIJ TOT 2018 Huidige verbintenis van aanvoerder liep tot medio 2016. Gevoel dat ik me bij Feyenoord nog kan verbeteren reageer retweet
quote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:48:59Clasie: "Er was interesse van diverse clubs, maar het kwam niet rond. Feyenoord kwam met een goed voorstel en toen zijn we gaan praten." reageer retweet
quote:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:49:16Clasie wordt met nieuwe contract een van de best verdienende spelers in Nederland. Komst El Ahmadi hoopt #Feyenoord vandaag af te ronden reageer retweet
Watvoor verschil 1 goal kan makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:50 schreef Bonkers. het volgende:
Dit is een mooie dag als Feyenoorder.
Hij verzint maar watquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:49:16Clasie wordt met nieuwe contract een van de best verdienende spelers in Nederland. Komst El Ahmadi hoopt #Feyenoord vandaag af te ronden reageer retweet
Die goal kon vooral voor je toekomst in Europa van levensbelang zijn geweest. Nu kan je weer punten gaan sparen, anders had je je volgend jaar mogen kwalificeren tegen Arsenal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Watvoor verschil 1 goal kan maken
Als vandaag nou ook nog een nieuwe keeper en spits worden gehaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Watvoor verschil 1 goal kan maken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:48:59Clasie: "Er was interesse van diverse clubs, maar het kwam niet rond. Feyenoord kwam met een goed voorstel en toen zijn we gaan praten." reageer retweet
bied lex dan nog een keer aan die clubs die je in de zomerstop afwees???quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef TC03 het volgende:
Vertrouwen in Immers en Vilhena is wel opgezegd met de komst van Jens en Karim.
Die Vilenha staat nu wel heel erg lang stil.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef TC03 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef TC03 het volgende:
Sterf, ofzo. Hij verlengt zijn contract in onzekere tijden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef Thunder0x het volgende:
Met andere woorden, ik wou weg, het lukte niet. Dus blijf ik maar
Volgend jaar verpatsen voor 15+ miljoenmiljard ditdatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef Thunder0x het volgende:
Met andere woorden, ik wou weg, het lukte niet. Dus blijf ik maar.
Ik had hem liever zien gaan, vind 8.5 mil geen misselijk bedrag. Meer waard gaat ie echt niet worden denk ik
Die je ogen open man blinde kutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Sterf, ofzo. Hij verlengt zijn contract in onzekere tijden.
Inderdaad nog meer verkopen zodat we degradatievoetbal gaan spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef Thunder0x het volgende:
Met andere woorden, ik wou weg, het lukte niet. Dus blijf ik maar.
Ik had hem liever zien gaan, vind 8.5 mil geen misselijk bedrag. Meer waard gaat ie echt niet worden denk ik
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:55 schreef GwaiLow het volgende:
Kansloze poule dit, maar het had slechter gekund.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:51:34Er is GEEN clausule opgenomen in het nieuwe contract van Jordy Clasie. #Feyenoord [via @dennisvanbergen] reageer retweet
Zo denk ik er ook over.. speler uit de eigen opleiding en dan is 8,5 miljoen winst gewoon netjes. Die gozer wordt veel te belangrijk gemaakt, ben er geen liefhebber vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef Thunder0x het volgende:
Vilhena komt er ook wel hoor. Eerst Immers eruit en dan begint het te lopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:55 schreef XSbig het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo op Vilhena zeiken. Vond hem gisteren in de eerste helft best redelijk spelen. Tweede helft viel die wel terug maar dat deed het hele elftal.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:55 schreef hafcfan het volgende:
Jullie kunnen Luik ook best hebben. Die waren echt slecht tegen Porto Zenit en zijn ook leeg gekocht.
Ja, maar Feyenoord is toch ook erg slecht. Ze zijn beide vrij slecht, maar wie weet. Er moet er toch eentje winnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:55 schreef hafcfan het volgende:
Jullie kunnen Luik ook best hebben. Die waren echt slecht tegen Porto en zijn ook leeg gekocht.
Spuitend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:56 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 13:51:34Er is GEEN clausule opgenomen in het nieuwe contract van Jordy Clasie. #Feyenoord [via @dennisvanbergen] reageer retweet
Alsof het probleem op het middenveld ligt bij dit elftal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad nog meer verkopen zodat we degradatievoetbal gaan spelen
We hebben al genoeg verdient deze zomer. Clasie is na EK 2016 op te halen voor 10 miljoen
En waarom denk je dat uitgerekend Porto bijna 9 miljoen euro voor hem over heeft?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.. speler uit de eigen opleiding en dan is 8,5 miljoen winst gewoon netjes. Die gozer wordt veel te belangrijk gemaakt, ben er geen liefhebber van
GEELGODUSMODUSquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
WTF!! CLASIE BIJGETEKEND, TERINGVETTE TRIPS
BAM
Lijkt me wat te zwaar voor Feyenoord, met een gelukje kun je derde worden.quote:
Roep eens even dat we kampioen wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:52 schreef Tomasso het volgende:
HA FACK JULLIE ALLEMAAL IK HAD GEWOON GELIJK!!! BAMMM.
FAPFAPFAP. HELD. FF PLAFONNETJE WITTEN BRBquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
WTF!! CLASIE BIJGETEKEND, TERINGVETTE TRIPS
BAM
Als Porto hem echt wou hebben hadden ze hem al lang binnen man. Je denkt dat een club van dat caliber het laat hangen voor 1.5 miljoen? Ze harken net startgeld van de CL binnen. Om geld gaat het niet iig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef Cara het volgende:
[..]
En waarom denk je dat uitgerekend Porto bijna 9 miljoen euro voor hem over heeft?
Waarschijnlijk omdat ze potentie in hem zien..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef Cara het volgende:
[..]
En waarom denk je dat uitgerekend Porto bijna 9 miljoen euro voor hem over heeft?
We worden kampioen ooit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Roep eens even dat we kampioen worden
Vilhena vervangen door Toornstra en het is top.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef satecl het volgende:
Clasie---El Ahmadi
-------Vilhena--------
fapfapfapfapfapfpafpapfp
Gewoon losse kaartenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef TheFastOne het volgende:
Mijn aanvraag voor een uitkaart is dit seizoen verneukt door de commerciële afdeling van Feyenoord aan het begin van het seizoen, is het alsnog mogelijk denken jullie om naar Rijeka te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |