Kijken of ik jouw gaatje wel kan vinden toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
kaneeltje toch, wat doet u nu.[ afbeelding ]
Niet zo hebberig, jij.quote:
Heb een mooie set-up in mijn slaapkamer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je over een halfuurtje/ drie kwartier ook nog? Dan ga ik nu even gauw wat afmaken
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb een mooie set-up in mijn slaapkamer.
Heb je echt GW2?
sry ik mag niet meer met je spelen van snowquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken of ik jouw gaatje wel kan vinden toch.
[..]
Niet zo hebberig, jij.
hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
En ja dat heb ik echt, met dank aan Lr en Snow
Praat jij wel meer in chat? LR en flips zeggen bijna nietsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha
goed gaan we een keer echt samen gamen.
Tof, lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha
goed gaan we een keer echt samen gamen.
Jammer Ro.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
sry ik mag niet meer met je spelen van snow
sorry
jezusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:49 schreef Snowbells het volgende:
Kom ook bij de Woeste Wijven & Penseelzwijn-guild, Mur.
Het zou pakkender zijn als jullie de naam tot één konden samenvoegen. Een allesomvattende naam die betrekking heeft tot een ieder in de guild.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:49 schreef Snowbells het volgende:
Bijna niets? Nondeju zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Praat jij wel meer in chat? LR en flips zeggen bijna niets
Het zit al goed. Kan je verder niks aan doen. Al moet je niet raar opkijken als ik mij ietwat jaloers tegenover je opstel de komende tijd.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lr een erg mooi meisje is
Gvd snowquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:49 schreef Snowbells het volgende:
GVDquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou pakkender zijn als jullie de naam tot één konden samenvoegen. Een allesomvattende naam die betrekking heeft tot een ieder in de guild.
Zoals 'Woeste Zwijnen'.
Dit is een grove leugen. Sowieso is het weinig geloofwaardig dat ik weinig zou typen/zeggen ergens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Praat jij wel meer in chat? LR en flips zeggen bijna niets
Jaloers omdat ik wel een meisje ben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit al goed. Kan je verder niks aan doen. Al moet je niet raar opkijken als ik mij ietwat jaloers tegenover je opstel de komende tijd.
Gelukkig krijg ik soms wel support om mijn dromen na te leven
[..]
yes sir, dat had ik al voor gw2.quote:
Dan praat ik voortaan meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |