abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143948652

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
pi_143948745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:43 schreef Weissman het volgende:
Dit idd.

İemand een goeien samenvatting van de afgelopen 5 weken in 20 woorden? Dan hoef ik niet alles bij te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 12:48:56 ]
pi_143948894
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') x20

(En dat is dan dus de samenvatting, speciaal voor jou in weiss-taal)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143948918
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:

[..]

:')

(En dat is dan dus de samenvatting, speciaal voor jou in weiss-taal)
Heeft yats al geneukt? Kon het niet uit de samenvatting halen namelijk.
pi_143949245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Stond er ook niet in. Alleen dat zijn naam achterstevoren 'stay' is. Maar de betekenis daarvan is vooralsnog onduidelijk geloof ik.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:14:10 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143949521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 03:53 schreef yats het volgende:

[..]

Veel plezier!
Thanks yats! Heb nog een hele week om me te verheugen op weer eens een ouderwetsch afspraakje. We gaan ijs eten om zijn afstuderen te vieren, in Utreg :)

Hoe is het met jouw dateleven?
pi_143952253
Vanavond vervolg van de date van laatst, gaat weer lekker rap allemaal. Tot zover mijn voornemen om het eens rustig aan te doen :P. Zure is dat ik beloofd heb te koken maar helemaaaal geen zin heb om in de keuken te staan.

Zijn bezorgpizza's sexy?
pi_143952440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn bezorgpizza's sexy?
Is Jezus gestorven voor onze zonden?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143952697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Is Jezus gestorven voor onze zonden?
Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.

Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
pi_143952803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]

Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

[..]

Kan je die quote uit de op halen, dacht toen dat ze de laatste post van het vorige deel in de op zette.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:44:28 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143952863
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.

Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
Dan ben ik hommo want hou van Tarantino, whiskey én kaarsen ;(

Veel plezier trouwens :) Klinkt als een leuke date, jouw date.
pi_143953028
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond vervolg van de date van laatst, gaat weer lekker rap allemaal. Tot zover mijn voornemen om het eens rustig aan te doen :P. Zure is dat ik beloofd heb te koken maar helemaaaal geen zin heb om in de keuken te staan.

Zijn bezorgpizza's sexy?
Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143953106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.
pi_143953178
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.
whaha echt een boel minder dan je zou denken hoor :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143953502
Ik ben zoooo gay want....overvloed aan kaarsen \o/

Veel plezier clumsy, denk dat het wel goedkomt daar op die bank :9
pi_143953684
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

whaha echt een boel minder dan je zou denken hoor :P
Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.
pi_143953736
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)

[..]

Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jullie geen mensenkennis hebben :P

Ik heb serieus nog nooit geneukt op een eerste date (bijvoorbeeld). Dus zo'n losbol kan ik niet zijn :6
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb serieus nog nooit geneukt op een eerste date (bijvoorbeeld). Dus zo'n losbol kan ik niet zijn
Dit wordt haar 2e date he. :P
pi_143954113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef habitue het volgende:

[..]

I know maar ik bedoelde meer zo van 'ik kan niet zo erg zijn als jullie denken dat ik ben' ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954202
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Ho ho, ik overweeg na 6 maanden serieuze exclusiviteit pas een handjob hè.
pi_143954232
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker preuts, heerlijk!
pi_143954545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:25 schreef Vivie het volgende:

[..]

Lekker preuts, heerlijk!
Zei degene die een hele dag vol dat eindigde met 3 kusjes ;) :P
Serieus, ik vroeg me stiekem wel een beetje af waarom geen zoen zoen?
Maar misschien komt dit te aanvallen/gemeen over of zo, sorry dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Op een 2e date?
pi_143955387
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ohw, no worries :)

Maar ..waarom wel zoenen op 1e date?

Ik ben niet preuts maar als je allebei een leuke dag hebt en je niet weet of iemand daar op zit te wachten speel ik het liever safe. Durfden het allebei niet zo goed denk ik, nog even aftasten (hopelijk letterlijk lol) op de 2e date als die er komt
pi_143955655
Euh... daten?
pi_143955690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:02 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik ben niet preuts maar als je allebei een leuke dag hebt en je niet weet of iemand daar op zit te wachten speel ik het liever safe. Durfden het allebei niet zo goed denk ik, nog even aftasten (hopelijk letterlijk lol) op de 2e date als die er komt
Nooit op safe spelen. Saai.
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Uhuh, en ik ben principieel tegen seks op de eerste date.
pi_143955784
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Nooit op safe spelen. Saai.
Ik compenseer het wel op een of andere manier :+
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:13:45 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143955824
Ik heb echt iets raars: Altijd als ik een date heb afgesproken ben ik eerst enthousiast en dan 's ochtends twijfel ik er over. Het zal wel een soort mislukte bindingsangst zijn. Teveel gewend aan het vrijgezellenbestaan? Ik denk dan serieus: wat nou als het echt heel goed klikt? Wat eng! In de loop van de dag trekt het wel weg of als ik weer contact heb met iemand maar het is echt een irritante eigenschap. Misschien komt het ook omdat je (vooral via datingsites) al heel snel beslist of je nog een tweede date wil, vaak voordat je iemand echt goed kent.
pi_143956040
Hmm, ik had dat heel erg na mn date, niet ervoor.....soort van angst, leegheid
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:19:40 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143956043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb echt iets raars: Altijd als ik een date heb afgesproken ben ik eerst enthousiast en dan 's ochtends twijfel ik er over. Het zal wel een soort mislukte bindingsangst zijn. Teveel gewend aan het vrijgezellenbestaan? Ik denk dan serieus: wat nou als het echt heel goed klikt? Wat eng! In de loop van de dag trekt het wel weg of als ik weer contact heb met iemand maar het is echt een irritante eigenschap. Misschien komt het ook omdat je (vooral via datingsites) al heel snel beslist of je nog een tweede date wil, vaak voordat je iemand echt goed kent.
dat heeft iedereen hoor, dat als je wakker wordt als de wekker gaat : GRE$##@#WERFW$ KUTHOERU ik wil dood
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:23:07 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143956171
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:09 schreef Elkabee het volgende:
Euh... daten?
Zo goed ken ik je nog niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:33:49 #32
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143956554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

dat heeft iedereen hoor, dat als je wakker wordt als de wekker gaat : GRE$##@#WERFW$ KUTHOERU ik wil dood
:D
pi_143957289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo goed ken ik je nog niet.
Dat kan verholpen worden ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:57:22 #34
Brabo Bastard
pi_143957334
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Elkabee het volgende:

[..]

Dat kan verholpen worden ;)
Uiteraard. Stuur maar een DM!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143957472
quote:

[..]

De dates waarmee ik echt een tijdje gedate heb was het pas op de tweede date bedenk ik me nu.

De enige date waarmee ik op date 1 zoende, woonde ik wel gelijk x jaar mee samen, dus misschien zit het hem daar in bedenk ik me nu :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:11:04 #36
242666 BeamofLight
pi_143957752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De dates waarmee ik echt een tijdje gedate heb was het pas op de tweede date bedenk ik me nu.

De enige date waarmee ik op date 1 zoende, woonde ik wel gelijk x jaar mee samen, dus misschien zit het hem daar in bedenk ik me nu :o
je bedenkt je wel veel. nu.
pi_143957995
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

je bedenkt je wel veel. nu.
Zo rolt die shit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_143959786
quote:

[..]

als je de date zo lang maakt dan betekent dat in mijn ogen dat je het allebei tof vind
En je weet waarom je dat
Ergo: tongen ip het eind

Zou ik dan zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143960402
Rofl

Naja misshien klopt het ook wat je zegt en voorstelt maar goed als 2 mensen allebei een beetje de kat uit de boom blijven kijken (en ondertussen druk verder kletsen) wordt het vanzelf een lange date _O-

Weet je ik heb er totaal geen spijt van hoe het is gegaan, had het op dezelfde manier over gedaan....alleen is het nu na 3 weken geen contact wel doorbijten. Vanmiddag wel berichtje gehad dus das iig goed nieuws :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:43:29 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143960456
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Vivie het volgende:
Rofl

Naja misshien klopt het ook wat je zegt en voorstelt maar goed als 2 mensen allebei een beetje de kat uit de boom blijven kijken (en ondertussen druk verder kletsen) wordt het vanzelf een lange date _O-

Weet je ik heb er totaal geen spijt van hoe het is gegaan, had het op dezelfde manier over gedaan....alleen is het nu na 3 weken geen contact wel doorbijten. Vanmiddag wel berichtje gehad dus das iig goed nieuws :)
Ga je drie weken geen contact hebben of is dat al geweest?
pi_143960525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ga je drie weken geen contact hebben of is dat al geweest?
Al geweest thank god... was marteling genoeg aangezien ik in een dagdroom spiraal terecht kwam..wat betekent dat ik date toch wel leuker vind dan durf toe te geven
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:50:03 #42
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143960658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:45 schreef Vivie het volgende:

[..]

Al geweest thank god... was marteling genoeg aangezien ik in een dagdroom spiraal terecht kwam..wat betekent dat ik date toch wel leuker vind dan durf toe te geven
En nu is date nr 2 gepland?
pi_143960692
Nee ^^...ik hoop het maar ik ga niet weer het de heel de tijd het initatief nemen: met date contact gezocht, uiteindelijk na lang chatten uitgevraagd en tijdens de date aantal keer het op een leuke manier lopen rekken

Beetje kinderachtig (jaja, ik ben best stom af en toe) misschien maar ik wil dat het van twee kanten komt
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:00:31 #44
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143960979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Vivie het volgende:
Nee ^^...ik hoop het maar ik ga niet weer het de heel de tijd het initatief nemen: met date contact gezocht, uiteindelijk na lang chatten uitgevraagd en tijdens de date aantal keer het op een leuke manier lopen rekken

Beetje kinderachtig (jaja, ik ben best stom af en toe) misschien maar ik wil dat het van twee kanten komt

En nu hoop je gewoon dat hij, aangezien jullie nog wel contact hebben, er gewoon een keer uit zichzelf over begint zodat er alsnog een 2e date komt?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:03:08 #45
242666 BeamofLight
pi_143961057
quote:

klinkt alsof hij je super leuk vindt
pi_143961203
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Vivie het volgende:
Rofl

Er zijn maar weinig mannen die niet zoenen op een eerste date als het leuk is hoor. Zeker met wat je hierna postte zou ik er van uitgaan dat hij je niet nog een keer hoeft te zien. Hoe komt het dat jij anders denkt? Geeft hij heel veel positieve signalen als jullie contact hebben?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:15:49 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143961435
quote:

Hmm even afwachten hoe het loopt maar je kunt zoiets niet sturen, dat het van twee kanten komt. Het is zo, of niet. Zit wel wat nuance in misschien maar ga er niet teveel over dagdromen voor je wat helderheid hebt over of hij nog interesse heeft. Het is als hij nu niet zoveel contact zoekt echt niet raar om even te vragen hoe het ervoor staat. Dan weet je dat tenminste.
pi_143961531
Het is een zij :@

Ben weer lekker duidelijk :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Aisomont het volgende:
Er zijn maar weinig mannen die niet zoenen op een eerste date als het leuk is hoor
Tjaa ;)
pi_143961611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef Vivie het volgende:
Het is een zij :@

Ben weer lekker duidelijk :+

[..]

Tjaa ;)
In dat geval: er zijn maar weinig vrouwen die niet afknappen op mensen die niet op een eerste date zoenen. Hoewel dat anders is bij v-v maar toch, naar mijn ervaring "moet" dat op een eerste date gebeuren wil het succes hebben.
pi_143961674
Ik weet dat niet maar klopt, misschien ben ik te passief geweest ^^
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:42:40 #51
242666 BeamofLight
pi_143962309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

En nu hoop je gewoon dat hij, aangezien jullie nog wel contact hebben, er gewoon een keer uit zichzelf over begint zodat er alsnog een 2e date komt?
tis gewoon handig om een paar wippertjes achter de hand te hebben; weet alleen niet of dat voor schaartjes ook geldt :?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:43:52 #52
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143962358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

tis gewoon handig om een paar wippertjes achter de hand te hebben; weet alleen niet of dat voor schaartjes ook geldt :?
Jij spreekt uit ervaring en hebt altijd wat achter de hand?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:44:37 #53
242666 BeamofLight
pi_143962381
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij spreekt uit ervaring en hebt altijd wat achter de hand?
wat wil je nu dat ik zeg
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:45:24 #54
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143962411
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat wil je nu dat ik zeg
De waarheid? Niks?
pi_143962688
Jullie passen iig wel bij elkaar ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:58:34 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143962819
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat is er interessant aan om dat te weten?

quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Thanks yats! Heb nog een hele week om me te verheugen op weer eens een ouderwetsch afspraakje. We gaan ijs eten om zijn afstuderen te vieren, in Utreg :)

Hoe is het met jouw dateleven?
Momenteel weer non-existent

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:09 schreef Elkabee het volgende:
Euh... daten?
Dat gaat wel heel snel...Stel je eerst eens voor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_143962871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat bedoel je met schaartjes trouwens?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:16:37 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143963388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef Vivie het volgende:

[..]

Dat je als je van de damesliefde bent gezellig schaart, net zoals in de porneaux. En geen idee of het met een vrouw anders is wat betreft zoenen eigenlijk, maar lijkt me idd wel minder zorgwekkend op de één of andere manier als het nog niet gebeurd is nu.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:22:11 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143963624
Contact met date loopt leuk trouwens, hij is wel enthousiast maar het is niet ergerlijk, juist leuk :) Komt zelfverzekerd over, ook wel fijn. Word zo wel steeds nieuwsgieriger. Delen in ieder geval dezelfde passie voor koken, altijd leuk om over te praten als je hongerig zit te appen en je eten bijna klaar is.
pi_143963706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Vikingnogwat?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_143963719
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat je als je van de damesliefde bent gezellig schaart, net zoals in de porneaux. En geen idee of het met een vrouw anders is wat betreft zoenen eigenlijk, maar lijkt me idd wel minder zorgwekkend op de één of andere manier als het nog niet gebeurd is nu.
Gezellig scharen..dat lijkt me dus echt drie keer niks :p Maar ja lesbo porno is ook niet voor les(bi) dames

Ja, ik maakte me niet zoveel zorgen daarover totdat ik dat hier las,, nu twijfel ik wat maar goed, patience
pi_143963762
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Vikingnogwat?
Nee, geen idee wie dat zou moeten zijn (vast niet best ^^)
pi_143963807
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef eefje801 het volgende:
Contact met date loopt leuk trouwens, hij is wel enthousiast maar het is niet ergerlijk, juist leuk :) Komt zelfverzekerd over, ook wel fijn. Word zo wel steeds nieuwsgieriger. Delen in ieder geval dezelfde passie voor koken, altijd leuk om over te praten als je hongerig zit te appen en je eten bijna klaar is.
Toppie...koken als passie, goede start! Ik heb mijn date ook voorgesteld te appen (Ja...dat kwam er nog niet van...dont ask)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:29:23 #64
Brabo Bastard
pi_143963957
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dat gaat wel heel snel...Stel je eerst eens voor.
Jij ook al? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143963990
Ben je al driftig aan het dm-en, Thijs?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:30:59 #66
Brabo Bastard
pi_143964023
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ben je al driftig aan het dm-en, Thijs?
Dat kan ze nog niet ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:33:37 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143964129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij ook al? :P
Nee hoor
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:40:42 #68
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143964445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Vivie het volgende:

[..]

Gezellig scharen..dat lijkt me dus echt drie keer niks :p Maar ja lesbo porno is ook niet voor les(bi) dames

Ja, ik maakte me niet zoveel zorgen daarover totdat ik dat hier las,, nu twijfel ik wat maar goed, patience
Ik snap er ook de lol niet van hoor :) Maar dat leek me wat Bol bedoelde.
Nah denk dat je niet meteen moet concluderen dat er geen chemie is, je zou als je nog een date hebt het lot een handje kunnen helpen door wat te proberen maar dat is altijd wel tricky
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:42:12 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143964512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef Vivie het volgende:

[..]

Toppie...koken als passie, goede start! Ik heb mijn date ook voorgesteld te appen (Ja...dat kwam er nog niet van...dont ask)
Ja :) Het is ook voor het eerst dat ik eens leuk met iemand app eigenlijk, snapte eerst niet zo wat daar nou zou bijzonder aan was.
Vond ze het een goed idee?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:42:44 #70
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143964539
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik snap er ook de lol niet van hoor :) Maar dat leek me wat Bol bedoelde.
Nah denk dat je niet meteen moet concluderen dat er geen chemie is, je zou als je nog een date hebt het lot een handje kunnen helpen door wat te proberen maar dat is altijd wel tricky
Na 1 date is het mijns inziens ook wat snel om te zeggen dat er geen 'chemie' is als de date zelf gewoon erg leuk was. Als je nu binnen 5 minuten op elkaar uitgekeken bent ok, maar dat was hier niet zo geloof ik?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:48:07 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143964781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef yats het volgende:

[..]

Na 1 date is het mijns inziens ook wat snel om te zeggen dat er geen 'chemie' is als de date zelf gewoon erg leuk was. Als je nu binnen 5 minuten op elkaar uitgekeken bent ok, maar dat was hier niet zo geloof ik?
Klopt hoor. Al is een voelbare spanning vaak wel een goede graadmeter. Heb ook wel eens gehad dat iemand stuurde na de date dat hij me wel had willen zoenen maar niet wist of ik dat al wel wilde. Dan heb je ook je antwoord. Maar denk echt dat dat bij vrouwen misschien wel ietsje minder veel zegt, of er gezoend wordt of niet, als leek.
pi_143964841
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, zeker niet...was wel een chemie, maar dat kan ook vriendschappelijk zijn. Hopelijk meer.

We hadden via OKC al een bericht of 100 uitgewisseld dus we hadden wel een beetje een idee van elkaar...en dat was in de praktijk niet echt anders behalve dat je af en toe even spannende momentjes heb dat je ff niet meer weet wat je moet zeggen of elkaar even aanstaart
pi_143964903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja :) Het is ook voor het eerst dat ik eens leuk met iemand app eigenlijk, snapte eerst niet zo wat daar nou zou bijzonder aan was.
Vond ze het een goed idee?
Ze heeft nog niet gereageerd

Ik ben door mn broertje beetje verslaafd geraakt aan de app, moest er eerst niets van hebben maar het is leuk en handig
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:52:35 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143965016
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ze heeft nog niet gereageerd

Ik ben door mn broertje beetje verslaafd geraakt aan de app, moest er eerst niets van hebben maar het is leuk en handig
Misschien wel druk, vergeet zelf mijn telefoon regelmatig en appjes ook wel eens als ik wat anders aan het doen ben. Hoop voor je dat ze wat laat horen :)

Klinkt verder trouwens wel goed hoor jouw date, ook dat je vrij veel gespreksstof had en elkaar wel aankeek bij stiltes. Misschien dat zij ook wel zich afvraagt of er gezoend had moeten worden en ze nu gefriendzoned is :P
pi_143965028
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt hoor. Al is een voelbare spanning vaak wel een goede graadmeter. Heb ook wel eens gehad dat iemand stuurde na de date dat hij me wel had willen zoenen maar niet wist of ik dat al wel wilde. Dan heb je ook je antwoord. Maar denk echt dat dat bij vrouwen misschien wel ietsje minder veel zegt, of er gezoend wordt of niet, als leek.
Ik heb maar bar weinig relaties/intieme contacten gehad tot nu toe dus ik zou niet durven zeggen of dat anders is. Weet wal dat bij 2 jongens het redelijk vaak voorkomt dat ze al vrij snel dingen gaan doen...wellicht heeft het er iets mee te maken, hangt ook van persoon af lijkt me
pi_143965115
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef eefje801 het volgende:
Misschien dat zij ook wel zich afvraagt of er gezoend had moeten worden en ze nu gefriendzoned is
Zou me niets verbazen dat we dat allebei denken :P

Ik wel iig haha
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:55:15 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143965145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik heb maar bar weinig relaties/intieme contacten gehad tot nu toe dus ik zou niet durven zeggen of dat anders is. Weet wal dat bij 2 jongens het redelijk vaak voorkomt dat ze al vrij snel dingen gaan doen...wellicht heeft het er iets mee te maken, hangt ook van persoon af lijkt me
Denk dat dat het man-vrouw verschil is, bij homomannen. Die zijn beide man dus is het wat simpeler om "hup erop!" te klimmen. Ook niet altijd, maar wel vaker denk ik. Ook redenerend van mannen die ik ken die homo zijn. Heb je verder nog leuke contacten om je wat af te leiden?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:56:15 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143965214
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Vivie het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen dat we dat allebei denken :P

Ik wel iig haha
Ik zou in zo'n geval denk ik een beetje proberen te flirten, als ze reageert. Dus een compliment maken over haar uiterlijk bijvoorbeeld of een eigenschap die je is opgevallen. Dan merk je denk ik wel een beetje aan haar reactie of het gewaardeerd wordt, wie weet komt ze dan juist los.
pi_143965302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk dat dat het man-vrouw verschil is, bij homomannen. Die zijn beide man dus is het wat simpeler om "hup erop!" te klimmen. Ook niet altijd, maar wel vaker denk ik. Ook redenerend van mannen die ik ken die homo zijn. Heb je verder nog leuke contacten om je wat af te leiden?
Ja verschil man-vrouw speelt mee. Verder ook nog leuke contacten ja....inclusief ander iemand van OKC die mij leuk vindt maar daar heb ik snel tegen gezegt dat ik eerste date nr.1 wou afwachten. Veel mee geappt en vriendschappelijk mee gelunched, hopelijk vriendschap (al hoopt ze op een kansje denk ik ;P)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:59:39 #80
Brabo Bastard
pi_143965391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ja verschil man-vrouw speelt mee. Verder ook nog leuke contacten ja....inclusief ander iemand van OKC die mij leuk vindt maar daar heb ik snel tegen gezegt dat ik eerste date nr.1 wou afwachten. Veel mee geappt en vriendschappelijk mee gelunched, hopelijk vriendschap (al hoopt ze op een kansje denk ik ;P)
Je bent bi?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143965453
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik zou in zo'n geval denk ik een beetje proberen te flirten, als ze reageert. Dus een compliment maken over haar uiterlijk bijvoorbeeld of een eigenschap die je is opgevallen. Dan merk je denk ik wel een beetje aan haar reactie of het gewaardeerd wordt, wie weet komt ze dan juist los.
Als ze bewust gereserveerd is naar me heeft dat denk ik met iets te maken wat ik hebt verteld qua achtergrond; denk dat ze daar rekening mee wil houden

Of ze is gewoon niet zo van het initiatief/is al in de friendzone modus gestapt

Heb haar wel een complimentje gegeven bij haar thuis over leuk topje wat ze aanhad toen ze opstond....kreeg het wel even benauwd toen :P
pi_143965499
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Bi?
Waarom denk je dat?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:02:25 #83
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143965555
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ow, dat is me in het verleden ook vaak zat overkomen. Dat je twijfelt of het kan of niet (waarschijnlijk door onzekerheid) en het niet doet en achteraf daar flink spijt van hebt. Sommige mensen zin daar gewoon beter in dan anderen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:49 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nee, zeker niet...was wel een chemie, maar dat kan ook vriendschappelijk zijn. Hopelijk meer.

We hadden via OKC al een bericht of 100 uitgewisseld dus we hadden wel een beetje een idee van elkaar...en dat was in de praktijk niet echt anders behalve dat je af en toe even spannende momentjes heb dat je ff niet meer weet wat je moet zeggen of elkaar even aanstaart
Nou ja, dan zit het wel goed denk ik. Al heb ik eigenlijk nooit last van dat laatste, ik praat eerder teveel :D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:03:49 #84
Brabo Bastard
pi_143965652
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef Vivie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Die indruk kreeg ik in deze posts:
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ja verschil man-vrouw speelt mee. Verder ook nog leuke contacten ja....inclusief ander iemand van OKC die mij leuk vindt maar daar heb ik snel tegen gezegt dat ik eerste date nr.1 wou afwachten. Veel mee geappt en vriendschappelijk mee gelunched, hopelijk vriendschap (al hoopt ze op een kansje denk ik ;P)[quote]0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef Vivie het volgende:

[..]

Als ze bewust gereserveerd is naar me heeft dat denk ik met iets te maken wat ik hebt verteld qua achtergrond; denk dat ze daar rekening mee wil houden

Of ze is gewoon niet zo van het initiatief/is al in de friendzone modus gestapt

Heb haar wel een complimentje gegeven bij haar thuis over leuk topje wat ze aanhad toen ze opstond....kreeg het wel even benauwd toen :P
[/quote]
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:04:17 #85
Brabo Bastard
pi_143965669
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef Vivie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
But by all means, prove me wrong ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143965838
Hmm, snap ik niet helemaal maar ik ben Bi in de zin dat ik op vrouwen val en seksueel allebei leuk vind. Geen interesse om met meerdere mensen tegelijk aan te pappen, geen 'greedy' Bi hier :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:07:49 #87
Brabo Bastard
pi_143965914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef Vivie het volgende:
Hmm, snap ik niet helemaal maar ik ben Bi in de zin dat ik op vrouwen val en seksueel allebei leuk vind. Geen interesse om met meerdere mensen tegelijk aan te pappen, geen 'greedy' Bi hier :P
Duidelijk :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143965985
Yay :D

Zelf nog dating troubles? ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:12:32 #89
Brabo Bastard
pi_143966191
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 schreef Vivie het volgende:

Neuh, ben niet zo aan het daten op dit moment. Wel contact via PaiQ maar verder op een laag pitje.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:17:14 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143966466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 schreef Vivie het volgende:

Nee, momenteel niet
pi_143966713
Ik vind meisjes zoenen ook veel enger/lastiger dan mannen ;( maar dat komt omdat mannen zelden niet mee doen denk ik

Ben je alleen van de vrouwenliefde vivie? Of zo'n vunzigerd die geeoon overal op duikt? ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143966796
Ow fuck ik had eerst moeten lezen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143966862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind meisjes zoenen ook veel enger/lastiger dan mannen ;( maar dat komt omdat mannen zelden niet mee doen denk ik

Ben je alleen van de vrouwenliefde vivie? Of zo'n vunzigerd die geeoon overal op duikt? ;)
Alleen van de vrouwenliefde, letterlijk. Seksueel op beide maar ik duik in principe alleen met iemand bed in als ik relatie heb...dus kans dat ik met jongens iets doe...erg klein. Maar ja, weet nooit wie je tegen het lijf loopt in dit leven :)
pi_143966885
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ow fuck ik had eerst moeten lezen :')
Hehehe...betere uitleg voor je, hows that?!
pi_143967007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neuh, ben niet zo aan het daten op dit moment. Wel contact via PaiQ maar verder op een laag pitje.
Ik log plichtmatig nog in op Paiq...zo leuk vind ik het daar :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:33:38 #96
Brabo Bastard
pi_143967279
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:24 schreef Vivie het volgende:

[..]

Alleen van de vrouwenliefde, letterlijk. Seksueel op beide maar ik duik in principe alleen met iemand bed in als ik relatie heb...dus kans dat ik met jongens iets doe...erg klein. Maar ja, weet nooit wie je tegen het lijf loopt in dit leven :)
He verdomme :(

:P
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:26 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik log plichtmatig nog in op Paiq...zo leuk vind ik het daar :')
Ach, best grappig soms. Wel eens een paar alternatievelingen gehad als match maar daar heb je ook wel eens leuke gesprekken mee :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143967286
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:24 schreef Vivie het volgende:

[..]

Hehehe...betere uitleg voor je, hows that?!
lovely
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143968220
Met "euh... daten?" bedoelde ik eigenlijk "huh?.. Daten?" als in "wordt er hier gedatet?" :)
Maar goed, ik ben wel in voor een leuke date...
pi_143968958
;) 8-) ~O> ;)

Oh ja, je hebt dm ;) ;) ;) moet daar nog bij.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:07:20 #100
Brabo Bastard
pi_143969020
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Elkabee het volgende:
Met "euh... daten?" bedoelde ik eigenlijk "huh?.. Daten?" als in "wordt er hier gedatet?" :)
Kom je uit het zuiden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
;) 8-) ~O> ;)

Oh ja, je hebt dm ;) ;) ;) moet daar nog bij.
En dat.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143973376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Elkabee het volgende:
Hoi 8-)
pi_143973437
Afgelopen week nog twee dates gehad met de bikerdochter. De eerste was erg, erg tof. De tweede wat minder omdat ik ergens té eerlijk over was waar ik gewoon mijn domme kop had moeten houden. Niets al te dramatisch verder en het is ook wel uitgepraat met ergens komende week weer een date in het vooruitzicht, maar toch. Het contact/initiatief vanaf haar kant is ver te zoeken momenteel waar ze eerder behoorlijk uitblonk in enthousiasme.

Nu maar hopen dat het geen krullenbol v 2.0 déja vu wordt. Meer kan ik er niet aan doen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:35:19 #103
Brabo Bastard
pi_143973595
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Afgelopen week nog twee dates gehad met de bikerdochter. De eerste was erg, erg tof. De tweede wat minder omdat ik ergens té eerlijk over was waar ik gewoon mijn domme kop had moeten houden. Niets al te dramatisch verder en het is ook wel uitgepraat met ergens komende week weer een date in het vooruitzicht, maar toch. Het contact/initiatief vanaf haar kant is ver te zoeken momenteel waar ze eerder behoorlijk uitblonk in enthousiasme.

Nu maar hopen dat het geen krullenbol v 2.0 déja vu wordt. Meer kan ik er niet aan doen.
Een van de weinige gevallen waar eerlijk zijn niet altijd loont als ik het zo lees? Wel balen man.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143973829
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een van de weinige gevallen waar eerlijk zijn niet altijd loont als ik het zo lees? Wel balen man.
Mwah, ''weinig''... Je zou mijn dm/pm box af en toe eens moeten checken. Qua loon voor mijn eerlijkheid.
pi_143974532
Het werd pizza, whiskey en Aladdin.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:59:03 #106
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143974775
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Klinkt goed!
En aan de O+ te zien verliep alles naar wens?
pi_143974808
quote:
Ja, Aladdin. Ik had eens een Turkse buurman die zijn mat uit stond te kloppen tegen de muur. Waarop ik hem vroeg of 'ie niet wilde starten. Je had erbij moeten zijn denk ik.
pi_143975058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Klinkt goed!
En aan de O+ te zien verliep alles naar wens?
Was gezellig ja. Kan nog alle kanten op, maar leuk was het wel.
pi_143975680
quote:
pi_143975759
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was gezellig ja. Kan nog alle kanten op, maar leuk was het wel.
Goed om te horen! Nog eskimo kusjes gedaan"? :P

Ik ga maar eens naar bed
pi_143981858
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kom je uit het zuiden?

[..]

En dat.
Nee.

Oh! :)
pi_143981867
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoi 8-)
Hallo :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:59:33 #113
Brabo Bastard
pi_143985240
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, Aladdin. Ik had eens een Turkse buurman die zijn mat uit stond te kloppen tegen de muur. Waarop ik hem vroeg of 'ie niet wilde starten. Je had erbij moeten zijn denk ik.
Die is zo oud als het sprookje zelf.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:51:15 #114
242666 BeamofLight
pi_143988671
ze bedoelt de witte geest uit zijn fles geklopt
pi_143988692
Er zijn in ieder geval een aantal wensen vervuld.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:58:22 #116
Brabo Bastard
pi_143988850
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn in ieder geval een aantal wensen vervuld.
Altijd goed om te horen. Tof dat het zo loopt meid!
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:26:32 #117
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143993356
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

Waar was je te eerlijk over? Toch niet over gevoelens he?
pi_143993471
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
Altijd goed om te horen. Tof dat het zo loopt meid!
pi_143994057
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij nog wat "dates" op de planning dan brah?
pi_143994138
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Jij nog wat "dates" op de planning dan brah?
Ben pas een paar uur in het land, geef me wat meer tijd :')
pi_144001110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gelukkig was het plan niet om met hem te daten :D
pi_144009957
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:26 schreef yats het volgende:

[..]

Waar was je te eerlijk over? Toch niet over gevoelens he?
Nee, had met iets anders te maken wat ik best wat tactvoller aan had kunnen pakken. Maar dat besef je dan pas achteraf. In ieder geval vandaag ook weer radiostilte tot ik besloot haar maar even te bellen voor wat smalltalk. Het zat me niet helemaal lekker, al heb ik het daar niet over gehad.

Nou ja, er lijkt niet zoveel aan de hand te zijn. Ja, giga druk en de afgelopen dagen lag ze voor negen uur op bed, zo compleet dwarsaf en vermoeid. Geloof ik ook wel verder. Ook ik kan me nog altijd onzeker voelen blijkbaar. :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 01:54:58 #123
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144011326
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, had met iets anders te maken wat ik best wat tactvoller aan had kunnen pakken. Maar dat besef je dan pas achteraf. In ieder geval vandaag ook weer radiostilte tot ik besloot haar maar even te bellen voor wat smalltalk. Het zat me niet helemaal lekker, al heb ik het daar niet over gehad.

Nou ja, er lijkt niet zoveel aan de hand te zijn. Ja, giga druk en de afgelopen dagen lag ze voor negen uur op bed, zo compleet dwarsaf en vermoeid. Geloof ik ook wel verder. Ook ik kan me nog altijd onzeker voelen blijkbaar. :')
Iedereen is weleens onzeker, dus ook jij natuurlijk. Overigens blijft het 'mensenwerk' en waar mensen communiceren heb je soms ook miscommunicatie.
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:52:42 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144022577
--

[ Bericht 97% gewijzigd door Cue_ op 31-08-2014 14:54:03 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:53:41 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144022614
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Cue_ op 31-08-2014 14:54:10 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:53:19 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144024610
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef Cue_ het volgende:
--
Is die het bekijken waard? Zoek een nieuwe serie :)
pi_144025239
Aangepaste lege berichtjes...wat heb ik gemist ? ^^
pi_144025617
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Toch niet lopen opscheppen over je grote Fok! Piemel hè?
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:20:54 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144025825
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Vivie het volgende:
Aangepaste lege berichtjes...wat heb ik gemist ? ^^
Posts die hier niet thuishoren ;)

@eefje. Yup zeker
pi_144025936
Ok, was al bijna enthousiast ;)
pi_144032343
Oke nieuwe ervaring :D

Iemand stuurt mij een berichtje op OKc. Zijn profiel zit vol met 'hou van mij! Ik wil een serieus liefje blabla' dus ik stuur terug dat we geen match zijn en dat hij het misschien niet had gelezen maar dat ik niet single ben.
Krijg ik een berichtje terug waarin hij mij eigenlijk gewoon een slet noemt
Dus ik stuurde terug dat dat niet zo nodig/aardig was (ja vraag me niet waarom ik uberhaubt nog iets stuurde)
En nu krijg ik allemaal berichtjes dat hij gewoon af wil spreken en of we het niet gewoon kunnen vergeten dat hij dat zei :')

Bizar :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144032438
Borderline is a bitch.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:11:07 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144032443
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef rhubarbje het volgende:

Iemand stuurt mij een berichtje op OKc. Zijn profiel zit vol met 'hou van mij! Ik wil een serieus liefje blabla' dus ik stuur terug dat we geen match zijn en dat hij het misschien niet had gelezen maar dat ik niet single ben.
Dus ik stuurde terug dat dat niet zo nodig/aardig was (ja vraag me niet waarom ik uberhaubt nog iets stuurde)
En nu krijg ik allemaal berichtjes dat hij gewoon af wil spreken en of we het niet gewoon kunnen vergeten dat hij dat zei :')

Eigenliefde en zelfhaat liggen in de regel vaak dicht bij elkaar.
pi_144032694
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef rhubarbje het volgende:

Je hebt de smaak weer te pakken! *high five*
pi_144033001
Welkom in de bijzondere datingscene die OKCupid heeft, rhu. Heb je de luierfetishist al in je inbox gehad?
pi_144033034
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Welkom in de bijzondere datingscene die OKCupid heeft, rhu. Heb je de luierfetishist al in je inbox gehad?
Nee

Ik moet ook gewoon niks terug sturen. Point proven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144033085
Hij wilde verschoond worden door een mooie vrouw.
pi_144033145
Oh dan ben ik wel veilig :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144044935
Weer een mooie voor het "archief", leuk aan het appen geslagen, gezellig enzo. Koetjes, kalfjes.. Tot we op een gegeven moment bij kinderen uitkwamen..

Dat was meteen een breekpunt, de ene wilde ze wel en de ander niet..

:W
pi_144046701
Wtf doe je op en datingsite als je niet single bent?
pi_144046836
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:23 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er genoeg helaas, en die kijken vreemd op als iemand dat "raar" vind :@ :{w.

Echter wil ik hiermee niet de "open relatie"-discussie starten.
pi_144047155
quote:
Slechte troll poging deze :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:54:59 #143
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144048253
Leuke date gehad vrijdag... nou ja gewoon film gekeken maar hij was wel leuk!
life goes on.. be proud of yourself!
  maandag 1 september 2014 @ 00:00:07 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144048531
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Toch niet lopen opscheppen over je grote Fok! Piemel hè?
HJ kennende had ze die op de eerste date al gezien
pi_144048602
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed bezig!
  maandag 1 september 2014 @ 00:10:30 #146
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144048976
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig!
thnx :)
pi_144052108
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:00 schreef yats het volgende:

[..]

HJ kennende had ze die op de eerste date al gezien
Klopt.
pi_144052491
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee

Ik moet ook gewoon niks terug sturen. Point proven
Alle mannen zijn ook hetzelfde hè!
pi_144052526
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Wanneer is date 2? Hoe kennen jullie elkaar?
  maandag 1 september 2014 @ 08:11:00 #150
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144052589
quote:
Gotta getz those attentions right?
pi_144053086
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 07:56 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Alle mannen zijn ook hetzelfde hè!
ja dat is precies wat er staat...
Jij noemt anderen wel steeds zuur maar nu doe je het toch ook echt zelf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 1 september 2014 @ 09:35:26 #152
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144053440
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:02 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Wanneer is date 2? Hoe kennen jullie elkaar?
via paiq... en date 2 is nog niet vastgelegd maar waarschijnlijk deze week nog. .
pi_144057614
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 09:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat is precies wat er staat...
Jij noemt anderen wel steeds zuur maar nu doe je het toch ook echt zelf
Wie weet doe ik het wel expres bij jou om je iets te laten zien ;) je doet nu net alsof alle mannen hetzelfde zijn - en dat is wel precies wat er staat - terwijl je altijd zit te verdedigen dat echt niet alle vrouwen geen berichten sturen. Joh! Mensen zijn verschillend.
pi_144057646
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Wie weet doe ik het wel expres bij jou om je iets te laten zien ;) je doet nu net alsof alle mannen hetzelfde zijn - en dat is wel precies wat er staat - terwijl je altijd zit te verdedigen dat echt niet alle vrouwen geen berichten sturen. Joh! Mensen zijn verschillend.
Nee je vult iets in. Maar ik ga er verder niet meer op in bij jou. Ik ben de grote boze wolf dat is wel duidelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144059427
Ben benieuwd hoe met clumsy en haar date gaat :)
pi_144059451
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar ik ga er verder niet meer op in
^
Misschien sowieso eens een leuk idee om wat vaker te denken hier. Houdt het topic ws een stuk meer on topic.

Let's just agree to disagree kan soms heel verfrissend werken *O*
pi_144060220
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Let's just agree to disagree kan soms heel verfrissend werken
pi_144062822
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:23 schreef Vivie het volgende:
Ben benieuwd hoe met clumsy en haar date gaat :)
Ehm, wel goed denk ik. De insteek was natuurlijk niet bepaald serieus, maar vrijdag verschoof de aandacht wel veel meer richting samen lief doen. En hij appt me midden in de nacht als hij dronken is, en dan niet eens met oneerbare voorstellen, dus dat is altijd een goed teken :P.

Hoe vaak zien jullie dates eigenlijk in die beginperiode? Als het bij mij klikt met een date, gaat het om duistere redenen van beide kanten altijd in sneltreinvaart, en zie en spreek ik diegene teringvaak. Ik wil het nu bewust wat rustiger aanpakken, maar daar heb ik nog geen ervaring mee :').
  maandag 1 september 2014 @ 15:04:07 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144062951
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:

Hoe vaak zien jullie dates eigenlijk in die beginperiode? Als het bij mij klikt met een date, gaat het om duistere redenen van beide kanten altijd in sneltreinvaart, en zie en spreek ik diegene teringvaak. Ik wil het nu bewust wat rustiger aanpakken, maar daar heb ik nog geen ervaring mee :').
Hangt er van af. Kan je even langs gaan of woon je ver van elkaar vandaan? In het eerste geval kan je wat makkelijker spontaan afspreken en in het laatste geval zit je meer gebonden aan bepaalde dagen wegens reistijd.

Bij mij is het de laatste keer vrijdag zaterdag en zondag. En als er meer tijd was spraken we ook wel eens door de weeks af ipv weekend. Ik vind het er ook aan liggen of je samen dingen kan doen of niet. Als het samen zijn prima samen valt met je bezigheid dan ging ze mee en anders niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144062976
quote:
Ehm, wel goed denk ik. De insteek was natuurlijk niet bepaald serieus, maar vrijdag verschoof de aandacht wel veel meer richting samen lief doen. En hij appt me midden in de nacht als hij dronken is, en dan niet eens met oneerbare voorstellen, dus dat is altijd een goed teken .
Klinkt goed, dronken mannen die redelijk blijven is zowieso een pluspuntje :P

quote:
Hoe vaak zien jullie dates eigenlijk in die beginperiode? Als het bij mij klikt met een date, gaat het om duistere redenen van beide kanten altijd in sneltreinvaart, en zie en spreek ik diegene teringvaak. Ik wil het nu bewust wat rustiger aanpakken, maar daar heb ik nog geen ervaring mee
Ik ben vrij nieuw met het date gebeuren dus ik ben geen goede graadmeter maar mijn 1e date was 4 weken geleden en er is iig nog geen vervolg gekomen/voorgesteld. Zat wel 2 weken en een beetje vakantie tussen,misschien dat dat meespeelt. Ben niet al te hoopvol maar wie weet he ;)
pi_144063222
quote:

[..]

Ehm, wel goed denk ik. De insteek was natuurlijk niet bepaald serieus, maar vrijdag verschoof de aandacht wel veel meer richting samen lief doen. En hij appt me midden in de nacht als hij dronken is, en dan niet eens met oneerbare voorstellen, dus dat is altijd een goed teken :P.

Meestal zo rond de 1 keer per week oid. Hangt er ook vanaf hoe ver je van elkaar woont.

Dronken appjes tsja, mn huidige O+ nog voor onze eerste date een keer dronken geappt met dubieuze teksten als "Ik zou je doen!" en "Ik moedt vodka shotten ney!" Gelukkig kon ze er wel om lachen :P
pi_144063275
Ik ben een dom wicht en als ik je leuk vind ga ik je elke dag berichtjes sturen ;(
Minimaal 1x per week afspreken vind ik ook wel tof, als dat haalbaar is ivm agenda's en afstand (maar daarin ben ik misschien niet de beste graadmeter want: niet single. Als ik alleen zou wonen zou ik waarschijnlijk ook nog continue op je stoep staan dus gelukkig word ik daarvoor behoed :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144063368
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:10 schreef habitue het volgende:
Dronken appjes tsja, mn huidige O+ nog voor onze eerste date een keer dronken geappt met dubieuze teksten als "Ik zou je doen!" en "Ik moedt vodka shotten ney!" Gelukkig kon ze er wel om lachen :P
pi_144063390
Over het algemeen hier ook 1x per week, al met al zitten we bijna allemaal op 1 lijn ^O^ :Y)
pi_144063612
Gew de 3-dagen-regel aanhouden. Werkt altijd.
pi_144063711
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een dom wicht en als ik je leuk vind ga ik je elke dag berichtjes sturen ;(
Dat probeer ik in principe dus wel te vermijden. Van mij hoeft dat hele romantische iedere ochtend goedemorgen en iedere avond welterusten-gesms niet zo. Oh en we wonen zo'n 2,5 uur van elkaar, dus 2 keer binnen 5 dagen was al wat veel. Al woon ik wel halverwege z'n woon-werk-verkeer.

M'n punt is dat ik (en de mensen die ik aantrek, blijkbaar) nogal kan doorschieten in te intensief contact, en dat wil ik nu eens anders aanpakken. Volwassen enzo.
  maandag 1 september 2014 @ 15:22:52 #167
242666 BeamofLight
pi_144063772
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over het algemeen hier ook 1x per week, al met al zitten we bijna allemaal op 1 lijn ^O^ :Y)
haha ik zie wat je hier doet
pi_144064079
Volwassen is sowieso kut :P Maar ik snap je manier van denken.
1x per week schijnt de consensus te zijn hier?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144064278
Over intensief contact gesproken. Toen ik laatst m'n OKC-profiel ging verwijderen zag ik dat ik een bericht had gekregen van die ene semistalker die ik op allerlei manieren heb moeten blocken. Hij had een nieuw profiel aangemaakt blijkbaar, en van daaruit een beleefd bericht van twee alinea's opgesteld dat het nooit z'n bedoeling is geweest om me een onprettig gevoel te geven en hij hoopt dat ik hem ooit nog eens een smsje stuur maar dat hij het zou begrijpen als ik dat niet zou doen, ook al zou dat wel heel jammer zijn want hij had écht het gevoel dat we bij elkaar pasten.

:')2.
  maandag 1 september 2014 @ 18:54:25 #170
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144070850
morgen waarschijnlijk date 2 al :) happyyy *O*
  maandag 1 september 2014 @ 18:54:46 #171
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144070865
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Over intensief contact gesproken. Toen ik laatst m'n OKC-profiel ging verwijderen zag ik dat ik een bericht had gekregen van die ene semistalker die ik op allerlei manieren heb moeten blocken. Hij had een nieuw profiel aangemaakt blijkbaar, en van daaruit een beleefd bericht van twee alinea's opgesteld dat het nooit z'n bedoeling is geweest om me een onprettig gevoel te geven en hij hoopt dat ik hem ooit nog eens een smsje stuur maar dat hij het zou begrijpen als ik dat niet zou doen, ook al zou dat wel heel jammer zijn want hij had écht het gevoel dat we bij elkaar pasten.

:')2.
oh jee en nu???
  maandag 1 september 2014 @ 19:25:38 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_144072261
ik denk dat ze niet geantwoord heeft???
Gourmetten of steengrillen?
pi_144072431
Oh jee, zou het???
  maandag 1 september 2014 @ 19:30:59 #174
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144072564
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh jee, zou het???
ik kan t nooit laten wat terug te sturen :@
pi_144072607
Kom maar met de preek dat ik op zijn minst het fatsoen zou moeten hebben iets terug te sturen naar die arme jongen, al is het maar een beleefde afwijzing. Gore arrogante hoer dat ik d'r ben.

:r.
pi_144072762
Gore arrogante hoer dat je bent. Je zou op zijn minst het fatsoen moeten hebben iets terug te sturen naar die arme jongen, al is het maar een beleefde afwijzing.
  maandag 1 september 2014 @ 19:34:42 #177
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144072776
quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom maar met de preek dat ik op zijn minst het fatsoen zou moeten hebben iets terug te sturen naar die arme jongen, al is het maar een beleefde afwijzing. Gore arrogante hoer dat ik d'r ben.

:r.
ho ik weet niet hoe erg het was enzo... tis meer mijn nieuwsgierigheid dat ik wat terug zou sturen hoor..... maar jezelf niet zo naar beneden halen, is nergens goed voor.... jij hebt gehandeld wat jij goed vond... en dat zal niet voor niks zijn.....
pi_144073305
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2014 19:34 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ho ik weet niet hoe erg het was enzo... tis meer mijn nieuwsgierigheid dat ik wat terug zou sturen hoor..... maar jezelf niet zo naar beneden halen, is nergens goed voor.... jij hebt gehandeld wat jij goed vond... en dat zal niet voor niks zijn.....
Whehe, dat was niet serieus. Was een throwback naar een eerdere discussie over vrouwen die niet antwoorden en dat dat zo onbeleefd is en yadayada. Ik heb hier inderdaad niet op geantwoord. Hell, ik had 'm sowieso maar 20 minuten ofzo gesproken in totaal, voordat hij besloot me te gaan bellen en smsen en appen en weet ik het wat nog meer.
  maandag 1 september 2014 @ 19:43:56 #179
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144073347
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whehe, dat was niet serieus. Was een throwback naar een eerdere discussie over vrouwen die niet antwoorden en dat dat zo onbeleefd is en yadayada. Ik heb hier inderdaad niet op geantwoord. Hell, ik had 'm sowieso maar 20 minuten ofzo gesproken in totaal, voordat hij besloot me te gaan bellen en smsen en appen en weet ik het wat nog meer.
ohhh ik schrok al.. :)
  Moderator / Redactie FP maandag 1 september 2014 @ 19:45:03 #180
Brabo Bastard
pi_144073417
quote:

[..]

Een verpletterende indruk vergeet je ook niet zo snel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144074388
Noem je me nou dik, Thijs?
  Moderator / Redactie FP maandag 1 september 2014 @ 20:06:27 #182
Brabo Bastard
pi_144074723
quote:
8s.gif Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Noem je me nou dik, Thijs?
Ik zou niet durven.

Vooruit, ik lieg. Dat zou ik best durven. Maar nu niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144076972
quote:

[..]

Het is niet onbeleefd om niet te antwoorden, het is beleefd om wel te antwoorden. Maar ook daar zitten grenzen aan. En dit is allang over die grens.
pi_144077892
quote:

[..]

Mannen die daarover zeiken hebben waarschijnlijk problemen om überhaupt in contact te komen met vrouwen.
pi_144078083
Oh nu opeens vinden alle mannen dat vrouwen idd geen antwoord hoeven terug te sturen :')
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:04:54 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144109075
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
Oh nu opeens vinden alle mannen dat vrouwen idd geen antwoord hoeven terug te sturen :')
:D wil net zeggen! Niet eens zo heel lang geleden waren niet antwoordende vrouwen arrogant tot aan hoeren en alles er tussen in :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_144109375
Ze hoeven inderdaad he-le-maal niks terug te sturen. Maar dat roep ik nog maar 500 jaar ofzo.
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:25:26 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144109943
"Ja maaaar... dit is anders" :+
pi_144111754
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:25 schreef Cue_ het volgende:
"Ja maaaar... dit is anders" :+
:D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144111939
Zit je op werk rustig die moments van Tinder weg te swipen, BAM, piemel in beeld. En niet eens een mooie.
pi_144112041
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit je op werk rustig die moments van Tinder weg te swipen, BAM, piemel in beeld. En niet eens een mooie.
Wat zei je tegen je baas?

Ik bekijk medische gegevens van een patiënt?
pi_144112319
Wat zijn nou die moments dan? Gewoon profielen toch?
pi_144112355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:20 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat zijn nou die moments dan? Gewoon profielen toch?
nee een soort snapchat
Een foto die 24 uur zichtbaar blijft voor je matches en die ze kunnen liken of niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144112412
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee een soort snapchat
Een foto die 24 uur zichtbaar blijft voor je matches en die ze kunnen liken of niet
Ahaa nog nooit gedaan! :)
pi_144112534
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:22 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ahaa nog nooit gedaan! :)
maar ook nog niet gezien van je matches?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144112586
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar ook nog niet gezien van je matches?
Nee. Maar heb dan ook niet zoveel matches helaas haha. :+
pi_144113058
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:26 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Nee. Maar heb dan ook niet zoveel matches helaas haha. :+
Je bent een paar eeuwen te laat geboren vrees ik.
pi_144113102
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Je bent een paar eeuwen te laat geboren vrees ik.
Te laat? :o

Ik ben al 32 hoor :D

Maar hoezo?
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:00:54 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144114012
De date gaat niet door. Ik was niet zo enthousiast meer erover, hij ook niet. Altijd het prettigst ;)
En dan is verder weg toch wel echt verder weg. Ik ga echt echt echt echt echt dat mogelijke blauwtje lopen bij mijn zwaaiende buurman, dat ben ik gewoon aan mezelf verplicht. Er is hier al een briefje geopperd, smoesje verzinnen en wat ook maar het eerlijkste is gewoon stuntelend en hakkelend vragen en hopen op niet een al te ongemakkelijke situatie :D

Op zijn minst is het wel vleiend voor hem en op zijn best kom ik hier van die juichsmilies plaatsen. Een ultimatum helpt ook al niet dus de enige manier is zodra ik hem zie en hij alleen is aanspreken. Ik heb er namelijk ongelogen waar iedere keer dat ik hem zie spijt van dat ik het wéér niet durf. Dat betekent dus niet dat ik mijn komende vakantie mijn woning niet moet verlaten :') God, waarom was dat nou zo makkelijk toen je zestien was?

Ramble ramble...
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:02:29 #200
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144114095
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ze hoeven inderdaad he-le-maal niks terug te sturen. Maar dat roep ik nog maar 500 jaar ofzo.
En andersom ook niet. Ik vind de niet-dubbele moraal aan dit topic juist zo prettig.
pi_144114317
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:39 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Te laat? :o

Ik ben al 32 hoor :D

Maar hoezo?
Grapjes uitleggen ;(
pi_144114595
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef eefje801 het volgende:
De date gaat niet door. Ik was niet zo enthousiast meer erover, hij ook niet. Altijd het prettigst ;)
En dan is verder weg toch wel echt verder weg. Ik ga echt echt echt echt echt dat mogelijke blauwtje lopen bij mijn zwaaiende buurman, dat ben ik gewoon aan mezelf verplicht. Er is hier al een briefje geopperd, smoesje verzinnen en wat ook maar het eerlijkste is gewoon stuntelend en hakkelend vragen en hopen op niet een al te ongemakkelijke situatie :D

Op zijn minst is het wel vleiend voor hem en op zijn best kom ik hier van die juichsmilies plaatsen. Een ultimatum helpt ook al niet dus de enige manier is zodra ik hem zie en hij alleen is aanspreken. Ik heb er namelijk ongelogen waar iedere keer dat ik hem zie spijt van dat ik het wéér niet durf. Dat betekent dus niet dat ik mijn komende vakantie mijn woning niet moet verlaten :') God, waarom was dat nou zo makkelijk toen je zestien was?

Ramble ramble...
Kut waarom heb je je nou ALWEER buitengesloten eef!?!
pi_144114978
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef eefje801 het volgende:

Ramble ramble...
Zo verlegen had ik je toch niet ingeschat, maar het ergste wat je kan overkomen is dat hij geen zin heeft in die koffie/borrel/tomatensoep bij je. En dan weet je dat ook weer. Duidelijk, next. Het alternatief waarin je voortdurend in een had-ik-maar stramien zit lijkt me wat erger.
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:27:10 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144115240
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Kut waarom heb je je nou ALWEER buitengesloten eef!?!
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo verlegen had ik je toch niet ingeschat, maar het ergste wat je kan overkomen is dat hij geen zin heeft in die koffie/borrel/tomatensoep bij je. En dan weet je dat ook weer. Duidelijk, next. Het alternatief waarin je voortdurend in een had-ik-maar stramien zit lijkt me wat erger.
Ha ha ha ik ben er echt toe in staat om mezelf twee keer buiten te sluiten dus dat is niet eens zo'n slechte smoes :')

Ja, erg hé? Ik ben het niet zolang er niks op het spel staat nog, of ik me er niet van bewust ben dat er (van mij uit of andersom) interesse is. En als iemand daar voorlijk in is dan is er niks aan de hand. Maar als ik het zelf moet doen? The horror, echt.. En ik heb al best wel wat blauwtjes gelopen in mijn leven, dat is het suffe. Ben niet eens zo bang voor de afwijzing, meer voor het ongemakkelijke :)

*maak het dus te groot*
pi_144115454
Overigens op mijn initiatief morgen weer een date met de bikerdochter. Het eerdere enthousiaste ''wanneer zie ik je weer/Ik heb zin je weer te zien'' en noem maar op van haar kant is nogal afwezig. Dat onenigheidje van vorige week zit me dus nog steeds niet lekker. Te afstandelijk, dat voel ik overal aan, maar je wilt er ook weer niet over gaan lopen janken. Ik moet 'r echt irl even zien te peilen. Kan weleens de laatste keer zijn.
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:32:38 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144115526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens op mijn initiatief morgen weer een date met de bikerdochter. Het eerdere enthousiaste ''wanneer zie ik je weer/Ik heb zin je weer te zien'' en noem maar op van haar kant is nogal afwezig. Dat onenigheidje van vorige week zit me dus nog steeds niet lekker. Te afstandelijk, dat voel ik overal aan maar je wilt er ook weer niet over gaan lopen janken. Ik moet 'r echt irl even zien te peilen. Kan weleens de laatste keer zijn.
Wilde er nog naar vragen ja. Jullie daten al een tijdje toch? Dan zou het eigenlijk niet zo moeten zijn dat dat gelijk reden is om heel erg te veranderen of het moet wel héél erg zijn wat je hebt gezegd. Of veel impact hebben ofzo. Hebben jullie het er niet meer over gehad?
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:36:07 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144115721
Wat voor onenigheid was er dan? (heb niet alles gevolgd)
pi_144115765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens op mijn initiatief morgen weer een date met de bikerdochter. Het eerdere enthousiaste ''wanneer zie ik je weer/Ik heb zin je weer te zien'' en noem maar op van haar kant is nogal afwezig. Dat onenigheidje van vorige week zit me dus nog steeds niet lekker. Te afstandelijk, dat voel ik overal aan, maar je wilt er ook weer niet over gaan lopen janken. Ik moet 'r echt irl even zien te peilen. Kan weleens de laatste keer zijn.
;(. En helaas voel je dat soort dingen altijd goed aan. Erg kut.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_144115924
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wilde er nog naar vragen ja. Jullie daten al een tijdje toch? Dan zou het eigenlijk niet zo moeten zijn dat dat gelijk reden is om heel erg te veranderen of het moet wel héél erg zijn wat je hebt gezegd. Of veel impact hebben ofzo. Hebben jullie het er niet meer over gehad?
Eerste date was zo rond eind juli. En nee, zo dramatisch was het verder ook niet, eerder wat tactloos. We hebben het er nog over gehad en de consensus was op zich wel dat ik/zij het de volgende keer wat anders moet aanpakken. Dus da's goed op zich. Maar toch, ze is een stuk afstandelijker sindsdien. En ik voel dat soort shit inmiddels wel aan. Bah.
pi_144115994
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor onenigheid was er dan? (heb niet alles gevolgd)
Is ook niet zo relevant voor hier verder, dus heb dat niet gepost.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Inderdaad.... ;(
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:41:14 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144116021
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is ook niet zo relevant voor hier verder, dus heb dat niet gepost.
ah oke.
Tja opzich is het uitgesproken. Zou het even laten rusten, gezellige date hebben weer. En dan weer verder zien
pi_144116077
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ah oke.
Tja opzich is het uitgesproken. Zou het even laten rusten, gezellige date hebben weer. En dan weer verder zien
Dat is wel mijn bedoeling in ieder geval. We gaan het zien.
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:54:12 #213
242666 BeamofLight
pi_144116698
Je moet ook niet zo bot zijn. Hork.
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:57:01 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144116850
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eerste date was zo rond eind juli. En nee, zo dramatisch was het verder ook niet, eerder wat tactloos. We hebben het er nog over gehad en de consensus was op zich wel dat ik/zij het de volgende keer wat anders moet aanpakken. Dus da's goed op zich. Maar toch, ze is een stuk afstandelijker sindsdien. En ik voel dat soort shit inmiddels wel aan. Bah.
Bah x 300, hoop dat het meevalt en je een keertje iets niet goed aanvoelt.
pi_144117422
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:54 schreef BeamofLight het volgende:
Je moet ook niet zo bot zijn. Hork.
Wel een eerlijke hork, maar desondanks een hork. Soms. :7
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Bah x 300, hoop dat het meevalt en je een keertje iets niet goed aanvoelt.
Ik hoop het ook. Had een beetje dezelfde vibe met krullenbol en heb geen zin in weer deze ellende.
pi_144117642
Tenzij je uitgebreid hebt verteld hoe je fantaseert over het liefdevol afsnijden van haar schaamlippen terwijl ze slaapt, kan ik me niet voorstellen hoe één tactloze handeling het zou moeten verpesten, maar goed, mijn naïviteit en misplaatst vertrouwen in de mensheid is blijkbaar van ongekende grootte.
pi_144117662
Goed bezig, H_J !
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:13:40 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144117855
Low blow, Weiss. Jij nog gedate?
pi_144117862
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Tenzij je uitgebreid hebt verteld hoe je fantaseert over het liefdevol afsnijden van haar schaamlippen terwijl ze slaapt, kan ik me niet voorstellen hoe één tactloze handeling het zou moeten verpesten, maar goed, mijn naïviteit en misplaatst vertrouwen in de mensheid is blijkbaar van ongekende grootte.
Nee, ik heb mijn Patrick Bateman periode nu wel een beetje achter me liggen. Verre van dat.
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, H_J !
Thanks Weissman!
pi_144119038
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef eefje801 het volgende:
Low blow, Weiss. Jij nog gedate?
Mea culpa, eef. Mea culpa.

En nee, was langer in het buitenland dan ik had gedacht. Nu ik terug ben druk met andere dingen. Eerlijk gezegd ook niet zo'n zin in. Al ben ik wel benaderd door een paar dames :') Even kijken wat ik er mee doe.

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thanks Weissman!
You're welcome!
pi_144119836
Operatie Rustig Aan is héél hard aan het falen, hier. Waar ik 'm in eerste instantie volgend weekend ergens zou zien, is dat vandaag verschoven naar donderdag, en vervolgens naar morgen. Het is dat ik vandaag tot laat moest werken :').

Maar goed, zijn initiatief, dus ik zie het maar als een goed iets.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 22:47:45 ]
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:55:30 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144122594
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mea culpa, eef. Mea culpa.

En nee, was langer in het buitenland dan ik had gedacht. Nu ik terug ben druk met andere dingen. Eerlijk gezegd ook niet zo'n zin in. Al ben ik wel benaderd door een paar dames :') Even kijken wat ik er mee doe.

[..]

You're welcome!
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa bedoel je?
Ah okee. Begrijpelijk dat je er dan niet op ingaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 02-09-2014 23:59:11 (doe ik het zelf ook fout :')) ]
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:58:22 #223
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144122667
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Operatie Rustig Aan is héél hard aan het falen, hier. Waar ik 'm in eerste instantie volgend weekend ergens zou zien, is dat vandaag verschoven naar donderdag, en vervolgens naar morgen. Het is dat ik vandaag tot laat moest werken :').

Maar goed, zijn initiatief, dus ik zie het maar als een goed iets.
Zolang je het zelf ook leuk hebt, why not? Heb je weer filmkijkplannen of gaan jullie iets anders doen?
pi_144122880
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:58 schreef eefje801 het volgende:
Heb je weer filmkijkplannen of gaan jullie iets anders doen?
pi_144122982
quote:
_O-
pi_144123020
quote:
Had j dat tentamen nog gehaald, CC-dear?
pi_144123059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 00:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Had j dat tentamen nog gehaald, CC-dear?
_O- Goed punt.

Nee ik ga heel braaf een diner in elkaar flansen morgen, omdat hij een lange dag op werk heeft. Schattig enzo O+.
  woensdag 3 september 2014 @ 00:40:58 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144123572
quote:
Lekker voorgerechtje
  woensdag 3 september 2014 @ 06:43:59 #229
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144125316
Gistermorgen date gehad.. lekker kunnen praten tijdens een boswandeling... hij is nig steeds leuk al heb ik mijn twijfels alweer of hij het voor mij is.. ;( snappen doe ik het zelf niet helemaal...
  woensdag 3 september 2014 @ 08:45:31 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144126308
quote:
Have fun dan maar
  woensdag 3 september 2014 @ 09:29:53 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144127012
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 06:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
Gistermorgen date gehad.. lekker kunnen praten tijdens een boswandeling... hij is nig steeds leuk al heb ik mijn twijfels alweer of hij het voor mij is.. ;( snappen doe ik het zelf niet helemaal...
Waaraan twijfel je dan?
  woensdag 3 september 2014 @ 09:37:41 #232
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144127162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waaraan twijfel je dan?
das t probleem.. geen idee... weinig minpunten tot nu toe en toch twijfel in mn kop heel raar...
pi_144127243
Tja soms voel je het gewoon niet
Het is allemaal geen rationeel iets (helaas)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 3 september 2014 @ 09:43:09 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144127261
Of omdat het dichterbij komt / serieuzer wordt dat het eng wordt en je daardoor aan alles gaat twijfelen?
  woensdag 3 september 2014 @ 09:46:28 #235
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144127317
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Of omdat het dichterbij komt / serieuzer wordt dat het eng wordt en je daardoor aan alles gaat twijfelen?
kan maar zou wel heel anel zijn na 2 dates....
  woensdag 3 september 2014 @ 09:46:51 #236
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144127321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
Tja soms voel je het gewoon niet
Het is allemaal geen rationeel iets (helaas)
klopt...
pi_144127451
'Hey pretty .. Would you make love with me .. If yes I would love this'

;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 3 september 2014 @ 10:50:19 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144128964
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

klopt...
Was het een internetdate? Of iemand die je al kende?
pi_144129342
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:45 schreef yats het volgende:

[..]

Have fun dan maar
Komt goed yats, komt goed.
pi_144129447
Al heb ik net wel een lijst met eisen verzoeken gekregen waar het diner aan moet voldoen, zodat het in z'n intensieve trainingsschema past. Daar gaat m'n chocolademousse-integreren-in-het-spel-fantasie. Sportievelingen :r.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:29:19 #241
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144130024
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Komt goed yats, komt goed.
Daar ging ik al vanuit
pi_144130200
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

klopt...
Vast weer niet mans genoeg, of 1 van die andere typische 2014 smoezen :')
  woensdag 3 september 2014 @ 11:37:34 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144130256
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Al heb ik net wel een lijst met eisen verzoeken gekregen waar het diner aan moet voldoen, zodat het in z'n intensieve trainingsschema past. Daar gaat m'n chocolademousse-integreren-in-het-spel-fantasie. Sportievelingen :r.
Cacao is juist supergezond, gewoon doen.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:38:33 #244
258885 Solique
I Kill You !
pi_144130287
quote:
En voor jou niet even van zijn schema afwijken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 3 september 2014 @ 11:58:13 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144130878
Volgens mij word ik via facebook gecatfished. Interessant gegeven. Vragen die steeds niet beantwoord worden. Denk dat diegene best baalt want ik kan lang volhouden, let's catfish the catfish :D
pi_144132565
quote:
Liever iemand die gezond bezig is, dan een luie corpulente date toch? :)
  woensdag 3 september 2014 @ 12:54:46 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144132616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:53 schreef Craptacular het volgende:

Doe mij maar een grijs tussengebied O+
pi_144132790
quote:

[..]

Ik heb liever de laatste :@
Naja, in mijn hoofd is dat ook een bourgondiër O+
Ik heb een beetje een feeder inside me :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144133635
quote:

[..]

Inbe4 slank vs chubby discussie- deel #783
  woensdag 3 september 2014 @ 13:46:22 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144134067
Die op de één of andere wijze altijd door mister drol wordt aangezwengeld hier, best opvallend.

De catfish denkt echt heel erg lang na over mijn vragen, volgens mij heb ik beet :)
pi_144134427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja serieus iemand die lui is?
pi_144134463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk, motiveert mij ook om gezonder te leven. Je moet alleen niet terwijl we in m'n slaapkamer staan verzanden in een heel verhaal over hoe ik m'n oefeningen het beste kan doen, dan kap ik je niet al te subtiel af.

Hij gaat vanavond spijbelen om nog eerder te komen :') O+. Alleen heb ik nu geen tijd om het huis en mezelf te fatsoeneren. Paniek!
pi_144134470
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:57 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja serieus iemand die lui is?
Ja
Ik ben zelf ook lui dus anders voel ik me zo schuldig :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 3 september 2014 @ 16:15:44 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144138912
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:

Alleen heb ik nu geen tijd om het huis en mezelf te fatsoeneren. Paniek!
Hij vind je leuk dus die ziet alles roze en positief in. Die rommel enz? Ziet hij niet eens ;)
pi_144140104
Moet vaker naar de sportschool gaan! Ben nu al half uur aan het foto's swipen op Tinder... :P Volgens mij heeft ie gewoon de hele stad doorzocht... kan ik nog wel paar duizend foto's wegwerken...

Iemand de laatste tijd nog succesverhalen met Tinder?
pi_144140170
Ik vind Tinder echt steeds kutter
Ik moet door steeds meer prut swipen voor 1 leuk iemand en niemand praat nog...

Als ik nog eens een berichtje krijg is het 'hey sexy, wat doe je vanavond?' :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144140698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind Tinder echt steeds kutter
Ik moet door steeds meer prut swipen voor 1 leuk iemand en niemand praat nog...

Als ik nog eens een berichtje krijg is het 'hey sexy, wat doe je vanavond?' :')
Als vrouw krijg je dat soort berichten sneller ja, maar ik zou zoiets nooit sturen... maar blijkbaar zijn er genoeg meiden die er wel op in gaan. Tinder werkt 't best als je de afstand echt heel klein zet. Alleen ben ik ook wel paar keer mijn dorpsgenoten tegengekomen en je weet gewoon dat ze jou dan ook gezien hebben... :P Dat is wel awkward. Zeker omdat er een paar een relatie hebben, dan denk ik: wat doe je op tinder?! Is toch een datingapp?
  woensdag 3 september 2014 @ 17:29:52 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144141486
Open relatie. Gewoon ouwehoeren. Kijken waar al die fuss over is. Kijken welke dorpsgenoten erop zitten.
Genoeg redenen te bedenken :)
pi_144141538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:11 schreef Deezertje het volgende:
Alleen ben ik ook wel paar keer mijn dorpsgenoten tegengekomen en je weet gewoon dat ze jou dan ook gezien hebben... :P Dat is wel awkward. Zeker omdat er een paar een relatie hebben, dan denk ik: wat doe je op tinder?! Is toch een datingapp?
Schandalig idd! :r

Op de brandstapel ermee :(
pi_144147554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit naast gezeten. Ook nu weer niet.

Het spookte al door mijn hoofd dat ze de date van vanavond weleens af kon gaan zeggen. Dat gebeurde ook. Ze zou later vanavond nog bellen. Toen wist ik al genoeg. Gesprek net gehad, einde oefening.

Ongekend bizar hoe dat ineens omgeslagen is. Uithuilen maar weer.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 september 2014 @ 20:51:38 #261
Brabo Bastard
pi_144148600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het spookte al door mijn hoofd dat ze de date van vanavond weleens af kon gaan zeggen. Dat gebeurde ook. Ze zou later vanavond nog bellen. Toen wist ik al genoeg. Gesprek net gehad, einde oefening.

Damn, balen man :{
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 september 2014 @ 20:52:12 #262
Brabo Bastard
pi_144148619
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja
Ik ben zelf ook lui dus anders voel ik me zo schuldig :P
"Sorry Rhu, ik zou graag met je daten maar ik ben veel te lui om er een te regelen."
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 3 september 2014 @ 21:14:18 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144149454
quote:

[..]

Jammer, het is niet anders, je hebt het iig geprobeerd
pi_144149486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:14 schreef yats het volgende:
Jammer, het is niet anders, je hebt het iig geprobeerd
WTF is dit nou weer voor reactie :')

Sinds wanneer is ''meedoen'' belangrijker dan ''winnen'' in het hele datinggebeuren _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 21:15:54 ]
  woensdag 3 september 2014 @ 21:17:18 #265
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144149559
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Sinds wanneer is ''meedoen'' belangrijker dan ''winnen'' in het hele datinggebeuren _O-
Like you care
pi_144150217
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Had je liever een 'Ach toch geneukt... ' ?
pi_144150830
quote:

[..]

Het moet wel erg bot zijn geweest wat je hebt gezegd?

Heb je geroepen: alle vrouwen zijn hoeren, net als je moeder! Maar niet de mijne :)

Of was dat het niet volgens haar? Bellen ook, niet eens face to face durven te zeggen :')
pi_144151486
Creëer je misschien te veel een self-fulfilling prophecy na zo'n clash?

Ben, net als Godshand, wel benieuwd, wat je dan in hemelsnaam hebt gezegd?

:* Dr was toch ook zo'n aaioverjebol-smiley? Nou ja, die dus!
pi_144152921
quote:

[..]

Ben wel erg benieuwd naar wat je precies gezegd hebt dan, al kan ik me, wat c_c al zei, moeilijk voorstellen dat één opmerking zo'n ommezwaai kan veroorzaken.
  woensdag 3 september 2014 @ 22:54:13 #270
242666 BeamofLight
pi_144153840
Kut
pi_144154500
He wat kut voor je :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144155473
Komt ie:

Ik was daar vorige week dinsdagavond. Zou ook blijven slapen. Zij kon de volgende dag uitslapen, ik niet. En nu wil het geval dat ik tyfusdruk ben met mijn werk momenteel, ik begin dan vroeger en mijn wekker gaat dan op een nogal heidense tijd. Niet zo'n probleem op zich, als ik iemand leuk vind maak ik tijd om af te spreken.

Relaxte avond gehad, maar zij was moe, ik was moe en we gingen naar bed. Uiteraard ging dat niet zonder slag of stoot gepaard om maar even in de juiste context te blijven. En het is zo dat seks met haar meestal van die ellenlange tantra-achtige sessies betreffen. Niet dat dat zo slecht is, integendeel zelfs. :7 Ik ga er (meestal) wel in mee. Maar dit duurde maar en duurde maar en ik raakte wat afgeleid, het liep inmiddels tegen twaalven, zij merkt aan mij dat ik er niet echt bij ben en vraagt wat er is.

De opmerking die ik maakte was:

*tromgeroffel*

''Eh, ik moet zo echt wat slaap proberen te pakken...''

*anticlimax*

Ja, een goudeerlijk antwoord. Maar niet al te handig natuurlijk. :') En niet iets wat je in een nog altijd prille datefase wilt horen. Fair enough. Zij was verre van amused, wat ik me ook wel kon voorstellen. Nogal een epic fail mijnerzijds dus, ik had al spijt op het moment dat ik het uitte. :')

Later nog wel over gehad, en normaal gesproken zou je me dan een bitchslap voor mijn harses moeten geven en me een beetje een domme en tactloze jongen noemen. Om er vervolgens nog eens als twee boeren met kiespijn hard om te lachen. Haar bleef het echter nogal dwarszitten.

Zoals eerder gezegd, ze was mega afstandelijk en uiteindelijk ging dus ook die date vanavond niet door. Nog wel vanavond een op zich goed gesprek met haar gehad. Kwam er dus op neer dat ze een eerdere ervaring met iets/iemand had wat soortgelijk was, maar waar ze nogal mee in de knoei was gekomen een tijdje terug. En van alle lompe, botte opmerkingen die ik had kunnen maken alles prima was geweest, behalve dat. En dat haar gevoel in één keer weg was. Om later ook niet meer terug te komen. Van haar roze wolk afgedonderd dus.

Kun je nagaan; ik was daar vorig weekend nog. Er werd gesproken over dat haar vriendinnen me wilden ontmoeten, dat ze me mettertijd de sleutel van haar appartement wilde geven (ze woont vijf minuten van mijn werk vandaan) en dat ze zich helemaal happy de fuckin' peppy voelde. Als ik had aangegeven dat ik meer wilde ze ja had gezegd. En een:

dus al volstaat om de boel als een kaartenhuis in elkaar te laten donderen. Dit heb ik dan dus weer. Altijd leuk als blijkt dat ze met onverwerkte issues rondlopen, nietwaar?
pi_144155642
Als je het met zo'n opmerking al verpest, mag je heel blij zijn dat je er vanaf bent :')
pi_144155673
quote:
5s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef Godshand het volgende:
Of was dat het niet volgens haar? Bellen ook, niet eens face to face durven te zeggen
Oh, dit viel me nog mee trouwens. Krullenbol v2.0 deed het met een appje af. Zit ook nog zo'n leuk verhaal aan :')
pi_144155732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
Als je het met zo'n opmerking al verpest, mag je heel blij zijn dat je er vanaf bent :')
Waarschijnlijk wel ja. Je vraagt je af wat er dan nog meer onder de oppervlakte zit.
  woensdag 3 september 2014 @ 23:40:51 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144155870
Tja, vervelend. Misschien trek je inderdaad wel bepaalde types aan, ik weet het niet.
pi_144156144
Ik zou daar graag op ingaan, maar eh, ik moet zo echt wat slaap proberen te pakken..
pi_144156268
Jezus. Was dat het? En je zei dat niet terwijl je verveeld een Sudoku aan het invullen was ofzo? Wat een aanstellerij!
pi_144156605
Nou ja ik zou me ook eel even kut voelen. Maar na een 'sorry het was niet lullig bedoeld' zou het ook over zijn (dat lullig voelen)
Maar goed, als zij in het verleden iemands persoonlijke opblaaspopje was is het misschien voor haar pijnlijk genoeg om dingen op te rakelen
Maar wel jammer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144156802
Ze besefte zelf ook wel dat ze nogal heftig reageerde erop trouwens. Dat ze wat dit betreft nogal koekoek is en behoorlijk aan zichzelf moet werken, dat zei ze ook. En ik weet natuurlijk niet wat zich in dat verleden allemaal heeft afgespeeld, daar was ik niet bij. Zijn ook niet van die dingen waar je gezellig over gaat lopen keuvelen op een terrasje met je nog redelijk verse date.

Voortaan vraag ik maar gelijk in een eerste chat of ze nog onverwerkte trauma's of issues hebben. Dat filtert wat beter.
  donderdag 4 september 2014 @ 00:11:04 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144156922
Vind t vooral jammer dat eigenlijk zoiets onschuldigs zo enorm wordt gemaakt door haar. Natuurlijk kan t erge gedachten of gevoelens van vroeger oprakelen. Maar kan ze jou toch niet voor straffen, aangezien je ook nergens wat van wist
pi_144157085
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 00:11 schreef Cue_ het volgende:
Vind t vooral jammer dat eigenlijk zoiets onschuldigs zo enorm wordt gemaakt door haar. Natuurlijk kan t erge gedachten of gevoelens van vroeger oprakelen. Maar kan ze jou toch niet voor straffen, aangezien je ook nergens wat van wist
Dat laatste zei ze ook. Dat als ik dat wist ik zoiets natuurlijk ook niet gedaan/gezegd zou hebben. Punt is dat dat haar gevoel helemaal naar het nulpunt bracht. En het kwam ook niet meer terug afgelopen week.

Soit. Er is weer even aan de dringende behoefte naar een dramadate verhaal voldaan. :')
  donderdag 4 september 2014 @ 00:20:04 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144157125
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 00:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat laatste zei ze ook. Dat als ik dat wist ik zoiets natuurlijk ook niet gedaan/gezegd zou hebben. Punt is dat dat haar gevoel helemaal naar het nulpunt bracht. En het kwam ook niet meer terug afgelopen week.

Soit. Er is weer even aan de dringende behoefte naar een dramadate verhaal voldaan. :')
Natuurlijk komt het gevoel niet terug, ze zit enkel thuis een beetje te sippen op haar emotie. Ipv dat ze dan nog eens afspreekt om te zien hoe leuk je bent en hoe leuk jullie het hebben.

Blijf t stom vinden, maar dat heb ik je al gezegd :*
  donderdag 4 september 2014 @ 05:10:56 #284
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144159586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Was het een internetdate? Of iemand die je al kende?
nee een kersverse internetdate
  donderdag 4 september 2014 @ 05:11:47 #285
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144159588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vast weer niet mans genoeg, of 1 van die andere typische 2014 smoezen :')
niet dat ik weet.. denk dat meer aan mij ligt...
  donderdag 4 september 2014 @ 05:20:43 #286
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_144159597
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komt ie:

Ik was daar vorige week dinsdagavond. Zou ook blijven slapen. Zij kon de volgende dag uitslapen, ik niet. En nu wil het geval dat ik tyfusdruk ben met mijn werk momenteel, ik begin dan vroeger en mijn wekker gaat dan op een nogal heidense tijd. Niet zo'n probleem op zich, als ik iemand leuk vind maak ik tijd om af te spreken.

Relaxte avond gehad, maar zij was moe, ik was moe en we gingen naar bed. Uiteraard ging dat niet zonder slag of stoot gepaard om maar even in de juiste context te blijven. En het is zo dat seks met haar meestal van die ellenlange tantra-achtige sessies betreffen. Niet dat dat zo slecht is, integendeel zelfs. :7 Ik ga er (meestal) wel in mee. Maar dit duurde maar en duurde maar en ik raakte wat afgeleid, het liep inmiddels tegen twaalven, zij merkt aan mij dat ik er niet echt bij ben en vraagt wat er is.

De opmerking die ik maakte was:

*tromgeroffel*

*anticlimax*

Ja, een goudeerlijk antwoord. Maar niet al te handig natuurlijk. :') En niet iets wat je in een nog altijd prille datefase wilt horen. Fair enough. Zij was verre van amused, wat ik me ook wel kon voorstellen. Nogal een epic fail mijnerzijds dus, ik had al spijt op het moment dat ik het uitte. :')

Later nog wel over gehad, en normaal gesproken zou je me dan een bitchslap voor mijn harses moeten geven en me een beetje een domme en tactloze jongen noemen. Om er vervolgens nog eens als twee boeren met kiespijn hard om te lachen. Haar bleef het echter nogal dwarszitten.

Zoals eerder gezegd, ze was mega afstandelijk en uiteindelijk ging dus ook die date vanavond niet door. Nog wel vanavond een op zich goed gesprek met haar gehad. Kwam er dus op neer dat ze een eerdere ervaring met iets/iemand had wat soortgelijk was, maar waar ze nogal mee in de knoei was gekomen een tijdje terug. En van alle lompe, botte opmerkingen die ik had kunnen maken alles prima was geweest, behalve dat. En dat haar gevoel in één keer weg was. Om later ook niet meer terug te komen. Van haar roze wolk afgedonderd dus.

Kun je nagaan; ik was daar vorig weekend nog. Er werd gesproken over dat haar vriendinnen me wilden ontmoeten, dat ze me mettertijd de sleutel van haar appartement wilde geven (ze woont vijf minuten van mijn werk vandaan) en dat ze zich helemaal happy de fuckin' peppy voelde. Als ik had aangegeven dat ik meer wilde ze ja had gezegd. En een:

dus al volstaat om de boel als een kaartenhuis in elkaar te laten donderen. Dit heb ik dan dus weer. Altijd leuk als blijkt dat ze met onverwerkte issues rondlopen, nietwaar?
blij zijn dat je er af bent.. jullie hadden er ook samen aan kunnen werken.. als ze zo snel opgeeft... dat is gewoon not done...
pi_144159640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]

Datingsites:

De Daters

[..]

Zelf heb ik erg leuke ervaring op http://www.socinet.nl . misschien deze ook eens proberen?
Ze hebben nu een aanbieding, dat je voor 30 dagen lang een gratis full membership krijgt om uitproberen.
pi_144159700
Daar maak je speciaal een account voor aan? Goh...
pi_144159776
Jezus HJ, ik snap dat je verdrietig bent over hoe het loopt, maar dit klinkt wel echt alsof ze ze niet allemaal op een rijtje heeft en nogal apart met dingen omgaat :?

Ik vond je eerste reply leuker vuige editter :D

Ik heb juist ontzettend slechte ervaringen met socinet.nl. De site een aantal keer bezocht en daarna begon mijn webcam ineens uit zichzelf aan te floepen, op hele aparte tijden. Ook verdwenen er toen ineens mysterieuze bedragen van mijn rekening. Ik kan er niet te veel over zeggen, de zaak loopt nog. Mijn advocaat geeft aan dat het echt het puntje van de ijsberg betreft!
pi_144159888
quote:
Idd :D
pi_144160613
Maar euh Joe voortaan als je eens denkt. Pfff gvd ik wil slaaaaapen, maak er dan zelf ff vlug een eind aan.
pi_144160936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komt ie:

-knip-
Kijk-mij-sex-hebben-verhaal :')
pi_144162742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ze besefte zelf ook wel dat ze nogal heftig reageerde erop trouwens. Dat ze wat dit betreft nogal koekoek is en behoorlijk aan zichzelf moet werken, dat zei ze ook. En ik weet natuurlijk niet wat zich in dat verleden allemaal heeft afgespeeld, daar was ik niet bij. Zijn ook niet van die dingen waar je gezellig over gaat lopen keuvelen op een terrasje met je nog redelijk verse date.

Voortaan vraag ik maar gelijk in een eerste chat of ze nog onverwerkte trauma's of issues hebben. Dat filtert wat beter.
Damaged goods.

Abort mission.
  donderdag 4 september 2014 @ 11:18:55 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_144163490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 06:02 schreef Rene34 het volgende:

[..]

Zelf heb ik erg leuke ervaring op http://www.socinet.nl . misschien deze ook eens proberen?
Ze hebben nu een aanbieding, dat je voor 30 dagen lang een gratis full membership krijgt om uitproberen.
_O- Wat is dat toch altijd met die spammers. Is er dan NIEMAND die ooit het verstandelijke vermogen heeft om zo'n reclameboodschap nog een béétje subtiel in te pakken. :')

Sowieso, wat een kut-site Rene. :') 'snelsgroeiende' datingsite. Ja, ik zie het met je 12 followers op Twitter en 3 vrienden op facebook. :')

Overduidelijk een site die je vorige maand op je zolderkamer in elkaar hebt geknutseld, en dan zie ik onderaan bij 'succesverhalen' al een stel staan wat nota bene getrouwd is met elkaar! :')

Ohja, en als je die profielen verzint van 'in the spotlights', gebruik dan niet van die overduidelijk Amerikaanse pornomodellen. Daar trapt toch niemand in.

Rene, kap aub met dit kut-idee. Je pompt hier weer geld in, straks ben je failliet en verandert socinet voor jou in sociaal vangnet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_144164318
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus HJ, ik snap dat je verdrietig bent over hoe het loopt, maar dit klinkt wel echt alsof ze ze niet allemaal op een rijtje heeft en nogal apart met dingen omgaat :?
Dit, ja. Hoe kan zo'n opmerking je hele gevoel wegnemen? 8)7
  donderdag 4 september 2014 @ 12:03:29 #296
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144164492
quote:
Ik sluit mij hier bij aan, sowieso neem ik aan dat zij op de hoogte was van hoe laat HJ normaal naar bed gaat en hoe vroeg hij op staat dus gewoon zeikwijf. Je kan echt wel onderschijd maken of iemand de seks kut vindt of dat het gewoon te laat wordt :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 4 september 2014 @ 12:22:14 #297
242666 BeamofLight
pi_144164895
Wow, wat een ongelooflijk klote-wijf. Achteraf ben je blij dat ze pleite is (wsl zie je dat nu ook al), maar het zal evengoed klote voelen nu voor je.

En tip voor de volgende keer: als je weer zo'n pleuriswijf hebt dat eraan loopt te trekken alsof haar leven ervan afhangt (en je wil slapen); vraag dan effe of ze geil op d'r knietjes wil gaan zitten. Beetje aahh roepen, tuf als bewijs op haar reet smeren, zeggen dat je lekker bent gekomen en afrollen.

hoer.
pi_144165336
Ze klinkt vooral alsof ze seks veel te serieus neemt. In haar ogen was de sessie natuurlijk niet spesjiaaal genoeg, als HJ er mee wil stoppen en oh god, hij vindt haar niet aantrekkelijk en zie je wel, hij gebruikt d'r alleen maar om ff z'n kwakje in los te laten als het hem uit komt.
pi_144165361
Seks is toch ook serieus en speciaal? ;( Alsof je zegt dat de kerstman niet bestaat! :o
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144165432
Ook daarom, geen sex voor het huwelijk.
pi_144165460
Ik geloof overigens geen fuck van dat verhaal :D

No offense Joe :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: