Reageer ff serieus, ik ben een volwassen man van 25quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Rekkie het volgende:
Doen, lekker een SOA oplopen en dan lekker genieten van je eerste keer sex
Dat blijkt niet uit je op. Lijkt er meer op of je 14 bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Reageer ff serieus, ik ben een volwassen man van 25
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef Atemno het volgende:
Serieuze opmerking: ze is wel heel eerlijk vind ik. Je weet precies hoe de kansen zijn geloof ik. Persoonlijk had ik het niet gedaan, maar dat is mijn afweging. Die moet jij zelf ook maken. Succes TS!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Disana het volgende:
Hier kun je toch niet serieus zin in hebben? Heb een beetje zelfrespect.
De vriendin van die gozer weet hier helemaal niets van af dus hij gaat gewoon keihard vreemd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:34 schreef Dondermeester het volgende:
Je zult er mee moeten kunnen omgaan dat je haar niet exclusief zult kunnen hebben (voor zover dat al kan). "Op mijn vraag naar deze chick of ze hem kan verlaten op het moment dat het serieus iets kan worden zei ze volmondig ja".. je moet je afvragen hoe reëel dit is. Monogaam zijn is tegenwoordig meer een keuze dan "natuurlijk" aan het worden. En hoe zit het met de vriendin van de vriend van je chicky? Weet zij er van en zo nee, wat gaat er gebeuren met de onderlinge relaties als zij er (altijd onverwacht) lucht van krijgt?
Al met al: jou keuze!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Reageer ff serieus, ik ben een volwassen man van 25
Niet alleen dat, check ook de rest van z'n pohi maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit je op. Lijkt er meer op of je 14 bent.
Zijn jullie nou allemaal zo dom of is het de onervarenheid?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker laten gaan...
En anders een SOA verwachten
IQ van 151 en 1.078 bedpartners.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:48 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zijn jullie nou allemaal zo dom of is het de onervarenheid?
Tof man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IQ van 151 en 1.078 bedpartners.
Jij?
Erm, je weet blijkbaar dus niet dat een condoom geen garantie is ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Tof man.Maar je weet dus niet hoe een condoom werkt?
Whut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Tarbot het volgende:
Condoom heeft 85% garantie dacht ik.
Maar zulke mensen ga je ook niet meer neuken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Whut?
SOA's als genitale herpes of wratten kun je ook gewoon krijgen met condoom om hoor, of dacht je dat die ziektes zich alleen maar nestelen op het stuk wat in de condoom zit?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:03 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar zulke mensen ga je ook niet meer neuken.
Dat wijf is dus gewoon goor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef JenHermes het volgende:
De vriendin van die gozer weet hier helemaal niets van af dus hij gaat gewoon keihard vreemd.
Zeker daar zou ik mijn hengel niet in hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef SpecialK het volgende:
Ver van weg blijven dat soort wijven.
doen dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:16 schreef JenHermes het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk mag ik seks met haar hebben
Gohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat soort virussen zijn ook aanwezig als je niks ziet...
En zij heeft kennelijk ook niet zo'n last van een beetje moraal, want zij weet het wel, ze weet zelfs dat zijn vaste verkering zwanger is en toch vindt ze het geen enkel probleem het met hem te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De vriendin van die gozer weet hier helemaal niets van af dus hij gaat gewoon keihard vreemd.
Het is JanHerpes, die laat zijn fantasie wel vaker de vrije loop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef VeerEli het volgende:
What the hell, dit is toch niet serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze speelt gewoon open kaart. Dat is beter dan zo'n schijnheilige vrome kut die doet alsof jij de enige bent waarvoor ze eventueel misschien haar beentjes in de lucht gooit. Ze geniet gewoon van de seks met die vent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Disana het volgende:
Hier kun je toch niet serieus zin in hebben? Heb een beetje zelfrespect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |