quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kan die Jessica Alba dansen he
Bedankt voor dit steuntje in de rug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het erg wat er is gebeurt, laat ik dat voorop stellen. Maar ik vind het ook enorm erg wat er is gebeurt!!!
Ik ben vooral benieuwd naar de mening van Paxcon, wij beginnen aardig close te worden en hij is zowel moderator als Groninger. Ik kan dus veel leren van zijn keuze qua positionering tussen beide mannen.
Dit gezegd hebbende vind ik het erg sneu voor Johannes, ik zou jou nooit in de kou laten staan. Dat is 1 ding wat zeker is.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel jammer dat het zo is gelopen
Gelukkigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat maakte een hoop goed.
Ach, wie houd ik voor de gek, dat maakte alles goed.
Alba
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
Kon je je wel concentreren op de film of zat je constant zinnen te bedenken hoe je ggmm het beste onderuit kon halen?
alba is gaafquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat maakte een hoop goed.
Ach, wie houd ik voor de gek, dat maakte alles goed.
Alba
GGMM met zinnen onderuit halen kan ik heel goed spontaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
Kon je je wel concentreren op de film of zat je constant zinnen te bedenken hoe je ggmm het beste onderuit kon halen?
Ik hoorde dat ie minder is dan vorigequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM met zinnen onderuit halen kan ik heel goed spontaan.
Serieus: tijdens de film heb ik geen seconde gedacht aan mijn missende date. Dat zegt ook wat over de film.
Bij de Amerikaanse box offices was het niet echt een heel groot succes nee, maar dat ligt dan meer aan de marketing denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie minder is dan vorige
Maar hoe is de day after? Kan je deze kwaadaardige actief al een beetje relativeren
Netjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja boehoe. Ik wist niet dat hij echt zou komen blabla anders had ik wel afgezegd of was ik gegaan.
Alsof ik hem bewust van Groningen naar Amersfoort laat reizen![]()
En nu heb ik er wel genoeg over gezegd. Tijd om 12,50 op de bus te doen.
is dit nieuws voor je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
http://theultralinx.com/2014/08/photos-ikea-catalogue-photos.html
What?
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat kaartje vergoeden de emotionele schade teniet doet
Ik heb GGMM gister al hard doch rechtvaardig toegesproken. Nu is het een zaak tussen GGMM en Johannes. Jammer dat je zo goedkoop wil scoren over hun rug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat kaartje vergoeden de emotionele schade teniet doet
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb GGMM gister al hard doch rechtvaardig toegesproken. Nu is het een zaak tussen GGMM en Johannes. Jammer dat je zo goedkoop wil scoren over hun rug.
Ik verlaag mij niet tot dat oerwoud van minder ontwikkelde. Maar als dat de koers is die #TeamJohannes op wil gaan dan zal ik het met hart en ziel steunen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
Dan zie je enkel 13 pagina's vol metquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
Wow deze racist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot dat oerwoud van minder ontwikkelde. Maar als dat de koers is die #TeamJohannes op wil gaan dan zal ik het met hart en ziel steunen.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |