Whut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Tarbot het volgende:
Condoom heeft 85% garantie dacht ik.
Maar zulke mensen ga je ook niet meer neuken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Whut?
SOA's als genitale herpes of wratten kun je ook gewoon krijgen met condoom om hoor, of dacht je dat die ziektes zich alleen maar nestelen op het stuk wat in de condoom zit?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:03 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar zulke mensen ga je ook niet meer neuken.
Dat wijf is dus gewoon goor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef JenHermes het volgende:
De vriendin van die gozer weet hier helemaal niets van af dus hij gaat gewoon keihard vreemd.
Zeker daar zou ik mijn hengel niet in hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef SpecialK het volgende:
Ver van weg blijven dat soort wijven.
doen dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:16 schreef JenHermes het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk mag ik seks met haar hebben
Gohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat soort virussen zijn ook aanwezig als je niks ziet...
En zij heeft kennelijk ook niet zo'n last van een beetje moraal, want zij weet het wel, ze weet zelfs dat zijn vaste verkering zwanger is en toch vindt ze het geen enkel probleem het met hem te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De vriendin van die gozer weet hier helemaal niets van af dus hij gaat gewoon keihard vreemd.
Het is JanHerpes, die laat zijn fantasie wel vaker de vrije loop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef VeerEli het volgende:
What the hell, dit is toch niet serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze speelt gewoon open kaart. Dat is beter dan zo'n schijnheilige vrome kut die doet alsof jij de enige bent waarvoor ze eventueel misschien haar beentjes in de lucht gooit. Ze geniet gewoon van de seks met die vent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Disana het volgende:
Hier kun je toch niet serieus zin in hebben? Heb een beetje zelfrespect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |