Helaas, met Fifa 14 was er wel een bundel.quote:
Hij is toch 27 euro?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:38 schreef Rijst het volgende:
Ik ga er iig geen 60 euro voor betalen.
infamous is een dagje werkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb voor nu nog ruim een halve game van watch dogs en heel infamous liggen. Tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben ligt Destiny op mijn deurmat en die speel ik wel tot Fifa 15
Heb iets van 7 uur per week om te gamenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
infamous is een dagje werk
Watchdogs is ook zo iets, maar veeel langer als je persé de plat wilt halen.
*meldquote:
kon je aanpassenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef maniack28 het volgende:
Hey boys, in Destiny is het L3 of R3 om te sprinten? Of kon je dat aanpassen?
http://lmgtfy.com/?q=ps4+destiny+controlsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef maniack28 het volgende:
Hey boys, in Destiny is het L3 of R3 om te sprinten? Of kon je dat aanpassen?
Godzijdank... Ik kan niet met L3, echt nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kon je aanpassen
uit mn hoofd was t L3
ik meldt mij ja ?quote:
Gewoon een VI abonnement nemen, dan krijg je FIFA15 er gratis op releasedag bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Helaas, met Fifa 14 was er wel een bundel.
Zag inderdaad dat xbox wel een bundel had.
@Jorwol
Klopt, als als als, helaas niet gedaan. Nu op zoek naar een nieuwe mooie aanbieding. 25 September komt het eerste spel pas uit dus heb nog even de tijd.
zeker niet ultimate ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon een VI abonnement nemen, dan krijg je FIFA15 er gratis op releasedag bij.
Eens, heb het vorig jaar gedaan maar 20 crap pakjes over de lengte van 20 weken is echt bullshit. En dat adidas team kan je nergens gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ultimate is sowieso slechte koop man
ik betaal er 55euro voor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ultimate is sowieso slechte koop man
Het niveau hier... Je snapt toch wel dat het *meldt* is, net zoals het zou zijn *loopt*. Je post zou toch ook niet zijn " *loop ".quote:
ik welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Het niveau hier... Je snapt toch wel dat het *meldt* is, net zoals het zou zijn *loopt*. Je post zou toch ook niet zijn " *loop ".
Halfjaar abbo van €63,99 met gratis FIFA15 twv €69,99quote:
adviesprijs is 69.99quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Halfjaar abbo van €63,99 met gratis FIFA15 twv €69,99
Zal dus wel de dure editie zijn of is de gewone editie al 70 Euro?
Jezus, belachelijk voor de 'gewone' editie. Heb nooit FIFA gespeeld en ook niet van plan, maar ze kloppen het geld wel maximaal uit je broek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
adviesprijs is 69.99
normale versie dus
mja adviesprijs, met een korrel zout nemen die hap hij is 54eur bij all4games. Zal bij de mediamarkt wel 49 worden ofzo voor de releasequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jezus, belachelijk voor de 'gewone' editie. Heb nooit FIFA gespeeld en ook niet van plan, maar ze kloppen het geld wel maximaal uit je broek.
Hoe dan ook, game is dus zelfs goedkoper bij VI en dan heb je ook nog eens een half jaar VI erbij. Goede deal...zal wel snel op zijn die PS4 versie.
Ah ok. Volgens mij verdienen ze vooral op die debiele packs met digitale kaarten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja adviesprijs, met een korrel zout nemen die hap hij is 54eur bij all4games. Zal bij de mediamarkt wel 49 worden ofzo voor de release
Inclusief 15 FUT-packs (alleen bij pre-orders)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
adviesprijs is 69.99
normale versie dus
100% eens, logica is ver te zoeken idd. Vooral omdat dit soort games in-game aankopen hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:08 schreef Exorbitantes het volgende:
Je betaalt jaarlijks voor een veredelde update. Zo net zo goed een DLC kunnen zijn, maar dat verdient minder dan de volle pond. En ja, wij betalen toch wel.
Er hoeft maar één massale collectieve boycot te komen en het is snel afgelopen met deze geldklopperij.![]()
Ik vind het vooral sneu voor games zoals Skyrim of GTA. Games waar jaren, maar ook jaren aan gewerkt wordt. Die games zijn uiteindelijk even duur als die updates die EA jaarlijks geeft..
Heb al een VI abonnement van een half jaar met half jaar gratis, maar toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon een VI abonnement nemen, dan krijg je FIFA15 er gratis op releasedag bij.
En niet te vergeten, je moet iedere week inloggen om een pakje te krijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Smeren ze die 40 packs weer uit over 40 weken?
Yesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Smeren ze die 40 packs weer uit over 40 weken?
gewoon via de web appquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
En niet te vergeten, je moet iedere week inloggen om een pakje te krijgen.
Vorig jaar Ultimate Team gekocht en toen ik terug kwam van 3 weken vakantie wilde ik mijn gratis pakjes open maken..... helaas, geen pakjes.
Ooooh, verklaart waarom ik na een 5 weekse tussenstop niet 5 pakjes klaar had staan. Voelde me al genaaid. Naja koop dan wel de normale en des noods met 10 euro wat extra pakjes ofzo. Onzin. Vaak zit er in die normale gouden packs nooit iets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
En niet te vergeten, je moet iedere week inloggen om een pakje te krijgen.
Vorig jaar Ultimate Team gekocht en toen ik terug kwam van 3 weken vakantie wilde ik mijn gratis pakjes open maken..... helaas, geen pakjes.
Had in Zuid-Afrika wel iets anders te doen dan inloggen voor gratis pakjes.quote:
en dan had je eerst ook nog season passquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooooh, verklaart waarom ik na een 5 weekse tussenstop niet 5 pakjes klaar had staan. Voelde me al genaaid. Naja koop dan wel de normale en des noods met 10 euro wat extra pakjes ofzo. Onzin. Vaak zit er in die normale gouden packs nooit iets.
Was je de oude VOC mentaliteit daar aan het verspreiden ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had in Zuid-Afrika wel iets anders te doen dan inloggen voor gratis pakjes.
Trouwens ik wist ook niet dat het moest.
Beetje handelen en paar extra potten spelen schiet vaak meer op. Gericht spelers kopen is mij altijd beter bevallen dan uitgaan van wat moois in een pakket.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooooh, verklaart waarom ik na een 5 weekse tussenstop niet 5 pakjes klaar had staan. Voelde me al genaaid. Naja koop dan wel de normale en des noods met 10 euro wat extra pakjes ofzo. Onzin. Vaak zit er in die normale gouden packs nooit iets.
Skills?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben een leek, dus vandaar deze vraag: In die mode met die kaarten heb je toch gewoon altijd een nadeel als je niet voor tientallen euro's van die dingen koopt?
En waarom zou je dan wedstrijden in die mode spelen als je toch altijd in het nadeel bent tov iemand die daar simpelweg meer geld aan uitgegeven heeft?
Haha, nee gewoon genieten van de natuur en dieren van dat land.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was je de oude VOC mentaliteit daar aan het verspreiden ?
Dan speel je toch gewoon potjes waar je die dingen niet voor nodig hebt?quote:
Je bedoelt tegen FC Barcelona waar iedereen mee speeltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan speel je toch gewoon potjes waar je die dingen niet voor nodig hebt?
Daar draait het puur om je skills. En het is nog eerlijker ook.
hoe meer je speelt hoe meer pakjes je kan openen en je team opbouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben een leek, dus vandaar deze vraag: In die mode met die kaarten heb je toch gewoon altijd een nadeel als je niet voor tientallen euro's van die dingen koopt?
En waarom zou je dan wedstrijden in die mode spelen als je toch altijd in het nadeel bent tov iemand die daar simpelweg meer geld aan uitgegeven heeft?
Ik vind het leuk om steeds een beter team te creëren. Om zelf te bepalen met wie ik waar speel. De upgrade van Krul naar Cech te kunnen maken/betalen. Heerlijk om door regelmatig te spelen in hogere divisies te komen met je eigen team. Zit voor mij meer uitdading in dan een team aanklikken en spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan speel je toch gewoon potjes waar je die dingen niet voor nodig hebt?
Daar draait het puur om je skills. En het is nog eerlijker ook.
Met een redelijk goed team weet ik mezelf vaak wel richting de hoogste divisie te krijgen. Je komt wel vaker handelaars of coin buyers tegen met een ziek team die dan alleen maar de standaard dingetjes proberen of constant voorgeven. Is best makkelijk om daarvan te winnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelfde reden dat ik FUT zo gaaf vind idd, en als mijn team af is ga ik weer verder, je hebt altijd wel een speler op achteraan te gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om steeds een beter team te creëren. Om zelf te bepalen met wie ik waar speel. De upgrade van Krul naar Cech te kunnen maken/betalen. Heerlijk om door regelmatig te spelen in hogere divisies te komen met je eigen team. Zit voor mij meer uitdading in dan een team aanklikken en spelen.
bayerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen FC Barcelona waar iedereen mee speelt
Dan speel je zelf ook alleen maar met 4,5-5 sterren teams.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kijk, ik was op zoek naar iemand die NBA 2K speelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb geen issues, alleen met de NBA 2k14 servers..
Tja, weer een nadeel. Laatste keer dat ik een voetbalgame had sprak je gewoon af dat de 1 met Sparta speelde en de ander met AZ (die waren toen aan elkaar gewaagd).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het wordt PES of geen voetbalgame dit jaar, voor mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, ok. Goede uitleg. Niemand van plan hier om PES te kopen als de critics vergelijkbaar zijn met die van FIFA?
Ben na 2011 van PES afgestapt en blij ermee, vind FUT goed in elkaar zitten en FIFA is al jaren beter dan PES, vind ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, ok. Goede uitleg. Niemand van plan hier om PES te kopen als de critics vergelijkbaar zijn met die van FIFA?
Klopt, was ook een vage cheat bij FIFA kwam ik achter. Dan stond ik 3-1 voor en precies bij het fluitsignaal quitte hij en werd ik uit fut gegooid zonder winst. Snap niet echt dat sommige jochies dit leuk gamen vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Het valt me trouwens bij vrijwel elke multiplayer game met leaderboards/leagues op dat als je eenmaal in de hogere rankings zit daar ook de meeste cheaters/quitters zitten. Die doen vaak alles om maar niet te verliezen.
Dan blijf ik liever een paar divisies lager spelen met mensen die grotendeels spelen om het spelen zelf en niet om koste wat kost een betere ranking te krijgen.
[..]
Het wordt PES of geen voetbalgame dit jaar, voor mij.
siquote:
ik niet iig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
mis je niks aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef Friday12 het volgende:
PSN weer downwilde net D3 gaan doen
![]()
Nee, voor mij niet. Er is maar één voetbal-game en dat is Fifa. Sowieso vanwege de licenties en gebruik van echte namen etc. Of is dat bij PES nu ook helemaal netjes?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bij Fifa 13 merkte ik dat hoe hoger ik kwam in Seasons hoe meer tegenstanders ''de lob pass tactiek'' gebruikten, daar kun je je wel tegen wapenen maar het is gewoon niet leuk om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, was ook een vage cheat bij FIFA kwam ik achter. Dan stond ik 3-1 voor en precies bij het fluitsignaal quitte hij en werd ik uit fut gegooid zonder winst. Snap niet echt dat sommige jochies dit leuk gamen vinden.
Bij PES mis je alleen Duitsland en Engeland qua licenties volgens mij, maar het duurt een maandje ofzo voordat iemand een option file heeft gemaakt die alles kloppend maakt en die zet je zo op je PS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet. Er is maar één voetbal-game en dat is Fifa. Sowieso vanwege de licenties en gebruik van echte namen etc. Of is dat bij PES nu ook helemaal netjes?
lol good timing nu psn down is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 binnen
mooie OP trouwens Jimbo
Spelen gek! Ooh, wacht... Het is down, like all the timequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 binnen
mooie OP trouwens Jimbo
Ik ook niet, kies ook voor FIFA omdat ik het gezellig online tegen vrienden of bij mij thuis voor het stappen onder het genot van een biertje speel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
sinds vanmiddag al, maar heb toch geen games dus couldnt care lessquote:
Die lobpass in zuur inderdaad, moet je hem op verdedigend zetten, dan blijven je verdedigers wat beter achter de bal. En bij een aanval met je CB alvast een stukje extra achteruit lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij Fifa 13 merkte ik dat hoe hoger ik kwam in Seasons hoe meer tegenstanders ''de lob pass tactiek gebruikten'', daar kun je je wel tegen wapenen maar het is gewoon niet leuk om tegen te spelen.
En als je dan toch met 2-1 voor kwam quitte de tegenstander, tsja....
[..]
Bij PES mis je alleen Duitsland en Engeland qua licenties volgens mij, maar het duurt een maandje ofzo voordat iemand een option file heeft gemaakt die alles kloppend maakt en die zet je zo op je PS.
Bindende tip: Koop Trials voor 20 Euro. Dan vermaak je je echt wel tot Destiny en daarna nog jaren als je even niet weet wat te spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sinds vanmiddag al, maar heb toch geen games dus couldnt care less
netflix tot Destiny
Speelt lekker chill op bed manquote:
Eindelijk word je niet meer weggetrapt uit het topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 binnen
mooie OP trouwens Jimbo
child of lightquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
netflix tot Destiny
Netflix draai je toch gewoon vanaf de App op je TV of Apple TV?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
netflix tot Destiny
Of download de gratis Zen pinball kast en koop losse kasten voor 2,50 als je het leuk vind.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
netflix tot Destiny
Meestal moet ik dan even een tabletje onder de tong wanneer de tegenstander via die "tactiek" scoort. Nondeknetterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Bij fifa 14 was ook die aftrap glitch, ook zo triest. Aftrappen met l1 1-2 en lob-pass over iedereen heen.
ik heb die dingen niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Netflix draai je toch gewoon vanaf de App op je TV of Apple TV?
Alhoewel het er op de PS4 wel strak uitziet qua menu.
Ik ben geen basketbalfan, maar heb hem wel gekocht. In het begin is het echt kut en kan je hem het best op rookie zettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kijk, ik was op zoek naar iemand die NBA 2K speelt.
Ik vraag me iets af.
Ben enorm basketbalfan en volg de NBA op de voet. Haal er ontzettend veel plezier uit.
Nou heb ik nog nooit een NBA spel gedaan(ofja NBAlive 99 ofzo).
Ik weet vanuit mijn Fifa ervaring dat je niet zomaar voor het eerst zon spel kan doen en ervanuit kan gaan dat je het meteen goed kan. Maar nu vraag ik me af of het een beetje te leren is. Denk je dat ik mezelf ook langer tevreden kan stellen en zie dat ik beter wordt zonder gefrusteerd te raken.
Verder vraag ik me af welke modus je speelt, speel je dan ook vaak online tegen andere, alleen tegen de computer of speel je met een speler die zijn carriere op moet bouwen?
Ik vermaak me echt geweldig met die gratis kast ook zeg... Veel gedaan en nu nog af en toequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of download de gratis Zen pinball kast en koop losse kasten voor 2,50 als je het leuk vindt.
thx maar hou niet zo van racegames(niet dat het een echte racegame is ofzo) en die ziet er tevens erg frustrerend uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bindende tip: Koop Trials voor 20 Euro. Dan vermaak je je echt wel tot Destiny en daarna nog jaren als je even niet weet wat te spelen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eindelijk word je niet meer weggetrapt uit het topic
of op m'n ps3quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Netflix draai je toch gewoon vanaf de App op je TV of Apple TV?
Alhoewel het er op de PS4 wel strak uitziet qua menu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |