Dat kan gewoon, je post foto's van 10 jaar terug..quote:Op woensdag 3 september 2014 06:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat mensen op tinder foto's kunnen plaatsen dat ze eruit zien als leuk en sportief.
En zodra het gesprek verder gaat op whatsapp, en er een foto gestuurd wordt dat ze ineens 100 kg zwaarder is??![]()
![]()
![]()
Gevalletje bindingsangst?quote:Op woensdag 3 september 2014 05:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee, ik ben er voorlopig klaar meeBeleef er geen plezier aan. Bovendien ben ik enorm druk met twee banen. Zie genoeg moois maar dat is het juist het probleem.
Vannacht over mijn ex gedroomd waar ik een enorm zwak voor hebIk moet gewoon accepteren dat liefde en ik niet matchen, om in Tinder taal weer on-topic te gaan
Grindr is wel iets.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gevalletje bindingsangst?
Misschien dan beter een andere app installeren
Aangezien mijn tinder niet werkt ben ik wel benieuwd naar alternatieven, weet nog dat jij okcupid ofzo gebruikte, is dat een phone app?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gevalletje bindingsangst?
Misschien dan beter een andere app installeren
Het is een site maar heeft om bij de tijd te blijven ook een app ontwikkelt zodat je toch met je matches kan blijven ouwehoeren en op zn Tinderiaans vrouwen kan swipenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:42 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Aangezien mijn tinder niet werkt ben ik wel benieuwd naar alternatieven, weet nog dat jij okcupid ofzo gebruikte, is dat een phone app?
Gewoon doen, horen wij wel het resultaatquote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef wickedmen het volgende:
Effe een vraagje:
Ik heb een foto met wat vriendinnen waar we best intiem op staan, nu vind ik het best een mooie foto en wil ik het op Tinder droppen.
Denk alleen dat ze op Tinder dan gaan denken dat ik bezet ben of een player.
Idd.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon doen, horen wij wel het resultaat
Ik zit constant trouwfoto's van vrouwen naar links te swipen...
why?
Jij denkt toch ook dat je een player bent. Komen goeie matches uit dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef wickedmen het volgende:
Effe een vraagje:
Ik heb een foto met wat vriendinnen waar we best intiem op staan, nu vind ik het best een mooie foto en wil ik het op Tinder droppen.
Denk alleen dat ze op Tinder dan gaan denken dat ik bezet ben of een player.
Dit dusquote:Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik raak niet meer ingelogd bij Tinder.
Haha thnx I'll look into itquote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is een site maar heeft om bij de tijd te blijven ook een app ontwikkelt zodat je toch met je matches kan blijven ouwehoeren en op zn Tinderiaans vrouwen kan swipen
1 date er uit gehad, ik heb het idee dat ze misschien nog een keer wil daten. Nog kijken wat ik er zelf van vindVerder een hoop matches waaronder 1 waar de openingszin was: picknicken in het parkje hier in Utrecht? Na lauwe reacties van mijn kant heeft ze haar account alweer opgezegd
Pls.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij denkt toch ook dat je een player bent. Komen goeie matches uit dus.
Samequote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
En ook al mijn matches weg nu het inloggen weer is gelukt
Moet je trouwens eerst op de site aanmelden voor je die phone app kan gebruiken?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon doen, horen wij wel het resultaat
Ik zit constant trouwfoto's van vrouwen naar links te swipen...
why?
Hoe heb je het inloggen aan de praat gekregen? Mijn tinder geeft steeds 'tinder is gestopt' meldingquote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Bij mij niet. Toen Facebook weer terug was, logde hij gelijk weer in.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:18 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hoe heb je het inloggen aan de praat gekregen? Mijn tinder geeft steeds 'tinder is gestopt' melding
Of het moet weet ik niet, maar het gaat wel handiger op een toetsenbord van PC of laptop.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:17 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Moet je trouwens eerst op de site aanmelden voor je die phone app kan gebruiken?
En vind je die ook beter dan paiq? Of daar geen ervaring mee?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of het moet weet ik niet, maar het gaat wel handiger op een toetsenbord van PC of laptop.
Er wordt een hoop info van je gevraagd..
Nog paar keer opnieuw inloggen, komen zij wel weer terug...quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |