Zegt de man die hele topics in OUD opent om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga anders even lekker buiten spelen ipv hier te lopen zieken, kuttrol
Ja, en iedereen weet ook waar dat topic voor was, pannekoek. /shooquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zegt de man die hele topics in OUD opent om reacties uit te lokken.
Nee, en dat zeg ik ook nergens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat denk jij echt, dat mensen bij een CJG gaan aankloppen voor opvoedingsondersteuning omdat ze het eigenlijk te druk hebben met werken?
En zulke mensen aanspreken op hun gedrag is ook weer niet goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat wel dus inderdaad, iedereen past wel in een bepaalde label maar kan daar verders gewoon prima me omgaan.
De mensen die echt iets hebben, zoals autisme, ADHD of zelfs echt OCD...die hebben er onder te lijden.
En dat is gewoon lullig als ze niet serieus worden genomen of als er lacherig over wordt gedaan.
Jij spoort nog steeds niet, mafklapperquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon een heel druk en driftig kind, zo'n kutkind dat zijn eigen knokkels tegen de muur stuk sloeg als ik geen ijsje kreeg etc.
Is ook allemaal gewoon zonder tussenkomst opgelost door mijn ouders.
Sorry hoor pik. Ik zoek even m'n labeltje 'lichtgeraakt' opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en iedereen weet ook waar dat topic voor was, pannekoek. /shoo
Nee, maar ik functioneer uitstekend in de maatschappijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij spoort nog steeds niet, mafklapper
Ik zeg toch ook nergens dat je add krijgt als je depressief bent?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-AD(H)D heb je of niet, hoeft niet eens echt op te vallen
-Daardoor loop je vroeg of laat eens tegen een muur op
-Een patroon van enthousiast aan dingen beginnen maar halverwege (moeten) stoppen
-Een patroon van (vele) (korte) relaties waarin het op kleine dingen die blijven herhalen misgaat
-Een patroon van (vele) (korte) dienstbetrekkingen waarbij het vaak schuurt met collega danwel organisatie
-Een patroon van daarmee samenhangende sociaal economische onregelmatigheid
Nee, je hebt idd AD(H)D omdat je depressief bent, niet andersom
Oh, depressie:
Kids met ADD maakt dat niet per definitie veel uit. Ik heb ADD en kon prima 6 uur achter elkaar door lezen zonder gezeik. Als ik het maar boeiend vond (lees: "beloning" kreeg in mijn hersenen die erg selectief ingezet kan worden).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:35 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Perfect iedereen die het niet aankan en/of zelf niet snapt schopt zo'n ukkie naar de dokter om te kijken waarom het kleine monster zijn boeken niet leest terwijl hij al 5 blikjes cola opheeft en de laatste paar uren achter zijn xbox heeft doorgebracht.
Raar dat als je klein kind dat vol met suiker zit en helemaal doodgegooid wordt met HD beelden niet even rustig in een hoekje een paar bladzijden uit zijn boekje kan lezen voor school.
Moet wel ADD zijn.
En waar valt systematisch liegen ten faveure van je eigen welzijn onder ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:49 schreef snakelady het volgende:
Trollen op het internet schijnt overigens verband te hebben met een sadistische persoonlijkheid en/of minderwaardigheidscomplex, om maar met nog wat labeltjes te strooien.
Geen idee, moet je even aan je hulpverlener vragen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En waar valt systematisch liegen ten faveure van je eigen welzijn onder ?
En jouw ouders staan model voor alle andere ouders? Bovendien zijn de tijden nogal veranderd...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Is ook allemaal gewoon zonder tussenkomst opgelost door mijn ouders.
Nee, maar de tijden zijn wel veranderd, maar we zijn niet opeens in 30 jaar een totaal andere soort geworden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En jouw ouders staan model voor alle andere ouders? Bovendien zijn de tijden nogal veranderd...
Hoe noem je eigenlijk de aandoening voor mensen die denken alles beter te weten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar was heel fok al achter ja, dat je geen idee hebt. Van wat dan ook.
Op woensdag 27 augustus 2014 12:46 schreef RedFoxy het volgende:
Zullen we dit topic niet gaan veranderen in gebash en getroll? Nergens voor nodig namelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar was heel fok al achter ja, dat je geen idee hebt. Van wat dan ook.
Oef, zwaar autisme nog wel, mag ik dan in jouw groepje? Dan voel ik me niet zo alleen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:59 schreef Zolder het volgende:
Het lijkt er op dat ts bang is om gelabeld te worden, zij heeft een verstoord zelfbeeld maar probeert dit te verbergen, een typisch geval van zeer zwaar \c.
Het ouder1 syndroom.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe noem je eigenlijk de aandoening voor mensen die denken alles beter te weten?
Je bent paranoïde. Ik volg je niet. Better get that checked voor je de boot neemtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zullen we dit topic niet gaan veranderen in gebash en getroll? Nergens voor nodig namelijk.
Jij mag mij niet, prima, het gevoel is wederzijds maar je ziet mij ook niet jou volgen op Fok! om maar negatieve reacties te geven op jou.
De discussie verloopt verders prima namelijk.
Je hoeft niet met de boot naar Demarken hoor...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent paranoïde. Ik volg je niet. Better get that checked voor je de boot neemt
Sorry fur autisten verbotenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oef, zwaar autisme nog wel, mag ik dan in jouw groepje? Dan voel ik me niet zo alleen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |