abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143814469
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal geen kinderloze mensen meer in je vriendenkring?
Die zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Deels omdat ze laat tegen een partner aanliepen, deels omdat ze geen zin hebben in zo'n wurm...
Professioneel gifmenger.
pi_143814511
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Duurt even een topicje extra, maar de fittie is los :9.
En precies nu moet ik weg. :+ :W
Professioneel gifmenger.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 15:12:08 #128
5428 crew  miss_sly
pi_143814564
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar mensen die hun koter meenemen naar feestjes waar verder geen koters komen, er gezopen, gerookt en gefeest wordt, dan heb je wel een plaat voor je hoofd. En vaak nog klagen over dingen ook, want het kind...
Ik ken ze echt niet, zulke mensen. Wij doen veel met vrienden met kinderen, maar er zijn ook gematigde dingen waar kinderen echt niet bij aanwezig zijn, en niemand die het in zijn hoofd haalt een kind dan toch mee te nemen,
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:12:55 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143814583
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ken ze echt niet, zulke mensen. Wij doen veel met vrienden met kinderen, maar er zijn ook gematigde dingen waar kinderen echt niet bij aanwezig zijn, en niemand die het in zijn hoofd haalt een kind dan toch mee te nemen,
Ze bestaan toch echt ;).

Mensen hier nemen zelfs hun kind mee naar het werk 8)7 .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:14:29 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143814650
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ze bestaan toch echt ;).

De baas deed dat af en toe. En ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar altijd hoorde ik ze als eerste over de gang huppelen en giechelen en doen. Terwijl m'n collegas (ouders) daar toch een beter gehoor voor zou moeten hebben :X
pi_143814652
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Nope, dat hoef je niet te verdedigen. Maar dat het altijd ruzie en janken wordt... die ervaring deel ik (gelukkig) niet. Kan best zijn dat het bij jou wel uit de hand liep. Dat is dan inderdaad niet gezellig.
Neu, liep niet uit de hand, maar zet een zooi koters bij elkaar en dan kan je nu eenmaal niet verwachten dat ze rustig op hun plek blijven zitten, dat zou niet eens normaal zijn voor kleine
kinderen, die worden al heel snel onrustig en dat snap ik best, maar daarom is het voor
iemand die geen kinderen nog niet altijd leuk dat al die kinderen meegesleept worden naar
verjaardagen,

Aan de andere kant snap ik dat juist weer wel, je kan niet voor iedere scheet een oppas regelen.

Maar ik zeg dit alleen maar zodat mensen met kinderen, zoals jij dus, het ook eens van een
andere kant bekijken, dus niet dat álle mensen met kinderen nou direct kinderhaters hoeven
te zijn, maar dat ze het ook niet gewend zijn, maar ik geloof niet dat dat overkomt.

wel jammer...
pi_143814673
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Die zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Deels omdat ze laat tegen een partner aanliepen, deels omdat ze geen zin hebben in zo'n wurm...
In mijn sociale omgeving ligt de verhouding precies andersom. Slechts een enkeling heeft kinderen. (die overigens ondertussen bijna allemaal zo goed als volwassen zijn btw).

De meerderheid bepaalt de norm in een sociale omgeving en zolang jezelf bij die meerderheid hoort is er amper een probleem. Het wordt pas (potentiëel) lastig/irritant als jij de enige bent met kinderen in een vriendenkring of vice versa.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 15:22:53 #133
5428 crew  miss_sly
pi_143814927
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze bestaan toch echt ;).

O, ze zullen best bestaan, maar dat moeten gewoon uitzonderingen zijn, dat moet! :')
pi_143814955
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Duurt even een topicje extra, maar de fittie is los :9.
Volgens mij is het nu wel over juist :+

Maar het topic gaat allang niet meer over de TT.

Waarom heb je nog geen kinderen? die vraag is wel uitvoerig soms té uitvoerig naar mijn smaak
beantwoord, maar Waarom heb je wél kinderen? is dus geen normale vraag?

Van mij hoeven mensen met kinderen niet uitvoerig uit te leggen waarom ze kinderen hebben
trouwens. En de vraag Heb je Kinderen? stel ik zelf ook wel eens, maar ''waarom'' vraag
ik eigenlijk nooit, omgekeerd is dat juist weer váák het geval en dát is best een beetje raar...
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:26:23 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143815034
Over het algemeen heb je wel kinderen omdat je er niet voor gezorgd hebt geen kinderen te krijgen...
Je moet er iets voor doen om ze niet te krijgen, je hoeft alleen maar de natuur haar gang te laten gaan om ze wel te krijgen.

Behalve.... en daar gaan we weer, de mensen die ondanks het niet voorkomen van een zwangerschap, toch niet zwanger worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143815120
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarom heb je nog geen kinderen? die vraag is wel uitvoerig soms té uitvoerig naar mijn smaak
beantwoord, maar Waarom heb je wél kinderen? is dus geen normale vraag?

Van mij hoeven mensen met kinderen niet uitvoerig uit te leggen waarom ze kinderen hebben
trouwens. En de vraag Heb je Kinderen? stel ik zelf ook wel eens, maar ''waarom'' vraag
ik eigenlijk nooit, omgekeerd is dat juist weer váák het geval en dát is best een beetje raar...
Waarom mensen wel kinderen hebben is ook al beantwoord.
Daar is geen enkele rationele reden voor, alleen dat men het graag wil. Waarom men dat wil is niet uit te leggen, want dat is een gevoelskwestie.

Overigens vraag ik altijd waarom mensen kinderen hebben als ze het onderwerp kinderen hebben zelf aansnijden....werkt prima om een potentiëel oninteressant gesprek in de kiem te smoren.
pi_143815670
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:26 schreef Leandra het volgende:
Over het algemeen heb je wel kinderen omdat je er niet voor gezorgd hebt geen kinderen te krijgen...
Je moet er iets voor doen om ze niet te krijgen, je hoeft alleen maar de natuur haar gang te laten gaan om ze wel te krijgen.

Behalve.... en daar gaan we weer, de mensen die ondanks het niet voorkomen van een zwangerschap, toch niet zwanger worden.
Hmmm, ja raar antwoord hoor :D

Maar goed als jij de natuur zijn gang had laten gaan had je misschien wel 10 kinderen gehad,
dus ook jij hebt je maatregelen wel genomen op het moment dat je niet zwanger wilde worden,
lijkt me wel normaal en is maar goed dat dat kan tegenwoordig.

En met het laatste bedoel je mensen die geen kinderen kunnen krijgen neem ik aan toch?
In deel één van dit topic las ik dat het niet leuk was om over je kinderen te praten als
die mensen in de buurt zijn, want dat is pijnlijk voor die mensen, tenminste zo begreep ik het.

Is wel lastig als je niet over ouders mag praten bij mensen die geen ouders meer hebben, of
over fietsen bij mensen die wegens handicap of iets dergelijks niet meer kunnen fietsen en ga zo maar door...
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:48:05 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143815758
Dat is echt geen argument idd hoor, dat je misschien de kans loopt iemand met een kinderwens te beledigen, als je zo gaat denken kan je niets meer zeggen.
Get woke, go broke!
pi_143815853
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat is echt geen argument idd hoor, dat je misschien de kans loopt iemand met een kinderwens te beledigen, als je zo gaat denken kan je niets meer zeggen.
Er werd eerder ook gezegd dat het voorkomt dat het naar is als ze wel een wens hebben, het lukt niet, en niemand vraagt er na.
pi_143815881
quote:
Ja,dat vond ik ook een beetje raar om te lezen, ik dacht toen hetzelfde en bovendien gaat
het die mensen ook wel opvallen dat het onderwerp ''kinderen'' ineens taboe is geworden
zodra zij in de buurt zijn, dan gaan ze zich misschien nóg wel ongemakkelijker voelen..
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:51:37 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143815892
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er werd eerder ook gezegd dat het voorkomt dat het naar is als ze wel een wens hebben, het lukt niet, en niemand vraagt er na.
Er is altijd wel een extreem gevoelig iemand te vinden op welk gebied dan ook.
Get woke, go broke!
pi_143815899
quote:
Er bestaan ook onvruchtbare vrouwen die boos en verdrietig worden op en door vrouwelijke familieleden/vriendinnen als die wel zwanger kunnen worden en het vertellen (heb ik wel eens gelezen in de Viva :P).
pi_143815908
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja dat dus, dus het is gewoon nooit goed :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:52:33 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143815933
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Er bestaan ook onvruchtbare vrouwen die boos en verdrietig worden op en door vrouwelijke familieleden/vriendinnen als die wel zwanger kunnen worden en het vertellen (heb ik wel eens gelezen in de Viva :P).
I rest my case :7.
Get woke, go broke!
pi_143815991
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja dat dus, dus het is gewoon nooit goed :')
Dat is bij vrouwen altijd het geval.
pi_143816019
quote:
9s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat is bij vrouwen altijd het geval.
dat sowieso natuurlijk :+
pi_143816909
Vrouwen :') allemaal kuthoeren :')
Ja doei.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:27:46 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143816932
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouwen :') allemaal kuthoeren :')
Nou nou, kut, kut, sommigen zijn gewoon normale hoeren :{w.
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 16:33:40 #149
5428 crew  miss_sly
pi_143817127
En kinderen allemaal vervelende kutkoters.

Wat zou de wereld mooi en gemakkelijk zijn met alleen maar mannen O+
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:34:37 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143817150
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef miss_sly het volgende:
En kinderen allemaal vervelende kutkoters.

Wat zou de wereld mooi en gemakkelijk zijn met alleen maar mannen O+
Opzich wel ja :7.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')