abonnement Unibet Coolblue
pi_168031513
FES / Welke festivals pak jij in 2017?

Hier mag de offtopic praat wel even weg. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168270337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:33 schreef dimmak het volgende:
FES / Welke festivals pak jij in 2017?

Hier mag de offtopic praat wel even weg. :)
Done
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 november 2017 @ 08:54:03 #53
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_175273887
Vandaag FortaRock nieuws op black friday...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188906740
Oprechte vraag: waarom bestaat dit subforum nog?

MUZ is enorm rustig, hier is het compleet dood (op 2 users na).
Er lopen slechts 4 topics:
- Roadburn 2020 - 16 t/m 19 april
- Hullabaloo - Nieuw tweedaags festival in Groningen
- A Campingflight to Lowlands Paradise '19 #105 waar we napraten
- Kort festivalnieuws en bevestigingen #23


Hullabaloo en LL zijn inmiddels geweest. Roadburn is al het centrale onderwerp van het stoner topic in MUZ.

Daarnaast zijn is er nog een slowchat, een 'wat tourt er' en een agenda topic waar nagenoeg hetzelfde wordt behandeld als in het nieuws en bevestigen topic.. En dit FB topic, waar al 2 (!) jaar niet in gepost is

Dat kan toch prima in MUZ? De userbase loopt terug, waarom dan blijven versplinteren? Dan voelt het alleen maar rustiger (en dat haalt het plezier weg).
nee, jij dan!
pi_188908832
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2019 10:04 schreef Gehenna het volgende:
Oprechte vraag: waarom bestaat dit subforum nog?

MUZ is enorm rustig, hier is het compleet dood (op 2 users na).
Er lopen slechts 4 topics:
- Roadburn 2020 - 16 t/m 19 april
- Hullabaloo - Nieuw tweedaags festival in Groningen
- A Campingflight to Lowlands Paradise '19 #105 waar we napraten
- Kort festivalnieuws en bevestigingen #23


Hullabaloo en LL zijn inmiddels geweest. Roadburn is al het centrale onderwerp van het stoner topic in MUZ.

Daarnaast zijn is er nog een slowchat, een 'wat tourt er' en een agenda topic waar nagenoeg hetzelfde wordt behandeld als in het nieuws en bevestigen topic.. En dit FB topic, waar al 2 (!) jaar niet in gepost is

Dat kan toch prima in MUZ? De userbase loopt terug, waarom dan blijven versplinteren? Dan voelt het alleen maar rustiger (en dat haalt het plezier weg).
Ten eerste bedankt voor je oprechte mening.

Het seizoen zit er natuurlijk nu wel een beetje op. Er is weinig nieuws in festival wereld op dit moment (zeker op commercieel gebied). Straks als de geruchtenmolen op gang loopt dan begint hier vanzelf drukker te worden.

Opzich kan het best in MUZ wat mij betreft. Maar toch vinden user het ook fijn om hier een kijkje te nemen los van de andere forums.Wie zitten we hier in de weg? Had je topics vol gepraat over Hullaboo wanneer het op MUZ zou staan? Ik ben van mening van niet.

Maar ik sta wel open voor discussie.
pi_188909808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Het seizoen zit er natuurlijk nu wel een beetje op. Er is weinig nieuws in festival wereld op dit moment (zeker op commercieel gebied). Straks als de geruchtenmolen op gang loopt dan begint hier vanzelf drukker te worden.
Maar ook dat beperkt zich tot slechts enkele topics (zo ver ik ooit gezien heb) toch?

quote:
Opzich kan het best in MUZ wat mij betreft. Maar toch vinden user het ook fijn om hier een kijkje te nemen los van de andere forums.Wie zitten we hier in de weg?
Nouja niemand zit een ander in de weg, dat is juist waar het om gaat. MUZ is heel rustig, hier is het vaak uitgestorven. Waarom dan los van elkaar als er zoveel raakvlakken zijn en het leuker is als een forum levendig is?

Ik zit zelf dus in de andere doelgroep, de vaste MUZers, die hier dus nooit komen en wel net als andere daar, wel vaak naar festivals gaan. (concerten worden sowieso daar al besproken).

quote:
Had je topics vol gepraat over Hullaboo wanneer het op MUZ zou staan? Ik ben van mening van niet.
Geef je nu aan dat überhaupt geen draagvlak is voor zulke topics? :+ Maar, zonder gekheid: vol gepraat is een groot woord, maar op zich had ik inderdaad wel leuk gevonden om met anderen langzaam zin in dat weekend te krijgen, wie weet een kleine meet organiseren. Nu kom ik er (opnieuw) weken natijd achter, dat er dus toch wel iets over zo'n evenement loopt op Fok!

Wel vaker gehad dat er in de MUZ topics gesproken wordt over bepaalde festivals, en dat er hier een vrijwel leeg topic over loopt. Ik ben er van overtuigd dat als die in MUZ hadden gestaan ze een stuk voller en levendiger waren geweest.
nee, jij dan!
pi_188910025
Ik ben het met je eens dat er op enkele festivals na, helaas weinig animo is voor andere festivals. Lowlands blijft natuurlijk wel het vlaggenschip van de festival topics op dit forum. Pinkpop, Paaspop en Fortarock kregen ook redelijk bekijks. En Down The Rabbit Hole lijkt hier ook wel te draaien. Dat een BKS niet eens forum vol krijgt verbaasd mij ook enigszins. Alternatieve festivals (Le Guess Who, Incubate, Grauzone etc.)

Ook vanuit de gebruikerskant mogen er van mij hier meer topics over komen (dit hoeft niet enkel van ons mods vandaan te komen). En dan doel ik meer op het gebied van de hardstyle festivals.

Andere kant van het verhaal is dat er hier denk ik wel een hecht groepje zit. Die elkaar vrij goed accepteren, en leuke discussies met elkaar hebben. En er zitten hier veel meer lurkers dan dat we denken (bij een Lowlands bijvoorbeeld komen die ook altijd boven water tegen de tijd dat het festival er bijna is). Of als we hier een nieuwtje plaatsen, dan staat het in no time op andere fora. Die mensen mogen hier natuurlijk ook meer posten ;).

Ook is het misschien leuk voor deze gebruikers om in hun eigen domein te kunnen posten, en een discussie kan hebben zonder gelijk een "muzieksnob" op je dak te krijgen (no offence, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel).

Zitten de MUZ'ers wel te wachten op de FES mensen en andersom? Daar heb ik wel mijn twijfels over.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 12-09-2019 13:59:38 ]
pi_188912067
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Andere kant van het verhaal is dat er hier denk ik wel een hecht groepje zit. Die elkaar vrij goed accepteren, en leuke discussies met elkaar hebben.
Volgens mij zie ik de harde kern (wat maar een paar users zijn) ook wel geregeld in MUZ.

quote:
Ook is het misschien leuk voor deze gebruikers om in hun eigen domein te kunnen posten, en een discussie kan hebben zonder gelijk een "muzieksnob" op je dak te krijgen (no offence, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel).
Eigenlijk niet zo, MUZ is toch wel (in mijn beleving) een redelijk baken van begrip vergeleken bij veel andere subfora. Ok, je moet niet met poppunk aan komen zetten in het metal forum, of met noise in de taylor swift reeks, maar dat is logisch, daar zijn andere topics voor :P

quote:
Zitten de MUZ'ers wel te wachten op de FES mensen en andersom? Daar heb ik wel mijn twijfels over.
Ging vroeger toch ook prima? :?
nee, jij dan!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 september 2019 @ 16:39:14 #59
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_188912601
het zou beter zijn als topics cross-subforum kunnen. Oftewel, een topic over Pinkpop zie je zowel in FES als in MUZ.

Maar ik zie niet in waarom de vaste groep MUZers "dus hier nooit komen".
Kom eens van je eilandje af.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188912628
Ik ben wel benieuwd naar meerdere meningen van andere gebruikers hier :).
pi_188914912
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2019 10:04 schreef Gehenna het volgende:
Oprechte vraag: waarom bestaat dit subforum nog?

MUZ is enorm rustig, hier is het compleet dood (op 2 users na).
Er lopen slechts 4 topics:
- Roadburn 2020 - 16 t/m 19 april
- Hullabaloo - Nieuw tweedaags festival in Groningen
- A Campingflight to Lowlands Paradise '19 #105 waar we napraten
- Kort festivalnieuws en bevestigingen #23

Dit is natuurlijk wel erg makkelijk en net zoiets als tijdens de winterstop in VBL gaan roepen dat er zo weinig live topics zijn.
pi_198683226
FES / ADE 2020 // 21, 22, 23, 24 en 25 oktober

Kan een mod de data veranderen in 2021 en 13, 14, 15, 16 en 17

Alvast bedankt!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 27 april 2021 @ 20:59:23 #63
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199184203
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:18:58 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199184604
Er gaat hier iets helemaal mis :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 15:05:21 #65
269689 crew  Viv
pi_199627640
Is er al een Rock Am Ring 2022 topic ergens? :)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 26 mei 2021 @ 15:06:18 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_199627657
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:05 schreef Viv het volgende:
Is er al een Rock Am Ring 2022 topic ergens? :)
FES / Rock Am Ring - Rock Im Park topic
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 augustus 2021 @ 14:11:21 #67
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_200674484
is dat kortgeding van ID&T nog doorgegaan vrijdag? Want het is redelijk stil daarover.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 1 augustus 2021 @ 16:41:18 #68
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200678503
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:11 schreef Tokus het volgende:
is dat kortgeding van ID&T nog doorgegaan vrijdag? Want het is redelijk stil daarover.
Den Haag, 28 juli 2021
Update: het kort geding is aangehouden en gaat NIET door op vrijdag 30 juli 2021.

Maar dat lijkt me meer iets voor de SC ipv FB :P (maw ze wachten komende maandag even af op meer duidelijkheid)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')