Ik kan ook om zeven uur beginnen ja, om dan het laatste half uurtje mee te pikken Tsja, heb ik er niet voor over.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed bezig, Marco![]()
Ik kan hier met een uurtje eerder beginnen en zo nu en dan een uurtje snipperen de Vuelta prima volgen.
Ja, ik heb dat ook gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Kan je ook donor worden en er dan een clausule inzetten dat je ze alleen aan blanken wil doneren?
Heel veel mensen boeit/interesseert het niet. Laat bij die mensen het default vinkje aan staan,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef Gramulanion het volgende:
Laat mensen zelf bepalen wat er met hun lichaam gebeurt.
Nee, daarom ben ik ook geen donor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Kan je ook donor worden en er dan een clausule inzetten dat je ze alleen aan blanken wil doneren?
En wat als je op je 18e verjaardag overlijdt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heel veel mensen boeit/interesseert het niet. Laat bij die mensen het default vinkje aan staan,
Ik zou liever doodgaan dan jouw hart krijgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik ook geen donor.
Dan zijn er heel veel mensen blij met je hart, nier en leverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En wat als je op je 18e verjaardag overlijdt?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou liever doodgaan dan jouw hart krijgen.
Ik hoop dat je mijn hart wel accepteert. Ik geef hem graag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou jou heel mijn hart geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn hart wel accepteert. Ik geef hem graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |