Dit dus. Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:52 schreef BasEnAad het volgende:
Geen 9-tot-5-instelling betekent ook dat je wel eens van 10 tot 15 uur werkt, dat vergeet de baas wel eens.
Iedereen is hier toch een kloon van Danny?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:53 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Volgens de geruchten waren jij en TS Roadtrip
Inderdaad. Die heeft dus inderdaad geen 9-5 mentaliteit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo bekend. Geen 9-5 mentaliteit. De baas werkt als hij al naar de zaak komt van 10 tot 3.
Ik weet dat er geruchten over TS gaan, maar niet over mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:53 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Volgens de geruchten waren jij en TS Roadtrip
Waar ik vandaag geen zin in heb doe ik morgen wel. Of overmorgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:16 schreef adnapekkid het volgende:
Wat vandaag niet lukt doe ik morgen wel
Dat zijn geen geruchten hoor makker. TS is Roadtrip, dat is een voldongen feit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik weet dat er geruchten over TS gaan, maar niet over mij.
Dat is zo'n beetje een vacature-template geworden, vol met cliché's en open deuren idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef Proximo het volgende:
9-5
pro-actief
communicatief
Zelfstandig
teamplayer
verantwoordelijk
![]()
o en vergeet het *marktconforme* salaris niet
Autisten zijn niet flexibel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Flexibel zijn.
Totdat de flexibiliteit in het nadeel van de werkgever is
Kun je niet 100% zeker weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn geen geruchten hoor makker. TS is Roadtrip, dat is een voldongen feit.
Waarom niet gewoon doorposten onder Roadtrip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel als hij het zelf heeft bevestigd.
Hij wilde onder een nieuwe start omdat hij door iedereen uitgekotst werd. Hij dacht dat het aan zijn naam was. Toen heeft hij een nieuwe account gemaakt, zonder te bedenken dat de manier van posten en het soort topics je virtuele identiteit vormen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon doorposten onder Roadtrip.
Zijn ontwikkeling op KLB was wel apart trouwens. Hij opende met een bazentopic over kotspartijen, wat hij helaas om de drie maanden ging uppen en voor de rest enkel huiltopics.
Nee. Ik werd herkend door mijn spelling. En toen werd er weer geflamedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij wilde onder een nieuwe start omdat hij door iedereen uitgekotst werd. Hij dacht dat het aan zijn naam was. Toen heeft hij een nieuwe account gemaakt, zonder te bedenken dat de manier van posten en het soort topics je virtuele identiteit vormen.
Toen gaf hij dus aan Roadtrip te zijn, want zijn plan was toch al mislukt.
De kutheid van jouw topics hebben hetzelfde niveau als de prijs van saffraan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Ik werd herkend door mijn spelling. En toen werd er weer geflamed
Daarvoor ging het perfect. Kijk maar in pohi van voordat ik herkend werd![]()
'We hebben hier geen 9-17 mentaliteit'quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:56 schreef Sauslepel het volgende:
Geen 9-17 mentaliteit willen maar wel verwachten dat je tussen 9-17 aanwezig bent
weet je wat pas hypocriet is, als men zegt dat je geen 9 tot 5 instelling moet hebben, maar als je een dag om 5 over 9 binnenkomt dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:47 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe hypocriet. Wanneer je voor een bedrijf gaat werken verwachten ze dat je geen 9-5 instelling hebt, en je werkt tot de klus geklaard is.
Wanneer je een bedrijf nodig hebt en de klantenservice moet bellen sluiten ze om 5 uur
Ik wel. Vacatures worden vaak opgezet door pz-medewerkertjes die geen ene fuck snappen van wat de functie precies inhoud. Dan komen ze maar met wat vage competentie-rotzooi aanzetten, omdat dat ze aangeleerd is en het voor hun werkbaar maakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp ook niet dat sommigen nog met die volstrekt holle term schermen
Ja, maar wat ik niet begrijp is dat het bij die mensjes niet doordringt hoe stompzinnig ze bezig zijn. In wat voor geisoleeerd wereldje leven die?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wel. Vacatures worden vaak opgezet door pz-medewerkertjes die geen ene fuck snappen van wat de functie precies inhoud. Dan komen ze maar met wat vage competentie-rotzooi aanzetten, omdat dat ze aangeleerd is en het voor hun werkbaar maakt.
Voor de rest zijn die kreten natuurlijk complete stierenstront.
Zo slim zijn ze gewoon niet om dat in te zien Hexa..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik niet begrijp is dat het bij die mensjes niet doordringt hoe stompzinnig ze bezig zijn. In wat voor geisoleeerd wereldje leven die?
Vandaar ben ook op je nick gekomen waarschijnlijk. Geen werk, geen geld om brood te kopen, maar wel nodig.quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar ik vandaag geen zin in heb doe ik morgen wel. Of overmorgen
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Flexibel zijn.
Ik was lopen naar de supermarkt om de hoek, aangezien ik last van me nek heb, maar die was dicht en toen moest ik naar de andere hoek van de straat lopen waar de appie open was.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
10 minuten te laat is ee nreden om 10 minuten te vroeg naar huis te gaan mentaliteit hebben.
ik doe ook dubieus werk.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:01 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
dubieuze uitspraak
ja, vind je dit niet normaal mss?quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:28 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Alsof jij pedofilie afkeurt
Dit is zó waarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef Proximo het volgende:
9-5
pro-actief
communicatief
Zelfstandig
teamplayer
verantwoordelijk
![]()
o en vergeet het *marktconforme* salaris niet
Ja, flexibel zijn slaat op het feit dat jij op de meest gekke uren kan komen op draven,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Flexibel zijn.
Een maat van me heeft ooit met de heftruck, de wagen van zijn baas op het dak gezet omdat hij niet naar huis mocht wanneer zijn vader was overleden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:51 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja, flexibel zijn slaapt op het feit dat jij op de meest gekke uren kan komen op draven,
en niet dat jij soms eerder weg kan voor een ziek kind of wat anders..
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Een maat van me heeft ooit met de heftruck, de wagen van zijn baas op het dak gezet omdat hij niet naar huis mocht wanneer zijn vader was overleden.
tien jaar geleden inderdaad.quote:
Dat is omdat tot nu toe al hun medewerkers een 9 tot 5 instelling hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:47 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe hypocriet. Wanneer je voor een bedrijf gaat werken verwachten ze dat je geen 9-5 instelling hebt, en je werkt tot de klus geklaard is.
Wanneer je een bedrijf nodig hebt en de klantenservice moet bellen sluiten ze om 5 uur
Wat als die ambtenaren gewoon op tijd zijn begonnen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:51 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja, flexibel zijn slaat op het feit dat jij op de meest gekke uren kan komen op draven,
en niet dat jij soms eerder weg kan voor een ziek kind of wat anders..
Verder geen probleem mee om gewoon mijn best te doen op mijn werk. Privé en op school heb ik altijd de mentaliteit 'doe iets goed of doe het niet', zie niet in waarom het op het werk anders zou zijn.
Ambtenaren die om half 5 al weg gaan heb ik dan ook niks mee. Ga dan niet werken (of ga iets anders doen in ieder geval), als je je baan niet leuk vind en het liefst zo weinig mogelijk doet.![]()
Als ze om 7 uur al zijn begonnen heb ik niks te klagenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Wat als die ambtenaren gewoon op tijd zijn begonnen?
Als je overuren kan schrijven of een klus kan echt niet tot morgen wachten geen probleem, maar waarom zou je voor niks gaan werken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Als ze om 7 uur al zijn begonnen heb ik niks te klagen![]()
Het gaat meer om de houding: als ik voor 8 uur word betaald doe ik ook acht uur werk en niks meer.
Ik hou er niet zoveel van om alles op een goudschaaltje te wegen bang om teveel te doen. Op school stak ik vaak ook meer tijd in de projecten dan ervoor stond.. dus zo kijk ik ook tegen werk aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als je overuren kan schrijven of een klus kan echt niet tot morgen wachten geen probleem, maar waarom zou je voor niks gaan werken?
Als je structureel meer tijd hebt voor projecten dan er voor staat doe je iets verkeerd lijkt me.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik hou er niet zoveel van om alles op een goudschaaltje te wegen bang om teveel te doen. Op school stak ik vaak ook meer tijd in de projecten dan ervoor stond.. dus zo kijk ik ook tegen werk aan.
Ik vind een 6je niet genoeg, that's all..quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als je structureel meer tijd hebt voor projecten dan er voor staat doe je iets verkeerd lijkt me.
Alsof ook maar iemand daar naar kijkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik vind een 6je niet genoeg, that's all..
Ik merk het zelf wel hoor, het verschil tussen een 9 mentaliteit en een 6 mentaliteit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand daar naar kijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |