abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143884556
Ja, maar die kapsalons en fernandes dan? :P
People assume too much.
pi_143884635
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef So_Surreal het volgende:
Nog wat foto's van zondag bij het IJsel/Markermeer bij het vogeleiland :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi he, daar. :)
pi_143884652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:27 schreef Patroon het volgende:
1m79. Heb nog steeds wat buikvet, maar met duurritten en aanpassing van voeding wordt dat steeds beter. Van wedstrijden rijden val je echt niet af, veel te kort en intensief. At nogal vaak wat chips enzo. Vet % 13,9. Dat was vorig jaar zomer 9,6%. (gemeten met huidplooimeting)
Nagenoeg zelfde stats hier. Ongeveer zelfde lengte, 67kg en iets onder de 12% lichaamsvet. Maar ik let dan ook totaal niet op m`n voeding. Ik eet naast ontbijt en avondeten nog 3 keer per dag 2 broodjes of 4 boterhammen met beleg, tussendoor ook gewoon cola, koekjes, een marsje o.i.d als ik er zin in heb :') Ook één keer per week een flinke bak patat met vette sauzen..
Het enige wat me een beetje op dit gewicht houd is 6 á 7 keer per week sporten (waarvan 2 of 3 keer fietsen is).

Als ik echt op m`n voeding zou gaan letten ga ik echt kilo's tegelijk verliezen ben ik bijna bang :')
pi_143884653
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:43 schreef very het volgende:
Ja, maar die kapsalons en fernandes dan? :P
Dat is alvast geen eten. Maar 1 keer per 2 weken of zo kan geen kwaad.

Je hoeft niet te leven en te eten als een pro maar teveel rommel heeft je lichaam ook weinig aan als je niet traint. Als je traint is je behoefte groter en moet je zeker niet teveel rommel consumeren.

Ben zelf allesbehalve met mijn gewicht bezig, val vanzelf wel af als ik hard train en hetzelfde blijf eten maar een lichaam gaat niet herstellen op voeding die amper echte voedingswaarde heeft.
pi_143884658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:16 schreef very het volgende:
Hmm...ik vind het allemaal maar lastige materie :{
Ik weeg momenteel 113(!) kilo. Het liefst breng ik dat terug naar 95 a 100.
Fietsen alleen gaat niet genoeg zijn, gok ik. Ik wissel ook af met zwemmen, en daar wil ik nog joggen en skeeleren aan toevoegen. Misschien ook maar eens flink minderen met bier drinken :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of je eetpatroon aanpassen. Ik ben van 94 naar 79 teruggegaan in ~3/4-1 jaar.
Wat Kano zegt, eetpatroon moet je dan aanpassen en je moet bewust gaan eten, je zult dan zien dat je binnen één maand belachelijk snel gaat afvallen i.c.m. veel sporten. Ik at altijd heel veel brood met "verkeerd" beleg (veel kaas, boterhamworst, salami etc) als avondeten dan vaak pasta of aardappels met groentes waardoor ik daags veel te veel koolhydraten binnenkreeg.

https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/

Dit heeft mij erg goed geholpen om me bewust te maken wat ik daags at.
Je kan het eenvoudig op je smartphone, pc, laptop, tablet etc gebruiken. 1e week is het beetje uitvogelen en kost t iets meer tijd om in te vullen daarna ben je met 30seconden klaar voor een volledige maaltijd. Je kan hier doelstellingen inzetten, bmi zien, hoeveel vet je daags/ wekelijks binnen krijgt etc.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:48:16 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143884717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[..]

Wat Kano zegt, eetpatroon moet je dan aanpassen en je moet bewust gaan eten, je zult dan zien dat je binnen één maand belachelijk snel gaat afvallen i.c.m. veel sporten. Ik at altijd heel veel brood met "verkeerd" beleg (veel kaas, boterhamworst, salami etc) als avondeten dan vaak pasta of aardappels met groentes waardoor ik daags veel te veel koolhydraten binnenkreeg.

Je kan het eenvoudig op je smartphone, pc, laptop, tablet etc gebruiken. 1e week is het beetje uitvogelen en kost t iets meer tijd om in te vullen daarna ben je met 30seconden klaar voor een volledige maaltijd. Je kan hier doelstellingen inzetten, bmi zien, hoeveel vet je daags/ wekelijks binnen krijgt etc.
Same. Tegenwoordig volkorenbrood met kipfilet en appels/bananen.

Al heb ik tussen de middag wel een heerlijke turkse pizza met shoarma erop gegeten :9
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143884738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat is alvast geen eten. Maar 1 keer per 2 weken of zo kan geen kwaad.

Je hoeft niet te leven en te eten als een pro maar teveel rommel heeft je lichaam ook weinig aan als je niet traint. Als je traint is je behoefte groter en moet je zeker niet teveel rommel consumeren.

Ben zelf allesbehalve met mijn gewicht bezig, val vanzelf wel af als ik hard train en hetzelfde blijf eten maar een lichaam gaat niet herstellen op voeding die amper echte voedingswaarde heeft.
Je merkt ook dat als je ermee gaat minderen (tenminste, dat merkte ik) de behoefte aan "slecht" voedsel steeds minder wordt. Is toch ook wel een soort verslavingsaspect wat mee speelt.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:50:46 #258
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143884796
Naja voorheen boeide me het allemaal niet zo. Tegenwoordig weet ik dat zoiets niet goed is, dus is de behoefte er minder naar.

Ik heb zat vrienden die leven op opwarmpizza's, kapsalons etc. En 1 daarvan is 120 kilo en klaagt er zo af en toe over dat dik zijn lastig is. Maar wel elke week 3/4 avonden veel bier drinken en om de haverklap junkfood schransen.
pi_143884803
Echt sterk afvallen is verder alleen nodig als je wedstrijden wil rijden of er belang aan hecht om cols te beklimmen. In Nederland hoef je echt niet als Biafraan rond te rijden.

Rijdt nog net zo hard (en op lange afstanden harder) dan meer dan 20 jaar en 25 kilo terug toen ik nog mountainbikewedstrijden reed.
pi_143884849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:

Ik heb zat vrienden die leven op opwarmpizza's, kapsalons etc. En 1 daarvan is 120 kilo en klaagt er zo af en toe over dat dik zijn lastig is. Maar wel elke week 3/4 avonden veel bier drinken en om de haverklap junkfood schransen.
:r

Als het aan mij ligt moeten alle dikke mensen een gele ster op hun jas dragen en mogen ze zeker niet meer de trein of het vliegtuig in :N
pi_143884850
De vraag is bestaat er wel slecht voedsel, IIFYM ( if it fits your macro's) wordt wel eens gezegd, als je er maar netjes voor zorgt dat je je macro's haalt (Kcal, Vetten, Suikers, etc) kun je best wel een dag wat ongezonder eten als je er maar voor zorgt dat je niet over je, voorafgestelde, macro's heen gaat van die dag.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:54:09 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143884892
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Ericr het volgende:
Echt sterk afvallen is verder alleen nodig als je wedstrijden wil rijden of er belang aan hecht om cols te beklimmen. In Nederland hoef je echt niet als Biafraan rond te rijden.

Rijdt nog net zo hard (en op lange afstanden harder) dan meer dan 20 jaar en 25 kilo terug toen ik nog mountainbikewedstrijden reed.
Kan me niet voorstellen dat je met 25 kilo meer nog net zo hard rijd.
pi_143884935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag reed er een gast mee, viesdik maar kon erg goed meekomen net een stoomtrein. Behalve op het heuveltje...
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:56:16 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143884960
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag reed er een gast mee, viesdik maar kon erg goed meekomen net een stoomtrein. Behalve op het heuveltje...
Die op die zwart/oranje pina?
pi_143884973
Uhh zou kunnen ja, had wel oranje oversokken aan enzo zou wel combineren denk.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_143885001
quote:

[..]

Toch is het zo, zeker boven de 100Km zelfs nog een stuk sneller. Toen ik nog wedstrijden reed kwam ik meestal in de voorbereiding niet eens zover.

Reed vroeger toch niet echt heel langzaam maar ben nu gewoon sneller. Wel minder explosief, maar dat is op zich wel logisch gelet op mijn leeftijd.
pi_143885010
quote:

[..]

Kan me ook niet voorstellen dat ik net zo hard rij met 25 kilo op mn rug nee.
pi_143885066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[..]

Thanks ^O^

Ik ben al bezig regelmatig een broodlunch te vervangen met een saladelunch.
Maar tja, kaas, tosti's en gebakken eieren blijven lekker haha
People assume too much.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:01:16 #269
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143885120
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef very het volgende:

[..]

Ik ben al bezig regelmatig een broodlunch te vervangen met een saladelunch.
Maar tja, kaas, tosti's en gebakken eieren blijven lekker haha
Hou eens een week of 2 bij wat je eet. Gewoon alles. In een app. Dan zie je precies waar je te veel van krijgt en waar te weinig van.
pi_143885138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hou eens een week of 2 bij wat je eet. Gewoon alles. In een app. Dan zie je precies waar je te veel van krijgt en waar te weinig van.
Ga ik doen inderdaad :Y
People assume too much.
pi_143885247
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef JanCees het volgende:

[..]

Mooi he, daar. :)
Ja echt heel mooi :D
Ik kitesurf altijd bij Schellinkhout, ook een mooi stukje daar, als je vanaf de dijk af door het dorp rijdt :)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:06:50 #272
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_143885302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik gebruik daarvoor de Fatsecret app...kutnaam, maar hij heeft wel heel veel eten uit de supermarkt in z'n voedingslijstje staan.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:07:36 #273
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_143885332
Trouwens, die zonnecellen boer zou me een voorbeeld van z'n dieet sturen, nog niets gezien. I'm a disapoint.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_143885384
Beste app voor het bijhouden van je voeding is myfitnesspal. Deze synchroniseert automatisch met strava zodat je ook je cal out goed kan bijhouden :)
pi_143885419
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beste app voor het bijhouden van je voeding is myfitnesspal. Deze synchroniseert automatisch met strava zodat je ook je cal out goed kan bijhouden :)
Voor die geavanceerde Strava functies dient betaald te worden, gok ik?
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')