Of dat ze eindelijk Paul de Leeuw van hun loonlijst halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het er dan maar een x aantal dagen of weken op staat en hogere kwaliteit dan dit
Terechtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Publieke omroep moet al zoveel bezuinigen
Mwah soms vind ik hem best leuk op tvquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of dat ze eindelijk Paul de Leeuw van hun loonlijst halen
Wachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Godver wacht al 20 minuten bij de ortho
BNNquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit een hoop bagger tussen ja
Bij ranking the stars is die nog wel geinig maar verder voegt die niks meer toequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah soms vind ik hem best leuk op tv
Waste of time, kon al halfuurtje langer werkenquote:
Ik vind hem daar juist kut.. Ik vind hem leuker bij dat programma wat hij ooit had op Zaterdagavond ofzo.. Geen idee meer hoe dat heet. En met gehandicapten is hij erg leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij ranking the stars is die nog wel geinig maar verder voegt die niks meer toe
Ik kijk van de TROS alleen maar Opgelicht en Ik Vertrekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bazenomroep![]()
De TROS![]()
Muziekfeesten
![]()
Iets met de Leeuw was het . Nu doet die dat bij onze zuiderburen waar die nog vrij mild isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind hem daar juist kut.. Ik vind hem leuker bij dat programma wat hij ooit had op Zaterdagavond ofzo.. Geen idee meer hoe dat heet. En met gehandicapten is hij erg leuk
Volgens mij een van de beter bekeken programma's op de NPOquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bazenomroep![]()
De TROS![]()
Muziekfeesten
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is er weer Opgelicht op TV. Ben benieuwd wat voor droeftoeters er dit keer bij zitten
Ja dat ja.. dat was best leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets met de Leeuw was het . Nu doet die dat bij onze zuiderburen waar die nog vrij mild is
Echt hoor..quote:
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij een van de beter bekeken programma's op de NPO
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is er weer Opgelicht op TV. Ben benieuwd wat voor droeftoeters er dit keer bij zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |