Knip je nagels eens Johannes. Dit ziet er gewoon onverzorgd uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, hier komt de rest van mijn spannende dagje uit.
Na een lange reis in de trein was ik rond tien voor acht aangekomen in Amersfoort.
[ afbeelding ]
Ik maakte haast, want ik zou mijn voormalige vriend GGMM niet graag in de kou laten staan wachten op mij, we hadden namelijk om 20:15 afgesproken en dus haastte ik mij naar Pathé.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echter, rond die tijd had ik een verontrustende DM ontvangen, waarin GGMM beweerde helemaal niet te komen op onze Sin City 2 Jessica Alba liefhebbers date![]()
![]()
Beduusd haalde ik toen het ticket op wat ik voor mijn goede ex-vriend GGMM had gekocht, voor 12,50, maar ja, dat doe je voor je vrienden. Misschien zou GGMM dan de drankjes betalen![]()
Zelf heb ik een Pathé Unlimited pasje dus voor mij zou het slechts 1,50 kosten, een kleine prijs voor Jessica op het witte doek
[ afbeelding ]
3D Jessica
[ afbeelding ]
In post #164 van dit topic zie je mijn pogingen de stoel van GGMM bezet te houden mocht hij toch nog komen opdagen, maar dat bleek ijdele hoop
De reclames begonnen, waaronder deze symbolische van Coca Cola met hartjes om de naam Johannes. Wat had GGMM dat leuk gevonden als hij er bij was geweest!
[ afbeelding ]
Toen heb ik uitgebreid genoten van de film, echt een aanradertje maar toen was het tijd om jammer genoeg alleen huiswaarts te gaan.
[ afbeelding ]
Ik was wel een beetje over mijn toeren van dit vervelende verraad van toch een ooit respectabel moderator, om te kalmeren heb ik een reep chocola gekocht en helemaal opgegeten #viesdik.
[ afbeelding ]
Toen kwam ik thuis, ging ik haxball doen met mijn matties en was ik weer happy
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef Doublepain het volgende:
Wat een aidstopic dit, GGMM mag hier wel blijven
Gewoon lekker warm bad nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn door gisteren!!
Gelukkig is het alleen in mijn armen en schouders. En heb niet eens veel gedaan op die sportdagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:27 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Dat is zwaar kut, dan moet je ermee leren leven....
Hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:30 schreef Koempel020 het volgende:
Ik sta ineens strak van betere koffie dan mijn eigen senseo
Sorry schatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn door gisteren!!
Verkapt kijk mij the opposites persoonlijk kennen postquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Als ik in vervolg gebeld word dan hoor ik dit:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij the opposites persoonlijk kennen post
Niet verwacht van jou ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:31 schreef Adames het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee babieee
oeh
ah
i wanna noooooooooooooooooooooooooooooohoooohoooohoooooow
if you gonna be my girl
wat een toplied
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na een lange reis in de trein was ik rond tien voor acht aangekomen in Amersfoort.
[ afbeelding ]
Ik maakte haast, want ik zou mijn voormalige vriend GGMM niet graag in de kou laten staan wachten op mij, we hadden namelijk om 20:15 afgesproken en dus haastte ik mij naar Pathé.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echter, rond die tijd had ik een verontrustende DM ontvangen, waarin GGMM beweerde helemaal niet te komen op onze Sin City 2 Jessica Alba liefhebbers date![]()
![]()
Beduusd haalde ik toen het ticket op wat ik voor mijn goede ex-vriend GGMM had gekocht, voor 12,50, maar ja, dat doe je voor je vrienden. Misschien zou GGMM dan de drankjes betalen![]()
Zelf heb ik een Pathé Unlimited pasje dus voor mij zou het slechts 1,50 kosten, een kleine prijs voor Jessica op het witte doek
[ afbeelding ]
3D Jessica
[ afbeelding ]
In post #164 van dit topic zie je mijn pogingen de stoel van GGMM bezet te houden mocht hij toch nog komen opdagen, maar dat bleek ijdele hoop
De reclames begonnen, waaronder deze symbolische van Coca Cola met hartjes om de naam Johannes. Wat had GGMM dat leuk gevonden als hij er bij was geweest!
[ afbeelding ]
Toen heb ik uitgebreid genoten van de film, echt een aanradertje maar toen was het tijd om jammer genoeg alleen huiswaarts te gaan.
[ afbeelding ]
Ik was wel een beetje over mijn toeren van dit vervelende verraad van toch een ooit respectabel moderator, om te kalmeren heb ik een reep chocola gekocht en helemaal opgegeten #viesdik.
[ afbeelding ]
Hier moet ik even posten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
3D Jessica
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodsbedreiging, TR.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
4. Er landt steeds een vlieg op mijn gezicht en ik ben elke keer te laat om hem helemaal dood te slaan. Elimineren , koelbloedig afmaken dooooooodmaken wil ik hemdit geldt ook voor GGMM
misschien bedoelt ie wel dat ggmm die vlieg ook zou dodenquote:
Optisch bedrog!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knip je nagels eens Johannes. Dit ziet er gewoon onverzorgd uit.
Hopelijk ben je inmiddels wat hersteld?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
Wow. Ik word wakker en
1. Het is te laat om naar de gym te gaan omdat deze an daag als uitzondering om 11 uur al gesloten waren
2. Blind gaat naar Manchester United. Kanker van gaal homos united bankier M. Netto
3. GGMM heeft de vriendschap ende betrouwen van mijn hooggerespecteerde linkse kameraad, bondgenoot in fortuinlijke zaken en zeer gerespecteerd hoogleraar koeienkunde grofweg bij het vuil gezet.
4. Er landt steeds een vlieg op mijn gezicht en ik ben elke keer te laat om hem helemaal dood te slaan. Elimineren , koelbloedig afmaken dooooooodmaken wil ik hemdit geldt ook voor GGMM
DIT ALLES IN DE EERST VIJF MINUTEN DAT IK WAKKER BEN
Hij die niet genoemd mag worden levert een rotstreekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:49 schreef KingRoland het volgende:
GGMMtotaal niet verwacht van je. Oke misschien wel maar tegen Johannes? minder dit, zelfs voor jou.
Nee, je moet het daarna toch weer wijzigen. Misschien houd je dan nu die wijziging 'tegoed', je mag namelijk maar 2x per jaar van OV switchen meen ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
Godver![]()
Ik had een week abonnement opgehaald als studentenreisproduct.
Maar ik heb het blijkbaar onbewust veranderd en nu staat er een weekend abonnement voor me klaaren is die van doordeweeks eraf gehaald.
En ik heb het al veranderd op duo dus krijg binnenkort wel weer week maar zal ik die van weekend wel ophalen?
ohja dat kan wel. Al ga ik het denk ik toch niet weer veranderen. Super dom ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, je moet het daarna toch weer wijzigen. Misschien houd je dan nu die wijziging 'tegoed', je mag namelijk maar 2x per jaar van OV switchen meen ik.
ja hoop het. Geen idee waarom ik het heb aangepastquote:
Ja boehoe. Ik wist niet dat hij echt zou komen blabla anders had ik wel afgezegd of was ik gegaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:49 schreef KingRoland het volgende:
GGMMtotaal niet verwacht van je. Oke misschien wel maar tegen Johannes? minder dit, zelfs voor jou.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kan die Jessica Alba dansen he
Bedankt voor dit steuntje in de rug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het erg wat er is gebeurt, laat ik dat voorop stellen. Maar ik vind het ook enorm erg wat er is gebeurt!!!
Ik ben vooral benieuwd naar de mening van Paxcon, wij beginnen aardig close te worden en hij is zowel moderator als Groninger. Ik kan dus veel leren van zijn keuze qua positionering tussen beide mannen.
Dit gezegd hebbende vind ik het erg sneu voor Johannes, ik zou jou nooit in de kou laten staan. Dat is 1 ding wat zeker is.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel jammer dat het zo is gelopen
Gelukkigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat maakte een hoop goed.
Ach, wie houd ik voor de gek, dat maakte alles goed.
Alba
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
Kon je je wel concentreren op de film of zat je constant zinnen te bedenken hoe je ggmm het beste onderuit kon halen?
alba is gaafquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat maakte een hoop goed.
Ach, wie houd ik voor de gek, dat maakte alles goed.
Alba
GGMM met zinnen onderuit halen kan ik heel goed spontaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
Kon je je wel concentreren op de film of zat je constant zinnen te bedenken hoe je ggmm het beste onderuit kon halen?
Ik hoorde dat ie minder is dan vorigequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM met zinnen onderuit halen kan ik heel goed spontaan.
Serieus: tijdens de film heb ik geen seconde gedacht aan mijn missende date. Dat zegt ook wat over de film.
Bij de Amerikaanse box offices was het niet echt een heel groot succes nee, maar dat ligt dan meer aan de marketing denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie minder is dan vorige
Maar hoe is de day after? Kan je deze kwaadaardige actief al een beetje relativeren
Netjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja boehoe. Ik wist niet dat hij echt zou komen blabla anders had ik wel afgezegd of was ik gegaan.
Alsof ik hem bewust van Groningen naar Amersfoort laat reizen![]()
En nu heb ik er wel genoeg over gezegd. Tijd om 12,50 op de bus te doen.
is dit nieuws voor je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
http://theultralinx.com/2014/08/photos-ikea-catalogue-photos.html
What?
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat kaartje vergoeden de emotionele schade teniet doet
Ik heb GGMM gister al hard doch rechtvaardig toegesproken. Nu is het een zaak tussen GGMM en Johannes. Jammer dat je zo goedkoop wil scoren over hun rug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat kaartje vergoeden de emotionele schade teniet doet
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb GGMM gister al hard doch rechtvaardig toegesproken. Nu is het een zaak tussen GGMM en Johannes. Jammer dat je zo goedkoop wil scoren over hun rug.
Ik verlaag mij niet tot dat oerwoud van minder ontwikkelde. Maar als dat de koers is die #TeamJohannes op wil gaan dan zal ik het met hart en ziel steunen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
Dan zie je enkel 13 pagina's vol metquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
Wow deze racist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot dat oerwoud van minder ontwikkelde. Maar als dat de koers is die #TeamJohannes op wil gaan dan zal ik het met hart en ziel steunen.
Jaquote:
Ohquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Propellerheads het volgende:
. We wisten wel dat moderators geen mensen zijn.
En jullie zijn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:12 schreef Seconde het volgende:
Dit is waarom ik zo van dit forum houd
er vanuit gaan dat mensen iedereen kennenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Propellerheads en Seconde niet kennen
Klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:57 schreef Etsu het volgende:
Wat is er gebeurd?
Las ik nou dat Johannes zijn hartje is gebroken?
Ik heb het gelezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt.
Post 172 van dit topic.
Ik had er rond vijf uur eentje uitgerold maar toen was jij vertraagd en werd mij gesommeerd de rode loper weer op te ruimen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Ik ben ook teleurgesteld in GGMM. Ook in jou trouwens want ik zag woensdag geen rode loper.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had er rond vijf uur eentje uitgerold maar toen was jij vertraagd en werd mij gesommeerd de rode loper weer op te ruimen.
Ik ben alweer vertrokken uit Groningen tot morgenavond laat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax schijnt trouwens vandaag in de Ikea te zijn.
Je kan hem onderscheppen.
jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |