Ik ben gewoon te braafquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat na al die afleveringen van undercover in Nederland, nog geen codetaal werken te kraken..
De harde leven in Woensel West leert je allesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar jij wist wel meteen wat ie bedoelde, valt wel op he
Meeste mensen snappen het al bij groene vingersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar jij wist wel meteen wat ie bedoelde, valt wel op he
Zie je, ik ben te braaf zei ik tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen snappen het al bij groene vingers
Niks mis meequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je, ik ben te braaf zei ik toch
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit iemand gehoord die het zo beu was om werkloos te zijn dat die maar tuinier is geworden
Ik dacht dat jij braaf was.. of is dat zonder oranje vestje en doe je dat vrijwillig?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
NOu ja in de zomer beetje parkjes schoffelen in de zon.
haha booby.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Moet je wel boobytraps met explosieven maken
quote:
Geen commentaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij braaf was.. of is dat zonder oranje vestje en doe je dat vrijwillig?
Kutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben niet helemaal dezelfde smaak.
Meh. Heb Captain America altijd ongeloofwaardig gevonden, ondanks dat het fantasie is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel minder dan deel 1 ja, maar nog steeds vet. Vind het ook een goed personage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |