SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks![]()
Op de een of andere manier flikken ze dat altijd hier in Nederlandse soaps. In ONM bleek later ineens dat Victor niet de zoon van Ed Couwenberg was, maar van diens broer Oscar. En in Goudkust bleek Yvette niet de dochter van Henri, maar van zijn vader Dolf. En ook opvallend: de drie verschillende families zaten wat meer in het rijke segmentquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:17 schreef Frey het volgende:
Na het terugzien van de oude seizoenen begrijp ik weer eens en te meer waarom ik Ludo Sanders nou zo'n geweldig personage vind. Vooral ook hoe je langzaam steeds meer te weten komt over zijn verleden en hoe alle geheimen stuk voor stuk worden ontrafeld.
Helaas zijn ze er na seizoen 13 een beetje mee doorgeschoten. De komst van Nick was nog goed, maar waarom moest Stefano ineens van Maximiliaan zijn? Ludo en Stefano als vader en zoon.
Maxime die werd geïntroduceerd omdat ze "na het vertrek van Dian een nieuwe sterke vrouw nodig hadden". Als er een vrouw geen ruggengraat heeft en emotioneel zeer onstabiel is, is het Maxime "Tante Heks" Sanders welquote:Het gedoe met Maxime had van mij ook niet meer gehoeven.
Nee niet echt nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef luftersel het volgende:
De cliffhanger was dan al niet zo geweldig, maar die promo voor seizoen 25 is al helemaal lachwekkend.Het laat serieus niks zien waar mensen naar kunnen uitkijken, geen ontknoping of wat dan ook.
Ik heb het complete verhaal met Lorena niet gevolgd, maar het lijkt me echt de zoveelste verhaallijn van iemand die Sanders probeert te chanteren. Lorena is heus wel ergens anders goed voor; ze heeft elk jaar al wel iemand geprobeerd te chanteren. We weten toch wel hoe het afloopt. Ziet er in ieder geval voor mij niet spannend genoeg uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee niet echt nee.
Hoogstens dat Lorena nog niet uit de problemen is. Maar dat zou dan ook niet erg logisch geweest zijn.
Ik heb het ook niet echt gevolgd. Maar ja de uitkomst is inderdaad wel te raden ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb het complete verhaal met Lorena niet gevolgd, maar het lijkt me echt de zoveelste verhaallijn van iemand die Sanders probeert te chanteren. Lorena is heus wel ergens anders goed voor; ze heeft elk jaar al wel iemand geprobeerd te chanteren. We weten toch wel hoe het afloopt. Ziet er in ieder geval voor mij niet spannend genoeg uit.
Het lijkt me juist interessant hoe het met Maxime/Ludo/Janine afloopt, maar de focus komt waarschijnlijk, zoals altijd, weer eens te liggen op Nina.![]()
Volgens mij heb je de primeur op FOK! van de nieuwe castfoto, of zie ik iets over het hoofd?quote:
Peter Faber gaat toch een gastrol spelen? Verwacht hem dan niet op de castfoto.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Peter Faber?
Staat wel tussen de Sandersjes. (Als hij überhaupt de rol van Joost speel dan)
Daar is verder toch nog niks over bevestigd of bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Peter Faber gaat toch een gastrol spelen? Verwacht hem dan niet op de castfoto.
Nick terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:47 schreef Dagobert.Duck het volgende:
Dat is toch geen verrassing? De intrede van Peter is al weken geleden bekend gemaakt en hij is ook al te zien in de promo. Ik hoop stiekem toch op een 'nieuwe' of een comeback. De Sanders familie mag wel weer worden aangevuld. Nick of Marcus terug en Maxime exit!
Hij is in elk geval gekapt met Jaden Smith hoofden te trekken zo te zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de primeur op FOK! van de nieuwe castfoto, of zie ik iets over het hoofd?
PS: Waarom ziet Ferry Doedens er op die foto uit als een veredelde Kuifje?
Godverquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Frey het volgende:
Gezien de kleur van de persoon zou het ook Joël de Tombe kunnen zijn die na de StartUp flop uit het zwart gat wil kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |