Onzin, Ik moet dit probleem alleen wat nader bestuderen.. bij mij thuis?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
het is de bedoeling dat vrouwen hier reageren, ik denk niet mannen hier de gouden tip of iets gaan geven![]()
ik snap wle dat jullie dat hier geen probleem vinden nee :p maar ik ga er niet als een slet bij lopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef Alfje het volgende:
Ik denk niet dat iemand anders daar problemen mee heeft tenzij je dik bent en dan zou je sowieso geen korte rokjes of jurkjes moeten dragen.
Ja, heel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
het is de bedoeling dat vrouwen hier reageren, ik denk niet mannen hier de gouden tip of iets gaan geven
ik had gehoopt dat er naast de standaard fokgrapjes in lif ook best normale reacties zouden komen, maar hoe doe jij dat , draag je die dingen?quote:
die zitten best wel op gelijke hoogte als een holdupquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon jarretels kopen en die goed strak aantrekken.
"ik denk niet dat mannen hier de gouden tip of iets gaan geven" mimimimikijk dan.
Ik heb meer een probleem met mijn tieten en lage decolletés.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat er naast de standaard fokgrapjes in lif ook best normale reacties zouden komen, maar hoe doe jij dat , draag je die dingen?
Je hebt van die jarretels die je gewoon aan je holdup kan vastmaken he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die zitten best wel op gelijke hoogte als een holdup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 22:12:21 ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Myrr het volgende:
Dan draag je wat langere rokjes.
Opgelost, slotje.je meent het, die dingen kan ik ook wel verzinnen ja, maar ik ga geen langere dragen ( het is vaak of dit ( mss heb ik te lange benen ) of knielengte en dat vind ik weer zo kneuzig staan) en ik wil die holdup met een plakrandje. ik vroeg me gewoon af of andere dit ook hebben en het dus niet aan mij ligt. of iemand er iets op gevonden heeft. maar ik vraag het wel even na bij de lingeriewinkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
adiosss
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 22:18:58 ]
Typische vrouwenlogica. Dit, dat, zus en zo willen, maar als het niet werkt of afwijkt van de verwachting is het janken en moeilijk doen maar weigeren iets te veranderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je meent het, die dingen kan ik ook wel verzinnen ja, maar ik ga geen langere dragen ( het is vaak of dit of knielengte en dat vind ik zo kneuzig staan) en ik wil die holdup met een plakrandje. ik vroeg me gewoon af of andere dit ook hebben en het dus niet aan mij ligt. of iemand er iets op gevonden heeft. maar ik vraag het wel even na bij de lingeriewinkel
adiosss
9 van de 10 keer vind ik een oplossingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Typische vrouwenlogica. Dit, dat, zus en zo willen, maar als het niet werkt of afwijkt van de verwachting is het janken en moeilijk doen maar weigeren iets te veranderen.
En wat verwacht je dat zij je gaan zeggen dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je meent het, die dingen kan ik ook wel verzinnen ja, maar ik ga geen langere dragen ( het is vaak of dit ( mss heb ik te lange benen ) of knielengte en dat vind ik weer zo kneuzig staan) en ik wil die holdup met een plakrandje. ik vroeg me gewoon af of andere dit ook hebben en het dus niet aan mij ligt. of iemand er iets op gevonden heeft. maar ik vraag het wel even na bij de lingeriewinkel
adiosss
Je wilt dezelfde hold-ups en dezelfde rokjes blijven dragen. Je wilt dus niets veranderen. Hoe kom je dan tot een oplossing ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
9 van de 10 keer vind ik een oplossingen anders laat ik het wel zitten hoor. maar ik gooi niet gelijk de handdoek in de ring
volgens mij ben jij degene die hier aandacht tekort komt hoor , het lijkt je nogal wat te doen dat mannen zo reageren op een topic van een vrouw. ga jankenofzo .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
En wat verwacht je dat die je gaan zeggen dan?![]()
Dit is gewoon een niet eens verkapt aandacht topic.
Adiosss
edit: ffe aangepast vanwege miscommunicatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je wilt dezelfde hold-ups en dezelfde rokjes blijven dragen. Je wilt dus niets veranderen. Hoe kom je dan tot een oplossing ?
Heb je geen verstand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss zijn er speciale hogere holdups of mss moet ik er nog een iets langer rokje onder dragen ofzo of wie weet past een majo eroverheen...weet ik het
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij ben jij degene die hier aandacht tekort komt hoor , het lijkt je nogal wat te doen dat mannen zo reageren op een topic van een vrouw. ga jankenofzo .
als ik aandacht wou had ik het wel in klb geopend waar mijn vriendjes zitten en waar ik tien keer meer aandacht had gekregen met dit topic. maar dat was dus niet de bedoeling.
Oh, zeg maar de dingen die al genoemd zijn. Behalve de majo dan, want waarom zou je nog holdups dragen als je er een majo overheen trekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss zijn er speciale hogere holdups of mss moet ik er nog een iets langer rokje onder dragen ofzo of wie weet past een majo eroverheen...weet ik het
voor later op de avondquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Oh, zeg maar de dingen die al genoemd zijn. Behalve de majo dan, want waarom zou je nog holdups dragen als je er een majo overheen trekt.
ik bdoelde een langer rokje onder de huidige rok overigens een soort van onderrok dus wat je ook bij jurken hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is al goed liefje.
[..]
Oh, zeg maar de dingen die al genoemd zijn. Behalve de majo dan, want waarom zou je nog holdups dragen als je er een majo overheen trekt.
?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
I... Can't.
Achja, schepsels als jij zijn ook nodig.
En behalve dat dat lelijker is dan een normale iets langere rok, is het verschil in effect met een wat langere rok precies?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bdoelde een langer rokje onder de huidige rok overigens een soort van onderrok dus wat je ook bij jurken hebt
dat kan bij sommige jurken/rokken juist mooi zijn, het is dan een doorschijnend laagje die er net een paar cm onderuit steekt. dat verkopen ze soms ook al zo kant en klaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
En behalve dat dat lelijker is dan een normale iets langere rok, is het verschil in effect met een wat langere rok precies?
Je wou geen langere rokjes, je wou geen andere holdups. En nu plotseling welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
misschien is er ook geen oplossing, ik hoopte dat ik iets over het hoofd had gezien.
lees dan even door. godssamme johquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je wou geen langere rokjes, je wou geen andere holdups. En nu plotseling wel
Ja, niet te geloven dat mensen dat dragen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat kan bij sommige jurken/rokken juist mooi zijn, het is dan een doorschijnend laagje die er net een paar cm onderuit steekt. dat verkopen ze soms ook al zo kant en klaar.
Is dat sarcasme?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lees dan even door. godssamme joh
nee hoezo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven dat mensen dat dragen.![]()
Heb je daddy issues?
Ah, helder. Maar goed ook, want jouw mening telt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
nee maar eronder staat wat ik ermee bedoelde
Gedaan. En nu ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lees dan even door. godssamme joh
haha oke, ik ga maar eens kijken of er nog hogere hold ups zijn , mss heb ik gewoon altijd te kleine gekocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, helder. Maar goed ook, want jouw mening telt.
Maar ik denk dat je toch echt geen alternatief logisch antwoord gaat vinden, bij een lingeriezaak gaan ze je hetzelfde vertellen (hogere holdup of langere rokjes). Dat antwoord werd mede mogelijk gemaakt door mijn vrouw welke gewerkt heeft bij een lingeriezaak.
"Grotere maat kopen" hoor ik vanuit de woonkamer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha oke, ik ga maar eens kijken of er nog hogere hold ups zijn , mss heb ik gewoon altijd te kleine gekocht.
dit topic gaat ook nergens meer over nu
toch niet zo lomp hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Grotere maat kopen" hoor ik vanuit de woonkamer.
Ja dus.
Trek dan ten 1e geen korte jurkjes aan,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap wle dat jullie dat hier geen probleem vinden nee :p maar ik ga er niet als een slet bij lopen
quote:
dan snap je dat ik een onderrok bedoelde, die niet hetzelfde effect heeft als een langere rok. en nu ga ik slapenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je meent het, die dingen kan ik ook wel verzinnen ja, maar ik ga geen langere dragen ( het is vaak of dit ( mss heb ik te lange benen ) of knielengte en dat vind ik weer zo kneuzig staan) en ik wil die holdup met een plakrandje. ik vroeg me gewoon af of andere dit ook hebben en het dus niet aan mij ligt. of iemand er iets op gevonden heeft. maar ik vraag het wel even na bij de lingeriewinkel
adiosss
Ja, daar kom je nu mee, met dat onderrok ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
dan snap je dat ik een onderrok bedoelde, die niet hetzelfde effect heeft als een langere rok. en nu ga ik slapen
doeg
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:43 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Maar als je echt geen langer rokje wil dragen dan zul je dus gewone panties moeten gaan dragen of accepteren dat je er wat sletterig bij loopt.
Nou, kijk: je hebt nu twee opties:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
het is de bedoeling dat vrouwen hier reageren, ik denk niet mannen hier de gouden tip of iets gaan geven
Doe je die ook naar beneden als je naar de wc gaat of ga je daarmee lekker op de rand zitten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
foto voor wie niet weet wat een hold-up (panty) is
Draag jij rokjes?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
Die dingen zakken bij mij altijd afPanty is veel makkelijker. En als je bukt en je ziet je blote benen dan is je rokje toch ECHT te kort hoor.
En wat de snakelady zegt
Wat heeft een onderrok voor nut? Die moet ietsjes korter zijn nog dan je rok anders komt ie er onderuit en dat is geen gezicht. Het effect van een onderrok is dus nul komma nul lijkt me.
Nou ik zei altijd, ik heb dat 1x geprobeerdquote:
Meteen alle rokjes afgezworen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zei altijd, ik heb dat 1x geprobeerdDie holdupdingen, heel lang geleden met de Kerst of zo. Er kwam een ladder in en ze zakten af, dat was meteen de laatste keer.
Alleen met de kerst of speciale gelegenheid heel soms. Panties vind ik ook maar niks, die zakken ook af en dan heb je zo een hangkruisquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meteen alle rokjes afgezworen?
Hold-ups heb ik ook geprobeerd, maar na een keer of vijf dragen (en dus wassen) zakten de krengen inderdaad af.Dus maar weer die rotpantys
aan.
Wat ben jij nou weer voor 'n ventquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Trek dan ten 1e geen korte jurkjes aan,
en ten 2e: draag die hoerige dingen niet, maar een normale panty die ook om je billen zit.
een tip: draag over je panty nog een string dan blijft hij goed zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen met de kerst of speciale gelegenheid heel soms. Panties vind ik ook maar niks, die zakken ook af en dan heb je zo een hangkruis
Ik draag geen rokjes meer en sowieso geen strings.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een tip: draag over je panty nog een string dan blijft hij goed zitten.
een ander slipje kan vast ook maar goed als je geen rokjes meer draagt houd het op jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik draag geen rokjes meer en sowieso geen strings.
nee ik doe ze niet naar beneden. Mijn toilet is schoon en bij openbare toiletten zit ik überhaupt al nooit op de brilquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:51 schreef Take2 het volgende:
[..]
Doe je die ook naar beneden als je naar de wc gaat of ga je daarmee lekker op de rand zitten?
Nudist gespot!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik draag geen rokjes meer en sowieso geen strings.
Waarom zou je er dan meteen als een slet bijlopen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef madeliefff het volgende:
maar ik ga er niet als een slet bij lopen
Ik moest het ook even opzoeken:quote:
quote:Concept:
Voel de hele dag de sensatie van natuurlijke frisse, egale, bruine benen!
Resultaat:
Een langhoudende spray voor perfect glanzende benen. Je creëert egaal bruine benen in een handomdraai. Er ontstaat een panty effect zonder een panty te dragen! In een paar tellen heb je nu de benen waar je anders een héél seizoen aan moet werken. Je mooie blote, bruine benen zien er strak, sexy en slank uit en… voelen zijdezacht aan. Prachtig bruin en zonder ontsierende details dankzij het egale airbrush effect
Toepassing:
Spray het product simpelweg over je gehele benen voor een egaal resultaat. Het product is eenvoudig te verwijderen met water en zeep en verkrijgbaar in drie tinten, allen met een subtiele glans.
Watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest het ook even opzoeken:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je wel vroeg opstaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat
En dan 4 lagen dik spuiten als het koud is buiten?
Maar geen striemen bij de buik of een dikke rand bij het bukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel vroeg opstaanPanty aandoen is sneller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |