Beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
internet doet het wel goed hier op mn kamer
Ja, was bang omdat er zoveel mensen hier zijn dat het niet goed zou zijn, maar ze hebben internet per verdieping dus primaquote:
Al had je verder wel gelijk hoor. Er zullen sowieso maar weinig levende organismes zijn die niet dromen van een avondje met Murdera.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm. Goede vraag, ik weet het antwoord niet echt.
Wie betaald de maandelijkse huur eigenlijk? + de nieuwe meubels?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
internet doet het wel goed hier op mn kamer
Waarom wil je dit wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wie betaald de maandelijkse huur eigenlijk? + de nieuwe meubels?
Vies onbeschoft dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wie betaald de maandelijkse huur eigenlijk? + de nieuwe meubels?
Ik zat me te bedenken, jij wil super graag het huis uit schijnbaar vanwege je ouders. Maar als je ouders alles voor je betalen..quote:
Jij weet niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken, jij wil super graag het huis uit schijnbaar vanwege je ouders. Maar als je ouders alles voor je betalen..
btje cru onnie da
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken, jij wil super graag het huis uit schijnbaar vanwege je ouders. Maar als je ouders alles voor je betalen..
btje cru onnie da
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al had je verder wel gelijk hoor. Er zullen sowieso maar weinig levende organismes zijn die niet dromen van een avondje met Murdera.
Wat mij betreft mag hij zijn broek zelfs aanhouden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
btje cru onnie da
leugens. vieze schofterige leugensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend om te horen voor je. Hopelijk weet je deze klap te verwerken
LR moet zijn vieze schoftenbek houwequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
leugens. vieze schofterige leugens
Zoals een gewaardeerd mede user zou stellen in deze situatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
LR moet zijn vieze schoftenbek houwe
Sorry, mijn kat liep over het toetsenbordquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals een gewaardeerd mede user zou stellen in deze situatie.
wat
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry, mijn kat liep over het toetsenbord
oh. Maar waarom zegt je kat dan zulke vervelende dingen over mij? Ik heb ook gevoelens hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry, mijn kat liep over het toetsenbord
Ik werd geīnspireerd door jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oh. Maar waarom zegt je kat dan zulke vervelende dingen over mij? Ik heb ook gevoelens hoor
Wel een zeer sterk verweer overigens. Ik zou er niet zijn opgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |