Hah! Ik weet wel waar ze te krijgen zijn, maar dan alleen voor mensen die 22 zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Als je 23 was wist ik het wel, maar helaas je bent 21
Een halve of een hele?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nu heb ik zin in een kaassouflé
twee keer de helftquote:
Dat had het wel beter gemaakt jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:01 schreef JenHermes het volgende:
Oh fuck, ik dacht dat ik dit topic in Vraag en Aanbod had gepost, foutje!
Duh, legaal kaassouflé's eten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:57 schreef HPLC het volgende:
Wat heeft jouw leeftijd ermee te maken?
Een kwart dus?quote:
Nee ik wil 450 kaassouflees, die zijn echt fantastisch lekker!quote:
Daar krijg je frites en frisdrank bij... wat moet je dáár nou weer mee..quote:
Maar aan het lijstje te zien is dit in de efteling(zoals ik al zei dat ze die in de efteling verkopen)quote:
https://www.delixl.nl/web(...)ge=&isPromotionPage=.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:07 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Maar aan het lijstje te zien is dit in de efteling(zoals ik al zei dat ze die in de efteling verkopen)
Zo verkopen bepaalde zaken ze wel meer, mijn lokale patatboer verkoopt deze ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:07 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Maar aan het lijstje te zien is dit in de efteling(zoals ik al zei dat ze die in de efteling verkopen)
Niet zeggen waar dat isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo verkopen bepaalde zaken ze wel meer, mijn lokale patatboer verkoopt deze ook![]()
Ja, nee, dat was inderdaad wél het goede forum geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:01 schreef JenHermes het volgende:
Oh fuck, ik dacht dat ik dit topic in Vraag en Aanbod had gepost, foutje!
Doe ik ook nietquote:
haha, mag hij nog een keertje raden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, dat was inderdaad wél het goede forum geweest_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:17 schreef Deetch het volgende:
[..]
haha, mag hij nog een keertje raden?Het was jouw beurt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar ik ben 38 dan mag dat toch?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef JenHermes het volgende:
Weet iemand bij welke friettent je deze kan kopen? In de Efteling verkopen ze zulke kaasouflees uit de muur maar ik ga niet elke keer naar de efteling als ik zin heb in een kaassouflee. Ik ben 21 jaar, weet iemand dit?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Reageer ff serieus, ik ben een volwassen man van 25
Franse Kaassouflés heten ze.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef JenHermes het volgende:
Weet iemand bij welke friettent je deze kan kopen? In de Efteling verkopen ze zulke kaasouflees uit de muur maar ik ga niet elke keer naar de efteling als ik zin heb in een kaassouflee. Ik ben 21 jaar, weet iemand dit?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben 32 en denk dat dit topic beter in >>CUL past. Behalve als hier foto's worden geplaatst met kaassoufflé natuurlijk, dan mag hij weer terug
Jij met je kaassouffle natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg er honger vanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hommoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:30 schreef koemleit het volgende:
Ik ben 27 en prefereer een frikandel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |