quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij the opposites persoonlijk kennen post
Niet verwacht van jou ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:31 schreef Adames het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee babieee
oeh
ah
i wanna noooooooooooooooooooooooooooooohoooohoooohoooooow
if you gonna be my girl
wat een toplied
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, hier komt de rest van mijn spannende dagje uit.
Na een lange reis in de trein was ik rond tien voor acht aangekomen in Amersfoort.
[ afbeelding ]
Ik maakte haast, want ik zou mijn voormalige vriend GGMM niet graag in de kou laten staan wachten op mij, we hadden namelijk om 20:15 afgesproken en dus haastte ik mij naar Pathé.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echter, rond die tijd had ik een verontrustende DM ontvangen, waarin GGMM beweerde helemaal niet te komen op onze Sin City 2 Jessica Alba liefhebbers date![]()
![]()
Beduusd haalde ik toen het ticket op wat ik voor mijn goede ex-vriend GGMM had gekocht, voor 12,50, maar ja, dat doe je voor je vrienden. Misschien zou GGMM dan de drankjes betalen![]()
Zelf heb ik een Pathé Unlimited pasje dus voor mij zou het slechts 1,50 kosten, een kleine prijs voor Jessica op het witte doek
[ afbeelding ]
3D Jessica
[ afbeelding ]
In post #164 van dit topic zie je mijn pogingen de stoel van GGMM bezet te houden mocht hij toch nog komen opdagen, maar dat bleek ijdele hoop
De reclames begonnen, waaronder deze symbolische van Coca Cola met hartjes om de naam Johannes. Wat had GGMM dat leuk gevonden als hij er bij was geweest!
[ afbeelding ]
Toen heb ik uitgebreid genoten van de film, echt een aanradertje maar toen was het tijd om jammer genoeg alleen huiswaarts te gaan.
[ afbeelding ]
Ik was wel een beetje over mijn toeren van dit vervelende verraad van toch een ooit respectabel moderator, om te kalmeren heb ik een reep chocola gekocht en helemaal opgegeten #viesdik.
[ afbeelding ]
Toen kwam ik thuis, ging ik haxball doen met mijn matties en was ik weer happy
Hier moet ik even posten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, hier komt de rest van mijn spannende dagje uit.
Na een lange reis in de trein was ik rond tien voor acht aangekomen in Amersfoort.
[ afbeelding ]
Ik maakte haast, want ik zou mijn voormalige vriend GGMM niet graag in de kou laten staan wachten op mij, we hadden namelijk om 20:15 afgesproken en dus haastte ik mij naar Pathé.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echter, rond die tijd had ik een verontrustende DM ontvangen, waarin GGMM beweerde helemaal niet te komen op onze Sin City 2 Jessica Alba liefhebbers date![]()
![]()
Beduusd haalde ik toen het ticket op wat ik voor mijn goede ex-vriend GGMM had gekocht, voor 12,50, maar ja, dat doe je voor je vrienden. Misschien zou GGMM dan de drankjes betalen![]()
Zelf heb ik een Pathé Unlimited pasje dus voor mij zou het slechts 1,50 kosten, een kleine prijs voor Jessica op het witte doek
[ afbeelding ]
3D Jessica
[ afbeelding ]
In post #164 van dit topic zie je mijn pogingen de stoel van GGMM bezet te houden mocht hij toch nog komen opdagen, maar dat bleek ijdele hoop
De reclames begonnen, waaronder deze symbolische van Coca Cola met hartjes om de naam Johannes. Wat had GGMM dat leuk gevonden als hij er bij was geweest!
[ afbeelding ]
Toen heb ik uitgebreid genoten van de film, echt een aanradertje maar toen was het tijd om jammer genoeg alleen huiswaarts te gaan.
[ afbeelding ]
Ik was wel een beetje over mijn toeren van dit vervelende verraad van toch een ooit respectabel moderator, om te kalmeren heb ik een reep chocola gekocht en helemaal opgegeten #viesdik.
[ afbeelding ]
Toen kwam ik thuis, ging ik haxball doen met mijn matties en was ik weer happy
Doodsbedreiging, TR.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
4. Er landt steeds een vlieg op mijn gezicht en ik ben elke keer te laat om hem helemaal dood te slaan. Elimineren , koelbloedig afmaken dooooooodmaken wil ik hemdit geldt ook voor GGMM
misschien bedoelt ie wel dat ggmm die vlieg ook zou dodenquote:
Optisch bedrog!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knip je nagels eens Johannes. Dit ziet er gewoon onverzorgd uit.
Hopelijk ben je inmiddels wat hersteld?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
Wow. Ik word wakker en
1. Het is te laat om naar de gym te gaan omdat deze an daag als uitzondering om 11 uur al gesloten waren
2. Blind gaat naar Manchester United. Kanker van gaal homos united bankier M. Netto
3. GGMM heeft de vriendschap ende betrouwen van mijn hooggerespecteerde linkse kameraad, bondgenoot in fortuinlijke zaken en zeer gerespecteerd hoogleraar koeienkunde grofweg bij het vuil gezet.
4. Er landt steeds een vlieg op mijn gezicht en ik ben elke keer te laat om hem helemaal dood te slaan. Elimineren , koelbloedig afmaken dooooooodmaken wil ik hemdit geldt ook voor GGMM
DIT ALLES IN DE EERST VIJF MINUTEN DAT IK WAKKER BEN
Hij die niet genoemd mag worden levert een rotstreekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:49 schreef KingRoland het volgende:
GGMMtotaal niet verwacht van je. Oke misschien wel maar tegen Johannes? minder dit, zelfs voor jou.
Nee, je moet het daarna toch weer wijzigen. Misschien houd je dan nu die wijziging 'tegoed', je mag namelijk maar 2x per jaar van OV switchen meen ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
Godver![]()
Ik had een week abonnement opgehaald als studentenreisproduct.
Maar ik heb het blijkbaar onbewust veranderd en nu staat er een weekend abonnement voor me klaaren is die van doordeweeks eraf gehaald.
En ik heb het al veranderd op duo dus krijg binnenkort wel weer week maar zal ik die van weekend wel ophalen?
ohja dat kan wel. Al ga ik het denk ik toch niet weer veranderen. Super dom ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, je moet het daarna toch weer wijzigen. Misschien houd je dan nu die wijziging 'tegoed', je mag namelijk maar 2x per jaar van OV switchen meen ik.
ja hoop het. Geen idee waarom ik het heb aangepastquote:
Ja boehoe. Ik wist niet dat hij echt zou komen blabla anders had ik wel afgezegd of was ik gegaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:49 schreef KingRoland het volgende:
GGMMtotaal niet verwacht van je. Oke misschien wel maar tegen Johannes? minder dit, zelfs voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |