Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedairAFCA
Qui audet adipiscitur
Ik heb al een aantal keren een discussie met hem erover gehad en al die keren was hij het die niet meer reageerde of er mee stopte, vandaar de gaap.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vreemd wel: een grote mond over vuurpijlen richting Israel en gaap doen over ellende vanaf Israel.
Ja, dat snap ik ook nooit: dat er volop in de lucht geschoten wordt. Alsof die kogels a. niet beter besteed zouden zijn en b. niet gewoon ergens naar beneden zouden komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 04:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte stukje![]()
Anyway hopen dat dit blijft en Hamas en Israël gaan praten en tot een oplossing komen.
Voor de rest feest in Gaza
En wie heeft dat puin gemaakt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 04:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad, die dode kindjes onder het puin, huilende vaders en moeders die hun kindje onder het puin proberen te halen..
Er is echt alle reden tot feest...
Effectiviteit als argument...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En wie heeft dat puin gemaakt?
Niet de raketten van Hamas, want die veroorzaken amper schade. Ook al zouden ze dat willen.
Wel de raketten en bommen van Israel, want die veroorzaken wel veel schade en doden, ook al zeggen ze dat niet te willen.
Oh, religie maakt het sowieso allemaal al snel lastig he.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het een beetje makkelijk concluderen. Qatar, UAE, Kuwait en in mindere mate Saudi-Arabia zijn toch arabische landen die een land hebben opgebouwd, zij het met onderdrukking en religieuze wetten, toch een land. De kolonisten in Israël en een groot gedeelte van conservatief rechts zijn net zo erg als de meeste zandnegersArabieren als het gaat om het vermogen van discussie en het respeceren van een andere mening.
Nog los van de taalfouten: jij bent dus voor het ausradieren van de Palestijnen in Gaza, begrijp ik. Een Endlösung?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:17 schreef homme7 het volgende:
Haat tegen Israel die zich met te veel succes verdedigd , toch zal dat het opnieuw beginnen van het raketgooien niet stoppen denk ik, deze mensen zijn haatblind van verstand en inzicht
[ afbeelding ]
Neenee. Jij maakte het leed van kindjes onder het puin tot argument.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Effectiviteit als argument...![]()
Dat dat officieel nog geen drogredenering is is mij een raadsel.
Cynisme is je vreemd?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Neenee. Jij maakte het leed van kindjes onder het puin tot argument.
Dus maakte ik de veroorzaker van dat puin tot argument.
Nee cynisme is mij niet vreemd!quote:
Het feest was in Gaza.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee cynisme is mij niet vreemd!
Maar jouw cynisme richt tegen Hamas, terwijl het zich tegen Israel zou moeten richten.
Ja, in Gaza vieren de mensen feest als een oorlog afgelopen is, in Israel vieren de mensen feest als er een oorlog gevoerd wordt.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, in Gaza vieren de mensen feest als een oorlog afgelopen is, in Israel vieren de mensen feest als er een oorlog gevoerd wordt.
Jawel hoor. Er waren beelden van Isrealis die toe zaten te kijken, met chips en flesjes drank, hoe het leger Gaza binnenviel.quote:
Wat verwacht jij precies? dat jij mij kan trollen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er waren beelden van Isrealis die toe zaten te kijken, met chips en flesjes drank, hoe het leger Gaza binnenviel.
En hier op FOK heb ik vaak genoeg haleluja's gezien als Israel Gaza weer eens binnenviel.
Nooit als er raketten van Hamas vielen.
LOLquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, in Gaza vieren de mensen feest als een oorlog afgelopen is, in Israel vieren de mensen feest als er een oorlog gevoerd wordt.
In Gaza maken ze de domme volgelingen wijs dat een staakt het vuren een overwinning isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het overeenkomen om bombardementen te stoppen van een macht wat vele malen superieur is moet een nederlaag zijn idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Gaza maken ze de domme volgelingen wijs dat een staakt het vuren een overwinning is.
Het punt is dat die "staakt het vuren" niets betekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het overeenkomen om bombardementen te stoppen van een macht wat vele malen superieur is moet een nederlaag zijn idd.
Het is gewoon helemaal niets, gewoon een pauze, en het is niets dat Gaza heeft gewonnen of bereikt ergens mee, Israel wil gewoon even ademhalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het overeenkomen om bombardementen te stoppen van een macht wat vele malen superieur is moet een nederlaag zijn idd.
Dit dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon helemaal niets, gewoon een pauze, en het is niets dat Gaza heeft gewonnen of bereikt ergens mee, Israel wil gewoon even ademhalen.
Tof dat je impliciet erkent dat Israël helemaal geen vrede wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon helemaal niets, gewoon een pauze, en het is niets dat Gaza heeft gewonnen of bereikt ergens mee, Israel wil gewoon even ademhalen.
Laat je zelf dagelijks bombarderen, beoordeel daarna eens wat een staak het vuren is, zowel voor Israel als voor Palestina.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is dat die "staakt het vuren" niets betekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |