ja je koopt toch als set? staan 2 sets in je lijstje https://www.bike-componen(...)atz-Modell-2014.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 wielen nodig? Haha. Klopt de rest een beetje?
Haha nee, wat mooiquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Had je dat niet door? Herkende je fiets al en toen ik je met Patroon zag praten, dacht ik: dat kan niet missen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat je nog terugkwam bij het peloton met die quad.
Wat is beter? Of asocialer. Als ik de bocht breed inga en iemand piept er tussen, dan moet ik remmen, zit ik in de verkeerde versnelling en moet ik weer een meter dichtrijden, terwijl ik die bocht super had genomen zonder de inhaler.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zag iemand dat laatst ook al zeggen, maar eigenlijk snap ik dat niet.
Bochten nemen hoort toch ook bij het racen, als jij daar beter in bent dan moet je dat toch uitbuiten?...
Moet het alleen maar aankomen op snelheid in een rechte lijn?
Als ze dat bv bij de F1 zouden doen dan zou het geen wedstrijd meer zijn.
Ja dat kan natuurlijk wel maar de ideale lijn begint altijd in de buitenbocht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zag iemand dat laatst ook al zeggen, maar eigenlijk snap ik dat niet.
Bochten nemen hoort toch ook bij het racen, als jij daar beter in bent dan moet je dat toch uitbuiten?...
Moet het alleen maar aankomen op snelheid in een rechte lijn?
Als ze dat bv bij de F1 zouden doen dan zou het geen wedstrijd meer zijn.
Als de limit goed was afgesteld kan de derailleurhanger scheef gaan staan door omstandigheden waardoor de derailleur in het wiel komt. Was de limit niet goed afgesteld dan komt de derailleur in je wielen en dan buigt/breekt de derailleurhanger. Altijd balen als er iets kapot gaat, maar beter je derailleurhanger dan je frame.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:28 schreef Bismarck het volgende:
Heb mijn derailleurhanger gebroken en als bijkomstig gevolg draaide de derailleur nog even mee in het achterwiel zodat ook de kooi en de wieltjes en in een omtrek van een paar m2 werden gelanceerd.
Zat op het binnenblad en schakelde terug naar het allerlichtste verzet en toen 'krak'. Forceerde niks, zat gewoon rustig te peddelen met 12 km/h in een voetgangerszone. Was de hanger wellicht er al slecht aan toe of toch een schakelfout (en zelfs dan, dan breekt die hanger toch niet?).
kan zomaar gebeuren hoor verkeerde afstelling, wat vaak gebeurt is dat er een nieuw wielsetje komt en men vergeet te kijken of de afstelling dan anders moet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:28 schreef Bismarck het volgende:
Heb mijn derailleurhanger gebroken en als bijkomstig gevolg draaide de derailleur nog even mee in het achterwiel zodat ook de kooi en de wieltjes en in een omtrek van een paar m2 werden gelanceerd.
Zat op het binnenblad en schakelde terug naar het allerlichtste verzet en toen 'krak'. Forceerde niks, zat gewoon rustig te peddelen met 12 km/h in een voetgangerszone. Was de hanger wellicht er al slecht aan toe of toch een schakelfout (en zelfs dan, dan breekt die hanger toch niet?).
Dat kun je zelf toch wel het beste inschatten? Denk je in staat te zijn om gewoon fatsoenlijk te kunnen fietsen? Dan ga je toch gewoon voorzichtig op pad? Gaat het niet, kun je altijd nog terug naar huis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef ratatat het volgende:
Ben verkouden en m'n rusthartslag ligt een stuk hoger dan normaal en twijfel tussen wel/niet fietsen. Waar ligt voor jullie de grens tussen wel/niet gaan?
Ja tuurlijk, maar ben een beetje bang dat ik te graag wil fietsen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toch wel het beste inschatten? Denk je in staat te zijn om gewoon fatsoenlijk te kunnen fietsen? Dan ga je toch gewoon voorzichtig op pad? Gaat het niet, kun je altijd nog terug naar huis.
Iets te warm kleden en eerst wind tegen fietsen. Beetje zweten is denk ik juist goed als je verkouden bent en met wind mee ben je zo thuis. Wel even buienradar checken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef ratatat het volgende:
Ben verkouden en m'n rusthartslag ligt een stuk hoger dan normaal en twijfel tussen wel/niet fietsen. Waar ligt voor jullie de grens tussen wel/niet gaan?
Voor of na kerst ? En welke sites moet ik in de gaten houden voor de kerstuitverkoop? Heb namelijk nog een mooi setje wielen nodig (Scirocco of Zonda), maar geen haast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blade X wielen full carbon 400.- dollar excl shipping of wachten tot kerstuitverkoop en Fulcrum Red wind scoren voor 550.-
Koorts is niet gaan. Altijd 2x de koortstijd herstel nemen. Dus 2 dagen koorts, 4 dagen rust daarna. Ben je wat verkouden en daardoor hogere hf kan je best gaan fietsen, kan zelfs wel helpen, maar doe wel rustig aan en niet te gek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef ratatat het volgende:
Vet! Mooi stuk lawaai zeker?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
Net ff Raikkonen gespot in een F1 auto op de Coolsingel. Best vet.
Heb geen koorts maar hartslag was wel zo'n 30 slagen hoger dan normaal. Ben dus toch maar niet gegaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Koorts is niet gaan. Altijd 2x de koortstijd herstel nemen. Dus 2 dagen koorts, 4 dagen rust daarna. Ben je wat verkouden en daardoor hogere hf kan je best gaan fietsen, kan zelfs wel helpen, maar doe wel rustig aan en niet te gek.
Ik zou es naar die scirocco 35mm kijken, die zijn wel mooi. De grote webshops doen meest wel iets met wielsets rond kerstmis. De URL's vind je in de OP. Ook niet iedere wielset komt in de aanbieding, tis maar net waar men vanaf moet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:08 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Voor of na kerst ? En welke sites moet ik in de gaten houden voor de kerstuitverkoop? Heb namelijk nog een mooi setje wielen nodig (Scirocco of Zonda), maar geen haast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |