Alweer? Nou ja, ik doe wel mee - zolang we elkaar niet aanraken doen we niks fout toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer Ro.
Dan ga ik maar in een hoekje zitten huilen en aan mijn piemeltje trekken.
Dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Sowieso is het weinig geloofwaardig dat ik weinig zou typen/zeggen ergens.
Ik praat meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een grove leugen. Sowieso is het weinig geloofwaardig dat ik weinig zou typen/zeggen ergens.
Als ik Far Cry speel ben ik meer aan het ouwehoeren dan aan het spelen. Nog steeds MVP.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Praat jij wel meer in chat? LR en flips zeggen bijna niets
waarom wist ik dat nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik wel een meisje ben?
[..]
yes sir, dat had ik al voor gw2.
[..]
Dan praat ik voortaan meer.
quote:
Joh. Ik heb tenminste al mijn eerste internet ruzies achter de rug. Voornamelijk Edwin the Humble was een eikel.quote:
Zoiets. Al gun ik je het ook wel weer van harte hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik wel een meisje ben?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat je het nooit hebt gevraagd
Goed om te horen, ik gun je het ook om een meisje te zijn maar dat gaat lastig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Al gun ik je het ook wel weer van harte hoor
Jaaa mur, jouw foutquote:
zo makkelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik gun je het ook om een meisje te zijn maar dat gaat lastig.
[..]
Jaaa mur, jouw fout
Wat ontzettend lief en ruimdenkend van jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik gun je het ook om een meisje te zijn maar dat gaat lastig.
Murdera. Om nare situaties als dit tussen ons te voorkomen in de toekomst... Heb je TS?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief en ruimdenkend van je![]()
[..]
Murdera. Om nare situaties als dit tussen ons te voorkomen in de toekomst... Heb je TS?
Zo rol ik tochquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief en ruimdenkend van je![]()
[..]
Murdera. Om nare situaties als dit tussen ons te voorkomen in de toekomst... Heb je TS?
MAAR LR WIL IN JE BROEKJE KOMEN OMDAT HIJ GEEN VROUW IS.quote:
Denken dat Mur een broek aan heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAAR LR WIL IN JE BROEKJE KOMEN OMDAT HIJ GEEN VROUW IS.
Het mag best nogmaals gezegd worden.quote:
Dit is best wel gecompliceerd. Noem je Murdera nou een homo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat Mur een broek aan heeft
Als ik mijn microphone werkende krijg wil ik het best overwegen. Al is 'vanmiddag' wel een heel relatief begrip aangezien het al 15:00 is geweestquote:
Hehe. GW2 lagt bij mij echt ernstig met tsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik mijn microphone werkende krijg wil ik het best overwegen. Al is 'vanmiddag' wel een heel relatief begrip aangezien het al 15:00 is geweest
Maakt niet uit. Het werd gister toch wel pijnlijk duidelijk dat je überhaupt geen partij bent voor Flippiee en mijn talent. Gewoon niet te vaak doodgaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe. GW2 lagt bij mij echt ernstig met ts
...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het werd gister toch wel pijnlijk duidelijk dat je überhaupt geen partij bent voor Flippiee en mijn talent. Gewoon niet te vaak doodgaan
Ik denk die jongen zit op zijn werk, tenzij hij daar geen gene heeft, dan kan het best.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm. Goede vraag, ik weet het antwoord niet echt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is best wel gecompliceerd. Noem je Murdera nou een homo?
(Ik zal nog eens een diepste geheim met je delen)
joeeeequote:
ik had van jou meer steun verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
jij niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:04 schreef Flippiee het volgende:
Beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
internet doet het wel goed hier op mn kamer
Ja, was bang omdat er zoveel mensen hier zijn dat het niet goed zou zijn, maar ze hebben internet per verdieping dus primaquote:
Al had je verder wel gelijk hoor. Er zullen sowieso maar weinig levende organismes zijn die niet dromen van een avondje met Murdera.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm. Goede vraag, ik weet het antwoord niet echt.
Wie betaald de maandelijkse huur eigenlijk? + de nieuwe meubels?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
internet doet het wel goed hier op mn kamer
Waarom wil je dit wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wie betaald de maandelijkse huur eigenlijk? + de nieuwe meubels?
Vies onbeschoft dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wie betaald de maandelijkse huur eigenlijk? + de nieuwe meubels?
Ik zat me te bedenken, jij wil super graag het huis uit schijnbaar vanwege je ouders. Maar als je ouders alles voor je betalen..quote:
Jij weet niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken, jij wil super graag het huis uit schijnbaar vanwege je ouders. Maar als je ouders alles voor je betalen..
btje cru onnie da
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken, jij wil super graag het huis uit schijnbaar vanwege je ouders. Maar als je ouders alles voor je betalen..
btje cru onnie da
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al had je verder wel gelijk hoor. Er zullen sowieso maar weinig levende organismes zijn die niet dromen van een avondje met Murdera.
Wat mij betreft mag hij zijn broek zelfs aanhouden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
btje cru onnie da
leugens. vieze schofterige leugensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend om te horen voor je. Hopelijk weet je deze klap te verwerken
LR moet zijn vieze schoftenbek houwequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
leugens. vieze schofterige leugens
Zoals een gewaardeerd mede user zou stellen in deze situatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
LR moet zijn vieze schoftenbek houwe
Sorry, mijn kat liep over het toetsenbordquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals een gewaardeerd mede user zou stellen in deze situatie.
wat
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry, mijn kat liep over het toetsenbord
oh. Maar waarom zegt je kat dan zulke vervelende dingen over mij? Ik heb ook gevoelens hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry, mijn kat liep over het toetsenbord
Ik werd geïnspireerd door jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oh. Maar waarom zegt je kat dan zulke vervelende dingen over mij? Ik heb ook gevoelens hoor
Wel een zeer sterk verweer overigens. Ik zou er niet zijn opgekomen.
gebrek aan antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er babe? Ik moest lachen om snow, want ze gebruikte een opmerking van Lr tegen Lr.
quote:
Tot zoquote:
Welke vraag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
gebrek aan antwoord op mijn vraag
ja wel. Alleen iemand is boos omdat ik zei dat ik door de weeks geen behoefte heb om te chillen. Hij wilt best vaak chillen namelijk. En hij drinkt best veel.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja wel. Alleen iemand is boos omdat ik zei dat ik door de weeks geen behoefte heb om te chillen. Hij wilt best vaak chillen namelijk. En hij drinkt best veel.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
Jr?KLB / ontmaagd en piemel laat het afweten
Publieke omroep moet al zoveel bezuinigenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarom kunnen ze op uitzendinggemist de kwaliteit van de filmpjes niet hoger maken? Het is soms echt om te janken
Ik heb liever dat het er dan maar een x aantal dagen of weken op staat en hogere kwaliteit dan ditquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Publieke omroep moet al zoveel bezuinigen
Of dat ze eindelijk Paul de Leeuw van hun loonlijst halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het er dan maar een x aantal dagen of weken op staat en hogere kwaliteit dan dit
Terechtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Publieke omroep moet al zoveel bezuinigen
Mwah soms vind ik hem best leuk op tvquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of dat ze eindelijk Paul de Leeuw van hun loonlijst halen
Wachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Godver wacht al 20 minuten bij de ortho
BNNquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit een hoop bagger tussen ja
Bij ranking the stars is die nog wel geinig maar verder voegt die niks meer toequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah soms vind ik hem best leuk op tv
Waste of time, kon al halfuurtje langer werkenquote:
Ik vind hem daar juist kut.. Ik vind hem leuker bij dat programma wat hij ooit had op Zaterdagavond ofzo.. Geen idee meer hoe dat heet. En met gehandicapten is hij erg leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij ranking the stars is die nog wel geinig maar verder voegt die niks meer toe
Ik kijk van de TROS alleen maar Opgelicht en Ik Vertrekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bazenomroep![]()
De TROS![]()
Muziekfeesten
![]()
Iets met de Leeuw was het . Nu doet die dat bij onze zuiderburen waar die nog vrij mild isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind hem daar juist kut.. Ik vind hem leuker bij dat programma wat hij ooit had op Zaterdagavond ofzo.. Geen idee meer hoe dat heet. En met gehandicapten is hij erg leuk
Volgens mij een van de beter bekeken programma's op de NPOquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bazenomroep![]()
De TROS![]()
Muziekfeesten
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is er weer Opgelicht op TV. Ben benieuwd wat voor droeftoeters er dit keer bij zitten
Ja dat ja.. dat was best leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets met de Leeuw was het . Nu doet die dat bij onze zuiderburen waar die nog vrij mild is
Echt hoor..quote:
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij een van de beter bekeken programma's op de NPO
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is er weer Opgelicht op TV. Ben benieuwd wat voor droeftoeters er dit keer bij zitten
Ken je? Als in real life?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Judith bok en ene linda , die ken ik maar al te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |