Onzin, Ik moet dit probleem alleen wat nader bestuderen.. bij mij thuis?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
het is de bedoeling dat vrouwen hier reageren, ik denk niet mannen hier de gouden tip of iets gaan geven![]()
ik snap wle dat jullie dat hier geen probleem vinden nee :p maar ik ga er niet als een slet bij lopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef Alfje het volgende:
Ik denk niet dat iemand anders daar problemen mee heeft tenzij je dik bent en dan zou je sowieso geen korte rokjes of jurkjes moeten dragen.
Ja, heel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
het is de bedoeling dat vrouwen hier reageren, ik denk niet mannen hier de gouden tip of iets gaan geven
ik had gehoopt dat er naast de standaard fokgrapjes in lif ook best normale reacties zouden komen, maar hoe doe jij dat , draag je die dingen?quote:
die zitten best wel op gelijke hoogte als een holdupquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon jarretels kopen en die goed strak aantrekken.
"ik denk niet dat mannen hier de gouden tip of iets gaan geven" mimimimikijk dan.
Ik heb meer een probleem met mijn tieten en lage decolletés.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat er naast de standaard fokgrapjes in lif ook best normale reacties zouden komen, maar hoe doe jij dat , draag je die dingen?
Je hebt van die jarretels die je gewoon aan je holdup kan vastmaken he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die zitten best wel op gelijke hoogte als een holdup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 22:12:21 ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Myrr het volgende:
Dan draag je wat langere rokjes.
Opgelost, slotje.je meent het, die dingen kan ik ook wel verzinnen ja, maar ik ga geen langere dragen ( het is vaak of dit ( mss heb ik te lange benen ) of knielengte en dat vind ik weer zo kneuzig staan) en ik wil die holdup met een plakrandje. ik vroeg me gewoon af of andere dit ook hebben en het dus niet aan mij ligt. of iemand er iets op gevonden heeft. maar ik vraag het wel even na bij de lingeriewinkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
adiosss
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 22:18:58 ]
Typische vrouwenlogica. Dit, dat, zus en zo willen, maar als het niet werkt of afwijkt van de verwachting is het janken en moeilijk doen maar weigeren iets te veranderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je meent het, die dingen kan ik ook wel verzinnen ja, maar ik ga geen langere dragen ( het is vaak of dit of knielengte en dat vind ik zo kneuzig staan) en ik wil die holdup met een plakrandje. ik vroeg me gewoon af of andere dit ook hebben en het dus niet aan mij ligt. of iemand er iets op gevonden heeft. maar ik vraag het wel even na bij de lingeriewinkel
adiosss
9 van de 10 keer vind ik een oplossingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Typische vrouwenlogica. Dit, dat, zus en zo willen, maar als het niet werkt of afwijkt van de verwachting is het janken en moeilijk doen maar weigeren iets te veranderen.
En wat verwacht je dat zij je gaan zeggen dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je meent het, die dingen kan ik ook wel verzinnen ja, maar ik ga geen langere dragen ( het is vaak of dit ( mss heb ik te lange benen ) of knielengte en dat vind ik weer zo kneuzig staan) en ik wil die holdup met een plakrandje. ik vroeg me gewoon af of andere dit ook hebben en het dus niet aan mij ligt. of iemand er iets op gevonden heeft. maar ik vraag het wel even na bij de lingeriewinkel
adiosss
Je wilt dezelfde hold-ups en dezelfde rokjes blijven dragen. Je wilt dus niets veranderen. Hoe kom je dan tot een oplossing ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
9 van de 10 keer vind ik een oplossingen anders laat ik het wel zitten hoor. maar ik gooi niet gelijk de handdoek in de ring
volgens mij ben jij degene die hier aandacht tekort komt hoor , het lijkt je nogal wat te doen dat mannen zo reageren op een topic van een vrouw. ga jankenofzo .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
En wat verwacht je dat die je gaan zeggen dan?![]()
Dit is gewoon een niet eens verkapt aandacht topic.
Adiosss
edit: ffe aangepast vanwege miscommunicatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je wilt dezelfde hold-ups en dezelfde rokjes blijven dragen. Je wilt dus niets veranderen. Hoe kom je dan tot een oplossing ?
Heb je geen verstand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss zijn er speciale hogere holdups of mss moet ik er nog een iets langer rokje onder dragen ofzo of wie weet past een majo eroverheen...weet ik het
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij ben jij degene die hier aandacht tekort komt hoor , het lijkt je nogal wat te doen dat mannen zo reageren op een topic van een vrouw. ga jankenofzo .
als ik aandacht wou had ik het wel in klb geopend waar mijn vriendjes zitten en waar ik tien keer meer aandacht had gekregen met dit topic. maar dat was dus niet de bedoeling.
Oh, zeg maar de dingen die al genoemd zijn. Behalve de majo dan, want waarom zou je nog holdups dragen als je er een majo overheen trekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss zijn er speciale hogere holdups of mss moet ik er nog een iets langer rokje onder dragen ofzo of wie weet past een majo eroverheen...weet ik het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |