abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143813859
Ik vroeg een tijd geleden op Facebook om tips om 'dingen met kinderen te doen', aangezien schoonzus + twee kinderen op bezoek kwam voor het weekend. Een van m'n vrienden bood zijn kelder aan. Beste idee wat er bij zat. O+ Uiteindelijk is het een soort boerderijding geworden. Vol met kinderen. Uiteraard.

En idd, verjaardagen na 'kinderbedtijd' vieren op de zaterdagavond ^O^. En komen mensen met kinderen dan niet, pech dan. Meer bier voor de rest 8-)
Ja doei.
pi_143813885
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:D Dan gewoon 's avonds vieren toch? Dan liggen het jonge grut wat oncontroleerbaar naar alles grijpt toch al in bed, en hoef je de discussie niet te voeren dat ze niet mee mogen.
Dan komen ze niet want dan mot iedereen een oppas regelen, is ook weer lastig.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:50:07 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143813891
Ik heb het een tijdje in de kroeg gevierd, helemaal makkelijk. niemand neemt zijn koters mee naar de kroeg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:50:38 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143813911
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het een tijdje in de kroeg gevierd, helemaal makkelijk. niemand neemt zijn koters mee naar de kroeg.
Ligt aan het tijdstip en de kroeg :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:50:48 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143813914
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

onder de vier prima leuk. mits met de handen van de ramen. En als je even wat speelgoed meeneemt. :P
(dat snap ik dus niet. :@ ga je ergens op visite zonder speelgoed. Ik heb al dat peuterspul al láng weggegeven of verkocht joh. staan ze in de bak met transformers te graven en krijg ik kwaaie koppen van de moeders dat dát kleine spulletjes zijn. Ja, duh, daarom staat het ín de kast.)
Echt? Dat snap ik dan niet, je weet toch dat er in een puberhuis waarschijnlijk geen peuterspeelgoed meer is?
Die van mij speelt met auto's trouwens.... helemaal gelukkig mee, en makkelijk mee te nemen.
Handen op ramen is een ander verhaal, zeker met die pui van jou :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143813929
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Wedje leggen?
De mijne was nog geen half jaar oud toen hij meeging. :+
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:51:28 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143813932
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Transformers?!

Wanneer mag ik komen spelen? O+.
oh gezellig! altijd welkom. Wel netjes voeten vegen en niet aan de ramen komen hè?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:51:42 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143813938
Zolang men dan wel speelgoed meeneemt waar het kind bij gaat bleren/schreeuwen of dat het speelgoed irritant geluid maakt :X
pi_143813973
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt? Dat snap ik dan niet, je weet toch dat er in een puberhuis waarschijnlijk geen peuterspeelgoed meer is?
Die van mij speelt met auto's trouwens.... helemaal gelukkig mee, en makkelijk mee te nemen.
Handen op ramen is een ander verhaal, zeker met die pui van jou :X
En als je 7 kleuters/peuters tegelijk krijgt op visite met ieder zijn eigen speelgoed, gaan die
kinderen aan elkaars speelgoed zitten en is het janken, óók héél gezellig.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:52:40 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143813974
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt aan het tijdstip en de kroeg :')
Dit :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143813988
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Dan komen ze niet want dan mot iedereen een oppas regelen, is ook weer lastig.
Of er komt er maar 1 van het stel. :Y
Binnenkort gaat mijn man naar een bruiloft. Alleen, want voor donderdagavond is een oppas lastig regelen. Ik vind het prima, het is zijn oud-klasgenoot. Have fun ^O^
Professioneel gifmenger.
pi_143814035
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:52 schreef FANN het volgende:

[..]

En als je 7 kleuters/peuters tegelijk krijgt op visite met ieder zijn eigen speelgoed, gaan die
kinderen aan elkaars speelgoed zitten en is het janken, óók héél gezellig.
Als iedereen genoeg speelgoed meeneemt en zijn kinderen opvoedt (delen = tof) dan hebben de kinderen de middag van hun leven, is mijn ervaring.
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:56:37 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143814094
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh gezellig! altijd welkom. Wel netjes voeten vegen en niet aan de ramen komen hè?
Uiteraard *).

Ik ben goed opgevoed B-).
Get woke, go broke!
pi_143814136
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Of er komt er maar 1 van het stel. :Y
Binnenkort gaat mijn man naar een bruiloft. Alleen, want voor donderdagavond is een oppas lastig regelen. Ik vind het prima, het is zijn oud-klasgenoot. Have fun ^O^
Ja, dat is anders, ''zijn'' oud klasgenoot, dus dan heb jij daar toch weinig te zoeken?

En van die oppas regelen snap ik juist wel hoor, maar ik vond het geen ramp om mijn
verjaardag niet meer te vieren, gedoe allemaal, hoefde van mij toch al niet zo nodig,
maar ja was ''normaal'' om je verjaardag te vieren, maar na verloop van tijd ging
dat ook over, dus ik denk dat zélfs de mensen mét kinderen zo'n hele grote groep
wel een beetje veel vonden in één keer.
pi_143814196
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:54 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Als iedereen genoeg speelgoed meeneemt en zijn kinderen opvoedt (delen = tof) dan hebben de kinderen de middag van hun leven, is mijn ervaring.
:D geloof je het zelf?

Dat gaat écht niet zo soepel allemaal hoor, ze krijgen ruzie, niet meteen, maar je kan er op
wachten :') en dan moet er gesust worden en gedaan, ja gezellig, la maar zitten
pi_143814214
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, dat is anders, ''zijn'' oud klasgenoot, dus dan heb jij daar toch weinig te zoeken?

En van die oppas regelen snap ik juist wel hoor, maar ik vond het geen ramp om mijn
verjaardag niet meer te vieren, gedoe allemaal, hoefde van mij toch al niet zo nodig,
maar ja was ''normaal'' om je verjaardag te vieren, maar na verloop van tijd ging
dat ook over, dus ik denk dat zélfs de mensen mét kinderen zo'n hele grote groep
wel een beetje veel vonden in één keer.
Nouja, zijn klasgenoot, maar ondertussen zijn we 15 jaar verder (ofzo) en is het ook een vriend van mij. Dus jammer is het wel.

En ik heb van de zomer voor het eerst mijn verjaardag overgeslagen (ik was op vakantie), maar volgend jaar stort ik me wel weer in de drukte hoor. Gezellig. En elk jaar weer komen er meer kinderen bij. ^O^
Al is er 1 vriendin van wie ik het niet erg vind als ze niet komt. Die heeft twee jochies die echt alles slopen en geen seconde gewoon leuk kunnen spelen. Gillen, slaan, vechten, slopen. :X
Professioneel gifmenger.
pi_143814253
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef FANN het volgende:

[..]

:D geloof je het zelf?

Dat gaat écht niet zo soepel allemaal hoor, ze krijgen ruzie, niet meteen, maar je kan er op
wachten :') en dan moet er gesust worden en gedaan, ja gezellig, la maar zitten
Ik heb er ervaring mee. Mijn uk is net 4 geworden. En in mijn vriendenkring hebben ze allemaal kidnnren onder de vijf. Gaat eigenlijk altijd prima.
Professioneel gifmenger.
pi_143814291
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:00 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Nouja, zijn klasgenoot, maar ondertussen zijn we 15 jaar verder (ofzo) en is het ook een vriend van mij. Dus jammer is het wel.

En ik heb van de zomer voor het eerst mijn verjaardag overgeslagen (ik was op vakantie), maar volgend jaar stort ik me wel weer in de drukte hoor. Gezellig. En elk jaar weer komen er meer kinderen bij. ^O^
Al is er 1 vriendin van wie ik het niet erg vind als ze niet komt. Die heeft twee jochies die echt alles slopen en geen seconde gewoon leuk kunnen spelen. Gillen, slaan, vechten, slopen. :X
Kan hoor dat jij dat ''gezellig'' vindt, misschien omdat je zelf kinderen hebt, maar ik vond 7 kleine
kinderen (of meer) wel een beetje teveel van het goede.
pi_143814315
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb er ervaring mee. Mijn uk is net 4 geworden. En in mijn vriendenkring hebben ze allemaal kidnnren onder de vijf. Gaat eigenlijk altijd prima.
Ja, ja vast wel, ik had ook geen ander antwoord verwacht hoor :+

álles gaat altijd allemaal prima....
pi_143814318
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Kan hoor dat jij dat ''gezellig'' vindt, misschien omdat je zelf kinderen hebt, maar ik vond 7 kleine
kinderen (of meer) wel een beetje teveel van het goede.
Wij waren zo'n beetje de eerste in de familie en in de vriendenkring. Dus ik heb daar inderdaad geen ervaring mee. En 7 tegelijk zou hier ook een record zijn...
Professioneel gifmenger.
pi_143814327
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, ja vast wel, ik had ook geen ander antwoord verwacht hoor :+

álles gaat altijd allemaal prima....
Jij verwacht rampen?
Professioneel gifmenger.
pi_143814375
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Jij verwacht rampen?
Ik vond het teveel van het goede en niet meer gezellig, kan toch?
Of moet ik dat ook verdedigen? :D
pi_143814418
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik vond het teveel van het goede en niet meer gezellig, kan toch?
Of moet ik dat ook verdedigen? :D
Nope, dat hoef je niet te verdedigen. Maar dat het altijd ruzie en janken wordt... die ervaring deel ik (gelukkig) niet. Kan best zijn dat het bij jou wel uit de hand liep. Dat is dan inderdaad niet gezellig.
Professioneel gifmenger.
pi_143814434
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

En in mijn vriendenkring hebben ze allemaal kidnnren onder de vijf.
Jij hebt helemaal geen kinderloze mensen meer in je vriendenkring?
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:08:29 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143814438
Duurt even een topicje extra, maar de fittie is los :9.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')