abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143948652

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
pi_143948745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:43 schreef Weissman het volgende:
Dit idd.

İemand een goeien samenvatting van de afgelopen 5 weken in 20 woorden? Dan hoef ik niet alles bij te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 12:48:56 ]
pi_143948894
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') x20

(En dat is dan dus de samenvatting, speciaal voor jou in weiss-taal)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143948918
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:

[..]

:')

(En dat is dan dus de samenvatting, speciaal voor jou in weiss-taal)
Heeft yats al geneukt? Kon het niet uit de samenvatting halen namelijk.
pi_143949245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Stond er ook niet in. Alleen dat zijn naam achterstevoren 'stay' is. Maar de betekenis daarvan is vooralsnog onduidelijk geloof ik.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:14:10 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143949521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 03:53 schreef yats het volgende:

[..]

Veel plezier!
Thanks yats! Heb nog een hele week om me te verheugen op weer eens een ouderwetsch afspraakje. We gaan ijs eten om zijn afstuderen te vieren, in Utreg :)

Hoe is het met jouw dateleven?
pi_143952253
Vanavond vervolg van de date van laatst, gaat weer lekker rap allemaal. Tot zover mijn voornemen om het eens rustig aan te doen :P. Zure is dat ik beloofd heb te koken maar helemaaaal geen zin heb om in de keuken te staan.

Zijn bezorgpizza's sexy?
pi_143952440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn bezorgpizza's sexy?
Is Jezus gestorven voor onze zonden?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143952697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Is Jezus gestorven voor onze zonden?
Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.

Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
pi_143952803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

[..]

Kan je die quote uit de op halen, dacht toen dat ze de laatste post van het vorige deel in de op zette.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:44:28 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143952863
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.

Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
Dan ben ik hommo want hou van Tarantino, whiskey én kaarsen ;(

Veel plezier trouwens :) Klinkt als een leuke date, jouw date.
pi_143953028
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond vervolg van de date van laatst, gaat weer lekker rap allemaal. Tot zover mijn voornemen om het eens rustig aan te doen :P. Zure is dat ik beloofd heb te koken maar helemaaaal geen zin heb om in de keuken te staan.

Zijn bezorgpizza's sexy?
Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143953106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.
pi_143953178
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.
whaha echt een boel minder dan je zou denken hoor :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143953502
Ik ben zoooo gay want....overvloed aan kaarsen \o/

Veel plezier clumsy, denk dat het wel goedkomt daar op die bank :9
pi_143953684
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

whaha echt een boel minder dan je zou denken hoor :P
Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.
pi_143953736
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)

[..]

Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jullie geen mensenkennis hebben :P

Ik heb serieus nog nooit geneukt op een eerste date (bijvoorbeeld). Dus zo'n losbol kan ik niet zijn :6
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb serieus nog nooit geneukt op een eerste date (bijvoorbeeld). Dus zo'n losbol kan ik niet zijn
Dit wordt haar 2e date he. :P
pi_143954113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef habitue het volgende:

[..]

I know maar ik bedoelde meer zo van 'ik kan niet zo erg zijn als jullie denken dat ik ben' ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954202
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Ho ho, ik overweeg na 6 maanden serieuze exclusiviteit pas een handjob hè.
pi_143954232
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker preuts, heerlijk!
pi_143954545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:25 schreef Vivie het volgende:

[..]

Lekker preuts, heerlijk!
Zei degene die een hele dag vol dat eindigde met 3 kusjes ;) :P
Serieus, ik vroeg me stiekem wel een beetje af waarom geen zoen zoen?
Maar misschien komt dit te aanvallen/gemeen over of zo, sorry dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Op een 2e date?
pi_143955387
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ohw, no worries :)

Maar ..waarom wel zoenen op 1e date?

Ik ben niet preuts maar als je allebei een leuke dag hebt en je niet weet of iemand daar op zit te wachten speel ik het liever safe. Durfden het allebei niet zo goed denk ik, nog even aftasten (hopelijk letterlijk lol) op de 2e date als die er komt
pi_143955655
Euh... daten?
pi_143955690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:02 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik ben niet preuts maar als je allebei een leuke dag hebt en je niet weet of iemand daar op zit te wachten speel ik het liever safe. Durfden het allebei niet zo goed denk ik, nog even aftasten (hopelijk letterlijk lol) op de 2e date als die er komt
Nooit op safe spelen. Saai.
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Uhuh, en ik ben principieel tegen seks op de eerste date.
pi_143955784
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Nooit op safe spelen. Saai.
Ik compenseer het wel op een of andere manier :+
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:13:45 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143955824
Ik heb echt iets raars: Altijd als ik een date heb afgesproken ben ik eerst enthousiast en dan 's ochtends twijfel ik er over. Het zal wel een soort mislukte bindingsangst zijn. Teveel gewend aan het vrijgezellenbestaan? Ik denk dan serieus: wat nou als het echt heel goed klikt? Wat eng! In de loop van de dag trekt het wel weg of als ik weer contact heb met iemand maar het is echt een irritante eigenschap. Misschien komt het ook omdat je (vooral via datingsites) al heel snel beslist of je nog een tweede date wil, vaak voordat je iemand echt goed kent.
pi_143956040
Hmm, ik had dat heel erg na mn date, niet ervoor.....soort van angst, leegheid
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:19:40 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143956043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb echt iets raars: Altijd als ik een date heb afgesproken ben ik eerst enthousiast en dan 's ochtends twijfel ik er over. Het zal wel een soort mislukte bindingsangst zijn. Teveel gewend aan het vrijgezellenbestaan? Ik denk dan serieus: wat nou als het echt heel goed klikt? Wat eng! In de loop van de dag trekt het wel weg of als ik weer contact heb met iemand maar het is echt een irritante eigenschap. Misschien komt het ook omdat je (vooral via datingsites) al heel snel beslist of je nog een tweede date wil, vaak voordat je iemand echt goed kent.
dat heeft iedereen hoor, dat als je wakker wordt als de wekker gaat : GRE$##@#WERFW$ KUTHOERU ik wil dood
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:23:07 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143956171
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:09 schreef Elkabee het volgende:
Euh... daten?
Zo goed ken ik je nog niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:33:49 #32
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143956554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

dat heeft iedereen hoor, dat als je wakker wordt als de wekker gaat : GRE$##@#WERFW$ KUTHOERU ik wil dood
:D
pi_143957289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo goed ken ik je nog niet.
Dat kan verholpen worden ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:57:22 #34
Brabo Bastard
pi_143957334
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Elkabee het volgende:

[..]

Dat kan verholpen worden ;)
Uiteraard. Stuur maar een DM!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143957472
quote:

[..]

De dates waarmee ik echt een tijdje gedate heb was het pas op de tweede date bedenk ik me nu.

De enige date waarmee ik op date 1 zoende, woonde ik wel gelijk x jaar mee samen, dus misschien zit het hem daar in bedenk ik me nu :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:11:04 #36
242666 BeamofLight
pi_143957752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De dates waarmee ik echt een tijdje gedate heb was het pas op de tweede date bedenk ik me nu.

De enige date waarmee ik op date 1 zoende, woonde ik wel gelijk x jaar mee samen, dus misschien zit het hem daar in bedenk ik me nu :o
je bedenkt je wel veel. nu.
pi_143957995
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

je bedenkt je wel veel. nu.
Zo rolt die shit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143959786
quote:

[..]

als je de date zo lang maakt dan betekent dat in mijn ogen dat je het allebei tof vind
En je weet waarom je dat
Ergo: tongen ip het eind

Zou ik dan zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143960402
Rofl

Naja misshien klopt het ook wat je zegt en voorstelt maar goed als 2 mensen allebei een beetje de kat uit de boom blijven kijken (en ondertussen druk verder kletsen) wordt het vanzelf een lange date _O-

Weet je ik heb er totaal geen spijt van hoe het is gegaan, had het op dezelfde manier over gedaan....alleen is het nu na 3 weken geen contact wel doorbijten. Vanmiddag wel berichtje gehad dus das iig goed nieuws :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:43:29 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143960456
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Vivie het volgende:
Rofl

Naja misshien klopt het ook wat je zegt en voorstelt maar goed als 2 mensen allebei een beetje de kat uit de boom blijven kijken (en ondertussen druk verder kletsen) wordt het vanzelf een lange date _O-

Weet je ik heb er totaal geen spijt van hoe het is gegaan, had het op dezelfde manier over gedaan....alleen is het nu na 3 weken geen contact wel doorbijten. Vanmiddag wel berichtje gehad dus das iig goed nieuws :)
Ga je drie weken geen contact hebben of is dat al geweest?
pi_143960525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ga je drie weken geen contact hebben of is dat al geweest?
Al geweest thank god... was marteling genoeg aangezien ik in een dagdroom spiraal terecht kwam..wat betekent dat ik date toch wel leuker vind dan durf toe te geven
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:50:03 #42
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143960658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:45 schreef Vivie het volgende:

[..]

Al geweest thank god... was marteling genoeg aangezien ik in een dagdroom spiraal terecht kwam..wat betekent dat ik date toch wel leuker vind dan durf toe te geven
En nu is date nr 2 gepland?
pi_143960692
Nee ^^...ik hoop het maar ik ga niet weer het de heel de tijd het initatief nemen: met date contact gezocht, uiteindelijk na lang chatten uitgevraagd en tijdens de date aantal keer het op een leuke manier lopen rekken

Beetje kinderachtig (jaja, ik ben best stom af en toe) misschien maar ik wil dat het van twee kanten komt
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:00:31 #44
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143960979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Vivie het volgende:
Nee ^^...ik hoop het maar ik ga niet weer het de heel de tijd het initatief nemen: met date contact gezocht, uiteindelijk na lang chatten uitgevraagd en tijdens de date aantal keer het op een leuke manier lopen rekken

Beetje kinderachtig (jaja, ik ben best stom af en toe) misschien maar ik wil dat het van twee kanten komt

En nu hoop je gewoon dat hij, aangezien jullie nog wel contact hebben, er gewoon een keer uit zichzelf over begint zodat er alsnog een 2e date komt?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:03:08 #45
242666 BeamofLight
pi_143961057
quote:

klinkt alsof hij je super leuk vindt
pi_143961203
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Vivie het volgende:
Rofl

Er zijn maar weinig mannen die niet zoenen op een eerste date als het leuk is hoor. Zeker met wat je hierna postte zou ik er van uitgaan dat hij je niet nog een keer hoeft te zien. Hoe komt het dat jij anders denkt? Geeft hij heel veel positieve signalen als jullie contact hebben?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:15:49 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143961435
quote:

Hmm even afwachten hoe het loopt maar je kunt zoiets niet sturen, dat het van twee kanten komt. Het is zo, of niet. Zit wel wat nuance in misschien maar ga er niet teveel over dagdromen voor je wat helderheid hebt over of hij nog interesse heeft. Het is als hij nu niet zoveel contact zoekt echt niet raar om even te vragen hoe het ervoor staat. Dan weet je dat tenminste.
pi_143961531
Het is een zij :@

Ben weer lekker duidelijk :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Aisomont het volgende:
Er zijn maar weinig mannen die niet zoenen op een eerste date als het leuk is hoor
Tjaa ;)
pi_143961611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef Vivie het volgende:
Het is een zij :@

Ben weer lekker duidelijk :+

[..]

Tjaa ;)
In dat geval: er zijn maar weinig vrouwen die niet afknappen op mensen die niet op een eerste date zoenen. Hoewel dat anders is bij v-v maar toch, naar mijn ervaring "moet" dat op een eerste date gebeuren wil het succes hebben.
pi_143961674
Ik weet dat niet maar klopt, misschien ben ik te passief geweest ^^
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:42:40 #51
242666 BeamofLight
pi_143962309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

En nu hoop je gewoon dat hij, aangezien jullie nog wel contact hebben, er gewoon een keer uit zichzelf over begint zodat er alsnog een 2e date komt?
tis gewoon handig om een paar wippertjes achter de hand te hebben; weet alleen niet of dat voor schaartjes ook geldt :?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:43:52 #52
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143962358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

tis gewoon handig om een paar wippertjes achter de hand te hebben; weet alleen niet of dat voor schaartjes ook geldt :?
Jij spreekt uit ervaring en hebt altijd wat achter de hand?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:44:37 #53
242666 BeamofLight
pi_143962381
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij spreekt uit ervaring en hebt altijd wat achter de hand?
wat wil je nu dat ik zeg
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:45:24 #54
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143962411
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat wil je nu dat ik zeg
De waarheid? Niks?
pi_143962688
Jullie passen iig wel bij elkaar ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:58:34 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143962819
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat is er interessant aan om dat te weten?

quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Thanks yats! Heb nog een hele week om me te verheugen op weer eens een ouderwetsch afspraakje. We gaan ijs eten om zijn afstuderen te vieren, in Utreg :)

Hoe is het met jouw dateleven?
Momenteel weer non-existent

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:09 schreef Elkabee het volgende:
Euh... daten?
Dat gaat wel heel snel...Stel je eerst eens voor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_143962871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat bedoel je met schaartjes trouwens?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:16:37 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143963388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef Vivie het volgende:

[..]

Dat je als je van de damesliefde bent gezellig schaart, net zoals in de porneaux. En geen idee of het met een vrouw anders is wat betreft zoenen eigenlijk, maar lijkt me idd wel minder zorgwekkend op de één of andere manier als het nog niet gebeurd is nu.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:22:11 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143963624
Contact met date loopt leuk trouwens, hij is wel enthousiast maar het is niet ergerlijk, juist leuk :) Komt zelfverzekerd over, ook wel fijn. Word zo wel steeds nieuwsgieriger. Delen in ieder geval dezelfde passie voor koken, altijd leuk om over te praten als je hongerig zit te appen en je eten bijna klaar is.
pi_143963706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Vikingnogwat?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_143963719
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat je als je van de damesliefde bent gezellig schaart, net zoals in de porneaux. En geen idee of het met een vrouw anders is wat betreft zoenen eigenlijk, maar lijkt me idd wel minder zorgwekkend op de één of andere manier als het nog niet gebeurd is nu.
Gezellig scharen..dat lijkt me dus echt drie keer niks :p Maar ja lesbo porno is ook niet voor les(bi) dames

Ja, ik maakte me niet zoveel zorgen daarover totdat ik dat hier las,, nu twijfel ik wat maar goed, patience
pi_143963762
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Vikingnogwat?
Nee, geen idee wie dat zou moeten zijn (vast niet best ^^)
pi_143963807
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef eefje801 het volgende:
Contact met date loopt leuk trouwens, hij is wel enthousiast maar het is niet ergerlijk, juist leuk :) Komt zelfverzekerd over, ook wel fijn. Word zo wel steeds nieuwsgieriger. Delen in ieder geval dezelfde passie voor koken, altijd leuk om over te praten als je hongerig zit te appen en je eten bijna klaar is.
Toppie...koken als passie, goede start! Ik heb mijn date ook voorgesteld te appen (Ja...dat kwam er nog niet van...dont ask)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:29:23 #64
Brabo Bastard
pi_143963957
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dat gaat wel heel snel...Stel je eerst eens voor.
Jij ook al? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143963990
Ben je al driftig aan het dm-en, Thijs?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:30:59 #66
Brabo Bastard
pi_143964023
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ben je al driftig aan het dm-en, Thijs?
Dat kan ze nog niet ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:33:37 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143964129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij ook al? :P
Nee hoor
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:40:42 #68
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143964445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Vivie het volgende:

[..]

Gezellig scharen..dat lijkt me dus echt drie keer niks :p Maar ja lesbo porno is ook niet voor les(bi) dames

Ja, ik maakte me niet zoveel zorgen daarover totdat ik dat hier las,, nu twijfel ik wat maar goed, patience
Ik snap er ook de lol niet van hoor :) Maar dat leek me wat Bol bedoelde.
Nah denk dat je niet meteen moet concluderen dat er geen chemie is, je zou als je nog een date hebt het lot een handje kunnen helpen door wat te proberen maar dat is altijd wel tricky
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:42:12 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143964512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef Vivie het volgende:

[..]

Toppie...koken als passie, goede start! Ik heb mijn date ook voorgesteld te appen (Ja...dat kwam er nog niet van...dont ask)
Ja :) Het is ook voor het eerst dat ik eens leuk met iemand app eigenlijk, snapte eerst niet zo wat daar nou zou bijzonder aan was.
Vond ze het een goed idee?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:42:44 #70
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143964539
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik snap er ook de lol niet van hoor :) Maar dat leek me wat Bol bedoelde.
Nah denk dat je niet meteen moet concluderen dat er geen chemie is, je zou als je nog een date hebt het lot een handje kunnen helpen door wat te proberen maar dat is altijd wel tricky
Na 1 date is het mijns inziens ook wat snel om te zeggen dat er geen 'chemie' is als de date zelf gewoon erg leuk was. Als je nu binnen 5 minuten op elkaar uitgekeken bent ok, maar dat was hier niet zo geloof ik?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:48:07 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143964781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef yats het volgende:

[..]

Na 1 date is het mijns inziens ook wat snel om te zeggen dat er geen 'chemie' is als de date zelf gewoon erg leuk was. Als je nu binnen 5 minuten op elkaar uitgekeken bent ok, maar dat was hier niet zo geloof ik?
Klopt hoor. Al is een voelbare spanning vaak wel een goede graadmeter. Heb ook wel eens gehad dat iemand stuurde na de date dat hij me wel had willen zoenen maar niet wist of ik dat al wel wilde. Dan heb je ook je antwoord. Maar denk echt dat dat bij vrouwen misschien wel ietsje minder veel zegt, of er gezoend wordt of niet, als leek.
pi_143964841
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, zeker niet...was wel een chemie, maar dat kan ook vriendschappelijk zijn. Hopelijk meer.

We hadden via OKC al een bericht of 100 uitgewisseld dus we hadden wel een beetje een idee van elkaar...en dat was in de praktijk niet echt anders behalve dat je af en toe even spannende momentjes heb dat je ff niet meer weet wat je moet zeggen of elkaar even aanstaart
pi_143964903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja :) Het is ook voor het eerst dat ik eens leuk met iemand app eigenlijk, snapte eerst niet zo wat daar nou zou bijzonder aan was.
Vond ze het een goed idee?
Ze heeft nog niet gereageerd

Ik ben door mn broertje beetje verslaafd geraakt aan de app, moest er eerst niets van hebben maar het is leuk en handig
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:52:35 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143965016
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ze heeft nog niet gereageerd

Ik ben door mn broertje beetje verslaafd geraakt aan de app, moest er eerst niets van hebben maar het is leuk en handig
Misschien wel druk, vergeet zelf mijn telefoon regelmatig en appjes ook wel eens als ik wat anders aan het doen ben. Hoop voor je dat ze wat laat horen :)

Klinkt verder trouwens wel goed hoor jouw date, ook dat je vrij veel gespreksstof had en elkaar wel aankeek bij stiltes. Misschien dat zij ook wel zich afvraagt of er gezoend had moeten worden en ze nu gefriendzoned is :P
pi_143965028
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt hoor. Al is een voelbare spanning vaak wel een goede graadmeter. Heb ook wel eens gehad dat iemand stuurde na de date dat hij me wel had willen zoenen maar niet wist of ik dat al wel wilde. Dan heb je ook je antwoord. Maar denk echt dat dat bij vrouwen misschien wel ietsje minder veel zegt, of er gezoend wordt of niet, als leek.
Ik heb maar bar weinig relaties/intieme contacten gehad tot nu toe dus ik zou niet durven zeggen of dat anders is. Weet wal dat bij 2 jongens het redelijk vaak voorkomt dat ze al vrij snel dingen gaan doen...wellicht heeft het er iets mee te maken, hangt ook van persoon af lijkt me
pi_143965115
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef eefje801 het volgende:
Misschien dat zij ook wel zich afvraagt of er gezoend had moeten worden en ze nu gefriendzoned is
Zou me niets verbazen dat we dat allebei denken :P

Ik wel iig haha
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:55:15 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143965145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik heb maar bar weinig relaties/intieme contacten gehad tot nu toe dus ik zou niet durven zeggen of dat anders is. Weet wal dat bij 2 jongens het redelijk vaak voorkomt dat ze al vrij snel dingen gaan doen...wellicht heeft het er iets mee te maken, hangt ook van persoon af lijkt me
Denk dat dat het man-vrouw verschil is, bij homomannen. Die zijn beide man dus is het wat simpeler om "hup erop!" te klimmen. Ook niet altijd, maar wel vaker denk ik. Ook redenerend van mannen die ik ken die homo zijn. Heb je verder nog leuke contacten om je wat af te leiden?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:56:15 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143965214
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Vivie het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen dat we dat allebei denken :P

Ik wel iig haha
Ik zou in zo'n geval denk ik een beetje proberen te flirten, als ze reageert. Dus een compliment maken over haar uiterlijk bijvoorbeeld of een eigenschap die je is opgevallen. Dan merk je denk ik wel een beetje aan haar reactie of het gewaardeerd wordt, wie weet komt ze dan juist los.
pi_143965302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk dat dat het man-vrouw verschil is, bij homomannen. Die zijn beide man dus is het wat simpeler om "hup erop!" te klimmen. Ook niet altijd, maar wel vaker denk ik. Ook redenerend van mannen die ik ken die homo zijn. Heb je verder nog leuke contacten om je wat af te leiden?
Ja verschil man-vrouw speelt mee. Verder ook nog leuke contacten ja....inclusief ander iemand van OKC die mij leuk vindt maar daar heb ik snel tegen gezegt dat ik eerste date nr.1 wou afwachten. Veel mee geappt en vriendschappelijk mee gelunched, hopelijk vriendschap (al hoopt ze op een kansje denk ik ;P)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:59:39 #80
Brabo Bastard
pi_143965391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ja verschil man-vrouw speelt mee. Verder ook nog leuke contacten ja....inclusief ander iemand van OKC die mij leuk vindt maar daar heb ik snel tegen gezegt dat ik eerste date nr.1 wou afwachten. Veel mee geappt en vriendschappelijk mee gelunched, hopelijk vriendschap (al hoopt ze op een kansje denk ik ;P)
Je bent bi?
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')