Bedankt, Godshand. Dat werkte!quote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog paar keer opnieuw inloggen, komen zij wel weer terug...
Waarom dat dan pretenderen in klaagbak.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pls.
Ik ben verre van een player.
En nog final question voor today, heb jij je niet gewoon ingelogd via fb op die site inplaats van al die zooi handmatig invullenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog paar keer opnieuw inloggen, komen zij wel weer terug...
Waaruit interpreteer jij dan dat ik pretendeer?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarom dat dan pretenderen in klaagbak.
Na drie keer inloggen waren ze bij mij terug.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:37 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik raak nu wel ingelogd maar heb nu nog steeds niet mijn matches, ook na opnieuw inloggen.
Is goed jonge.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waaruit interpreteer jij dan dat ik pretendeer?
Paar keer proberen dan maar. Ik krijg nu in elk geval weer swipen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:39 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Na drie keer inloggen waren ze bij mij terug.
Oeh, ik ben niet de enige dus die ze kwijt is.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:37 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik raak nu wel ingelogd maar heb nu nog steeds niet mijn matches, ook na opnieuw inloggen.
Gewoon een paar keer proberen!quote:Op woensdag 3 september 2014 23:11 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Oeh, ik ben niet de enige dus die ze kwijt is.
Je hebt gelijk, dat werkt inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer proberen!
Met nogmaals dank aan Godshandquote:Op woensdag 3 september 2014 23:49 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat werkt inderdaad.
Nou morgen Tinder date geregeld in Amsterdam in korte termijn.quote:
Goodluck, niet vergeten verschlag te droppen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou morgen Tinder date geregeld in Amsterdam in korte termijn.
Hoop dat er wat te batsen valt, ze is best mooi maar daarnaast best preuts maar ook oppervlakkig.
Als ze lekker is en het gesprek vloeiend loopt. En dan een date natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:53 schreef Mishu het volgende:
Even een vraagje hoor: hoe krijgen jullie via Tinder een band? Wat doet de spreekwoordelijke 'vonk' nou overslaan.
Normaal in het dagelijks leven wordt je door chemie verliefd. Maar hoe gaat dat bij Tinder? Het lijkt me zo klinisch...
Sowieso zijn mensen op Tinder niet altijd gelijk zichzelf. In het dagelijks leven kan je niet anders dan jezelf zijn.
Hoe zien jullie dat?
Zijn er hier al echte verliefdheden uit voortgevloeid?
Maar weet je dan wat ze wilt in het leven? Wat haar behoeftes zijn?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze lekker is en het gesprek vloeiend loopt. En dan een date natuurlijk.
Daarom ga je toch ook daten? Ik snap het probleem niet zo.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar weet je dan wat ze wilt in het leven? Wat haar behoeftes zijn?
Je kan iemand best leuk vinden maar voor een verliefdheid heb ik toch echt een diepere band nodig...
Daarom dus daten om te zien of er meer is. Je denkt toch niet dat je stapelverliefd wordt op iemand en elkaar echt leert kennen op tinder?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar weet je dan wat ze wilt in het leven? Wat haar behoeftes zijn?
Je kan iemand best leuk vinden maar voor een verliefdheid heb ik toch echt een diepere band nodig...
Man man man.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
Mijn matches zijn ook weg verdorie
Ow wacht, ik heb nooit matches
Verliefd via tinder? Nee. Maar als het gesprek soepel verloopt en zijn uiterlijk me aanstaat, dan kan er wel een online 'klik' zijn waardoor je benieuwd bent naar de echte hij. Dat is geen verliefdheid, gewoon interesse.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:53 schreef Mishu het volgende:
Even een vraagje hoor: hoe krijgen jullie via Tinder een band? Wat doet de spreekwoordelijke 'vonk' nou overslaan.
Normaal in het dagelijks leven wordt je door chemie verliefd. Maar hoe gaat dat bij Tinder? Het lijkt me zo klinisch...
Sowieso zijn mensen op Tinder niet altijd gelijk zichzelf. In het dagelijks leven kan je niet anders dan jezelf zijn.
Hoe zien jullie dat?
Gewoon random lullen, vanaf het begin alsof je elkaar al jaren kent.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:53 schreef Mishu het volgende:
Hoe zien jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |