abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143948652

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
pi_143948745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:43 schreef Weissman het volgende:
Dit idd.

İemand een goeien samenvatting van de afgelopen 5 weken in 20 woorden? Dan hoef ik niet alles bij te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 12:48:56 ]
pi_143948894
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') x20

(En dat is dan dus de samenvatting, speciaal voor jou in weiss-taal)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143948918
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:

[..]

:')

(En dat is dan dus de samenvatting, speciaal voor jou in weiss-taal)
Heeft yats al geneukt? Kon het niet uit de samenvatting halen namelijk.
pi_143949245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heeft yats al geneukt? Kon het niet uit de samenvatting halen namelijk.
Stond er ook niet in. Alleen dat zijn naam achterstevoren 'stay' is. Maar de betekenis daarvan is vooralsnog onduidelijk geloof ik.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:14:10 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143949521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 03:53 schreef yats het volgende:

[..]

Veel plezier!
Thanks yats! Heb nog een hele week om me te verheugen op weer eens een ouderwetsch afspraakje. We gaan ijs eten om zijn afstuderen te vieren, in Utreg :)

Hoe is het met jouw dateleven?
pi_143952253
Vanavond vervolg van de date van laatst, gaat weer lekker rap allemaal. Tot zover mijn voornemen om het eens rustig aan te doen :P. Zure is dat ik beloofd heb te koken maar helemaaaal geen zin heb om in de keuken te staan.

Zijn bezorgpizza's sexy?
pi_143952440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn bezorgpizza's sexy?
Is Jezus gestorven voor onze zonden?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143952697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Is Jezus gestorven voor onze zonden?
Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.

Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
pi_143952803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

[..]

Kan je die quote uit de op halen, dacht toen dat ze de laatste post van het vorige deel in de op zette.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:44:28 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143952863
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.

Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
Dan ben ik hommo want hou van Tarantino, whiskey én kaarsen ;(

Veel plezier trouwens :) Klinkt als een leuke date, jouw date.
pi_143953028
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond vervolg van de date van laatst, gaat weer lekker rap allemaal. Tot zover mijn voornemen om het eens rustig aan te doen :P. Zure is dat ik beloofd heb te koken maar helemaaaal geen zin heb om in de keuken te staan.

Zijn bezorgpizza's sexy?
Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143953106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.
pi_143953178
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.
whaha echt een boel minder dan je zou denken hoor :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143953502
Ik ben zoooo gay want....overvloed aan kaarsen \o/

Veel plezier clumsy, denk dat het wel goedkomt daar op die bank :9
pi_143953684
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

whaha echt een boel minder dan je zou denken hoor :P
Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.
pi_143953736
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)

[..]

Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jullie geen mensenkennis hebben :P

Ik heb serieus nog nooit geneukt op een eerste date (bijvoorbeeld). Dus zo'n losbol kan ik niet zijn :6
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb serieus nog nooit geneukt op een eerste date (bijvoorbeeld). Dus zo'n losbol kan ik niet zijn
Dit wordt haar 2e date he. :P
pi_143954113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef habitue het volgende:

[..]

I know maar ik bedoelde meer zo van 'ik kan niet zo erg zijn als jullie denken dat ik ben' ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954202
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Ho ho, ik overweeg na 6 maanden serieuze exclusiviteit pas een handjob hè.
pi_143954232
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker preuts, heerlijk!
pi_143954545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:25 schreef Vivie het volgende:

[..]

Lekker preuts, heerlijk!
Zei degene die een hele dag vol dat eindigde met 3 kusjes ;) :P
Serieus, ik vroeg me stiekem wel een beetje af waarom geen zoen zoen?
Maar misschien komt dit te aanvallen/gemeen over of zo, sorry dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143954825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Op een 2e date?
pi_143955387
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ohw, no worries :)

Maar ..waarom wel zoenen op 1e date?

Ik ben niet preuts maar als je allebei een leuke dag hebt en je niet weet of iemand daar op zit te wachten speel ik het liever safe. Durfden het allebei niet zo goed denk ik, nog even aftasten (hopelijk letterlijk lol) op de 2e date als die er komt
pi_143955655
Euh... daten?
pi_143955690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:02 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik ben niet preuts maar als je allebei een leuke dag hebt en je niet weet of iemand daar op zit te wachten speel ik het liever safe. Durfden het allebei niet zo goed denk ik, nog even aftasten (hopelijk letterlijk lol) op de 2e date als die er komt
Nooit op safe spelen. Saai.
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Uhuh, en ik ben principieel tegen seks op de eerste date.
pi_143955784
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Nooit op safe spelen. Saai.
Ik compenseer het wel op een of andere manier :+
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:13:45 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143955824
Ik heb echt iets raars: Altijd als ik een date heb afgesproken ben ik eerst enthousiast en dan 's ochtends twijfel ik er over. Het zal wel een soort mislukte bindingsangst zijn. Teveel gewend aan het vrijgezellenbestaan? Ik denk dan serieus: wat nou als het echt heel goed klikt? Wat eng! In de loop van de dag trekt het wel weg of als ik weer contact heb met iemand maar het is echt een irritante eigenschap. Misschien komt het ook omdat je (vooral via datingsites) al heel snel beslist of je nog een tweede date wil, vaak voordat je iemand echt goed kent.
pi_143956040
Hmm, ik had dat heel erg na mn date, niet ervoor.....soort van angst, leegheid
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:19:40 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143956043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb echt iets raars: Altijd als ik een date heb afgesproken ben ik eerst enthousiast en dan 's ochtends twijfel ik er over. Het zal wel een soort mislukte bindingsangst zijn. Teveel gewend aan het vrijgezellenbestaan? Ik denk dan serieus: wat nou als het echt heel goed klikt? Wat eng! In de loop van de dag trekt het wel weg of als ik weer contact heb met iemand maar het is echt een irritante eigenschap. Misschien komt het ook omdat je (vooral via datingsites) al heel snel beslist of je nog een tweede date wil, vaak voordat je iemand echt goed kent.
dat heeft iedereen hoor, dat als je wakker wordt als de wekker gaat : GRE$##@#WERFW$ KUTHOERU ik wil dood
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:23:07 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143956171
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:09 schreef Elkabee het volgende:
Euh... daten?
Zo goed ken ik je nog niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:33:49 #32
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143956554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

dat heeft iedereen hoor, dat als je wakker wordt als de wekker gaat : GRE$##@#WERFW$ KUTHOERU ik wil dood
:D
pi_143957289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo goed ken ik je nog niet.
Dat kan verholpen worden ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:57:22 #34
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143957334
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Elkabee het volgende:

[..]

Dat kan verholpen worden ;)
Uiteraard. Stuur maar een DM!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143957472
quote:

[..]

De dates waarmee ik echt een tijdje gedate heb was het pas op de tweede date bedenk ik me nu.

De enige date waarmee ik op date 1 zoende, woonde ik wel gelijk x jaar mee samen, dus misschien zit het hem daar in bedenk ik me nu :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:11:04 #36
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143957752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De dates waarmee ik echt een tijdje gedate heb was het pas op de tweede date bedenk ik me nu.

De enige date waarmee ik op date 1 zoende, woonde ik wel gelijk x jaar mee samen, dus misschien zit het hem daar in bedenk ik me nu :o
je bedenkt je wel veel. nu.
pi_143957995
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

je bedenkt je wel veel. nu.
Zo rolt die shit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143959786
quote:

[..]

als je de date zo lang maakt dan betekent dat in mijn ogen dat je het allebei tof vind
En je weet waarom je dat
Ergo: tongen ip het eind

Zou ik dan zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143960402
Rofl

Naja misshien klopt het ook wat je zegt en voorstelt maar goed als 2 mensen allebei een beetje de kat uit de boom blijven kijken (en ondertussen druk verder kletsen) wordt het vanzelf een lange date _O-

Weet je ik heb er totaal geen spijt van hoe het is gegaan, had het op dezelfde manier over gedaan....alleen is het nu na 3 weken geen contact wel doorbijten. Vanmiddag wel berichtje gehad dus das iig goed nieuws :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:43:29 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143960456
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Vivie het volgende:
Rofl

Naja misshien klopt het ook wat je zegt en voorstelt maar goed als 2 mensen allebei een beetje de kat uit de boom blijven kijken (en ondertussen druk verder kletsen) wordt het vanzelf een lange date _O-

Weet je ik heb er totaal geen spijt van hoe het is gegaan, had het op dezelfde manier over gedaan....alleen is het nu na 3 weken geen contact wel doorbijten. Vanmiddag wel berichtje gehad dus das iig goed nieuws :)
Ga je drie weken geen contact hebben of is dat al geweest?
pi_143960525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ga je drie weken geen contact hebben of is dat al geweest?
Al geweest thank god... was marteling genoeg aangezien ik in een dagdroom spiraal terecht kwam..wat betekent dat ik date toch wel leuker vind dan durf toe te geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')