Ohoh, die is wel erg! Het topic staat in myats, dus die kom ik wel weer tegne.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb er vandaag weer 2 gepost....deze vond ik wel heel erg leuk.
[ afbeelding ]
Zo zie het eruit... http://www.drogisterij.ne(...)s-250g-8712439080103quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ik aan mijn dochter doorgeven, die is de laatste maanden op de gezond eten toer en vind pindakaas lekker.
Mooie is dat sinds ze zo gezond eet, ze bijna geen migraine meer heeft.
5 euro, de tering (Ja sorry, mijn smileys staan in de kast).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo zie het eruit... http://www.drogisterij.ne(...)s-250g-8712439080103
[ afbeelding ]
Ik heb het bij de PLUS gekocht een pot van 500 gram, is wel bijna 5 euro, maar ik vreet
nou ook weer geen pot per dag![]()
Het is keigezond, alleen pinda's, zout en ongehard plantaardig vet, dus da's veel gezonder
dan gehard vet zoals in de meeste pindakazen
raar woord pindakazen eigenlijk, ik weet niet of dat woord bestaat, maar het
klinkt wel logisch ...
Nah, maar als het véél lekkerder en gezonder is maakt me dat niks uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 Euro voor een pot pindakaas?
Jeuh.
Dan geef je dat kind af en toe een kadootje, i.p.v. een bossie bloemen ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 euro, de tering (Ja sorry, mijn smileys staan in de kast).
Dat kan een 'arme' studente toch niet betalen en ze loopt het risico dat als ik zo'n pot voor koop ze die van Calvé nooit meer lust.
Ben je weleens in een ECO-zaak geweest? Daar zijn dat soort prijzen gangbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 Euro voor een pot pindakaas?
Jeuh.
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je weleens in een ECO-zaak geweest?
Gewoon PJR nadoen en die kraamverzorging komt ook weer van pas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef chufi het volgende:
Goh ik was nog met de zorgverzekering bezig...
Is gewoon te koop hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik haal altijd deze.
[ afbeelding ]
En die zijn niet eens lekker, harstikke droogquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je weleens in een ECO-zaak geweest? Daar zijn dat soort prijzen gangbaar.
Die kost nog geen Euro en er zitten ook pinda's in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Is gewoon te koop hoor![]()
Bij de Aldi
[ afbeelding ]
http://www.wistjedatje.com/?weetje=89
Ja, maar ook andere zooi en die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, andersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kost nog geen Euro en er zitten ook pinda's in.
Ik krijg net het overzicht van vorig jaar binnen. Heb wel ¤22,40 aan eigen risico moeten betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, gaat ook omhoog, maar ja, ik kan moeilijk klagen ik ben een dure
Als ik je ooit nog eens tegenkom op een meet krijg je een whiskey van mequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Jemig, alweder ene topique vol...
[..]
Ik krijg net het overzicht van vorig jaar binnen. Heb wel ¤22,40 aan eigen risico moeten betalen.
Verder dan de tandarts kom ik niet.
Fann, hoe ga jij dat compenseren?
Whisky!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog eens tegenkom op een meet krijg je een whiskey van me
Geef die jongen nu alvast een cadeautje....er komen al zo weinig mensen op zijn verjaardagsfeestje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog eens tegenkom op een meet krijg je een whiskey van me
Is ie jarig danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef die jongen nu alvast een cadeautje....er komen al zo weinig mensen op zijn verjaardagsfeestje.
En dan breek je ineens een been....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef chufi het volgende:
Eigen risico minimaal 360 en nog maar 104 gebruikt en 550 door de zorgverzekeraar betaald.. vnl tandarts en huisarts standaard... Ik ben goedkoper uit bij maximaal eigen risico zo te zien ... Wijzigen kan toch pas per 1 jan... dus nog ff de tijd voor meerdere vergelijkingen
Duurt niet heel lang meer....en lees eens wat vaker de rest van de 40+ topics.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ie jarig dan?
Ik kan ook een pot Pindakaas sturen natuurlijk
Zijn er weer nieuwe topics bij? effe kiekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duurt niet heel lang meer....en lees eens wat vaker de rest van de 40+ topics.
Ik heb dit jaar al ¤8,42 gebruikt...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef chufi het volgende:
Eigen risico minimaal 360 en nog maar 104 gebruikt en 550 door de zorgverzekeraar betaald.. vnl tandarts en huisarts standaard... Ik ben goedkoper uit bij maximaal eigen risico zo te zien ... Wijzigen kan toch pas per 1 jan... dus nog ff de tijd voor meerdere vergelijkingen
Kom een keer langs en het wordt geregeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al ¤8,42 gebruikt...![]()
Zo'n gebroken been lijkt me dus wel wat.
Be careful what you wish forquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al ¤8,42 gebruikt...![]()
Zo'n gebroken been lijkt me dus wel wat.
Nee, kom maar hier, dan kan ik daarna meteen thuis blijven...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom een keer langs en het wordt geregeld.
¤350 per jaar is de basis en je kan het vrijwillig verhogen, zodat je minder premie hoeft te betalen...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef FANN het volgende:
Maar serieus, hoeveel is het Max. eigen risico dan?
Want je kán ineens pech hebben natuurlijk en dan ben je wel meteen de pineut..
Toch? zo werkt het toch?
Nou, voor mij is dat dus niet handig in elk geval, dus ik hou het wel zo...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
¤350 per jaar is de basis en je kan het vrijwillig verhogen, zodat je minder premie hoeft te betalen...
als je chronisch ziek bent is daar ook een potje voor ter compensatiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, voor mij is dat dus niet handig in elk geval, dus ik hou het wel zo...
Is afgeschaft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als je chronisch ziek bent is daar ook een potje voor ter compensatie
Dat is dan het risico, als dat onder mn eigen risico valt ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
En dan breek je ineens een been....
wat Lien zegt dus..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als je chronisch ziek bent is daar ook een potje voor ter compensatie
quote:
Je wordt verwezen naar je gemeente, maar verwacht niet dat je gemeente je gaat compenseren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
CJK, of zoiets, gaat ook over naar de gemeente toch?
O ja, ik kreeg een brief, ik geloof dat ik 90 euro krijg ofzo in Decemberquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
CJK, of zoiets, gaat ook over naar de gemeente toch?
Ik denk het niet, FANN.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, ik kreeg een brief, ik geloof dat ik 90 euro krijg ofzo in December![]()
tenminste was niet helemaal zeker geloof ik... gegevens werden doorgegeven aan de gemeente
en dan hoor ik het nog.
Waarom denk je dat Lien?quote:
Omdat de gemeenten pas per 2015 verantwoordelijk gaan worden voor o.a. chronisch zieken en ook pas per 2015' dat budget krijgen. En omdat ze het beleid hoe ze dat besteden aan hun burgers zelf mogen invullen. Er is dus geen enkele verplichting voor de gemeente om je financieel te compenseren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Lien?
Ik heb geen idee......
Maar goed, ik denk weinig kans bij mij hoor, in mijn eentje zit ik al ver boven het
minimum inkomen van een alleenstaande, dus tja, ik heb ook best wel veel extra
kosten dat wel, maar ik dacht zelf ook al van niet...
Ah... oké, nou ja ik zie het gewoon wel joh...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat de gemeenten pas per 2015 verantwoordelijk gaan worden voor o.a. chronisch zieken en ook pas per 2015' dat budget krijgen. En omdat ze het beleid hoe ze dat besteden aan hun burgers zelf mogen invullen. Er is dus geen enkele verplichting voor de gemeente om je financieel te compenseren.
https://www.hetcak.nl/por(...)ensatie-eigen-risicoquote:Welke ondersteuning biedt mijn gemeente?
Gemeente ontvangen een aanvullend budget waarmee zij burgers gericht kunnen ondersteunen. De vorm waarin gemeenten burgers met meerkosten gaan ondersteunen kan per gemeente verschillen. De gemeenten zijn hun beleid nog aan het opstellen. Gemeenten kunnen burgers ondersteunen via de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en/of bijzondere bijstand. Het terugsturen van de antwoordkaart betekent niet dat u een vervangende vergoeding ontvangt. Dat hangt af van uw situatie en de voorwaarden van de nieuwe regeling die uw gemeente heeft opgesteld.
Oh... daar zal wel buiten vallen, dat is voor mensen die op het minimum zitten denk ik..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.hetcak.nl/por(...)ensatie-eigen-risico
Echte mannen zijn uitgestorven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan doen échte mannen toch altijd Piet?
Gelukkig zijn het tegenwoordig net mensenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echte mannen zijn uitgestorven.
Watjes zijn het.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het tegenwoordig net mensen
Zijn opleiding als springruiter begint binnenkort.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze smelten al bij het zien van hun kleinzoon
Is dat niet een beetje vroeg?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn opleiding als springruiter begint binnenkort.
In dat tuigje voor je buik ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn opleiding als springruiter begint binnenkort.
Ah!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik redelijk medisch onderlegd ben ...
Aandacht vragen en aanstellerij ... Ik zou zeggen een week op strafkamp bij onze Treehut in de tuin ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!![]()
Dokter Chuf, wat denkt u hiervan?
R&P / Flauwvallen faken?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Aandacht vragen een aanstellerij ... Ik zou zeggen een week op strafkamp bij onze Treehut in de tuin ..
ik hou mijn hart vast in 2015, ik zie mij al staan voor mijn buurman bij de gemeentequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wordt verwezen naar je gemeente, maar verwacht niet dat je gemeente je gaat compenseren.
Dat kan tegenwoordig allemaal digitaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou mijn hart vast in 2015, ik zie mij al staan voor mijn buurman bij de gemeente
Spannende Supermanplaatjes inkleuren, excursie kinderboerderij... gratis lunchen bij de kringloop om de hoek... en een rondje marathon ... En slapen in een boomhut met schijtgat boven een emmer...quote:
Dat wil ik ook wel, klinkt geweldigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannende Supermanplaatjes inkleuren, excursie kinderboerderij... gratis lunchen bij de kringloop om de hoek... en een rondje marathon ... En slapen in een boomhut met schijtgat boven een emmer...
Hij gaat eerst voorop.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje vroeg?![]()
Of bind je hem gewoon vast op het peerd?
hier niet, ik wacht nog steeds op een reactie van de burgemeester die al weer twee jaar weg isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig allemaal digitaal.
Ik durf niets meer te zeggen of zelfs maar een hint te maken naar jouw burgermeester.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
hier niet, ik wacht nog steeds op een reactie van de burgemeester die al weer twee jaar weg is
hoezee en driewerf hoera! ik heb Kt de mond gesnoerdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen of zelfs maar een hint te maken naar jouw burgermeester.
Die was toch gevlucht of zo ... ivm met overspel met blondine of zo ... Sas woont er toch nog , dus zal wel weer meevallenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen of zelfs maar een hint te maken naar jouw burgermeester.
oh ja, die heeft bij mij de ramen ingegooid en ingebroken, als dat geen goed chantage middel is...quote:
Wel een domme buurman, wat had jij dat hij wou hebben ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, die heeft bij mij de ramen ingegooid en ingebroken, als dat geen goed chantage middel is...
Ja bedankt. Dat kost me weer minstens 3 jaar therapie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
hoezee en driewerf hoera! ik heb Kt de mond gesnoerd
hij dacht dat ik niet thuis was en dat mijn honden de hele avond aan het blaffen waren!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een domme buurman, wat had jij dat hij wou hebben ?
graag gedaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja bedankt. Dat kost me weer minstens 3 jaar therapie.
Maar jij was thuis en de honten sliepen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
hij dacht dat ik niet thuis was en dat mijn honden de hele avond aan het blaffen waren!
Ik had ooit 2 x een BMW ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een keer buurman met BMW in de sloot geduwd.
Ik ben een keer onvrijwillig de sloot ingereden met 120 km per/uur.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een keer buurman met BMW in de sloot geduwd.
Wij hadden ooit een klapband met 140 op der Autobahn, met een 360..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een keer onvrijwillig de sloot ingereden met 120 km per/uur.
Ik ben wel eens tegen de vangrail geknaldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klapband met 140 op der Autobahn, met een 360..
Ooit al eens een foto geplaatst hiero.. Maar dan ben je blij dat je in de sloot belandt ipv tegen of over de vangrail ter hoogte van de brug .. ..
Ja is het ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt idd wel zo als een waar verhaal..
Ik zie jou ook niet zo gauw in een auto achter het stuurquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is het ookschrik van mijn leven, maar pas na het spookrijden ben ik gestopt,
ik heb érg vaak mazzel gehad
Wat een achterlijke gladiool trouwens...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, die heeft bij mij de ramen ingegooid en ingebroken, als dat geen goed chantage middel is...
Nee, dat had die Griek ook niet zo graagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet zo gauw in een auto achter het stuur
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben wel eens tegen de vangrail geknald![]()
Maar dat verbaasde niemand![]()
Ik kon kiezen tussen de auto voor me en de vangrail en ik koos de vangrail, er stond ineens
een file voor een rood stoplicht, had ik niet gezien, ging wel héél snel, alleen mijn kop gestoten
dus verder gereden naar mijn schoonouders, want ik moest mijn schoonpa ophalen die zou
naar mjn wasmachine kijken want die was kapot en toen ik boven was, zei ik ik heb en ongeluk
gehad en toen begon ik keihard te janken en te trillentoen geloofde ze me pas geloof ik want
eerst zaten ze me heel dom aan te kijken, ze zaten gewoon TV te kijken en ik had de slutel dus
ik stond ineens in de huiskamer.
Gingen we naar beneden, naar de auto kijken, lag die hele zijkant in gort, dus toen heeft mijn
Schoonvader maar gereden op de terugwegen zat te pruttelen achterin bij mijn schoonmoeder
Verkeerde topic FANN!!! Ik zeg niet voor niets oopsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou bUllshit verhalen? ik zag het wel, was verdomme echt waar
serieus? kwam wel heel slecht uit danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Verkeerde topic FANN!!! Ik zeg niet voor niets oops
Oh... mijn leven is keispannendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk maak ik maar weinig mee.
Tis ook een bagger topic ... dat Utopiaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? kwam wel heel slecht uit dan
Dat je 6 keer bent gezakt, dan begrijp ik dan wel weer als ik dit lees:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
en is ook zonde om te laten verlopen, want ik heb 7x af moeten rijden, 6x gezakt
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
er stond ineens een file voor een rood stoplicht, had ik niet gezien
Ah... ik dacht al dat je voor de helft daaro zatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook een bagger topic ... dat Utopia
Jeuquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat je 6 keer bent gezakt, dan begrijp ik dan wel weer als ik dit lees:
[..]
Nemand hier maakt wat mee, anders zaten we niet op FOK!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk maak ik maar weinig mee.
Die wijsheid van jou begint eng te worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nemand hier maakt wat mee, anders zaten we niet op FOK!
Niet opgemerkt, niet opgelet...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zien in de zin van "bril niet op" of helemaal niet opgemerkt dat het er was?
Vroeger was dat nog weleens handig om met die geveinsde wijsheid vrouwen te imponeren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wijsheid van jou begint eng te worden.
Die van mij trapt er al jaren niet meer in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger was dat nog weleens handig om met die geveinsde wijsheid vrouwen te imponeren.
Nee, anders komen ze me wel halen (hoop ik).quote:
Is je zus alweer wakker?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, anders komen ze me wel halen (hoop ik).
Ga je nog slapen voor die tijd of moeten wij je vermaken tot die tijd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je vannacht? Lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt verlept naast haar koffer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je vannacht? Lekker![]()
Je zus staat al een tijdje klaar dus dat komt goed
ghehehehequote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt verlept naast haar koffer.
Voor mij is het een eitje dat soort tijden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga straks eens checken of ze allemaal wakker zijn Piet.
Nog een wonder dat niemand hier vraagt Pic van je zusquote:
Wil je iedereen in slaap hebben?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
Dit is trouwen een goeie Pietals je weer een DJ gaat spelen ,,,,
I loveeeeeeeeeeeeee Brat Sucks![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je iedereen in slaap hebben?
Die is hier vast al een paar keer voorbij gekomen volgens mij ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog een wonder dat niemand hier vraagt Pic van je zus![]()
dat is ook weer waarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is hier vast al een paar keer voorbij gekomen volgens mij ...
aubquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk andere talenten.quote:
Zo verwonderlijk is dat niet als zussen de bejaardengrens naderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
2 talentjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk andere talenten.
Wanneer ik ga inruilen dan toch wel minimaal 15 jaar jonger.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo verwonderlijk is dat niet als zussen de bejaardengrens naderen.
Ja daar doel ik ook op PPquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik ga inruilen dan toch wel minimaal 15 jaar jonger.
Ik snap niets van die zinquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is Utopias ideale schoonzoon, volgens Take me out
doe eens wat aardigerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk andere talenten.
9 van de 10 keer begrijpt hier niemand iets van chufi zijn zinnen, dus je bent volkomen normaal.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
...dus je bent volkomen normaal.
Alleen Fann dan en soms Soury ,...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 van de 10 keer begrijpt hier niemand iets van chufi zijn zinnen, dus je bent volkomen normaal.
Ik zit te wachten op die laatste 20 plus postings van MM.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het valt gelijk helemaal stil nu.
Ah, nu is het volkomen duidelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Fann dan en soms Soury ,...
Ik geef verder ook geen uitleg... Ik zie een Jezus ... In Utopia loopt iemand die hetzelfe er uit ziet klaar ..
Soury zit in de UTO-sc, dus die zijn we nog wel een maandje of 4 kwijt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Fann dan en soms Soury ,...
Ik geef verder ook geen uitleg... Ik zie een Jezus ... In Utopia loopt iemand die hetzelfe er uit ziet klaar ..
Hij houdt zichzelf zelfs een spiegel voor en loopt daarmee naar buiten om zn haar te doen ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, nu is het volkomen duidelijk.
Ook in de COS... Maar alleen Fann heb ik er eigenlijk noooit gezien... Sas in het begin ook nog toen aap het nog leuk vond ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Soury zit in de UTO-sc, dus die zijn we nog wel een maandje of 4 kwijt.
Binnenkort is de kapper er weer druk mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij houdt zichzelf zelfs een spiegel voor en loopt daarmee naar buiten om zn haar te doen ...
Ja ik hoop altijd dat iemand dat geintje uithaalt... Maar mag helaas niet ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort is de kapper er weer druk mee.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik ga inruilen dan toch wel minimaal 15 jaar jonger.
Ik ook, eentje met een hele vette bankrekening en een zwak hartquote:
Ik zou niet weten wat ik daar moest doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook in de COS... Maar lleen Fann heb ik er eigenlijk noooit gezien... Sas in het begin ook nog toen aap het nog leuk vond ...
Ga je voor King toch ... Die was al vroeg binnen beweert ie .quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, eentje met een hele vette bankrekening en een zwak hart
Maar die gaat nog járen mee, zit ik daar weer mee opgescheeptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je voor King toch ... Die was al vroeg binnen beweert ie .
Mijn schoonouders die baalde wel, de jongste dochter ook weer met een armoedzaaier.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, eentje met een hele vette bankrekening en een zwak hart
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonouders die baalde wel, de jongste dochter ook weer met een armoedzaaier.
ja ja ja ja, datwas ook nog een heel gedoe dat ik geen kleinkind wilde producerenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Later is het weer goed gekomen, we hebben het slimste kleinkind.
Neem je je afplakfolie lekker mee deze kant op ... Kruipen we lekker tegen elkaar... Lekker knus en gezellig.. Laat ik mn geld lekker op de bank staan ...quote:
Ik liep nogal hard van stapel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ja ja, datwas ook nog een heel gedoe dat ik geen kleinkind wilde produceren
Ja, dat pluk je niet effe zo van de ramen Chufquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem je je afplakfolie lekker mee deze kant op ... Kruipen we lekker tegen elkaar... Lekker knus en gezellig.. Laat ik mn geld lekker op de bank staan ...
was het een moetje?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik liep nogal hard van stapel.
Ik heb de mooiste dochter..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Later is het weer goed gekomen, we hebben het slimste kleinkind.
Doen we gewoon nieuwequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat pluk je niet effe zo van de ramen Chuf
Ah, serieus? Nou ja, maar wel happy geworden toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trouwen? Ja het was dat of notaris.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic dreigt te ontaarden in een OUD-SC.
Swarte kousen voor PPquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, serieus? Nou ja, maar wel happy geworden toch?
Dus dat is dan geluk bij een ongeluk zeg maar
Woonde al ruim anderhalf jaar samen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, serieus? Nou ja, maar wel happy geworden toch?
Dus dat is dan geluk bij een ongeluk zeg maar
Goed begin is het halve werk moet je maar denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is overigens wel een legendarische bruiloft geworden, ik kon de trap niet meer op en de zwangere bruid was taxi chauffeur diep in de nacht met auto vol stomdronken vrienden.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh valt mee dan...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woonde al ruim anderhalf jaar samen.
Heb je nog seks gehad met een bruidsmeisje?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is overigens wel een legendarische bruiloft geworden, ik kon de trap niet meer op en de zwangere bruid was taxi chauffeur diep in de nacht met auto vol stomdronken vrienden.
Ik heb al zonnewering in mn slaapkamers .... 15 m2 schat ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kost een vermogen, is geen zooi van de Gamma heur...
Ik was de dag ervoor al begonnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk moet je maar denken
Daar weet ik niets meer van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog seks gehad met een bruidsmeisje?
Zolang zij hetzelfde verteld zit je goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar weet ik niets meer van.
Mijn bruid moet zich nog melden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na mijn bruiloft moest ik 3 dagen bijkomen.
Ik doe het ook maar 1x.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn bruid moet zich nog melden.
Niet getroffen Fann..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
Mijn bruiloft stelde geen reet voor![]()
Geen cent te makke enzo, dus naar het stadhuis, geleend jurkie, geeneens een trouwjurk,
hartstikke stom ding ik had beter gewoon in mijn spijkerbroek kunnen gaan achteraf,
maar goed, visite mee naar huis, we hadden 1 kamer, dus die was zo weer weg.
Toen dacht ik wel heel even , wat heb ik gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
eventje's maar hoor![]()
en laer hoorde ik dat iedereen dacht dat we 'moesten'' trouwen omdat ik zwanger was,
mijn schoonpa was notabene kwaad op me geweest omdat ie dacht dat ik zijn zoon
;;gestrikt'' had![]()
En toen beleek dat ik helemaal niet zwanger was begonnen ze te zeuren wanneer er
een kleinkind zou komen en dat hebben ze nog járen volgehouden, dus toen was het
ook weer niet goed
Bespaar het ons PP .. Of wordt het smeuiig .. Ik heb mn bammetjes al wel klaar voor morgen dus het kan ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sinterklaas was er zelfs met zwarte pieten toen dat nog kon.
Mijn schoonvader ging piano spelen, mijn Duitse zwager kreeg mot met zijn vrouw vanwege wat gedoe met bardame en dat was nog in het begin van de avond.
Nah, ik heb het wel getroffen hoof met die Griek, maar schoonouders hadden wel graag eenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet getroffen Fann..
In mijn familie ben ik de jongste met 4 en 7 jaar verschil tussen mn oudere broer en zus.. Op mn 28 ste was ik de eerste vader van een kind ..
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sinterklaas was er zelfs met zwarte pieten toen dat nog kon.
Mijn schoonvader ging piano spelen, mijn Duitse zwager kreeg mot met zijn vrouw vanwege wat gedoe met bardame en dat was nog in het begin van de avond.
De exacte odrer niet , maar wel dat je een van de kleinere wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik heb het wel getroffen hoof met die Griek, maar schoonouders hadden wel graag een
kleinkind gehad, tja...
Ik ben op één na de jongste van 9 maar dat wist je al geloof ik
Het zusje van mijn vrouw staat close up op de foto.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bespaar het ons PP .. Of wordt het smeuiig .. Ik heb mn bammetjes al wel klaar voor morgen dus het kan ..
Hoeveel broers/zussen heeft die nepGriek van je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik heb het wel getroffen hoof met die Griek, maar schoonouders hadden wel graag een
kleinkind gehad, tja...
Ik ben op één na de jongste van 9 maar dat wist je al geloof ik
geenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel broers/zussen heeft die nepGriek van je?
Had ze eerder zwarte kousen uitgezocht en gedragen ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zusje van mijn vrouw staat close up op de foto.
Als blikken konden doden.
Ja we hebben eindelijk je hele schoonfamilie ontrafelt. Een Griek die een Hollandse moeder heeft is een nepGriek.quote:
Ik heb geen idee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ze eerder zwarte kousen uitgezocht en gedragen ....
Jouw oudste zus? Overleden door olijfolie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
Oudste zuster is ooit vaag overleden tijdens dat olijfolie incident in Spanje ergens in de jaren 70-80.
Ik kan met de meesten nog steeds wel goed overweg..
Piraten zijn altijd tof.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Net een fles Lagavulin (was aal angebroken, anders had ik dit niet kunnen typen) leeggedronken ter gelegenheid van het behalen van de Holland Series én daarmee de Europa Cup voor L&D Amsterdam Pirates...![]()
Ja, ik weet het, had je al eens verteld, wel toevalligquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Spaanse was met 9 .. net als jij FANN..
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)daal-olijfolie.dhtmlquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw oudste zus? Overleden door olijfolie?
Even voor de zekerheid, waar hebben we het over?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Relatief cheap dan.
Wat is je voorkeur?
Geen idee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, waar hebben we het over?
Dat wat jij met een 'e' kennelijk lekkerder vindt...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, waar hebben we het over?
Gefeli MM met de Piratesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Net een fles Lagavulin (was all aangebroken, anders had ik dit niet kunnen typen) leeggedronken ter gelegenheid van het behalen van de Holland Series én daarmee de Europa Cup voor L&D Amsterdam Pirates...![]()
Nu nog even 3 wedstrijden van de Maaskantjes winnen voor de show.quote:
Kelerequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)daal-olijfolie.dhtml
BSODquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
Ik krijg dus net, en dat is al de derde keer vandaag een blauw scherm en witte letters
en dan staat er dat er een probleem is met de computer en dat deze opnieuw moet worden opgestat
en dan iets met % en dan BAM is alles zwart en dan duurt het soms even voordat je
weer verbinding hebt, soms iets langer, net ging het best snel...
Weet iemand hoe dat komt?
Ik heb het pas sinds ik mijn muis op het scherm heb laten vallen dat wel
Owwwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wat jij met een 'e' kennelijk lekkerder vindt...
Blue Screen of Deathquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee serieus, wat is dat of moet ik even op BSOD googelen?
Er gaat iets kapot.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
Ik krijg dus net, en dat is al de derde keer vandaag een blauw scherm en witte letters
en dan staat er dat er een probleem is met de computer en dat deze opnieuw moet worden opgestat
en dan iets met % en dan BAM is alles zwart en dan duurt het soms even voordat je
http://windows.microsoft.(...)-errors-in-windows-7quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
Ja zelfde geloof? Katholiek Franco ... in Spanje.. Ook al ben ik meer dan 10 jaar gescheiden.. Ik kan het nog steeds prima vinden met mn ex-zwagers en ex-schoonouders.. Altijd als ik langs kom staat mijn foto in de kast terwijl , mn ex al jaren een vage relatie heeft .. , maar niet echt samen woont..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, had je al eens verteld, wel toevallig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat laatste mag, maar de zgn. beste Amerikanen vind ik nog niet lekker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Owww
Ik vind veel whisk(e)ys lekker, en heb er nog veel meer nog nooit geproefd, maar heb door de jaren Jack leren waarderen om zijn prijs/kwaliteit-verhouding
Dus heb helemaal niets tegen die 'zonder-e', integendeel zelfs, maar ga altijd in tegen de 'zonder-e-schreeuwers'
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:43 schreef Treehut362 het volgende:
BSoD_in_Windows_8Bij mij komt deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe voorzichtigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
In oktober zit ik op een ranch in Texas, met paarden.
Maar die zijn voor mijn vrouw, ik ga daar quad rijden door de bergen...
Om eerlijk te zijn weet ik niet of ze ooit iets hebben ontvangen... Zij ging toen naar Madrid en is nooit meer teruggekomen .. zal in die periode geweest zijn... Want mn ex heeft het vaak geopperd. Maar als familly zijn ze er toen nooit actief achter aan gegaan .. Toen was bewijs en oorzaak etc erg makkelijk om te draaien met vage woorden .. Er heerste toendertijd zo veel corruptie in Spanje .. Als streng gelovige ouders hebben ze berust met dr dood.. In de 15 jaar heb ik er nooit iemand over gehoordquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)daal-olijfolie.dhtml
Tip van mijn kant, neem een gevlekt paard.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
In oktober zit ik op een ranch in Texas, met paarden.
Maar die zijn voor mijn vrouw, ik ga daar quad rijden door de bergen...
Apalooza?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tip van mijn kant, neem een gevlekt paard.
Ik vind het al heel wat dat ik dat merk paard ken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een s, die zijn eigenwijzer maar wel betrouwbaarder.
Gelijk heeft ze ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik dat merk paard ken.
Mw. MM gaat eerst nieuwe cowgirl boots aanschaffen...
Renée i.p.v. René.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wat jij met een 'e' kennelijk lekkerder vindt...
Die zie je niet zo vaak meer, maar ik wil het best voor je in de gaten houden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ga luciferboekjes verzamelen!
[ afbeelding ]
Tof spul toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik wel van het Biketober Fest in Daytona...
[ afbeelding ]
Ze zijn ook handig met paardrijden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gedragen...
Ben nooit verder dan de B gekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
Nog eentje voor het alfabet deze middag ..
[..]
Eva
Gaan we gokken en zeg jij dan ja of nee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nooit verder dan de B gekomen.
Wie doet er nog meer mee dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan we gokken en zeg jij dan ja of nee?
Trees is al weer slapen en wordt later wakker , dan ik, en die trees is gewoon een week ouder... Dat is toch niet logisch ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer mee dan?
Verlengde schaamlippen ter compensatie van een gemis aan een grote piemel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn ook handig met paardrijden.
Ja Blondiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer mee dan?
Want of ze is gaan slapen of een rondje aan het lopen met de Griek ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Fann is d'r harddisk aan het vervangen of d'r geheugen aan het uitbreiden...
Vraag me af of dat gaat helpen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Fann is d'r harddisk aan het vervangen of d'r geheugen aan het uitbreiden...
Kan ze me beter ff bellen en fix ik het morgen wel ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me af of dat gaat helpen?
Het is windows 8 ... dus dat kan niet dan....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://windows.microsoft.(...)-errors-in-windows-7
Het is bugcheckcode 228, het systeem is vastgelopen of stroom is onderbrokenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Blue Screen Of Death
Waarschijnlijk een probleem met je harde schijf of je registry.
Een nieuwe harde schijf of herinstallatie is dan vaak het handigst, maar niet het meest praktisch...
Kan je 'm nog starten in veilige modus en foutopsporing doen?
IK ben er weerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op een bepaalde manier kan ik me Fann niet voorstellen zonder blauwe schermen.
Mijn vrouw krijgt dat ook altijd voor elkaar, jarenlang werkt het prima, ze heeft het 2 weken en de boel loopt vast.quote:
Daar kan ik vast héél goed mee vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw krijgt dat ook altijd voor elkaar, jarenlang werkt het prima, ze heeft het 2 weken en de boel loopt vast.
Ze is wel wat eigenwijs hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar kan ik vast héél goed mee vinden
Oh. dat ben ik ook dus dat geeft nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is wel wat eigenwijs hoor.
Hoe laat ga je vliegen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat vind ik leuk, een smiley waard zelfs
5 uur, maar de taxi komt ons om half 2 halen, daarna nog naar Rotterdam en dan door naar Schiphol, nachtwerk dus, maar ik slaap wel in het vliegtuig.quote:
Dat klinkt goed, het is best wel leuk om midden in de nacht door NL te rijden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 uur, maar de taxi komt ons om half 2 halen, daarna nog naar Rotterdam en dan door naar Schiphol, nachtwerk dus, maar ik slaap wel in het vliegtuig.
Ik zit daar ook niet zo mee, voordeel is dat we morgen om een uur 2 op het strand kunnen liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, het is best wel leuk om midden in de nacht door NL te rijden.
succes, dat blijft een uitdaging.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:05 schreef Deisyy het volgende:
Nu nog even mijn laatste spulletjes in de koffer mikken
We hebben een nieuwe bezoeker in het muziektopic Piet, die denkt dat er een limiet zit aan hoeveel je mag posten. Ik ben zo vrij geweest om jou als referentie op te geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
succes, dat blijft een uitdaging.
Er zijn al 2 jaren 80 tipocs inmiddels.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe bezoeker in het muziektopic Piet, die denkt dat er een limiet zit aan hoeveel je mag posten. Ik ben zo vrij geweest om jou als referentie op te geven.
Mjah....de Punk, New Wave of disco blijft toch de enige echte....de rest zijn allemaal nepperds.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn al 2 jaren 80 tipocs inmiddels.
Die andere is ook wel handig, daar kan ik Hall & Oates mooi kwijt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....de Punk, New Wave of disco blijft toch de enige echte....de rest zijn allemaal nepperds.
Karina bellen.. De oudste blijft staan als daar de meeste post in staan toch ..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn al 2 jaren 80 tipocs inmiddels.
Hoezo? Het zijn 2 verschillende.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Karina bellen.. De oudste blijft staan als daar de meeste post in staan toch ..
Hall & Oates wil je vooral kwijt in de vuilnisbak.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere is ook wel handig, daar kan ik Hall & Oates mooi kwijt.
Soms ben ik dol op verkeerde muziek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hall & Oates wil je vooral kwijt in de vuilnisbak.
Neuh....topic is voor alle muziek uit de 70's en 80's.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn 2 verschillende.
Ga je dat nu zelf doen.. Neem an van wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms ben ik dol op verkeerde muziek.
Ok dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dat nu zelf doen.. Neem an van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |