SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker eerste worden in de poule. Volksheld Sigthorsson scoort er 9.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ajacied, ik denk dat het moet lukken. Wat denk jij?![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker eerste worden in de poule. Volksheld Sigthorsson scoort er 9.![]()
![]()
Dit is die mentaliteit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker eerste worden in de poule. Volksheld Sigthorsson scoort er 9.![]()
Dat kan je helemaal niet weten. Dat Milik er volgens jou niets van kan is helemaal nergens op gebaseerd. Dat kan je maar op een manier te weten komen en dat is wedstrijden kijken. Na drie wedstrijden in de basis en dan op de bank kan je daar helemaal niets over zeggen. Het trainingsargument slaat totaal nergens op. Als je het moet laten zien, is het op het voetbalveld in de afgebeunde stadions van de Eredivisie, niet op De Toekomst.quote:![]()
Ik schrijf hem toch ook helemaal niet afquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet weten. Dat Milik er volgens jou niets van kan is helemaal nergens op gebaseerd. Dat kan je maar op een manier te weten komen en dat is wedstrijden kijken. Na drie wedstrijden in de basis en dan op de bank kan je daar helemaal niets over zeggen. Het trainingsargument slaat totaal nergens op. Als je het moet laten zien, is het op het voetbalveld in de afgebeunde stadions van de Eredivisie, niet op De Toekomst.Ik zeg alleen dat hij er niks van bakt tot nu toe daar is helemaal niks aan gelogen. Mag van mij gerust nog wat kansjes krijgen maar op dit moment zal Siggy de betere spits zijn anders stond niet hij maar Milik wel in de basis.
![]()
Leuk is wel dat je allerlei oud-Ajacieden terug ziet. Onze exponenten in shirt van grote teams..
Vermaelen en Suarez bij Barca. VDW, Ibra en Maxwell bij PSG![]()
![]()
Dat Sigi begint valt nog wel te verdedigen als Frank daar zo over denkt, maar dat Milik blijkbaar niet eens in beeld is als invaller vind ik wel vrij apartquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik schrijf hem toch ook helemaal niet afIk zeg alleen dat hij er niks van bakt tot nu toe daar is helemaal niks aan gelogen. Mag van mij gerust nog wat kansjes krijgen maar op dit moment zal Siggy de betere spits zijn anders stond niet hij maar Milik wel in de basis.
![]()
Straks speelt Ajax tegen Heracles thuis, JOS Watergraafsmeer, NAC-uit.. Mooie wedstrijden voor Milik![]()
Ik word wel wat moe dat er elk jaar zo word benadrukt hoe zwaar de loting wel niet is door spelers en coach. Je stelt Europees geen reet voor, dus je komt bijna altijd bij 2 veel sterkere ploegen. Er zit geen enkele poule bij waar een Nederlandse club favoriet was om te overwinteren.![]()
Zegt wel redelijk wat over Milik in dat geval.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Sigi begint valt nog wel te verdedigen als Frank daar zo over denkt, maar dat Milik blijkbaar niet eens in beeld is als invaller vind ik wel vrij apart![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 28-08-2014 om 19:50:00RT @twanclarijs: Ajax begint (PSG) en eindigt thuis (APOEL) #CL #voordeel reageer retweet
![]()
dustwitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 28-08-2014 om 19:51:01RT @twanclarijs: #Suarez kan normaal gesproken spelen in de ArenA. Ajax - Barcelona op 4 november. #CL reageer retweet
S1: PSG thuis
S2: APOEL uit
S3: Barça uit
S4: Barça thuis
S5: PSG uit
S6: APOEL thuis
?![]()
17 sep: PSG-thuistwitter:ajaxlife twitterde op donderdag 28-08-2014 om 19:53:37Speelschema CL #Ajax17 sep: PSG-thuis30 sep: APOEL-uit21 okt: Barcelona-uit5 nov: Barcelona-thuis25 nov: PSG-uit10 dec: APOEL-thuis reageer retweet
30 sep: APOEL-uit
21 okt: Barcelona-uit
5 nov: Barcelona-thuis
25 nov: PSG-uit
10 dec: APOEL-thuis![]()
Suarez nét aan. Uit niet, thuis wel. Maar misschien nog niet wedstrijdfit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:55 schreef CaasS het volgende:
Geen Zlatan dus in de Arena? Jammer. Wel Suarez gelukkig.![]()
PSG thuis stunten en APOEL uit winnen is al iets lekkerder naar Barcelona gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:56 schreef handboek het volgende:
psg thuis winnen, 2x apoel, heb je 9 punten. Moet te doen zijn lijkt me..
![]()
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Zlatan nog geblesseerd over 3 weken?![]()
PSG en Barcelona uit is lastig, voor de rest gewoon 3 punten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef Gramulanion het volgende:
17 sep: PSG-thuistwitter:ajaxlife twitterde op donderdag 28-08-2014 om 19:53:37Speelschema CL #Ajax17 sep: PSG-thuis30 sep: APOEL-uit21 okt: Barcelona-uit5 nov: Barcelona-thuis25 nov: PSG-uit10 dec: APOEL-thuis reageer retweet
30 sep: APOEL-uit
21 okt: Barcelona-uit
5 nov: Barcelona-thuis
25 nov: PSG-uit
10 dec: APOEL-thuis![]()
Oke jullie worden echt jaarlijks genaaidDit is echt niet normaal. De enige die nog zwaarder genaaid is is CSKA.
![]()
Wedstrijd 1
Ajax v Heracles
Ajax v PSG
Feyenoord v Ajax 14:30
Wedstrijd 2
NAC Breda v Ajax
APOEL v Ajax
Ajax v PEC Zwolle 16:30
Wedstrijd 3
FC Twente v Ajax
FC Barcelona v Ajax
Ajax v Go Ahead Eagles 20:45
Wedstrijd 4
Ajax v FC Dordrecht
Ajax v FC Barcelona
SC Cambuur v Ajax 12:30
Wedstrijd 5
Ajax v SC Heerenveen
PSG v Ajax
ADO Den Haag v Ajax 12:30
Wedstrijd 6
Ajax v Willem II
Ajax v APOEL
Ajax v FC Utrecht 12:30![]()
Ik baal man. Nou misschien naar Ajax-Barca dan. Of naar Parijsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja zou Zlatan nog wel eens in actie willen zien maar het vergroot de winstkansen wel![]()
![]()
Nice! Ik hou van de CL omdat we tegen dit soort tegenstanders moeten. Dat zijn tenminste geen EL wedstrijden. Al gaan we niet door ik vind het toch altijd de leukste wedstrijden in het jaar.
En bovendien de verwachtingen zijn laag dus kan alleen maar meevallen."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Valt me nog mee, ik zei aan het begin van het seizoen ook al dat ons speelschema echt niet slecht is, lijkt erop dat ze eindelijk rekening hebben gehouden met Europees voetbalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd 1
Ajax v Heracles
Ajax v PSG
Wedstrijd 2
NAC Breda v Ajax
APOEL v Ajax
Ajax v PEC Zwolle 16:30
Wedstrijd 3
FC Twente v Ajax
FC Barcelona v Ajax
Ajax v Go Ahead Eagles 20:45
Wedstrijd 4
Ajax v FC Dordrecht
Ajax v FC Barcelona
SC Cambuur v Ajax 12:30
Wedstrijd 5
Ajax v SC Heerenveen
PSG v Ajax
ADO Den Haag v Ajax 12:30
Wedstrijd 6
Ajax v Willem II
Ajax v APOEL
Ajax v FC Utrecht 12:30![]()
![]()
Ik weet dat TT en andere reacties sarcastisch zijn.... Maar serieus er kan ook wel wat realisme bij...
Ajax gaat overwinteren in Europa, maar moge duidelijk zijn niet in de CL.
PSG en Barca zijn gewoon 10 maten te groot. Apoel zouden ze prima moeten kunnen hebben met 6 puntjes (wat wss de enige punten voor Ajax zullen zijn, hooguit stuntje erbij)![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet dat TT en andere reacties sarcastisch zijn.... Maar serieus er kan ook wel wat realisme bij...
PSG en Barca zijn gewoon 10 maten te groot. Apoel zouden ze prima moeten kunnen hebben met 6 puntjes (wat wss de enige punten voor Ajax zullen zijn, hooguit stuntje erbij)![]()
![]()
Qua tegenstanders inderdaad veel interessanter. Krijg je ten minste nog van 1 kant mooi voetbal te zien. Ipv een Ajax tegen zwakke ploeg waarbij je van geen kant prutsvoetbal hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Stiggie het volgende:
Nice! Ik hou van de CL omdat we tegen dit soort tegenstanders moeten. Dat zijn tenminste geen EL wedstrijden. Al gaan we niet door ik vind het toch altijd de leukste wedstrijden in het jaar.
En bovendien de verwachtingen zijn laag dus kan alleen maar meevallen.
Je hebt inderdaad groot gelijk! Als zwakke ploeg kan het alleen maar meevallen, mag toch hopen dat geen enkele Ajacied verwacht dat ze punten pakken tegen PSG of Barca. Dus valt alles alleen maar mee.
Terwijl je in EL wel wat meer van de Nederlandse ploegen mag verwachten.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Woppaaa realisme de deur uit bij ajax![]()
Eerlijk zijn mag niet meer![]()
![]()
jij bent echt heel domquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Woppaaa realisme de deur uit bij ajax![]()
Eerlijk zijn mag niet meer
ik ga maar alvast een tr plaatsen![]()
Tja, dat zeiden ze vorig seizoen ook. Ajax - Barca 2-1quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef bianconeri het volgende:
PSG en Barca zijn gewoon 10 maten te groot. Apoel zouden ze prima moeten kunnen hebben met 6 puntjes (wat wss de enige punten voor Ajax zullen zijn, hooguit stuntje erbij)Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Koning Frank heeft gesprokentwitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 28-08-2014 om 20:38:18F: Zo, weer thuis na avondje #ajax #clloting: als we willen overwinteren moeten we stunten #niksisonmogelijk reageer retweet
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Nou zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eind september nog wel goed heet op Cyprus."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen ludogoretsuefa mafia
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook flink duur om daar te komen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eind september nog wel goed heet op Cyprus.![]()
oeiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd 1
Ajax v PSG
Wedstrijd 3
FC Twente v Ajax
FC Barcelona v Ajax
Wedstrijd 5
PSG v Ajax
ADO Den Haag v Ajax 12:30![]()
Ga denk ik boeken voor nicosia. Even een lang weekend chillen en foebelle kijken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vanaf Bulgarije wss een stuk goedkoper dan vanaf NL?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
Ga denk ik boeken voor nicosia. Even een lang weekend chillen en foebelle kijken![]()
PSG thuis moet je toch wel winnen of gelijk spelen, Ibra is er dan niet bij. Daarna Apoel uit winnen, dan heb je al 4 punten in pocket..![]()
quote:Oh jullie gaan zeker zeggen dat Ajax de beste ploeg heeft? Wie is er nou dom dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
jij bent echt heel dom
ik ga maar alvast een tr plaatsen![]()
Daarom zei ik er op eind bij: Op stunt na.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, dat zeiden ze vorig seizoen ook. Ajax - Barca 2-1
Het is gewoon een gigantische stunt als je weet te winnen. Wat je op de 100 wedstrijd gemiddeld 1x zou winnen.![]()
Wat doe jij nou weer hier. Ga weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daarom zei ik er op eind bij: Op stunt na.
Het is gewoon een gigantische stunt als je weet te winnen. Wat je op de 100 wedstrijd gemiddeld 1x zou winnen.![]()
Want anderen mogen hier niet posten uhu. Wees blij dat iemand zich nog eerlijk uitlaat hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat doe jij nou weer hier. Ga weg.
Of moet iedereen lopen roepen dat Ajax veeeeel beter is dan Barca.![]()
jij..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie gaan zeker zeggen dat Ajax de beste ploeg heeft? Wie is er nou dom dan?![]()
![]()
PSG zonder Zlatan is toch wel een stuk minder. Zeker thuis maak je een kansje.
En stel je voor dat je daarna ook nog van Apoel wint ....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer dat we tegen Apoel afsluiten. Als je dan tegen Barca of PSG had gemoeten waren zij waarschijnlijk al geplaatst en stellen ze een B elftal op. Nu moet je tot de laatste pot blijven knokken voor die punten.
Tevens denk ik niet dat het realistisch is om te zeggen dat we tweede of eerste worden. Een stuntje kan zomaar, maar dat is echt niet genoeg om boven PSG of Barca te eindigen..![]()
Nu wel Messi in de Arena, samen met Neymar en Suarez in de aanval. Denk niet dat het dezelfde stunt zal gaan worden als vorig jaar..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je moet hopen dat je PSG treft dat uit vorm is. Maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef Vermecelli het volgende:
Jammer dat we tegen Apoel afsluiten. Als je dan tegen Barca of PSG had gemoeten waren zij waarschijnlijk al geplaatst en stellen ze een B elftal op. Nu moet je tot de laatste pot blijven knokken voor die punten.
Tevens denk ik niet dat het realistisch is om te zeggen dat we tweede of eerste worden. Een stuntje kan zomaar, maar dat is echt niet genoeg om boven PSG of Barca te eindigen..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopen op een paar blessures bij PSG en Barca dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je PSG treft dat uit vorm is. Maar dat zal wel niet.![]()
![]()
Ja he, dan heb je zeker wel kans.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hopen op een paar blessures bij PSG en Barca dan.![]()
Anouk is terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:49 schreef Syntix het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Babiche Roof weg is bij Ajax
[ afbeelding ]![]()
Inmiddels is Feyenoord ook door dus die hebben 1 dag minder dan Ajax. Tevens speelt Ajax thuis en met de loting kan Feyenoord zomaar naar een tyfusoostbloklandquote:![]()
![]()
Ook daarvoor is het goed dus dat Feyenoord door is. Kunnen ze mooi vanuit Azerbeidzjan ofzo toeleven naar de klassieker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inmiddels is Feyenoord ook door dus die hebben 1 dag minder dan Ajax. Tevens speelt Ajax thuis en met de loting kan Feyenoord zomaar naar een tyfusoostbloklandAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ga wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want anderen mogen hier niet posten uhu. Wees blij dat iemand zich nog eerlijk uitlaat hier.
Of moet iedereen lopen roepen dat Ajax veeeeel beter is dan Barca.![]()
![]()
Valt nu dus weer in ons voordeelquote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
PSG zonder Ibra is toch een stuk minder. Ook al loopt er nog een Cavani etc. voorin rond.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je PSG treft dat uit vorm is. Maar dat zal wel niet.![]()
cavani kan nog vertrekkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:05 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
PSG zonder Ibra is toch een stuk minder. Ook al loopt er nog een Cavani etc. voorin rond.![]()
sowieso voor barcelona en apoel wel. PSG wordt wel kantje boord.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Nickskuh het volgende:
Kan ik als ik nou nog een Ajax Life Clubcard bestel nog kaartjes bestellen voor de CL wedstrijden?![]()
Verkopen ze ook losse tickets dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
sowieso voor barcelona en apoel wel. PSG wordt wel kantje boord.![]()
Jawel, maar die zijn uiteraard prijziger dan een PPT (als je het deelt door drie) en niet veel...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Verkopen ze ook losse tickets dan?![]()
Oh oke ja dat zou ook een oplossing zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn uiteraard prijziger dan een PPT (als je het deelt door drie) en niet veel...
Tevens op de PSG site over Ajaxquote:Ajax is the emblematic club of Dutch football. Cruyff, Van Basten, Rijkaard of yesterday... Van Rhijn today: almost every single great Dutch player learnt their trade in the capital club's famous red and black. A club that have won everything there is to win, both domestically and on the European stage! Another heavyweight opponent!![]()
![]()
ja, vorig jaar kon je met een clubcard nog gewoon kaarten krijgen voor de wedstrijden. Moet je wel een beetje opletten met de verkoopdata dat je er gelijk bij bent.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Verkopen ze ook losse tickets dan?![]()
kun je beter een supporters clubcard aanvragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Nickskuh het volgende:
Kan ik als ik nou nog een Ajax Life Clubcard bestel nog kaartjes bestellen voor de CL wedstrijden?Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Ik zie nu alleen nog maar Multievent staan. Aparte wedstrijden komt zeker later?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, vorig jaar kon je met een clubcard nog gewoon kaarten krijgen voor de wedstrijden. Moet je wel een beetje opletten met de verkoopdata dat je er gelijk bij bent.![]()
Sukkels heb je er overal wel tussen zitten. Maar dit is wel een extreem gevalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je ook maar half zo laat gaan in de Arena word je raar aangekeken
[..]
Er lijkt Europees succes voor Feyenoord aan te komen en je stapt meteen over?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Is mij vorig jaar niet geluktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, vorig jaar kon je met een clubcard nog gewoon kaarten krijgen voor de wedstrijden. Moet je wel een beetje opletten met de verkoopdata dat je er gelijk bij bent.alles al uitverkocht
hardcoholic![]()
Ja. Nu alleen voor 3 wedstrijden. Voor de losse wedstrijden komt een paar weken voor de betreffende wedstrijd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie nu alleen nog maar Multievent staan. Aparte wedstrijden komt zeker later?
Maar als je Zlatan wil zien moet je naar Parijs, want voor de wedstrijd in Amsterdam is ie nog geblesseerd![]()
![]()
Met zo'n normale kun je toch geen CL kaartjes kopen of bedoel je een andere?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef WEST het volgende:
[..]
kun je beter een supporters clubcard aanvragen.![]()
Jawel. Alleen met een Ajax Life card heb je soms voorrang.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Met zo'n normale kun je toch geen CL kaartjes kopen of bedoel je een andere?![]()
Ja ik zag het. En dat van Zlatan had ik al gezien jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja. Nu alleen voor 3 wedstrijden. Voor de losse wedstrijden komt een paar weken voor de betreffende wedstrijd.
Maar als je Zlatan wil zien moet je naar Parijs, want voor de wedstrijd in Amsterdam is ie nog geblesseerdEcht kut dat. Ik zat aan Barcelona te denken, in de Arena dan. Of heel misschien Parijs, maar dan moet ik mijn portemonnee even bekijken.
![]()
Lukte mij makkelijk vorig jaar. Gewoon opletten wanneer de kaartverkoop startquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Met zo'n normale kun je toch geen CL kaartjes kopen of bedoel je een andere?![]()
Altijd voorrang ten opzichte van de gewone clubcard.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jawel. Alleen met een Ajax Life card heb je soms voorrang.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Volgens mij konden die al voor de loting een passepartout bestellen zag ik op de site.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jawel. Alleen met een Ajax Life card heb je soms voorrang.
Start periode Groep Aantal tickets Tarief
Vanaf 28-08-14 20:30 uur Alle Ajax SCC-houders eigen plek Kortingtarief
Vanaf 28-08-14 20:30 uur Alle Ajax Life CC-, KCC- en AJS.CC-houders 1 per CC (niet scc plekken, vak 404 t/m 407 en 419 t/m 422) Kortingtarief
Beetje scheef maar ja.![]()
kan wel maar dan mag je de duurste plaatsen nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lukte mij makkelijk vorig jaar. Gewoon opletten wanneer de kaartverkoop start
in het jaarr dat we tegen Real, AC milan, en Auxxere moesten betaalde ik voor een pars partou 200 euro. En dat waren de laatste kaarten nog.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
20 euro voor beperkt zichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:01 schreef WEST het volgende:
[..]
kan wel maar dan mag je de duurste plaatsen nemen.![]()
![]()
nu ja. De Prijzen zijn nu ook goedkoper dan 4 jaar geleden.quote:
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jammer dat koning Suarez nog niet mee mag doen...![]()
2e pot wel ja geloof ik. Zlatan mist de ArenA welquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jammer dat koning Suarez nog niet mee mag doen...Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Net na de schorsing speelt Barcelona tegen Real Madrid. Zonder wedstrijdritme lijkt het me niet dat hij in die wedstrijd mee gaat doen. Daarna heb je Ajax-Barcelona. Misschien kan hij wat minuten maken, maar met een invalbeurt. Ligt ook een beetje aan de eerste drie wedstrijden in de CL.![]()
Kwam door de live topicsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Er lijkt Europees succes voor Feyenoord aan te komen en je stapt meteen over?Nu zit ik 1 week hier mee
wat een onzinquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Er lijkt Europees succes voor Feyenoord aan te komen en je stapt meteen over?Groot fan van User Wotte![]()
Ga eens naar Noord 1quote:. Ik werd daar raar aangekeken dat ik niet gelijk ging zitten na het doelpunt
. Je mag alleen lafjes meeklappen met liederen want meezingen is verboden. En dat was nog godverdomme bij een kampioenswedstrijd ook.
AFCA!![]()
Dat zie ik niet per se als iets negatiefs.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
Als je je ook maar half zo laat gaan in de Arena word je raar aangekeken![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 01:23:06Vandaag in De #Telegraaf geven @FrankRonald1970 en Marc #Overmars hun mening over @KSigthorsson en daarnaast ... verrassing (; reageer retweet
![]()
Zal vast wel weer een kutverrassing zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 01:23:06Vandaag in De #Telegraaf geven @FrankRonald1970 en Marc #Overmars hun mening over @KSigthorsson en daarnaast ... verrassing (; reageer retweet
![]()
Contractverlenging Siggyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
__!
AFCA!![]()
Hey hey hey, één iemand kijkt hem raar aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je ook maar half zo laat gaan in de Arena word je raar aangekeken![]()
Wat ben jij pessimistisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een kutverrassing zijn.![]()
![]()
Lullige reactie van deze sjimmie.twitter:ikbensjimmie twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 01:24:21@MikeVerweij @FrankRonald1970 @KSigthorsson Als de verrassing maar geen contractverlenging voor hem is. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Lullige reactie van deze sjimmie.twitter:ikbensjimmie twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 01:24:21@MikeVerweij @FrankRonald1970 @KSigthorsson Als de verrassing maar geen contractverlenging voor hem is. reageer retweet
Sowieso een heel zuur persoon.![]()
![]()
Zou het een Fokker zijn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso een heel zuur persoon.![]()
Zeker, anderhalve maand geleden was het nog een topzomer omdat Overmars nog voor de start van de voorbereiding de selectie al rond had. Toen kwam Ajax alleen met de ervaren topspits op de proppen en nu die niet meer komt is alles weer kut.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso een heel zuur persoon.Denk je?quote:![]()
Als de selectie blijft zoals hij nu is is het een topzomer. Blind weg zou jammer en een aderlating zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, anderhalve maand geleden was het nog een topzomer omdat Overmars nog voor de start van de voorbereiding de selectie al rond had. Toen kwam Ajax alleen met de ervaren topspits op de proppen en nu die niet meer komt is alles weer kut.
Hoop alleen dat Frank snel afstapt van Viergever én Blind en Daley gewoon weer CVM laat spelen met Klaassen en Serero ervoor.![]()
Siggy blijft en heeft verlengd
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
[ Bericht 0% gewijzigd door franklop op 29-08-2014 07:23:37 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:16 schreef franklop het volgende:
Siggy blijft een heeft verlengd
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:16 schreef franklop het volgende:
Siggy blijft en heeft verlengd
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed![]()
![]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima hoor, anders zou ie eind van het seizoen voor niks de deur uitlopen.
Nu kun je nog een miljoen of 5 voor 'm vragen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik moest huilen toen ik dat lasHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Godverdomme lekker wakker worden zo.
[ Bericht 2% gewijzigd door Reemi op 29-08-2014 09:03:23 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
kan er niet wakker van liggen, in de CL ben je toch kansloos en kampioen wordt je met hem ook wel, het is aan Zivkovic om zich in de basis te spelen.quote:![]()
Ik juist nietquote:. Heel blij dat hij blijft. Blijft toch een grote sterke spits die makkelijk een goal kan maken. En natuurlijk weet ik ook wel dat hij dit seizoen grote kansen heeft gemist, maar we zijn pas net begonnen. Verder is het idd geen echte Ajax-spits. Dat is natuurlijk waar.
![]()
Of Milik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan er niet wakker van liggen, in de CL ben je toch kansloos en kampioen wordt je met hem ook wel, het is aan Zivkovic om zich in de basis te spelen.
Zivkovic kan het niveau zeker nog niet aan. Denk Milik ook niet. Kolbein zal de beste keuze zijn komende tijd.![]()
ajax overwinterd gewoon in de EL en wordt daar vervolgens weer uitgeschakeld door een middenmoot uit het midden oosten. Dat denk ik.![]()
ja je ziet hoe gevaarlijk die clubs uit die regio kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:56 schreef Vasion het volgende:
ajax overwinterd gewoon in de EL en wordt daar vervolgens weer uitgeschakeld door een middenmoot uit het midden oosten. Dat denk ik.![]()
![]()
Na dit seizoen, met o.a. een dubbele hattrick tegen Barcelona, een Zlatan-slalom-goal tegen PSG en 45 goals in de Eredivisie kun je denk ik een miljoentje of 30 vragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:33 schreef Pedroso het volgende:
Nu kun je nog een miljoen of 5 voor 'm vragen.
Siggy![]()
![]()
![]()
Niet meer dan logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:33 schreef Pedroso het volgende:
Nu kun je nog een miljoen of 5 voor 'm vragen.![]()
Ik zie nog genoeg kans voor Ajax om te kunnen stunten in de CL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:56 schreef Vasion het volgende:
ajax overwinterd gewoon in de EL en wordt daar vervolgens weer uitgeschakeld door een middenmoot uit het midden oosten. Dat denk ik.
Laten we daar maar eerst naar kijken voordat we naar de Europa League kijken.![]()
Idd, die midden oost-europese ploegen, Iran, Irak, pittige potjes altijd daar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:56 schreef Vasion het volgende:
ajax overwinterd gewoon in de EL en wordt daar vervolgens weer uitgeschakeld door een middenmoot uit het midden oosten. Dat denk ik.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hoe is Apoel eigenlijk qua niveau, is dat ook een club met een suikeroom(pje) of normaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie nog genoeg kans voor Ajax om te kunnen stunten in de CL.
Laten we daar maar eerst naar kijken voordat we naar de Europa League kijken.![]()
Ik zou het eigenlijk niet weten. Weet dat ze twee of drie jaar geleden de kwartfinale in de CL speelden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe is Apoel eigenlijk qua niveau, is dat ook een club met een suikeroom(pje) of normaal?![]()
In Cyprus is net de competitie van start. Nou ja, dit weekend. APOEL moet nog haar eerste wedstrijd spelen.![]()
fijn om te wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In Cyprus is net de competitie van start. Nou ja, dit weekend. APOEL moet nog haar eerste wedstrijd spelen.![]()
daar staat me ook iets van bij, dus er moet wel geld zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet weten. Weet dat ze twee of drie jaar geleden de kwartfinale in de CL speelden.![]()
Was ook niet een overdreven geweldige prestatie, toch? Ze schakelden Olympique Lyon uit en kwamen volgens mij met geluk de groepsfase door. De voorzitter is immers een Cypriootquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar staat me ook iets van bij, dus er moet wel geld zijn![]()
Zie dat er bij Apoel een heleboel Zuid-Amerikanen (vnl. Brazilianen) en een stuk of 4 Portugezen spelen. Ook veel ervaren spelers. Zal dus lastig zat worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sightorsson langer bij Ajax. Gvd nog minstens een jaar naar dat gepruts kijken. Wat een waardeloos begin van de dag.![]()
Natuurlijk. Moet er alleen wel een club komen die zo gek is. Celtic misschien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Snapt dan niemand dat het verlengen van Siggy alleen is om er nog wat geld uit te slaan?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Siggy is onze eerste spits, die moeten we niet kwijt raken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Snapt dan niemand dat het verlengen van Siggy alleen is om er nog wat geld uit te slaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 10:31:42 ]![]()
/fucking care. We hebben het geld niet nodig en Siggy ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:33 schreef Pedroso het volgende:
Nu kun je nog een miljoen of 5 voor 'm vragen.Dat wordt weer een jaar lang irriteren aan kutbalaannames, matige techniek, geen snelheid en vooral geen oog/techniek voor combinatievoetbal
![]()
![]()
![]()
gelukkig kan jij je nog laten terugvallen op je held froome.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
/fucking care. We hebben het geld niet nodig en Siggy ook nietDat wordt weer een jaar lang irriteren aan kutbalaannames, matige techniek, geen snelheid en vooral geen oog/techniek voor combinatievoetbal
![]()
![]()
Dit slaat echt nergens op Stijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gelukkig kan jij je nog laten terugvallen op je held froome.Jij zou Siggy ook liever zien vertrekken. Elke voetballiefhebber of supporter van Ajax zou hem liever zien vertrekken. Past totaal niet in het systeem van Ajax. Ik had dan liever Klaassen op die positie gezien, aangezien hij toch al is opgeleid als #10 en dat we dan een andere rechtshalf hadden (Serero bijv.).
![]()
Ajax-talent Timothy Fosu-Mensah is vertrokken naar Manchester United, zo bevestigt de Amsterdamse club. De 16-jarige Fosu-Mensah stond al ruime tijd in de belangstelling van Manchester United, maar nu lijkt de deal dan toch eindelijk rond te zijn. Fosu-Mensah geldt als één van de grootste verdedigende talenten van Nederland en zou dit seizoen in de A1 van Ajax zijn minuten gaan maken.
Manchester City en het Italiaanse Internazionale waren ook opties voor de verdediger, maar uiteindelijk koos hij voor de club van Louis van Gaal. Fosu-Mensah speelde al acht jaar in de Amsterdamse jeugdopleiding, waardoor de vergoeding die Ajax zal ontvangen ongeveer 380.000 zal zijn.
De verdediger is niet het eerste Ajax-talent dat deze zomer naar Engeland vertrekt, eerder vertrok de 16-jarige Javairo Dilrosun al naar Manchester City.![]()
Dat hij maar zwaar mislukt bij zijn buitenlandse clubs en een voorbeeld wordt om bij Ajax te blijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:40 schreef Heeinz het volgende:
Ajax-talent Timothy Fosu-Mensah is vertrokken naar Manchester United, zo bevestigt de Amsterdamse club. De 16-jarige Fosu-Mensah stond al ruime tijd in de belangstelling van Manchester United, maar nu lijkt de deal dan toch eindelijk rond te zijn. Fosu-Mensah geldt als één van de grootste verdedigende talenten van Nederland en zou dit seizoen in de A1 van Ajax zijn minuten gaan maken.
Manchester City en het Italiaanse Internazionale waren ook opties voor de verdediger, maar uiteindelijk koos hij voor de club van Louis van Gaal. Fosu-Mensah speelde al acht jaar in de Amsterdamse jeugdopleiding, waardoor de vergoeding die Ajax zal ontvangen ongeveer 380.000 zal zijn.
De verdediger is niet het eerste Ajax-talent dat deze zomer naar Engeland vertrekt, eerder vertrok de 16-jarige Javairo Dilrosun al naar Manchester City.hardcoholic![]()
Sja, 8 jaar opgeleid bij Ajax en als ie dan wat kan gaat ie weg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Amenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat hij maar zwaar mislukt bij zijn buitenlandse clubs en een voorbeeld wordt om bij Ajax te blijven
En om dan over zes jaar bij een plaatselijke vijfdeklasser zaterdag te spelen![]()
![]()
Leuk zo een opleiding, de grootste talenten worden al weggekocht voor ze minuten maken in de hoofdmacht. Daar schiet je dus geen fluit mee op.![]()
Die vergoedingen ook echtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat hij maar zwaar mislukt bij zijn buitenlandse clubs en een voorbeeld wordt om bij Ajax te blijvenwat een lachertje. De ManU's, ManCity's, en Chelsea's van deze wereld halen karrenvrachten van dit soort knulletjes op. Mislukken er 11 en slaagt er eentje dan is het alsnog een koopje, basisspeler voor 12x4 ton = 5 miljoen.
![]()
Idd, we houden onszelf nog een beetje een worst voor door te denken dat we door opleiding misschien nog een rol in de middenmoot van europa kunnen blijven spelen, maar dat kan je door deze praktijken gewoon ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die vergoedingen ook echtwat een lachertje. De ManU's, ManCity's, en Chelsea's van deze wereld halen karrenvrachten van dit soort knulletjes op. Mislukken er 11 en slaagt er eentje dan is het alsnog een koopje, basisspeler voor 12x4 ton = 5 miljoen.
Get woke, go broke!![]()
We zien het wel hoe het gaat. Vorig seizoen had siggy toch een groot aandeel in doelpunten? Samen met klaasen clubtopscoorder?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
inb4 siggy is de nieuwe blind en god frankie ziet dat goed
siggy“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Het zijn ook meestal de Afrikaantjes die hier intrappen. We moeten gewoon investeren in de Klaassentjes in Siem de Jong's van deze wereld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eriksen heeft het ook nog niet helemaal gemaakt in Engeland toch? Ik volg hem niet erg. Maar hoor weinig positieve verhalen over hem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen en El Ahmadi in 1 zin noemenDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
hoezo investeren in gaypornquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn ook meestal de Afrikaantjes die hier intrappen. We moeten gewoon investeren in de Klaassentjes in Siem de Jong's van deze wereld.![]()
ehm..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Eriksen heeft het ook nog niet helemaal gemaakt in Engeland toch? Ik volg hem niet erg. Maar hoor weinig positieve verhalen over hem.![]()
Speler van het jaar geworden bij Tottenham. Werd vorig seizoen door velen een beter aankoop genoemd dan Ozil bij Arsenal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Eriksen heeft het ook nog niet helemaal gemaakt in Engeland toch? Ik volg hem niet erg. Maar hoor weinig positieve verhalen over hem.![]()
Vind je het niet friustreend als Ajax supporter dat je 100 miljoen op de bank hebt staan, en je het moet doen met Sigtorson en Viergever?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is niet tegen aan te kopen. Ook niet met 100 miljoen op de bank. En laten we nou vooral niet doen alsof Ajax ineens de coefficienten om zeep helpt, in de EL (of de voorronde er van zelfs al) wordt er ook genoeg gefaald...Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Oke, wist ik niet. Ben ik heel eerlijk in. Ik dacht dat hij 'een nuttige kracht' daar was. Gaat hij de absolute top halen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Speler van het jaar geworden van Tottenham. Werd vorig seizoen door velen een beter aankoop genoemd dan Ozil bij Arsenal.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Nou ben ik niet helemaal objectief natuurlijk, maar zijn eerste wedstrijden dit seizoen bij Tottenham speelde hij weer als een ware regisseur. En als je in je eerste jaar meteen speler van het jaar wordt als "koopje van Ajax", lijkt het me niet lang duren voordat hij Xavi opvolgt bij Barcelona.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet. Ben ik heel eerlijk in. Ik dacht dat hij 'een nuttige kracht' daar was. Gaat hij de absolute top halen?![]()
![]()
Mwah, tot op zekere hoogte wel, maar aan de andere kant moet je ook reeel zijn, overwinteren CL is leuk, maar het is een te groot risico om allerlei miljoenentransfers te gaan doen, spelers met enorme salarissen aantrekken etc. Mis je dan 2 of 3 seizoenen CL sta je gelijk weer op randje afgrond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Vind je het niet friustreend als Ajax supporter dat je 100 miljoen op de bank hebt staan, en je het moet doen met Sigtorson en Viergever?
Maar ben met je eens dat het zonde is dat er geen NLse club meer is die écht de stap kan maken. Je komt zo een beetje in niemandsland, je speelt alleen nog om competitie/beker, en wellicht met wat mazzel kom je eens een keer ver in de EL, maar CL ben je gewoon figurant en moet er wel een groot wonder gebeuren wil je daar kwart-/halve finale halen.![]()
Zal toch wat ervaring moeten komen wil je er keer de groepsfase overleven. Twee a drie ervaren spelers op elke linie heb je gewoon nodig in je selectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Vind je het niet friustreend als Ajax supporter dat je 100 miljoen op de bank hebt staan, en je het moet doen met Sigtorson en Viergever?![]()
En toch heb ik het gevoel dat Ajax die stap wel kan maken. Komt een leuke jeugd aan(zaterdag nog gekenen bij de A1, en waren veel beter dan Feyenoord A1) en ze hebben genoeg geld(teveel geld) om een paar risico's te nemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, tot op zekere hoogte wel, maar aan de andere kant moet je ook reeel zijn, overwinteren CL is leuk, maar het is een te groot risico om allerlei miljoenentransfers te gaan doen, spelers met enorme salarissen aantrekken etc. Mis je dan 2 of 3 seizoenen CL sta je gelijk weer op randje afgrond.
Maar ben met je eens dat het zonde is dat er geen NLse club meer is die écht de stap kan maken. Je komt zo een beetje in niemandsland, je speelt alleen nog om competitie/beker, en wellicht met wat mazzel kom je eens een keer ver in de EL, maar CL ben je gewoon figurant en moet er wel een groot wonder gebeuren wil je daar kwart-/halve finale halen.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
hij zegt in de arenaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga eens naar Noord 1. Ik werd daar raar aangekeken dat ik niet gelijk ging zitten na het doelpunt
. Je mag alleen lafjes meeklappen met liederen want meezingen is verboden. En dat was nog godverdomme bij een kampioenswedstrijd ook.
dat jij nou in het gehandicaptenvak gaat zittenGroot fan van User Wotte![]()
Denken jullie dat Marc nog met een ervaren speler op de proppen komt? Zoals poulsen en ooijer?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ik zag Pantelic net op de fiets voorbij komen richting Zuid Oostquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
Denken jullie dat Marc nog met een ervaren speler op de proppen komt? Zoals poulsen en ooijer?.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij zegt in de arena
dat jij nou in het gehandicaptenvak gaat zitten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet. Ben ik heel eerlijk in. Ik dacht dat hij 'een nuttige kracht' daar was. Gaat hij de absolute top halen?Groot fan van User Wotte![]()
Zijn vast nog wel bezig met spelers. Echter wat ervaring is nog wel nodig, ooijer en Poulsen waren gewoon belangrijk voor de selectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
Denken jullie dat Marc nog met een ervaren speler op de proppen komt? Zoals poulsen en ooijer?![]()
Nee. Er komt vast niemand meer bij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
Denken jullie dat Marc nog met een ervaren speler op de proppen komt? Zoals poulsen en ooijer?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maarja als er gewoon niks te vinden valt voor een enigszins normale prijs dan houdt het op. Vooral als je geen spelers kan vinden die zo veel beter dan sig zijn dat ze het geld waard zijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag Pantelic net op de fiets voorbij komen richting Zuid Oost.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Vleugelspeler hebben we nou niet echt nodigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:30 schreef PicoMMP het volgende:
El Haddadi genoemd door Sport. Twee jaar verhuur aan Ajax. Denk dat het onzin is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
El Haddadi, dat klinkt nu al als problemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:30 schreef PicoMMP het volgende:
El Haddadi genoemd door Sport. Twee jaar verhuur aan Ajax. Denk dat het onzin is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voornaam Munirquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
El Haddadi, dat klinkt nu al als problemen.![]()
![]()
Men is misschien iets té voorzichtig, maar ik ben niet direct voorstander van maar flinke aankopen doen als je niet zeker weet dat je daarmee structureel (daar zit de crux een beetje) kan aanhaken bij de (sub)top in Europa, en dus jaarlijks CL speelt en goede kans op overwinteren hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:00 schreef satecl het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat Ajax die stap wel kan maken. Komt een leuke jeugd aan(zaterdag nog gekenen bij de A1, en waren veel beter dan Feyenoord A1) en ze hebben genoeg geld(teveel geld) om een paar risico's te nemen.
Jeugd is leuk, maar ik word wel weer verdrietig van berichten zoals een paar posts boven je. Je leidt zo'n knul 8 jaar op, als hij dan wat kan haalt ManU 'm op voor 4 ton. Lachertje natuurlijk.![]()
Wat is daar eigenlijk het plan in?
Ze hebben nu een salaris maximum, maar ooit zal je dat toch omhoog moeten gooien?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat zal opzich ook wel gebeuren dan denk ik, als er dus stappen gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:41 schreef MouzurX het volgende:
Ze hebben nu een salaris maximum, maar ooit zal je dat toch omhoog moeten gooien?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Enige optie zal zijn dat de UEFA die 5+6 regel gaat invoeren, want nu is er alleen maar sprake van denivellering. Het is toch te gek voor woorden dat je in NL de begroting perfect in orde moet hebben, terwijl in Spanje er clubs zijn met honderden miljoenen schuld.![]()
Ze hebben volgens mij al vaak genoeg aangegeven dat ze niks geks doen, tenzij ze echt verwachten dat iemand een enorme meerwaarde is, dan willen ze best leuk transfersommetje neertellen (zie bod van Ginkel), of een hoger salaris (naar verluidt voor bv. Eto'o).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:41 schreef MouzurX het volgende:
Ze hebben nu een salaris maximum, maar ooit zal je dat toch omhoog moeten gooien?![]()
Die van Ginkel verneukt zn hele carrière man, Milaan afwijzen en op de tribune bij Chelsea.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij al vaak genoeg aangegeven dat ze niks geks doen, tenzij ze echt verwachten dat iemand een enorme meerwaarde is, dan willen ze best leuk transfersommetje neertellen (zie bod van Ginkel), of een hoger salaris (naar verluidt voor bv. Eto'o).![]()
![]()
Als die er gaan komen. Zegt voldoende dat er deze zomer alleen wat vage geruchten met QPR waren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Snapt dan niemand dat het verlengen van Siggy alleen is om er nog wat geld uit te slaan?![]()
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 11:14:20Ajax krijgt Munir El Haddadi voor een jaar van Barcelona http://t.co/bZF3TeySh3 #sport1 reageer retweet
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
dan is het waarquote:
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Populistisch geroeptoeter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:42 schreef Syntix het volgende:
Enige optie zal zijn dat de UEFA die 5+6 regel gaat invoeren, want nu is er alleen maar sprake van denivellering. Het is toch te gek voor woorden dat je in NL de begroting perfect in orde moet hebben, terwijl in Spanje er clubs zijn met honderden miljoenen schuld.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Erg jammer inderdaad, was best een leuk spelertje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die van Ginkel verneukt zn hele carrière man, Milaan afwijzen en op de tribune bij Chelsea.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajacieden die klagen over Manchester dat een 16-jarige wegplukt voor een fooi.
Ajax haalde Eriksen op z'n 16e voor net aan een miljoen. En dan ook nog het lef hebben om het een speler uit de eigen jeugd te noemen.
Neemt niet weg dat ik kots op de manier waarop de grootste clubs omgaan met dit soort talenten. Bij clubs in Nederland wordt er in ieder geval nog gericht gescout naar talenten en niet met een luchtbuks in het rond geschoten in de hoop dat er hier en daar eentje doorbreekt.
Verder kunnen we ons afvragen of het wel zo erg is. Dit soort vroege overstapjes naar Engeland lopen zelden goed af en een speler kiest daar willens en wetens voor. Wil je serieus zo'n speler in je selectie hebben? Daarom ook meer de focus leggen op Nederlandse talenten. Er lopen een hoop talenten rond in Nederland, al hebben die op jongere leeftijd nog niet de fysieke eigenschappen van spelers uit bijvoorbeeld Afrika, waarvan de leeftijd nog niet eens altijd zeker is. Waarom dat soort spelers dan voortrekken als 't problemen blijkt op te leveren? We doen er onszelf als land ook tekort mee. We moeten ons gewoon focussen op Nederlandse talenten. Betere communicatie, meer eensgezindheid, geen wazige figuren, en op termijn beter voor het Nederlands elftal.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Bij PSV verlengt Depay, bij Feyenoord Clasie.
Bij ons Sigthórsson.
Ik verwacht binnen twee dagen contractverlenging van Blind godverdomme![]()
Ajax is weer hofleverancier bij Oranje, zoals het hoort dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima toch dat Siggy verlengt, wat wil je dan ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:01 schreef Heeinz het volgende:
Bij ons Sigthórsson.
Ik verwacht binnen twee dagen contractverlenging van Blind godverdomme
Mooiste zou zijn als ie nu al was verkocht maar aangezien dat niet is gelukt is de enige optie een jaar verlengen. Krijg je nog wat voor 'm eind van het seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat denken we al twee seizoenen volgens mij. Maar ergens knaagt er bij mij iets dat Siggy ineens in vorm raakt dit jaar en een Blindje gaat doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima toch dat Siggy verlengt, wat wil je dan ?
Mooiste zou zijn als ie nu al was verkocht maar aangezien dat niet is gelukt is de enige optie een jaar verlengen. Krijg je nog wat voor 'm eind van het seizoen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat denken we al twee seizoenen volgens mij. Maar ergens knaagt er bij mij iets dat Siggy ineens in vorm raakt dit jaar en een Blindje gaat doen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:01 schreef Heeinz het volgende:
Bij ons Sigthórsson.
Ik verwacht binnen twee dagen contractverlenging van Sana godverdommeIk ben inmiddels overleden![]()
Nou, van mij hoeft het niet, die kutterige oefeninterlands met blessures etc.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:11 schreef Pedroso het volgende:
Ajax is weer hofleverancier bij Oranje, zoals het hoort dus.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Eriksen begon bij de B1, heeft dus zeker een tijdje in de jeugd gespeeld, debuteerde dus als jeugdspeler = eigen jeugd. Ja, het is wat anders dan een Daley Blind, maar het blijft gewoon eigen jeugd. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajacieden die klagen over Manchester dat een 16-jarige wegplukt voor een fooi.
Ajax haalde Eriksen op z'n 16e voor net aan een miljoen. En dan ook nog het lef hebben om het een speler uit de eigen jeugd te noemen.![]()
Ik vind Viergever echt een goede speler, had er veel minder van verwacht en hij is er pas netquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Vind je het niet friustreend als Ajax supporter dat je 100 miljoen op de bank hebt staan, en je het moet doen met Sigtorson en Viergever?![]()
Van jou dan ook geen onvertogen woord over Manchester.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen begon bij de B1, heeft dus zeker een tijdje in de jeugd gespeeld, debuteerde dus als jeugdspeler = eigen jeugd. Ja, het is wat anders dan een Daley Blind, maar het blijft gewoon eigen jeugd. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik vind niet iedereen die minuten heeft gemaakt in een jeugdelftal "eigen jeugd". Is El Ghazi eigen jeugd? Of is 'ie eigen jeugd van Feyenoord, want daar heeft hij langer gespeeld? Of beide, terwijl het grootste gedeelte van zijn jeugd bij andere clubs was?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen begon bij de B1, heeft dus zeker een tijdje in de jeugd gespeeld, debuteerde dus als jeugdspeler = eigen jeugd. Ja, het is wat anders dan een Daley Blind, maar het blijft gewoon eigen jeugd. Het is allemaal niet zo moeilijk.![]()
![]()
Doe ik ook niet, iedereen pikt jeugdspelers van elkaar weg. Vind het niet zo gek dit, al ga ik wel weer lachen als hij faalt. Hetzelfde met Bouy.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Van jou dan ook geen onvertogen woord over Manchester.Nouja, heel verwarrend dus. Als iemand letterlijk nog niet eens 3 minuten in de A1 heeft gespeeld dan snap ik het wel. Maar als je al vanaf de B1 bij een club zit ben je gewoon een jeugdspeler van Ajax geweest, en jeugdspelers van Ajax zijn jeugdspelers van Ajax dus eigen jeugd. Ik redeneer gewoon logisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind niet iedereen die minuten heeft gemaakt in een jeugdelftal "eigen jeugd". Is El Ghazi eigen jeugd? Of is 'ie eigen jeugd van Feyenoord, want daar heeft hij langer gespeeld? Of beide, terwijl het grootste gedeelte van zijn jeugd bij andere clubs was?![]()
![]()
Jeugdspelers van Ajax zijn jeugdspelers van Ajax en dus eigen jeugd, maar niet meer als ze 3 minuten in de A1 hebben gespeeld? Waarom zijn het dan geen jeugdspelers?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, iedereen pikt jeugdspelers van elkaar weg. Vind het niet zo gek dit, al ga ik wel weer lachen als hij faalt. Hetzelfde met Bouy.
[..]
Nouja, heel verwarrend dus. Als iemand letterlijk nog niet eens 3 minuten in de A1 heeft gespeeld dan snap ik het wel. Maar als je al vanaf de B1 bij een club zit ben je gewoon een jeugdspeler van Ajax geweest, en jeugdspelers van Ajax zijn jeugdspelers van Ajax dus eigen jeugd. Ik redeneer gewoon logisch.
Ik vind persoonlijk dat je trots praten over eigen jeugd moet voorbehouden voor Blind-types die ongeveer bij Ajax zindelijk zijn geworden. Niet voor gasten die een of twee jaar voor ze achttien werden voor grote bedragen zijn gekocht.
Maar ja, het is natuurlijk ook niet echt heel interessant hoe je het noemt. En het is sowieso goede scouting.![]()
hurenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 11:14:20Ajax krijgt Munir El Haddadi voor een jaar van Barcelona http://t.co/bZF3TeySh3 #sport1 reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Altijd die discussies over wat eigen jeugd is, om moedeloos van te worden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Eh, nee. "Dan snap ik het wel" staat er, betekent niet dat ik het er mee eens ben. Ja dat vind je persoonlijk, maar feitelijk gezien heb ik gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jeugdspelers van Ajax zijn jeugdspelers van Ajax en dus eigen jeugd, maar niet meer als ze 3 minuten in de A1 hebben gespeeld? Waarom zijn het dan geen jeugdspelers?
Ik vind persoonlijk dat je trots praten over eigen jeugd moet voorbehouden voor Blind-types die ongeveer bij Ajax zindelijk zijn geworden. Niet voor gasten die een of twee jaar voor ze achttien werden voor grote bedragen zijn gekocht.
Maar ja, het is natuurlijk ook niet echt heel interessant hoe je het noemt. En het is sowieso goede scouting.![]()
Jeugdspelers krijgen bij Ajax de kans om Europees te voetballen, een kans om zich vrij jong / vroeg in het eerste te bewijzen. Dat is het grote verschil met andere clubs.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
En de reden waarom Ajax keer op keer weer weet te falen in Europa.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Jeugdspelers krijgen bij Ajax de kans om Europees te voetballen, een kans om zich vrij jong / vroeg in het eerste te bewijzen. Dat is het grote verschil met andere clubs.![]()
Als ik onze Europese prestaties van de laatste jaren met die van PSV vergelijk vraag ik mij af waarom jij zoiets zegtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de reden waarom Ajax keer op keer weer weet te falen in Europa.![]()
PSV faalt met niet-jeugdige spelers in de Europa League.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de reden waarom Ajax keer op keer weer weet te falen in Europa.
Dat is nog triester.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik onze Europese prestaties van de laatste jaren met die van PSV vergelijk vraag ik mij af waarom jij zoiets zegtIk zeg nergens dat PSV niet faalt in Europa, maar gooi het vooral op zulke onzin als je niets zinnigers te melden hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV faalt met niet-jeugdige spelers in de Europa League.
Dat is nog triester.![]()
![]()
Wat jij falen noemt. 5 keer derde geworden in hele zware poules.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de reden waarom Ajax keer op keer weer weet te falen in Europa.![]()
Dat lijkt me een hoax of niet, wordt nu daar toch erg gehyped als de nieuwe Messiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Leeuwenburgh; Owusu, Van Bruggen, Riedewald, Van Koesveld; Boccara, Bazoer, Bakker; Muric, Menig, Acolatse
20:00 FC Den Bosch v Jong Ajax
Riedewald speelt dus ik denk dat Dijks pas maandag officieel naar Willem II verkast. Mooi dat Muric in de basis staat![]()
Derde worden in de poules waar wij in zaten en de resultaten tegen oa United City en Barca vind ik niet echt falen anders, zeker voor Nederlandse begrippenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg nergens dat PSV niet faalt in Europa, maar gooi het vooral op zulke onzin als je niets zinnigers te melden hebt![]()
Waarom geen Denswil?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Leeuwenburgh; Owusu, Van Bruggen, Riedewald, Van Koesveld; Boccara, Bazoer, Bakker; Muric, Menig, Acolatse
20:00 FC Den Bosch v Jong Ajax
Riedewald speelt dus ik denk dat Dijks pas maandag officieel naar Willem II verkast. Mooi dat Muric in de basis staat![]()
Apart dat er geen kleine vergoeding voor Dijks wordt gevraagd. Toch een zelf opgeleidde back, een paar ton voor de moeite zou toch wel logisch zijn imo.![]()
Kan Willem 2 niet betalen ,quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:02 schreef Vermecelli het volgende:
Apart dat er geen kleine vergoeding voor Dijks wordt gevraagd. Toch een zelf opgeleidde back, een paar ton voor de moeite zou toch wel logisch zijn imo.
skeere leefRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja dat denk ik ook, maar laat Dijks dan lekker naar een club gaan die wel wat centen heeft. Gierig zooitjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan Willem 2 niet betalen ,
skeere leef![]()
Doorverkoop percentage bedongen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:02 schreef Vermecelli het volgende:
Apart dat er geen kleine vergoeding voor Dijks wordt gevraagd. Toch een zelf opgeleidde back, een paar ton voor de moeite zou toch wel logisch zijn imo.![]()
Misschien afspraak gemaakt dat Ajax de eerst volgende speler van Willem 2 eventueel wat goedkoper kan ophalen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar laat Dijks dan lekker naar een club gaan die wel wat centen heeft. Gierig zooitjeNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
handschoentjes aan de hommoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Maakt het uit man, het is Mitchell fucking Dijks.RED ONS HENNIEGOD![]()
In welke minuut (en welke speler) zal er vanavond bij Jong Ajax een rode kaart pakken ?
Ik hou het op de 52e minuut, wie ben ik nog niet uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
lekker een half uurtje voor de wedstrijd fotootjes maken, net een schoolreisje.
grappen en grollen in het Friese HaagjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Boccara of van Koesveld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Pedroso het volgende:
In welke minuut (en welke speler) zal er vanavond bij Jong Ajax een rode kaart pakken ?
Ik hou het op de 52e minuut, wie ben ik nog niet uit.![]()
Riedewald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Ik hou het op de 52e minuut, wie ben ik nog niet uit.![]()
Net zo goed als Cuenca en Bojang junge.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hoax of niet, wordt nu daar toch erg gehyped als de nieuwe Messi![]()
Nouuu. Deze is wel beter hoor. Groot talent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Net zo goed als Cuenca en Bojang junge.![]()
Iets zegt me dat Hans Kraay ermee te maken heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het record slechtste discipline in de Juup?RED ONS HENNIEGOD![]()
Sommige bronnen spreken van direct 2 jaar huren, kan me niet voorstellen dat Barca dat zou willen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Nouuu. Deze is wel beter hoor. Groot talent.
Wel gunstig dat ze hem een handje kunnen helpen door ajax wat puntjes te gunnen in de CL.
ik geloof niet zozeer dat het een dealtje was om opzettelijk te verliezen, en ajax speelde een puicke pot, maar een opmerkelijke/domme uitspraak was 't wel natuurlijkBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Dat hele verhaal is onzin, lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sommige bronnen spreken van direct 2 jaar huren, kan me niet voorstellen dat Barca dat zou willen?
Wel gunstig dat ze hem een handje kunnen helpen door ajax wat puntjes te gunnen in de CL.
ik geloof niet zozeer dat het een dealtje was om opzettelijk te verliezen, en ajax speelde een puicke pot, maar een opmerkelijke/domme uitspraak was 't wel natuurlijk![]()
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor die verdedigert van jullie bij PSV of Twente speelt trouwens
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
De ploppper?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:48 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor die verdedigert van jullie bij PSV of Twente speelt trouwensSnelle Egel![]()
quote:Geen idee wie of wat, ken dat ventje niet, maar kwam 't geruchtje toevallig net tegenquote:Ajax ziet een groot talent de club verlaten voor hij in de buurt is gekomen van het eerste elftal. Timothy Fosu Mensah tekent naar alle waarschijnlijkheid een contract bij Manchester United, dat daarmee de strijd wint van Manchester City en Internazionale.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Jij hebt een abonnement op Ajax TV begrijp ik, verstandig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Serieuze vraag. Ik zag laatst namelijk een filmpje op Ajax TV dat Enoh een Eto'o had gesmst. Zal het filmpje zo eens opzoeken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
VZquote:Een doorbraak bij Ajax blijft uit voor Mitchell Dijks. De linksback liet zich vorig seizoen verhuren aan sc Heerenveen en keerde in de zomer terug in Amsterdam, maar merkte dat hij een basisplaats wel kon vergeten. Dijks zet zijn loopbaan nu voort bij Willem II, dat op de website van de club meldt dat de vleugelverdediger een contract voor twee seizoenen heeft getekend.
/
Dijks is inmiddels medisch gekeurd en zal volgende week aansluiten bij de selectie. Hij had nog een eenjarig contract bij Ajax, maar die verbintenis is dus afgekocht. "Mitchell is een groot talent en we zijn blij dat we hem per direct hebben kunnen vastleggen", zegt Willem II-coach Jurgen Streppel. "Het is een speler met veel potentie en we hopen elkaar naar een hoger plan te tillen. Hij kan een belangrijke schakel in de verdediging zijn."
De 21-jarige Dijks maakte op 5 augustus 2012 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de wedstrijd PSV - Ajax (4-2) om de Johan Cruijff Schaal. In totaal speelde hij negen officiële wedstrijden voor de recordkampioen; in het shirt van sc Heerenveen kwam Dijks vorig seizoen tot 27 duels. Willem II maakte donderdag ook al melding van de komst van aanvaller Samuel Armenteros en lijkt de selectie nu rond te hebben.
Prima transfer, hopelijk een mooi doorverkooppercentage. Succes daar Mitchell
En Jong Ajax 1-0 achter![]()
Tegen die van Koesveld heb ik vroeger nog wel eens moeten spelenquote:Doet die het een beetje goed? Kwam twee jaar geleden over van Heerenveen als ik me niet vergis
![]()
Fortuna Sittard 0-2 voor bij Achilles.. We versloegen Fortuna met 0-2 en verliezen van Achilles met 3-2 terwijl we toen met een veel beter opstelling speelden..
Bal is rond, gras is groen, lucht is blauw en zulks![]()
Apart dat die Sigthórsson nou bijtekend.
Zowel van ajax-kant als van zijn kant vind ik dat eerlijk gezegd vrij onbegrijpelijk?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
vooral van zijn kant eigenlijk. Maar goed je weet niet wat intern wordt besprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:16 schreef De_Pel het volgende:
Apart dat die Sigthórsson nou bijtekend.
Zowel van ajax-kant als van zijn kant vind ik dat eerlijk gezegd vrij onbegrijpelijk?![]()
Hoezo raar? Sig heeft een basisplek bij Ajax dus een seizoen nog iedere wedstrijd erin staan vind hij wrs wel goed.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mensen die hier zeggen dat 100% zeker is dat Ajax de CL overwintering niet gaat halen.
Laat Ajax dan meteen stoppen met voetballen dan en lekker met elkaar een balletje gaan overtrappen.
Bal is rond, 11 vs 11, 2 doelen. Alles kan en zeker als je erin gelooft dus pls stfu.![]()
![]()
Maar, geen rood deze keer. Toch een vooruitgang wat dat betreft.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Belangrijker is dat Muric zijn eerste volwaardige minuten gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar, geen rood deze keer. Toch een vooruitgang wat dat betreft.![]()
Misschien was falen niet het juiste woord, maar het lijkt me vrij logisch dat als je met jonge, onervaren, fysiek zwakke spelers aantreed je nooit een goed resultaat kunt halen op het niveau van de Champions League.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Derde worden in de poules waar wij in zaten en de resultaten tegen oa United City en Barca vind ik niet echt falen anders, zeker voor Nederlandse begrippen![]()
Dat is inderdaad te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:03 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die hier zeggen dat 100% zeker is dat Ajax de CL overwintering niet gaat halen.
Laat Ajax dan meteen stoppen met voetballen dan en lekker met elkaar een balletje gaan overtrappen.
Bal is rond, 11 vs 11, 2 doelen. Alles kan en zeker als je erin gelooft dus pls stfu.
Daarnaast valt wel te zeggen dat áls ajax eruit knalt ze iig 3de moeten worden én in de Europa League toch echt eens wat moeten laten zien. Zo niet dan pak je weer maar 5-6 punten en ben je je 2de cl ticket sowieso kwijt. Iets wat ajax niet kan gebruiken, want als ze tweede worden in de komende 2-3 jaar is een extra kans op cl geld toch wel heel lekker.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
daley gaat dus wegtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 01:36:36Vandaag in De #Telegraaf het laatste nieuws over #Ajax ... reageer retweet
.
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 01:56:28BREAKING: @BlindDaley naar @ManUtd voor een transfersom van ¤18 miljoen vast, exclusief bonussen. Alle details in De #Telegraaf reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 01:56:28BREAKING: @BlindDaley naar @ManUtd voor een transfersom van ¤18 miljoen vast, exclusief bonussen. Alle details in De #Telegraaf reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver.. Nu maar hopen dat er wat voor wordt teruggehaald. Wat als Viergever of Boilesen blessa raakt?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Belachelijk weinig geld weer.. En dat heeft Ajax aan zichzelf te danken omdat ze weer eens te gierig waren om een 5-jarig contract aan te bieden. Hopen op goede vervanger dan maar, kampioen worden we wel sowieso.![]()
Een gelijkwaardige vervanger lukt sowieso niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef Donnis het volgende:
Belachelijk weinig geld weer.. En dat heeft Ajax aan zichzelf te danken omdat ze weer eens te gierig waren om een 5-jarig contract aan te bieden. Hopen op goede vervanger dan maar, kampioen worden we wel sowieso.![]()
![]()
Doe niet zo achterlijk, 18 miljoen + bonussen is de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef Donnis het volgende:
Belachelijk weinig geld weer.. En dat heeft Ajax aan zichzelf te danken omdat ze weer eens te gierig waren om een 5-jarig contract aan te bieden. Hopen op goede vervanger dan maar, kampioen worden we wel sowieso.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Meen je die? Ajax moet eens leren dat ze de Eredivisie een stapje hoger moeten krijgen door meer geld te eisen. In Portugal wordt er voor dit soort spelers 40 miljoen gevraagd. De club daar zijn echt niet veel beter dan hier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, 18 miljoen + bonussen is de hoofdprijs.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ben het wel een beetje met je eens. Gewoon 30 miljoen vragen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meen je die? Ajax moet eens leren dat ze de Eredivisie een stapje hoger moeten krijgen door meer geld te eisen. In Portugal wordt er voor dit soort spelers 40 miljoen gevraagd. De club daar zijn echt niet veel beter dan hier.![]()
Aan het begin van de transferperiode misschien. Nu niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 schreef GGMM het volgende:
18 miljoen voor een speler als Blind is gewoon een prima bedrag.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
MU tikt 75 miljoen af voor Di Maria, dat zijn 4 Daley Blindjes.. En vergeet niet dat Ajax ook flink heeft lopen kutten met zijn contractverlenging, iedereen zag dat hij het verdiende maar pas op het laatste moment verlengde hij, dat hadden 5 jaar moeten zijn zodat je nu de jackpot had: 25 miljoen minstens, en zeker omdat de deadline er al heel snel aan komt inderdaad..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, 18 miljoen + bonussen is de hoofdprijs.![]()
Nou nou, zó goed is hij nou ook weer niet hoor. Het is niet zo dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 schreef j95 het volgende:
Wel weer onze beste speler weg. Ik had zulke goeie hoop![]()
Spelers uit de eredivisie zijn gewoon minder waard. Deal with it.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, zó goed is hij nou ook weer niet hoor. Het is niet zo dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt.![]()
Wat lul je? Dus jij zegt dat de Portugese competitie even goed is als de Eredivisie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meen je die? Ajax moet eens leren dat ze de Eredivisie een stapje hoger moeten krijgen door meer geld te eisen. In Portugal wordt er voor dit soort spelers 40 miljoen gevraagd. De club daar zijn echt niet veel beter dan hier."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
portugal competitie is echt 3x zo groter dan de eredivisie manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat lul je? Dus jij zegt dat de Portugese competitie even goed is als de Eredivisie?![]()
Ben benieuwd of die vervanger voor Blind nu nog gehaald gaat worden, anders gewoon zonder Blind kampioen. Geen probleem.![]()
Blind is een gemankeerde speler. 18 miljoen is een miskoop voor Manchester. Over twee jaar kun je hem terughalen voor 5.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Maar toch onze beste.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, zó goed is hij nou ook weer niet hoor. Het is niet zo dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: