Helaas, met Fifa 14 was er wel een bundel.quote:
Hij is toch 27 euro?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:38 schreef Rijst het volgende:
Ik ga er iig geen 60 euro voor betalen.
infamous is een dagje werkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb voor nu nog ruim een halve game van watch dogs en heel infamous liggen. Tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben ligt Destiny op mijn deurmat en die speel ik wel tot Fifa 15
Heb iets van 7 uur per week om te gamenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
infamous is een dagje werk
Watchdogs is ook zo iets, maar veeel langer als je persé de plat wilt halen.
*meldquote:
kon je aanpassenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef maniack28 het volgende:
Hey boys, in Destiny is het L3 of R3 om te sprinten? Of kon je dat aanpassen?
http://lmgtfy.com/?q=ps4+destiny+controlsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef maniack28 het volgende:
Hey boys, in Destiny is het L3 of R3 om te sprinten? Of kon je dat aanpassen?
Godzijdank... Ik kan niet met L3, echt nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kon je aanpassen
uit mn hoofd was t L3
ik meldt mij ja ?quote:
Gewoon een VI abonnement nemen, dan krijg je FIFA15 er gratis op releasedag bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Helaas, met Fifa 14 was er wel een bundel.
Zag inderdaad dat xbox wel een bundel had.
@Jorwol
Klopt, als als als, helaas niet gedaan. Nu op zoek naar een nieuwe mooie aanbieding. 25 September komt het eerste spel pas uit dus heb nog even de tijd.
zeker niet ultimate ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon een VI abonnement nemen, dan krijg je FIFA15 er gratis op releasedag bij.
Eens, heb het vorig jaar gedaan maar 20 crap pakjes over de lengte van 20 weken is echt bullshit. En dat adidas team kan je nergens gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ultimate is sowieso slechte koop man
ik betaal er 55euro voor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ultimate is sowieso slechte koop man
Het niveau hier... Je snapt toch wel dat het *meldt* is, net zoals het zou zijn *loopt*. Je post zou toch ook niet zijn " *loop ".quote:
ik welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Het niveau hier... Je snapt toch wel dat het *meldt* is, net zoals het zou zijn *loopt*. Je post zou toch ook niet zijn " *loop ".
Halfjaar abbo van €63,99 met gratis FIFA15 twv €69,99quote:
adviesprijs is 69.99quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Halfjaar abbo van €63,99 met gratis FIFA15 twv €69,99
Zal dus wel de dure editie zijn of is de gewone editie al 70 Euro?
Jezus, belachelijk voor de 'gewone' editie. Heb nooit FIFA gespeeld en ook niet van plan, maar ze kloppen het geld wel maximaal uit je broek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
adviesprijs is 69.99
normale versie dus
mja adviesprijs, met een korrel zout nemen die hap hij is 54eur bij all4games. Zal bij de mediamarkt wel 49 worden ofzo voor de releasequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jezus, belachelijk voor de 'gewone' editie. Heb nooit FIFA gespeeld en ook niet van plan, maar ze kloppen het geld wel maximaal uit je broek.
Hoe dan ook, game is dus zelfs goedkoper bij VI en dan heb je ook nog eens een half jaar VI erbij. Goede deal...zal wel snel op zijn die PS4 versie.
Ah ok. Volgens mij verdienen ze vooral op die debiele packs met digitale kaarten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja adviesprijs, met een korrel zout nemen die hap hij is 54eur bij all4games. Zal bij de mediamarkt wel 49 worden ofzo voor de release
Inclusief 15 FUT-packs (alleen bij pre-orders)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
adviesprijs is 69.99
normale versie dus
100% eens, logica is ver te zoeken idd. Vooral omdat dit soort games in-game aankopen hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:08 schreef Exorbitantes het volgende:
Je betaalt jaarlijks voor een veredelde update. Zo net zo goed een DLC kunnen zijn, maar dat verdient minder dan de volle pond. En ja, wij betalen toch wel.
Er hoeft maar één massale collectieve boycot te komen en het is snel afgelopen met deze geldklopperij.![]()
Ik vind het vooral sneu voor games zoals Skyrim of GTA. Games waar jaren, maar ook jaren aan gewerkt wordt. Die games zijn uiteindelijk even duur als die updates die EA jaarlijks geeft..
Heb al een VI abonnement van een half jaar met half jaar gratis, maar toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon een VI abonnement nemen, dan krijg je FIFA15 er gratis op releasedag bij.
En niet te vergeten, je moet iedere week inloggen om een pakje te krijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Smeren ze die 40 packs weer uit over 40 weken?
Yesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Smeren ze die 40 packs weer uit over 40 weken?
gewoon via de web appquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
En niet te vergeten, je moet iedere week inloggen om een pakje te krijgen.
Vorig jaar Ultimate Team gekocht en toen ik terug kwam van 3 weken vakantie wilde ik mijn gratis pakjes open maken..... helaas, geen pakjes.
Ooooh, verklaart waarom ik na een 5 weekse tussenstop niet 5 pakjes klaar had staan. Voelde me al genaaid. Naja koop dan wel de normale en des noods met 10 euro wat extra pakjes ofzo. Onzin. Vaak zit er in die normale gouden packs nooit iets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
En niet te vergeten, je moet iedere week inloggen om een pakje te krijgen.
Vorig jaar Ultimate Team gekocht en toen ik terug kwam van 3 weken vakantie wilde ik mijn gratis pakjes open maken..... helaas, geen pakjes.
Had in Zuid-Afrika wel iets anders te doen dan inloggen voor gratis pakjes.quote:
en dan had je eerst ook nog season passquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooooh, verklaart waarom ik na een 5 weekse tussenstop niet 5 pakjes klaar had staan. Voelde me al genaaid. Naja koop dan wel de normale en des noods met 10 euro wat extra pakjes ofzo. Onzin. Vaak zit er in die normale gouden packs nooit iets.
Was je de oude VOC mentaliteit daar aan het verspreiden ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had in Zuid-Afrika wel iets anders te doen dan inloggen voor gratis pakjes.
Trouwens ik wist ook niet dat het moest.
Beetje handelen en paar extra potten spelen schiet vaak meer op. Gericht spelers kopen is mij altijd beter bevallen dan uitgaan van wat moois in een pakket.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooooh, verklaart waarom ik na een 5 weekse tussenstop niet 5 pakjes klaar had staan. Voelde me al genaaid. Naja koop dan wel de normale en des noods met 10 euro wat extra pakjes ofzo. Onzin. Vaak zit er in die normale gouden packs nooit iets.
Skills?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben een leek, dus vandaar deze vraag: In die mode met die kaarten heb je toch gewoon altijd een nadeel als je niet voor tientallen euro's van die dingen koopt?
En waarom zou je dan wedstrijden in die mode spelen als je toch altijd in het nadeel bent tov iemand die daar simpelweg meer geld aan uitgegeven heeft?
Haha, nee gewoon genieten van de natuur en dieren van dat land.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was je de oude VOC mentaliteit daar aan het verspreiden ?
Dan speel je toch gewoon potjes waar je die dingen niet voor nodig hebt?quote:
Je bedoelt tegen FC Barcelona waar iedereen mee speeltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan speel je toch gewoon potjes waar je die dingen niet voor nodig hebt?
Daar draait het puur om je skills. En het is nog eerlijker ook.
hoe meer je speelt hoe meer pakjes je kan openen en je team opbouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben een leek, dus vandaar deze vraag: In die mode met die kaarten heb je toch gewoon altijd een nadeel als je niet voor tientallen euro's van die dingen koopt?
En waarom zou je dan wedstrijden in die mode spelen als je toch altijd in het nadeel bent tov iemand die daar simpelweg meer geld aan uitgegeven heeft?
Ik vind het leuk om steeds een beter team te creëren. Om zelf te bepalen met wie ik waar speel. De upgrade van Krul naar Cech te kunnen maken/betalen. Heerlijk om door regelmatig te spelen in hogere divisies te komen met je eigen team. Zit voor mij meer uitdading in dan een team aanklikken en spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan speel je toch gewoon potjes waar je die dingen niet voor nodig hebt?
Daar draait het puur om je skills. En het is nog eerlijker ook.
Met een redelijk goed team weet ik mezelf vaak wel richting de hoogste divisie te krijgen. Je komt wel vaker handelaars of coin buyers tegen met een ziek team die dan alleen maar de standaard dingetjes proberen of constant voorgeven. Is best makkelijk om daarvan te winnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelfde reden dat ik FUT zo gaaf vind idd, en als mijn team af is ga ik weer verder, je hebt altijd wel een speler op achteraan te gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om steeds een beter team te creëren. Om zelf te bepalen met wie ik waar speel. De upgrade van Krul naar Cech te kunnen maken/betalen. Heerlijk om door regelmatig te spelen in hogere divisies te komen met je eigen team. Zit voor mij meer uitdading in dan een team aanklikken en spelen.
bayerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen FC Barcelona waar iedereen mee speelt
Dan speel je zelf ook alleen maar met 4,5-5 sterren teams.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kijk, ik was op zoek naar iemand die NBA 2K speelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb geen issues, alleen met de NBA 2k14 servers..
Tja, weer een nadeel. Laatste keer dat ik een voetbalgame had sprak je gewoon af dat de 1 met Sparta speelde en de ander met AZ (die waren toen aan elkaar gewaagd).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het wordt PES of geen voetbalgame dit jaar, voor mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, ok. Goede uitleg. Niemand van plan hier om PES te kopen als de critics vergelijkbaar zijn met die van FIFA?
Ben na 2011 van PES afgestapt en blij ermee, vind FUT goed in elkaar zitten en FIFA is al jaren beter dan PES, vind ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, ok. Goede uitleg. Niemand van plan hier om PES te kopen als de critics vergelijkbaar zijn met die van FIFA?
Klopt, was ook een vage cheat bij FIFA kwam ik achter. Dan stond ik 3-1 voor en precies bij het fluitsignaal quitte hij en werd ik uit fut gegooid zonder winst. Snap niet echt dat sommige jochies dit leuk gamen vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Het valt me trouwens bij vrijwel elke multiplayer game met leaderboards/leagues op dat als je eenmaal in de hogere rankings zit daar ook de meeste cheaters/quitters zitten. Die doen vaak alles om maar niet te verliezen.
Dan blijf ik liever een paar divisies lager spelen met mensen die grotendeels spelen om het spelen zelf en niet om koste wat kost een betere ranking te krijgen.
[..]
Het wordt PES of geen voetbalgame dit jaar, voor mij.
siquote:
ik niet iig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
mis je niks aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef Friday12 het volgende:
PSN weer downwilde net D3 gaan doen
![]()
Nee, voor mij niet. Er is maar één voetbal-game en dat is Fifa. Sowieso vanwege de licenties en gebruik van echte namen etc. Of is dat bij PES nu ook helemaal netjes?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bij Fifa 13 merkte ik dat hoe hoger ik kwam in Seasons hoe meer tegenstanders ''de lob pass tactiek'' gebruikten, daar kun je je wel tegen wapenen maar het is gewoon niet leuk om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, was ook een vage cheat bij FIFA kwam ik achter. Dan stond ik 3-1 voor en precies bij het fluitsignaal quitte hij en werd ik uit fut gegooid zonder winst. Snap niet echt dat sommige jochies dit leuk gamen vinden.
Bij PES mis je alleen Duitsland en Engeland qua licenties volgens mij, maar het duurt een maandje ofzo voordat iemand een option file heeft gemaakt die alles kloppend maakt en die zet je zo op je PS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet. Er is maar één voetbal-game en dat is Fifa. Sowieso vanwege de licenties en gebruik van echte namen etc. Of is dat bij PES nu ook helemaal netjes?
lol good timing nu psn down is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 binnen
mooie OP trouwens Jimbo
Spelen gek! Ooh, wacht... Het is down, like all the timequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 binnen
mooie OP trouwens Jimbo
Ik ook niet, kies ook voor FIFA omdat ik het gezellig online tegen vrienden of bij mij thuis voor het stappen onder het genot van een biertje speel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
sinds vanmiddag al, maar heb toch geen games dus couldnt care lessquote:
Die lobpass in zuur inderdaad, moet je hem op verdedigend zetten, dan blijven je verdedigers wat beter achter de bal. En bij een aanval met je CB alvast een stukje extra achteruit lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij Fifa 13 merkte ik dat hoe hoger ik kwam in Seasons hoe meer tegenstanders ''de lob pass tactiek gebruikten'', daar kun je je wel tegen wapenen maar het is gewoon niet leuk om tegen te spelen.
En als je dan toch met 2-1 voor kwam quitte de tegenstander, tsja....
[..]
Bij PES mis je alleen Duitsland en Engeland qua licenties volgens mij, maar het duurt een maandje ofzo voordat iemand een option file heeft gemaakt die alles kloppend maakt en die zet je zo op je PS.
Bindende tip: Koop Trials voor 20 Euro. Dan vermaak je je echt wel tot Destiny en daarna nog jaren als je even niet weet wat te spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sinds vanmiddag al, maar heb toch geen games dus couldnt care less
netflix tot Destiny
Speelt lekker chill op bed manquote:
Eindelijk word je niet meer weggetrapt uit het topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 binnen
mooie OP trouwens Jimbo
child of lightquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
netflix tot Destiny
Netflix draai je toch gewoon vanaf de App op je TV of Apple TV?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
netflix tot Destiny
Of download de gratis Zen pinball kast en koop losse kasten voor 2,50 als je het leuk vind.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
netflix tot Destiny
Meestal moet ik dan even een tabletje onder de tong wanneer de tegenstander via die "tactiek" scoort. Nondeknetterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Bij fifa 14 was ook die aftrap glitch, ook zo triest. Aftrappen met l1 1-2 en lob-pass over iedereen heen.
ik heb die dingen niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Netflix draai je toch gewoon vanaf de App op je TV of Apple TV?
Alhoewel het er op de PS4 wel strak uitziet qua menu.
Ik ben geen basketbalfan, maar heb hem wel gekocht. In het begin is het echt kut en kan je hem het best op rookie zettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kijk, ik was op zoek naar iemand die NBA 2K speelt.
Ik vraag me iets af.
Ben enorm basketbalfan en volg de NBA op de voet. Haal er ontzettend veel plezier uit.
Nou heb ik nog nooit een NBA spel gedaan(ofja NBAlive 99 ofzo).
Ik weet vanuit mijn Fifa ervaring dat je niet zomaar voor het eerst zon spel kan doen en ervanuit kan gaan dat je het meteen goed kan. Maar nu vraag ik me af of het een beetje te leren is. Denk je dat ik mezelf ook langer tevreden kan stellen en zie dat ik beter wordt zonder gefrusteerd te raken.
Verder vraag ik me af welke modus je speelt, speel je dan ook vaak online tegen andere, alleen tegen de computer of speel je met een speler die zijn carriere op moet bouwen?
Ik vermaak me echt geweldig met die gratis kast ook zeg... Veel gedaan en nu nog af en toequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of download de gratis Zen pinball kast en koop losse kasten voor 2,50 als je het leuk vindt.
thx maar hou niet zo van racegames(niet dat het een echte racegame is ofzo) en die ziet er tevens erg frustrerend uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bindende tip: Koop Trials voor 20 Euro. Dan vermaak je je echt wel tot Destiny en daarna nog jaren als je even niet weet wat te spelen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eindelijk word je niet meer weggetrapt uit het topic
of op m'n ps3quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Netflix draai je toch gewoon vanaf de App op je TV of Apple TV?
Alhoewel het er op de PS4 wel strak uitziet qua menu.
Tof. Wat is je high score?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vermaak me echt geweldig met die gratis kast ook zeg... Veel gedaan en nu nog af en toe
Ok.quote:
Pinball dan. De 1e kast is nog gratis ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx maar hou niet zo van racegames(niet dat het een echte racegame is ofzo) en die ziet er tevens erg frustrerend uit
Sorcerer's lair heet dat ding of iets? Volgens mij een 180 miljoen op de teller staan laatst, kan er een paar miljoen naast zitten hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tof. Wat is je high score?
zal 'm morgen ff checkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pinball dan. De 1e kast is nog gratis ook
Ja, geen behoefte om een extra kast erbij te kopen? Er staat nog een set Star Wars kasten in de zomeraanbieding van de PS-store.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorcerer's lair heet dat ding of iets? Volgens mij een 180 miljoen op de teller staan laatst, kan er een paar miljoen naast zitten hoor :0
jup geen smart tv. of apple tv. dus ben wel blij met mn ps4 als ik netflix wil kijken. Jammer dat het apparaat geen mp4 en mkv afspeelt though.quote:
Hahahaha, wacht sowieso op 15 en ben alleen maar een fan, speel de sport zelf niet maar ken wel bijna alle spelers natuurlijk en ook wat tactieken. Maar je ziet wel dat je vooruitgang boekt zonder helemaal gek te worden(snap dat zelfs de pro's nog wel eens gek worden maar dat bedoel ik niet).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben geen basketbalfan, maar heb hem wel gekocht. In het begin is het echt kut en kan je hem het best op rookie zettenNa een tijdje leer je een beetje doorkrijgen hoe het werkt en kan je naar pro, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen.
Het voordeel is dat jij speltactieken/positiespel onder de knie hebt, dus ik denk dat dat verder geen probleem vormt (ik heb bijv. echt geen idee wat je kan doen behalve 3pt scoren haha).
En ik speel niet online (want kneus), maar gewoon GM-mode (team bouwen) of MY-career (speler maken).
Als je echt om laste rosters enzo geeft zou ik btw wachten tot '15, maar ik ken toch geen enkele speler dus voor mij maakte het niet uit
Twijfelde eerst wel ja... Die gratis kast is echt enorm vet, ben dan altijd bang dat zo'n aankoop tegen gaat vallen omdat ik me met deze zo goed vermaakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, geen behoefte om een extra kast erbij te kopen? Er staat nog een set Star Wars kasten in de zomeraanbieding van de PS-store.
Ik zal, als de servers up zijn, even voor je kijken. Volgens mij heb je ook zo'n soort FUT waarin je zelf je team kan bouwen met kaartjes. En volgens mij kan je ook gewoon met Miami Heat tegen iemand online 1vs1 spelen. Ik heb het alleen niet gedaan, dus voordat ik dingen zeg wil ik het even checkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hahahaha, wacht sowieso op 15 en ben alleen maar een fan, speel de sport zelf niet maar ken wel bijna alle spelers natuurlijk en ook wat tactieken. Maar je ziet wel dat je vooruitgang boekt zonder helemaal gek te worden(snap dat zelfs de pro's nog wel eens gek worden maar dat bedoel ik niet).
Het is wel gewoon mogelijk online te spelen in de vorm van divisies of speel je gewoon random online tegen elkaar? Heb het vorige week in de MM even gespeelt maar was toen maar 1 poppetje, is dat altijd zo of als ik over speel ben ik ook gewoon het andere poppetje?
voor t slapen gaan dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Speelt lekker chill op bed man
[..]
Eindelijk word je niet meer weggetrapt uit het topic
Ik geloof ook zoiets. Ik heb nu 19 kasten. Allemaal gekocht terwijl ze in de aanbieding waren. Heb in elke kast wel een paar uurtjes zitten en elke keer als ik maar een paar minuten tijd heb speel ik weer een kast. Je kan ook gewoon stoppen en op elk gewenst moment weer verder spelen waar je gebleven was, dus deze game is daar ideaal voor. En de highscores en trophies voor elke kast zorgen er voor dat je het iedere keer weer opnieuw wilt spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Twijfelde eerst wel ja... Die gratis kast is echt enorm vet, ben dan altijd bang dat zo'n aankoop tegen gaat vallen omdat ik me met deze zo goed vermaak. Jij wel wat kasten gekocht? Wat is jouw Highscore op die gratis kast?
Top, alvast bedankt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal, als de servers up zijn, even voor je kijken. Volgens mij heb je ook zo'n soort FUT waarin je zelf je team kan bouwen met kaartjes. En volgens mij kan je ook gewoon met Miami Heat tegen iemand online 1vs1 spelen. Ik heb het alleen niet gedaan, dus voordat ik dingen zeg wil ik het even checken
of gewoon dlna -o-quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
jup geen smart tv. of apple tv. dus ben wel blij met mn ps4 als ik netflix wil kijken. Jammer dat het apparaat geen mp4 en mkv afspeelt though.
Ik ben gewoon lui lag gister ook hele middag op bed D3 te doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor t slapen gaan dan?
in de slaapkamer mot je batsen en slapen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui lag gister ook hele middag op bed D3 te doen
Dan zal ik een gil geven maar ga er niet vanuit... Er liggen weer wat nieuwe krakers klaar en speelde laatst weer een half uurtje Battlefield en bedacht me dat het eigenlijk extreem vet is. Echt maanden niet meer gedaan maar wat is het geweldigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je meer kasten koopt, stuur mij dan even een friend request. Is een leuke uitdaging voor mij als je een hi-score van mij verbetert.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]Jij moet gewoon nog bij je ouders wonen, dat kan niet anders
Dat is een JA!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]Niet voor lang meer en het is gewoon vakantie dus
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]Niet voor lang meer en het is gewoon vakantie dus
thnxquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben er een beetje laat mee, maar man wat een mooie OP
Dikke kudo's!
Ik heb al gewerkt maar ben weer naar school gegaan dus bespaar me het harde werkensleven verhaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is een JA!
"het is gewoon vakantie" ook zo'n mooie schoolboy uitspraak.
Als ik een harde werker was geweest zal ik vanmiddag niet plankgas hier te postenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb al gewerkt maar ben weer naar school gegaan dus bespaar me het harde werkensleven verhaal
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik een harde werker was geweest zal ik vanmiddag niet plankgas hier te posten
Ik post altijd onder werktijd. Soms zit ik de helft van mijn werktijd een beetje te surfen op internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik een harde werker was geweest zal ik vanmiddag niet plankgas hier te posten
bij mn vorige werk kon dit gewoonquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]neem gewoon je PS4 mee naar je werk! Of koop een 2e voor op je werk nog beter
![]()
Nachtbewaker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij mn vorige werk kon dit gewoon
soms mis ik die baan wel
Same hahah.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij mn vorige werk kon dit gewoon
soms mis ik die baan wel
neuh, lui kantoorbaantjequote:
dan kan je niet meer je usa games spelen op je eu accquote:
Ha! Die heb ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:34 schreef Jimbo het volgende:
dan kan je niet meer je usa games spelen op je eu acc
doen, scheelt je bakken met geldquote:
hmm vind het nog steeds vaagquote:
alleen diegene die hem als primary heeft toch? dus 1 van de 2 offert z'n eigen ps4 eu account dan op om op dat usa account te moeten spelen? en de ander wel gewoon op eigen eu accountquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan kan je niet meer je usa games spelen op je eu acc
Dus als 1 iemand een US account als standaard heeft waar hij alles mee doet en 1 EU... INFINITE GAMESHARING?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen diegene die hem als primary heeft toch? dus 1 van de 2 offert z'n eigen ps4 eu account dan op om op dat usa account te moeten spelen? en de ander wel gewoon op eigen eu account
Ik moest mijn accounts beide primary geven op de PS4 anders kon ik niet sharen :Squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus als 1 iemand een US account als standaard heeft waar hij alles mee doet en 1 EU... INFINITE GAMESHARING?
ja maar dat is dus niet erg, dat betekent dan dat iemand het account waar jij de game op hebt gekocht op dat account moet spelen zonder hem als primary in te stellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moest mijn accounts beide primary geven op de PS4 anders kon ik niet sharen :S
Kun je beter met een paar vrienden 1 account opzetten en die delen... toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen diegene die hem als primary heeft toch? dus 1 van de 2 offert z'n eigen ps4 eu account dan op om op dat usa account te moeten spelen? en de ander wel gewoon op eigen eu account
je kan hem maar op 1 console primary maken en alleen die kan op een ander account spelen. dus dan zit je eigenlijk al gelijk op een max van 2 totaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je beter met een paar vrienden 1 account opzetten en die delen... toch?
dan niet he. Teveel moeitequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar dat is dus niet erg, dat betekent dan dat iemand het account waar jij de game op hebt gekocht op dat account moet spelen zonder hem als primary in te stellen.
Maar weet niet wat voor hem dan het nadeel is aangezien het dan zijn mainaccount is bij mp games bijvoorbeeld omdat hi jdus niet op een ander account kan spelen dan.
edit: dit dus
After I bought the DLC, I just gave my brother my login info, and he activated my account on his PS4(after I deactivated it from MY PS4). Then, he went to the PS store and started downloading the DLC(he's still logged into my account). After that, I just logged back in to my account on my PS4, which signed him out, and then he signed into his regular account. So we were both downloading it at the same time and we successfully were able to play the DLC online! I DID NOT have to make my PS4 primary for HIS account because I'M the one who bought it.
1 moet dan dus op dat usa account blijven spelen. Weet iemand of er nog consequenties zijn aan ps4 niet als primary hebben dan? Als het alleen betekent dat hij op dat account de daarop gekochte games moet spelen en verder niks is het dus nog wel te doen..
quote:
Ja rot maar opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ik probeer het ook maar ff goed uit te zoeken. belangrijk om allemaal te weten aangezien het veel geld scheelde op de ps3
Hoelang duurt het? En waar had je ze gekooptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Wtf, de pookjes van mijn 2 DS4 zijn allebei naar de kloten.![]()
Fv sony bellen morgen.
Edit: Sony gebeld, geen gezeik. Ik mag ze gratis opsturen en ik krijg nieuwe.
Eentje gekregen bij de console de ander een week later bij NEDgame. 15 werkdagen, mag er eerst een opsturen en als ik de nieuwe binnen heb de ander.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoelang duurt het? En waar had je ze gekoopt
Ik heb er maar een en ik wil niet 3 weken wachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Eentje gekregen bij de console de ander een week later bij NEDgame. 15 werkdagen, mag er eerst een opsturen en als ik de nieuwe binnen heb de ander.
Zo'n baan als bij Gamekings oid lijkt me echt het einde. (Het presenteer en review gedeelte dan, montage kan ik helaas niet, al lijkt me dat ook best tof overigens.)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Same hahah.
Ben nog altijd op zoek naar mogelijkheden om dit mogelijk te maken
Onlangs opgestuurd. Binnen 4 dagen een nieuwe in huis. Ze zijn best snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb er maar een en ik wil niet 3 weken wachten
http://www.12game.com/catalog/product/view/id/9824quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef maniack28 het volgende:
Hey guys, waar koop je goeie "grip" dingetjes voor je thumbsticks. Liefst een setje die op de x-box lijken. Ik ben niet zo heel erg happig op mijn controller uit elkaar halen, dus als ik er iets overheen kan doen is dat beter.
Ik koop eerst wel een 2e dat meteen gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Onlangs opgestuurd. Binnen 4 dagen een nieuwe in huis. Ze zijn best snel.
Thanks! Ik ben zelf ook even aan het zoeken, er is echt veel te koop hehe. Main issue is dus de kramp in de duim bij veel bewegen met de linker stick. Ik denk dat een xbox controller het beste zou werkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.12game.com/catalog/product/view/id/9824
En ook de andere winkels leveren vanaf die datum. Deze is het goedkoopste.
http://www.budgetgaming.n(...)+thumb+grip_PS4.html
Solliciteer daar dan nu Dennis daar weggaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zo'n baan als bij Gamekings oid lijkt me echt het einde. (Het presenteer en review gedeelte dan, montage kan ik helaas niet, al lijkt me dat ook best tof overigens.)
Ik heb dat sinds Valiant Hearts. Ik heb daar alle collectibles gevonden met behulp van een guide. Nu is The Last of Us aan de beurt om alles in te vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Rijst het volgende:
Zo, Child of Light uitgespeeld. Dat einde ging sneller dan ik dacht. Mocht nog wel een paar uur langer duren.
Moet alleen nog 2 confessions vinden voor de 100%.
Het zou ook je reactietijd moeten verhogen. Niet dat ik daar iets van geloof overigens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben zelf ook even aan het zoeken, er is echt veel te koop hehe. Main issue is dus de kramp in de duim bij veel bewegen met de linker stick. Ik denk dat een xbox controller het beste zou werken
Eerst eens mijn studie afmaken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Solliciteer daar dan nu Dennis daar weggaat![]()
[..]
Ik heb dat sinds Valiant Hearts. Ik heb daar alle collectibles gevonden met behulp van een guide. Nu is The Last of Us aan de beurt om alles in te vinden
Ik vrees dat het harder werken is dan dat het lijktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zo'n baan als bij Gamekings oid lijkt me echt het einde. (Het presenteer en review gedeelte dan, montage kan ik helaas niet, al lijkt me dat ook best tof overigens.)
Je vergeet de Mountain Dew.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, gamejourno zijn is simpelste baantje ooit. Gratis consoles, gratis games, game opstarten, cijfer geven, Doritos eten, slapen, repeat.
dat is met elke baan waar je afspraken mee moet maken. beter leren plannen dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het harder werken is dan dat het lijktNiet dat het niet leuk is, maar even rustig een gamescom bezoeken zit er niet bij hen (of bij ons overigens, het is gewoon werk op dat moment). De ene afspraak naar de andere afspraak en soms wachten omdat er weer wat uitloopt
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Pheno het volgende:
Overigens eindelijk met een RPG op PS4 bezig: Natural Doctrine. Een beetje Demon's/Dark Souls-gevoel: je gaat hartstikke dood als je maar een stap verkeerd doet. Maar damn, de strategie in deze game is zo diep, ik heb het gevoel dat ik de helft nog maar onder de knie heb na een paar avondjes
quote:A major update released on July 10, 2014 adds a new easy mode to the game, following initial complaints by players in Japan that the game is too difficult. In addition, a more detailed tutorial is introduced, each level has strategy hints included, and the number of save checkpoints has been increased.
Dat moeten de uitgevers inderdaad doen. We hebben daarna namelijk ook afspraken en ik ben er vrij gemakkelijk in: ik ben op tijd op elke afspraak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is met elke baan waar je afspraken mee moet maken. beter leren plannen dus
Video anders ook, ze laten het monteren aan een ander overquote:Game journo is tofmaar dan wel in video. text is zo gemakzuchtig
Mja, dat vertelde de NIS-dude me al. Dus ik van 'challenge accepted' en nu moet ik het natuurlijk uitspelen van mezelfquote:
Snel zijn dan voor Destiny er isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat vertelde de NIS-dude me al. Dus ik van 'challenge accepted' en nu moet ik het natuurlijk uitspelen van mezelf
ligt eraan waar je zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten de uitgevers inderdaad doen. We hebben daarna namelijk ook afspraken en ik ben er vrij gemakkelijk in: ik ben op tijd op elke afspraak.
[..]
Video anders ook, ze laten het monteren aan een ander over
Daarom is het niet gemakzuchtig als je bij een kleine site zit, maar dat is schrijven ook niet. Daar zit best aardig wat tijd in. E3 voor mij dit jaar: in twee weken 36 previews naast mijn gewone baan, wanneer je de laatste af hebt heb je weer een levenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zit.
voor de kleine sites moet je toch echt alles zelf doen
,maar ja bij gamekings en ign doet iemand anders t, bij pu is t een mix van beide, maar vaak de stagair idd
Ik ben niet hyped voor die game. Dus haast heb ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Snel zijn dan voor Destiny er is
tsja fok is dan ook wel een uitbuiter pur sang daarin. meestal kan je t verdelen onder anderen omdat je niet alleen gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is het niet gemakzuchtig als je bij een kleine site zit, maar dat is schrijven ook niet. Daar zit best aardig wat tijd in. E3 voor mij dit jaar: in twee weken 36 previews naast mijn gewone baan, wanneer je de laatste af hebt heb je weer een leven
FOK! staat daar geheel buiten, ik ben zelf gegaan omdat ik het leuk vind. Danny of wie dan ook heeft het me niet gevraagd. De enige keer dat Danny het betaald heeft zijn we met vijf man gegaan, dus waar je het over hebt weet ik niet. Gamescom betaalt FOK! wel en ookdit jaar weer met vijf man. Maar ja, je kunt alleen maar haten, dus ik begrijp het eigenlijk welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja fok is dan ook wel een uitbuiter pur sang daarin. meestal kan je t verdelen onder anderen omdat je niet alleen gaat
Hoezo 'buit FOK! de boel precies dan uit'?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja fok is dan ook wel een uitbuiter pur sang daarin. meestal kan je t verdelen onder anderen omdat je niet alleen gaat
Laat hem lullen, hij weet helemaal niets en vindt het alleen nodig om te schoppenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoezo 'buit FOK! de boel precies dan uit'?
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat hem lullen, hij weet helemaal niets en vindt het alleen nodig om te schoppen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK! staat daar geheel buiten, ik ben zelf gegaan omdat ik het leuk vind. Danny of wie dan ook heeft het me niet gevraagd. De enige keer dat Danny het betaald heeft zijn we met vijf man gegaan, dus waar je het over hebt weet ik niet. Gamescom betaalt FOK! wel en ookdit jaar weer met vijf man. Maar ja, je kunt alleen maar haten, dus ik begrijp het eigenlijk wel
ik ga hier zo op reageren als ik uit bad ben, dat typt wat makkelijkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Duurt langquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik ga hier zo op reageren als ik uit bad ben, dat typt wat makkelijker
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK! staat daar geheel buiten, ik ben zelf gegaan omdat ik het leuk vind. Danny of wie dan ook heeft het me niet gevraagd. De enige keer dat Danny het betaald heeft zijn we met vijf man gegaan, dus waar je het over hebt weet ik niet. Gamescom betaalt FOK! wel en ookdit jaar weer met vijf man. Maar ja, je kunt alleen maar haten, dus ik begrijp het eigenlijk wel
Waarom buit fok de boel uit;quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toen ik aantallen jaren geleden voor de crew werkte was 1 ding al snel vrij duidelijk. Danny verdient ver boven modaal met deze 'baan' en dan zijn alle kosten er al uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb geen zin om in dit topic hierover te praten. Laten we het er maar op houden dat we er een verschillende mening op na houden.
Maar 1 ding: Danny vult zijn zakken niet. Hij verdient nauwelijks modaal terwijl hij er meer werk voor verricht dan de gemiddelde Nederlander. FOK! met betaalde krachten is niet mogelijk zolang er geen verplichte betaalde abbo's zijn of je om de 5 sec. een pop-up krijgt die je niet kan vermijden.
Ik ben blij dat FOK! na al die jaren nog steeds net zo toegankelijk is als in het begin.
En als FOK! 1 of beiden maatregelen zouden invoeren, dan zou FOK! direct instorten.
Of je koopt een bus mat wit, en spuit hem zelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:47 schreef Friday12 het volgende:
de witte controller is te pre orderen
(PS4 is lelijk maar controller is wel tof)
Ik wilde toch al een 2e dan kan ik meteen de bagger versie die ik nu heb opsturenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of je koopt een bus mat wit, en spuit hem zelf.
scheelt weer 65eur
2e erbij is wel chill ja, dat welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wilde toch al een 2e dan kan ik meteen de bagger versie die ik nu heb opsturen
meh duur. Liever een game erbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan docking station erbij staat weer baas
Tweede controller hebben (welke kleur dan ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wilde toch al een 2e dan kan ik meteen de bagger versie die ik nu heb opsturen
Noem het niet zo zeer uitbuiting, maar je legt de vinger wel op de zere plek. Al heb ik toch het gevoel dat het Fok! "personeel" met een tunnelvisie jouw post leest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Waarom buit fok de boel uit;
Ik ben van mening dat fok de vrijwilligers uitbuit omdat er veel van ze verwacht wordt en er (vrijwel) niets voor terug krijgen; ja op 1 uitzondering na, de meneer (sunch) van de videofilmpjes omdat die het in opdracht doet van (als die dat nogsteeds doet, )
Ik snap dat iemand als pheno het voor zn lol doet, want ach het staat leuk op je resumee als je er ooit echt iets mee wilt gaan doen, en het is je hobby dus waarom niet.
Waar ik het niet mee eens ben is dat de crew er zo weinig voor terug ziet. Kale baas D vult lekker zn zakken ondertussen en laat jullie alle content maar verzorgen en reacties wegplempen.
Dat vind ik gewoon jammer, voor jullie dan.
Maak ik me er druk om? Totaal niet; ik ben hier slechts om jullie werk op deze site te verschaffen
Leuk dat je een keer met 5 man mocht, sure dat is ook een keer tof. Maar had jij dit jaar niet gegaan; dan had waarsch niemand anders gegaan en had de site een groot deel van zn previews / eigen geschreven content gemist. Een gemist voor de site dus, gezien de e3 toch nog wel het grootste games event van de wereld is. Had je 'baas' echt een toffe peer geweest, had ie gewoon gezegd 'Hey pheno, tof dat je weer gaat dit jaar om mn site vol meuk te plempen. Hier heb je ene ticket, hotelkamer en 500 eur om daar uit te geven.
We weten allemaal dat dat er makkelijk vanaf kan inmiddels. Gebeurd het? Nee; of iig ik hoor van links en rechts van niet. En zou ie het wel doen voor jou; dan zou dat voor de andere crew ook moeten kunnen.
Ja had ik altijd met PS3 is super chillquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tweede controller hebben (welke kleur dan ook) is gewoon erg handig. Eentje leeg, ander inschakelen en de lege ondertussen opladen aan de console. Want damn, die krengen zijn snel leeg. Wii U Gamepad ook al, het schijnt hip te zijn om veel te moeten opladen of zo
Het zou ook zo maar kunnen zijn dat er mensen met een tunnelvisie naar FOK! en Danny kijken. Ze denken zelfs te weten wat hij verdient. En nu graag ontopic, want waarom er hier in vredesnaam weer over crewuitbuiting gepraat wordt is mij in ieder geval onduidelijk. Zal mijn tunnelvisie wel zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:01 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Noem het niet zo zeer uitbuiting, maar je legt de vinger wel op de zere plek. Al heb ik toch het gevoel dat het Fok! "personeel" met een tunnelvisie jouw post leest.
gamepad is gewoon snel leeg door het schermquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tweede controller hebben (welke kleur dan ook) is gewoon erg handig. Eentje leeg, ander inschakelen en de lege ondertussen opladen aan de console. Want damn, die krengen zijn snel leeg. Wii U Gamepad ook al, het schijnt hip te zijn om veel te moeten opladen of zo
Die het merendeel niet gebruikt wordt. Net zoals het touchpad op de PS4-controller net zo goed achterwege gelaten kon worden. Tenminste, ik heb nog geen echt nuttige actie ermee gezien. De map navigeren in BLack Flag ging al zo houterig, dat gewoon je pookje gebruiken zo veel handiger was. Thief deed nog een aardige poging (door je gebruiksitems scrollen), maar ik merk gewoon dat ik meer van de push-buttons ben. Touchscreen is leuk op een tablet, niet om te gamen op een console.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gamepad is gewoon snel leeg door het scherm
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die het merendeel niet gebruikt wordt. Net zoals het touchpad op de PS4-controller net zo goed achterwege gelaten kon worden. Tenminste, ik heb nog geen echt nuttige actie ermee gezien. De map navigeren in BLack Flag ging al zo houterig, dat gewoon je pookje gebruiken zo veel handiger was. Thief deed nog een aardige poging (door je gebruiksitems scrollen), maar ik merk gewoon dat ik meer van de push-buttons ben. Touchscreen is leuk op een tablet, niet om te gamen op een console.
je kan toch gewoon zo'n lange usb-mini usb kabel of wat het is kopen voor een paar euroquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor mijn vrouw al klagen dat ze gaat struikelen. En dichterbij zitten vind ik zelf irritantquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan toch gewoon zo'n lange usb-mini usb kabel of wat het is kopen voor een paar euro
of gewoon ff dichterbij gaan zitten
Gamepad heeft maar 3 uurtjes ofzo op batterijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan toch gewoon zo'n lange usb-mini usb kabel of wat het is kopen voor een paar euro
of gewoon ff dichterbij gaan zitten
ah snel leeg wist ik niet, die van de ps3 gingen bij mij echt superrr lang mee. makkelijk 24 uur gametijd, en ook zo weer opgeladen
serieus? dat is wel heel triestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gamepad heeft maar 3 uurtjes ofzo op batterij
zeggen dat ze pas moet klagen als ze gestruikeld isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:16 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor mijn vrouw al klagen dat ze gaat struikelen.
ipv de wii mote met haar hoofd door de tvquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel triest
[..]
zeggen dat ze pas moet klagen als ze gestruikeld is
The only way to find true happiness is to risk being completely cut openquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ipv de wii mote met haar hoofd door de tv
True!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou ook zo maar kunnen zijn dat er mensen met een tunnelvisie naar FOK! en Danny kijken. Ze denken zelfs te weten wat hij verdient. En nu graag ontopic, want waarom er hier in vredesnaam weer over crewuitbuiting gepraat wordt is mij in ieder geval onduidelijk. Zal mijn tunnelvisie wel zijnOf de tunnelvisie van dit topic, waarboven PS4 staat.
Neverquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:52 schreef Rijst het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een accu van de DS3. Zou deze het langer volhouden dan de huidige?
Je moet iets over hebben voor zo'n mooie lamp in je controller.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel jammer. Met de DS3 kon je echt dagen mee spelen.
Er komt een update om die te dimmen toch? Dat zal al veel verschil maken denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je moet iets over hebben voor zo'n mooie lamp in je controller.
Het is een LED toch? Zal wel meevallen danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er komt een update om die te dimmen toch? Dat zal al veel verschil maken denk ik.
Die is er al.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er komt een update om die te dimmen toch? Dat zal al veel verschil maken denk ik.
Ze zullen wel moeten, als dit flopt is er een franchise voor tien jaar naar de klotenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:32 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doen wel wat met die centjes van Sony![]()
Ik had precies hetzelfde. Op de dag dat ik een 2e controller ging halen, ging mijn eerste kapot. Rare timing. Maar zoals ik al zei, binnen 4 dagen had ik een nieuwe van sony. Ook de knul van de helpdesk was aardig. Alles snel geregeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik koop eerst wel een 2e dat meteen gedaan
heel weinig iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gamepad heeft maar 3 uurtjes ofzo op batterij
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:52 schreef Rijst het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een accu van de DS3. Zou deze het langer volhouden dan de huidige?
ja, als je ze omwisselt gaat je controller langer mee (als ie nog goed is)quote:
tussen 12 en 17:00quote:
Ben benieuwd wat we deze keer krijgenquote:
ik blijf hopen op een echte volledige diskgame , en niet weer zn indiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:54 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat we deze keer krijgenvan alle PS+ games speel ik alleen FEZ af en toe
Als het Velocity is... blijer kan ik niet worden! Deel 1 helemaal grijs gespeeld, fantastisch oldschool shooter!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik blijf hopen op een echte volledige diskgame , en niet weer zn indie
Maar ik gok op Velocity 2x en misschien 1000 spikes.
al zou ik ook niet klagen over hohokum of iets
Omdat bijna elke indie in PS+ een nieuwe titel was (op Fez en Trine 2 na geloof ik).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Rebirth is nog niet eens uit, waarom zou die gelijk in de plus komen?
Helaas kun je andermans agenda niet plannen. Het gaat soms gewoon aan de andere kant mis, en daar heb je geen enkele invloed op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is met elke baan waar je afspraken mee moet maken. beter leren plannen dus
En towerfall. Rebirth lijkt me best een grote release, dikke update kwa items, wrath of lamb expansion... geen flash meer maar 16 bit gfx. Ben benieuwd, ik hoop het iigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat bijna elke indie in PS+ een nieuwe titel was (op Fez en Trine 2 na geloof ik).
Ik heb hier wel naar zitten kijken, maar twijfelde erg. Of het wel leuk zou zijn. Ik hoorde er ook weinig over en heb hem toen maar van mijn wensenlijst afgehaald, omdat er zo veel opstond. En 50 Euro om het spel 'te proberen' is ook een beetje te veel. Komt er een review?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Pheno het volgende:
Overigens eindelijk met een RPG op PS4 bezig: Natural Doctrine. Een beetje Demon's/Dark Souls-gevoel: je gaat hartstikke dood als je maar een stap verkeerd doet. Maar damn, de strategie in deze game is zo diep, ik heb het gevoel dat ik de helft nog maar onder de knie heb na een paar avondjes
mja hij komt vandaag uit, tot nu toe doen ze 9/10x een indie die die dag uitkomt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Retarded het volgende:
[..]
Als het Velocity is... blijer kan ik niet worden! Deel 1 helemaal grijs gespeeld, fantastisch oldschool shooter!
deze discussie was al gesloten door het non liberalistische front. hier ga ik dan ook niet verder op inquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:26 schreef Morri het volgende:
[..]
Helaas kun je andermans agenda niet plannen. Het gaat soms gewoon aan de andere kant mis, en daar heb je geen enkele invloed op.
Het lijkt mij op het eerste oog echt te hardcore. SRPG's zijn sowieso niet echt mijn ding, heb eigenlijk alleen FF:Tactics voor GBA gespeeld en dat was het. Gameplay is vaak te traag, battles duren te lang.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik heb hier wel naar zitten kijken, maar twijfelde erg. Of het wel leuk zou zijn. Ik hoorde er ook weinig over en heb hem toen maar van mijn wensenlijst afgehaald, omdat er zo veel opstond. En 50 Euro om het spel 'te proberen' is ook een beetje te veel. Komt er een review?
Ja, die komt er, maar ik wil het normaal gesproken uitspelen. Gelukkig heb ik nog even voordat ie uit isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik heb hier wel naar zitten kijken, maar twijfelde erg. Of het wel leuk zou zijn. Ik hoorde er ook weinig over en heb hem toen maar van mijn wensenlijst afgehaald, omdat er zo veel opstond. En 50 Euro om het spel 'te proberen' is ook een beetje te veel. Komt er een review?
Oh, en bedankt nog voor de preview van Tomorrow's Children. Ik ben bang dat het al snel saai gaat worden, maar ik denk dat ik het gewoon ga doen. Het spel is apart genoeg om er minstens een paar middagen lol aan te hebben, en dat is voor mij voldoende.
Fire Emblem vond je toch wel goed, of vergis ik me?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt mij op het eerste oog echt te hardcore. SRPG's zijn sowieso niet echt mijn ding, heb eigenlijk alleen FF:Tactics voor GBA gespeeld en dat was het. Gameplay is vaak te traag, battles duren te lang.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef LinQ het volgende:
Ik begrijp de hele indie hype niet. Ik heb al heel wat indies op de PS4 een kans gegeven:
- Don't Starve
- Resogun
- Mercenary Kings
- Trine (vind ik nog de leukste van allemaal)
- Strider
- PixelJunk Shooter
- Fez
Geen van allen kan mij boeien. Het probleem wat ik met de meeste indies heb, is dat die games echt helemaal nergens over gaan of een, in mijn ogen, idioot verhaal hebben. M.A.W. ze zijn mij te zweverig of te Arty Farty. De games van TellTale (TWD en TWAU) kan ik weer wel waarderen, het is dus niet dat ik alle indie games kut vind.
Wat ik verder ook niet begrijp is dat mensen zo laaiend enthousiast werden van de trailer van Wild op Gamescom. Er werd namelijk helemaal niet duidelijk wat het doel is in de game, er werd alleen verteld dat je als elk dier in de trailer kon spelen. Dus het enige wat ik nu weet is dat ik een dier kan besturen en rond kan rennen, want veel meer gebeurde er in die trailer niet![]()
Ik behoor gewoon niet tot de indie doelgroep, daar ben ik mij wel bewust van maar ik heb wel moeite om te begrijpen waarom mensen indie games zo geweldig vinden. Want ik heb sterk het idee dat mensen ze alleen leuk vinden omdat ze "anders" zijn of om zich af te zetten tegen de grote publishers. Neem een game als Hohokum, daarvan begrijp ik dus echt niet dat iemand, na het zien van gameplay beelden, denkt: Die moet ik spelen.
Ik probeer helemaal geen Indie vs. AAA discussie te beginnen, maar ben gewoon benieuwd of iemand mij uit kan leggen waarom hij/zij indie games leuk vind
Ben het hier echt 100% mee eensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef LinQ het volgende:
Ik begrijp de hele indie hype niet. Ik heb al heel wat indies op de PS4 een kans gegeven:
- Don't Starve
- Resogun
- Mercenary Kings
- Strider
- PixelJunk Shooter
- Fez
Geen van allen kan mij boeien. Het probleem wat ik met de meeste indies heb, is dat die games echt helemaal nergens over gaan of een, in mijn ogen, idioot verhaal hebben. M.A.W. ze zijn mij te zweverig of te Arty Farty. De games van TellTale (TWD en TWAU) kan ik weer wel waarderen, het is dus niet dat ik alle indie games kut vind.
Wat ik verder ook niet begrijp is dat mensen zo laaiend enthousiast werden van de trailer van Wild op Gamescom. Er werd namelijk helemaal niet duidelijk wat het doel is in de game, er werd alleen verteld dat je als elk dier in de trailer kon spelen. Dus het enige wat ik nu weet is dat ik een dier kan besturen en rond kan rennen, want veel meer gebeurde er in die trailer niet![]()
Ik behoor gewoon niet tot de indie doelgroep, daar ben ik mij wel bewust van maar ik heb wel moeite om te begrijpen waarom mensen indie games zo geweldig vinden. Want ik heb sterk het idee dat mensen ze alleen leuk vinden omdat ze "anders" zijn of om zich af te zetten tegen de grote publishers. Neem een game als Hohokum, daarvan begrijp ik dus echt niet dat iemand, na het zien van gameplay beelden, denkt: Die moet ik spelen.
Ik probeer helemaal geen Indie vs. AAA discussie te beginnen, maar ben gewoon benieuwd of iemand mij uit kan leggen waarom hij/zij indie games leuk vind
Ik kan ze wel waarderen. Ik heb er een aantal op de DS gespeeld. Daarom trok hij toch wel m'n aandacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt mij op het eerste oog echt te hardcore. SRPG's zijn sowieso niet echt mijn ding, heb eigenlijk alleen FF:Tactics voor GBA gespeeld en dat was het. Gameplay is vaak te traag, battles duren te lang.
Resogun en Strider zijn geen indies iig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef LinQ het volgende:
- Don't Starve
- Resogun
- Mercenary Kings
- Strider
- PixelJunk Shooter
- Fez
gooi er een pstv tussen en dat moet goed kunnenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:56 schreef satecl het volgende:
p gaan aansluiten. In mijn slaapkamer(dezelfde verdieping) heb ik een Samsung smart-tv aan de muur hangen. Allebei verbonden met internet. Is h
Omdat zij wat anders proberen (niet allemaal natuurlijk). Grote uitgevers gaan voor het zekere, weinig risico, want aandeelhouders. Bekijk bv Ubisoft en hun game-template ("pik gebiedje in, rinse repeat").quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef LinQ het volgende:
Nooit gespeeld. Staat wel op het lijstje 'te proberen', maar dan begin ik met de gratis FE die ik als 3DS Ambassadeur kreegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fire Emblem vond je toch wel goed, of vergis ik me?
Over het algemeen ben ik het hiermee eens, maar indies zijn nu de hype. Die bubbel barst echter nog wel, zeker als Sony doorgaat met enkel kutgames uitdelen via PS+quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Resogun en Strider zijn geen indies iig.
Mij boeit het verder niet of een game een indie is of een AAA game of wat dan ook, zolang het maar leuk is. En er zijn leuke indies en leuke AAA games...
Ik beleef plezier aan het spelen van een indiegame. Zeg maar hetzelfde gevoel als dat jij hebt als je een game speelt die je leuk vind, dat gevoel krijg ik bij het spelen van bijvoorbeeld Fez, Rogue legacy of Spelunky. Dat is het hele 'smaken verschillen' concept waar mensen het vaak over hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef LinQ het volgende:
maar ben gewoon benieuwd of iemand mij uit kan leggen waarom hij/zij indie games leuk vind
Enkel kutgames? Oneens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over het algemeen ben ik het hiermee eens, maar indies zijn nu de hype. Die bubbel barst echter nog wel, zeker als Sony doorgaat met enkel kutgames uitdelen via PS+
Smaak, ik zou het niet eens proberen om te verdedigen. Het leuke is dat ze ook klagen over innovatie bij uitgevers, dus wat ze dan wel leuk vinden is me een raadselquote:
Okay, wat overdreven, maar zwaar teleurstellend in ieder geval. In mijn ogen.quote:
Ach wat een onzin. Het is tegenwoordig hipper om tegen alles wat indie is aan te schoppen dan de games daadwerkelijk beoordelen op kwaliteit. Als er iets hipster is dan is het wel anti-indie zijn, zie dit topic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:56 schreef Jimbo het volgende:
indies zijn de hipsters van de gameindustrie
ook die hype gaat overwaaien, zeker nu binnenkort de indies gewoon flink goede games worden en daadwerkelijk vergeleken kunnen worden met AAA titels (AAAindies!)
Laten we het op smaak houden voor we weer pagina's lang doorgaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, wat overdreven, maar zwaar teleurstellend in ieder geval. In mijn ogen.
Resogun was awesome, Stick it to the Man heb ik voor Wii U en de rest vind ik persoonlijk niets.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ach wat een onzin. Het is tegenwoordig hipper om tegen alles wat indie is aan te schoppen dan de games daadwerkelijk beoordelen op kwaliteit. Als er iets hipster is dan is het wel anti-indie zijn, zie dit topic.
Het is dus wel mogelijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gooi er een pstv tussen en dat moet goed kunnen
dan zal je veel minder (input) lag hebben dan wanneer de tv zelf streamt
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben het hier echt 100% mee eens
Dat is het altijd, maar waarover moeten we discussiëren als we geen meningen mogen hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laten we het op smaak houden voor we weer pagina's lang doorgaan.
Volgens mij zijn wij het met elkaar eens?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Punt is dat de main designers er een soepzooitje van gemaakt hebben en keer op keer op keer dezelfde type games verkopen. Er is (o.a. door Super Meat Boy, Braid, Fez etc.) nu een behoefte ontstaan die de mainstream business niet kan invullen. Gevolg: de markt verandert en er komen veel (toffe) nieuwe titels op de markt.
Dat kan je kut vinden, maar je kan niet zeggen dat er geen innovatie plaatsvindt op de markt, want dat gebeurt wel.
Maar je zou kunnen zeggen dat je games speelt voor hun verhaal of juist de gameplay. Maar het verhaal in de meeste indies spreekt mij persoonlijk niet aan en de gameplay vind ik vaak relatief eenvoudig. Ik probeer me er juist voor open te stellen, daarom ook mijn vraag. Want ik krijg van mensen zoals jou het gevoel alsof ik, als gamer, iets mis door indies links te laten liggen. Maar de antwoorden die ik vervolgens krijg zijn net zo wazig als de games zelfquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik beleef plezier aan het spelen van een indiegame. Zeg maar hetzelfde gevoel als dat jij hebt als je een game speelt die je leuk vind, dat gevoel krijg ik bij het spelen van bijvoorbeeld Fez, Rogue legacy of Spelunky. Dat is het hele 'smaken verschillen' concept waar mensen het vaak over hebben.
Verder valt er niet heel veel aan uit te leggen. Probeer jij eens uit te leggen waarom jij de kleur blauw vindt, of waarom je helemaal wild wordt van de smaak van een kroket aan iemand die die dingen niet kan waarderen. Is nogal lastig.
Over het hele hypegebeuren... Het is voor mensen schijnbaar nogal moeilijk om zich voor te stellen dat mensen zich daadwerkelijk kunnen vermaken met dingen die buiten hun smaak vallen. Eerder een gebrek aan inlevingsvermogen/kortzichtigheid dan dat dingen zogenaamd overhyped/overgewaardeerd zijn.
Dat is pas een ''hipster'' mening.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Voorbeeld even: Watch Dogs, wat een lelijke tyfuskuttitel met ongeïnspireerde verhaallijnen en belachelijk slecht "combat" systeem.
Ik voelde me alsof ik in 2004 liep..
PS TV?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:56 schreef satecl het volgende:
Misschien een vreemde, en onmogelijke vraag: Ik heb in mijn appartement in de kamer een Samsung smart-tv. Daar wil ik mijn PS4 op gaan aansluiten. In mijn slaapkamer(dezelfde verdieping) heb ik een Samsung smart-tv aan de muur hangen. Allebei verbonden met internet. Is het mogelijk om de playstation 4 te streamen(?) naar mijn tv in me slaapkamer, zodat ik daar ook kan gamen?
Ik snap sowieso die hele hype om Destiny niet. Waarom zou dat zo'n topgame worden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is pas een ''hipster'' mening.
Watch_Dogs is een prima open world game, een 7/10 imo.
Maar omdat velen de verwachting hadden dat het wel even ''the next big thing'' zou worden zijn ze teleurgesteld.
Volgende game waar dit bij gaat gebeuren lijkt mij duidelijk, Destiny.
heb jij je snor ook al laten staan en skinny jeans al aan? Misschien dat je wayfarer voor je ogen zit, maar de "normale'' games zijn gewoon nogsteeds lekker mainstream, waar indie zogenaamd anders wil zijn. Het blijven de hipsters van de game industrie dus, die zogenaamde creatievelingenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ach wat een onzin. Het is tegenwoordig hipper om tegen alles wat indie is aan te schoppen dan de games daadwerkelijk beoordelen op kwaliteit. Als er iets hipster is dan is het wel anti-indie zijn, zie dit topic.
Als ze daadwerkelijk anders zijn, zoals een Brothers, dan is er niets aan de hand. Dat was een bijzondere game.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb jij je snor ook al laten staan en skinny jeans al aan? Misschien dat je wayfarer voor je ogen zit, maar de "normale'' games zijn gewoon nogsteeds lekker mainstream, waar indie zogenaamd anders wil zijn. Het blijven de hipsters van de game industrie dus, die zogenaamde creatievelingen
Serieus nooit van gehoord.quote:
Wat een onzin, deze mening wordt veel gegeven door mensen die hadden verwacht dat dit HET spel zou worden van deze generatie. Maar als je het objectief bekijkt als een nieuw spel zonder verwachtingen is het een hele leuke game. Op sommige punten wat minder maar echt wel een 7-8 waard.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Voorbeeld even: Watch Dogs, wat een lelijke tyfuskuttitel met ongeïnspireerde verhaallijnen en belachelijk slecht "combat" systeem.
Ik voelde me alsof ik in 2004 liep..
Ja serieus, hoe moet ik uitleggen waarom ik de gameplay van spelunky, hotline miami of fez leuk vind? En waarom moet ik dat doen? Ik heb helemaal geen zin om mijn keuze voor indie te verantwoorden, en ik heb helemaal geen zin om iemand te overtuigen indiegames te spelen die hij geen fuck aan vindquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef LinQ het volgende:
[..]
Maar je zou kunnen zeggen dat je games speelt voor hun verhaal of juist de gameplay. Maar het verhaal in de meeste indies spreekt mij persoonlijk niet aan en de gameplay vind ik vaak relatief eenvoudig. Ik probeer me er juist voor open te stellen, daarom ook mijn vraag. Want ik krijg van mensen zoals jou het gevoel alsof ik, als gamer, iets mis door indies links te laten liggen. Maar de antwoorden die ik vervolgens krijg zijn net zo wazig als de games zelf
/threadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Probeer geen onderscheid te maken tussen AAA en indie, beoordeel iedere game gewoon inhoudelijk
Die heb ik nooit gespeeld, maar van wat ik vd game weet vind ik het in een grijs gebied vallen, net als bijv resogun.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk anders zijn, zoals een Brothers, dan is er niets aan de hand. Dat was een bijzondere game.
Ik denk dat veel indies juist ruimte laten voor een eigen verhaallijn of inspelen op emoties (Hohokum) van de speler. Indies zijn veel minder straight forward dan bijv. een COD serie waar alles tot in den treure voor je uitgekauwd wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef LinQ het volgende:
[..]
Maar je zou kunnen zeggen dat je games speelt voor hun verhaal of juist de gameplay. Maar het verhaal in de meeste indies spreekt mij persoonlijk niet aan en de gameplay vind ik vaak relatief eenvoudig. Ik probeer me er juist voor open te stellen, daarom ook mijn vraag. Want ik krijg van mensen zoals jou het gevoel alsof ik, als gamer, iets mis door indies links te laten liggen. Maar de antwoorden die ik vervolgens krijg zijn net zo wazig als de games zelf
Eng he... rare dingen die afwijken van de norm? Laten we er gelijk naampjes voor verzinnen en ze wegstoppen in hokjes zodat ik er niks mee te maken hoef te hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb jij je snor ook al laten staan en skinny jeans al aan? Misschien dat je wayfarer voor je ogen zit, maar de "normale'' games zijn gewoon nogsteeds lekker mainstream, waar indie zogenaamd anders wil zijn. Het blijven de hipsters van de game industrie dus, die zogenaamde creatievelingen
Misschien ben ik gewoon verwend door GTA 4 en 5, maar ik vind het de hele manier van spelen in die game echt ruk. Ik heb bijv. ook The Saboteur gespeeld en daar had ik dat ook. Echter kan ik er daar doorheen kijken, bij Watch Dogs nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is pas een ''hipster'' mening.
Watch_Dogs is een prima open world game, een 7/10 imo.
Maar omdat velen de verwachting hadden dat het wel even ''the next big thing'' zou worden zijn ze teleurgesteld.
Volgende game waar dit bij gaat gebeuren lijkt mij duidelijk, Destiny.
Resogun is ook helemaal geen indie, Housemarque is van Sony iirc.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld, maar van wat ik vd game weet vind ik het in een grijs gebied vallen, net als bijv resogun.
Vind dat geen indie meer, maar wel een verschrikkelijk toffe game(en zoals die telltale games die net langskwamen hier. ook bazen games
maar imho ook een grijs gebied)
Verwend door GTA 4 ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon verwend door GTA 4 en 5, maar ik vind het de hele manier van spelen in die game echt ruk. Ik heb bijv. ook The Saboteur gespeeld en daar had ik dat ook. Echter kan ik er daar doorheen kijken, bij Watch Dogs niet
Ik had helemaal geen verwachtingen, maar ik kan gewoon niet overweg met de manier waarop deze game werkt. Sorryquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat een onzin, deze mening wordt veel gegeven door mensen die hadden verwacht dat dit HET spel zou worden van deze generatie. Maar als je het objectief bekijkt als een nieuw spel zonder verwachtingen is het een hele leuke game. Op sommige punten wat minder maar echt wel een 7-8 waard.
dan ben je blijkbaar geen mp gamer.. uitgebreide online co-op met een rpg systeem en dan ook nog eens normale online mp.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die hele hype om Destiny niet. Waarom zou dat zo'n topgame worden?
nee, ik ben gewoon van mening dat ze stuk voor stuk kwalitatief kut zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eng he... rare dingen die afwijken van de norm? Laten we er gelijk naampjes voor verzinnen en ze wegstoppen in hokjes zodat ik er niks mee te maken hoef te hebbenInnovatie brrrrr.......
zelfs SP is die game ook leuk, beetje meuk verzamelen enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan ben je blijkbaar geen mp gamer.. uitgebreide online co-op met een rpg systeem en dan ook nog eens normale online mp.
Kijk dit is tenminste een fatsoenlijk antwoord. Dat passief-agressieve gedoe wordt ik zo onderhand ook wel een beetje moe van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel indies juist ruimte laten voor een eigen verhaallijn of inspelen op emoties (Hohokum) van de speler. Indies zijn veel minder straight forward dan bijv. een COD serie waar alles tot in den treure voor je uitgekauwd wordt.
En relatief eenvoudig? Probeer Super Meat Boy eens (wel een xbox nodig), spreek ik je over een paar weken wel weer
FF XV, NBA 2K15, Dragon Age, Hotline Miami 2, Project CARS, Evil Within, Tearaway Unfolded, Until Dawn, The Division, Everybody's Gone to the Rapture, Mortal Kombat X.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wishlists? Want die is wel behoorlijk lang voor PS4 in mijn geval met onder andere
Het punt is juist dat graphics er niet toe doen. De hele indie "beweging" is m.i. ook voortgekomen uit het feit dat mensen ziek zijn van "alweer" nieuwe graphics met de same old shit gameplay. De beste games die ik in mijn leven heb gespeeld waren in ieder geval niet degene die de mooiste graphics hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon van mening dat ze stuk voor stuk kwalitatief kut zijn.
Er is echt geen enkele indie game waar ik tot nu toe plezier aan gehad heb (op de ps4 dan)
Ieder zn ding, maar die duizend in een dozijn pixelpush spelletjes waren op de NES leuk, maar nu verwacht ik meer.
En dan krijg je eindelijk een indie met normale graphs en dan is het verhaal kansloos (als die er al is), de besturing kut, of zit er gewoon niets boeiends in de game
Erg jammer allemaal
Die komt eraan. Aangekondigd en wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:21 schreef Jimbo het volgende:
over tekken gesproken, waar blijft de ps4 tekken game
Daar zitten nog behoorlijk wat titels tussen waar ik over twijfel Evil Within lijkt me wel wat, net als The Division en MKX, maar ik weet er te weinig over.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
FF XV, NBA 2K15, Dragon Age, Hotline Miami 2, Project CARS, Evil Within, Tearaway Unfolded, Until Dawn, The Division, Everybody's Gone to the Rapture, Mortal Kombat X.
En dan de games die vast ooit in mijn collectie komen: Assassin's Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, maar niet hevig hyped.
Graphs zouden er niet toe moeten doen, maar helaas staan ze vaak wel garant in de meeste games aan een lekkere gameplay.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het punt is juist dat graphics er niet toe doen. De hele indie "beweging" is m.i. ook voortgekomen uit het feit dat mensen ziek zijn van "alweer" nieuwe graphics met de same old shit gameplay. De beste games die ik in mijn leven heb gespeeld waren in ieder geval niet degene die de mooiste graphics hebben.
Verder eens: voor de PS4 verwacht je meer, maar dan moet je het vooral zoeken bij de grote bedrijven, die hebben het (tot dusver) nog laten afweten
je weet waar je previews kunt vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zitten nog behoorlijk wat titels tussen waar ik over twijfel Evil Within lijkt me wel wat, net als The Division en MKX, maar ik weet er te weinig over.
Nu ik geen crew meer ben lees ik bijna niets meer. Nog even en ik lees en hoor enkel over CoD en GTA op het 8 uur journaal
Maar geen datumquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt eraan. Aangekondigd en wel.
nee, Tekken 7. Niet dit jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar geen datum
Zal wel 2015 worden(of had jij t over pokken oid)
Nog iets anders gezegd: Indies zijn vaak gemaakt uit pure passie. Mainstream is een zwaar commercieel product. Kijk eens naar Indie game: the movie op Netflix, ik denk dat je dan iets beter begrijpt waarom Indie is zoals Indie isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:21 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kijk dit is tenminste een fatsoenlijk antwoord. Dat passief-agressieve gedoe wordt ik zo onderhand ook wel een beetje moe van.
Met relatief eenvoudige gameplay heb ik het natuurlijk niet over de moeilijkheidsgraad
Dan heb je schijnbaar problemen met het objectief herkennen/beoordelen van kwaliteit, ik kan er niks anders van maken. Er is superveel goeds uitgekomen op indiegebied, neem maar eens een kijkje op metacritic. Natuurlijk zeggen de meningen van anderen niet alles, maar het zegt imo wel wat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon van mening dat ze stuk voor stuk kwalitatief kut zijn.
Pokemon meets tekken as pokken is officially-announcedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:21 schreef Jimbo het volgende:
over tekken gesproken, waar blijft de ps4 tekken game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |