Dan komen ze niet want dan mot iedereen een oppas regelen, is ook weer lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Dan gewoon 's avonds vieren toch? Dan liggen het jonge grut wat oncontroleerbaar naar alles grijpt toch al in bed, en hoef je de discussie niet te voeren dat ze niet mee mogen.
Ligt aan het tijdstip en de kroegquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het een tijdje in de kroeg gevierd, helemaal makkelijk. niemand neemt zijn koters mee naar de kroeg.
Echt? Dat snap ik dan niet, je weet toch dat er in een puberhuis waarschijnlijk geen peuterspeelgoed meer is?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder de vier prima leuk. mits met de handen van de ramen. En als je even wat speelgoed meeneemt.
(dat snap ik dus niet.ga je ergens op visite zonder speelgoed. Ik heb al dat peuterspul al láng weggegeven of verkocht joh. staan ze in de bak met transformers te graven en krijg ik kwaaie koppen van de moeders dat dát kleine spulletjes zijn. Ja, duh, daarom staat het ín de kast.)
Wedje leggen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het een tijdje in de kroeg gevierd, helemaal makkelijk. niemand neemt zijn koters mee naar de kroeg.
oh gezellig! altijd welkom. Wel netjes voeten vegen en niet aan de ramen komen hè?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Transformers?!
Wanneer mag ik komen spelen?.
En als je 7 kleuters/peuters tegelijk krijgt op visite met ieder zijn eigen speelgoed, gaan diequote:Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt? Dat snap ik dan niet, je weet toch dat er in een puberhuis waarschijnlijk geen peuterspeelgoed meer is?
Die van mij speelt met auto's trouwens.... helemaal gelukkig mee, en makkelijk mee te nemen.
Handen op ramen is een ander verhaal, zeker met die pui van jou
Of er komt er maar 1 van het stel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan komen ze niet want dan mot iedereen een oppas regelen, is ook weer lastig.
Als iedereen genoeg speelgoed meeneemt en zijn kinderen opvoedt (delen = tof) dan hebben de kinderen de middag van hun leven, is mijn ervaring.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
En als je 7 kleuters/peuters tegelijk krijgt op visite met ieder zijn eigen speelgoed, gaan die
kinderen aan elkaars speelgoed zitten en is het janken, óók héél gezellig.
Uiteraardquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh gezellig! altijd welkom. Wel netjes voeten vegen en niet aan de ramen komen hè?
Ja, dat is anders, ''zijn'' oud klasgenoot, dus dan heb jij daar toch weinig te zoeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of er komt er maar 1 van het stel.
Binnenkort gaat mijn man naar een bruiloft. Alleen, want voor donderdagavond is een oppas lastig regelen. Ik vind het prima, het is zijn oud-klasgenoot. Have fun
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als iedereen genoeg speelgoed meeneemt en zijn kinderen opvoedt (delen = tof) dan hebben de kinderen de middag van hun leven, is mijn ervaring.
Nouja, zijn klasgenoot, maar ondertussen zijn we 15 jaar verder (ofzo) en is het ook een vriend van mij. Dus jammer is het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is anders, ''zijn'' oud klasgenoot, dus dan heb jij daar toch weinig te zoeken?
En van die oppas regelen snap ik juist wel hoor, maar ik vond het geen ramp om mijn
verjaardag niet meer te vieren, gedoe allemaal, hoefde van mij toch al niet zo nodig,
maar ja was ''normaal'' om je verjaardag te vieren, maar na verloop van tijd ging
dat ook over, dus ik denk dat zélfs de mensen mét kinderen zo'n hele grote groep
wel een beetje veel vonden in één keer.
Ik heb er ervaring mee. Mijn uk is net 4 geworden. En in mijn vriendenkring hebben ze allemaal kidnnren onder de vijf. Gaat eigenlijk altijd prima.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]geloof je het zelf?
Dat gaat écht niet zo soepel allemaal hoor, ze krijgen ruzie, niet meteen, maar je kan er op
wachtenen dan moet er gesust worden en gedaan, ja gezellig, la maar zitten
Kan hoor dat jij dat ''gezellig'' vindt, misschien omdat je zelf kinderen hebt, maar ik vond 7 kleinequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nouja, zijn klasgenoot, maar ondertussen zijn we 15 jaar verder (ofzo) en is het ook een vriend van mij. Dus jammer is het wel.
En ik heb van de zomer voor het eerst mijn verjaardag overgeslagen (ik was op vakantie), maar volgend jaar stort ik me wel weer in de drukte hoor. Gezellig. En elk jaar weer komen er meer kinderen bij.![]()
Al is er 1 vriendin van wie ik het niet erg vind als ze niet komt. Die heeft twee jochies die echt alles slopen en geen seconde gewoon leuk kunnen spelen. Gillen, slaan, vechten, slopen.![]()
Ja, ja vast wel, ik had ook geen ander antwoord verwacht hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee. Mijn uk is net 4 geworden. En in mijn vriendenkring hebben ze allemaal kidnnren onder de vijf. Gaat eigenlijk altijd prima.
Wij waren zo'n beetje de eerste in de familie en in de vriendenkring. Dus ik heb daar inderdaad geen ervaring mee. En 7 tegelijk zou hier ook een record zijn...quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan hoor dat jij dat ''gezellig'' vindt, misschien omdat je zelf kinderen hebt, maar ik vond 7 kleine
kinderen (of meer) wel een beetje teveel van het goede.
Jij verwacht rampen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja vast wel, ik had ook geen ander antwoord verwacht hoor![]()
álles gaat altijd allemaal prima....
Ik vond het teveel van het goede en niet meer gezellig, kan toch?quote:
Nope, dat hoef je niet te verdedigen. Maar dat het altijd ruzie en janken wordt... die ervaring deel ik (gelukkig) niet. Kan best zijn dat het bij jou wel uit de hand liep. Dat is dan inderdaad niet gezellig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het teveel van het goede en niet meer gezellig, kan toch?
Of moet ik dat ook verdedigen?
Jij hebt helemaal geen kinderloze mensen meer in je vriendenkring?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En in mijn vriendenkring hebben ze allemaal kidnnren onder de vijf.
Die zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Deels omdat ze laat tegen een partner aanliepen, deels omdat ze geen zin hebben in zo'n wurm...quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen kinderloze mensen meer in je vriendenkring?
En precies nu moet ik weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Duurt even een topicje extra, maar de fittie is los.
Ik ken ze echt niet, zulke mensen. Wij doen veel met vrienden met kinderen, maar er zijn ook gematigde dingen waar kinderen echt niet bij aanwezig zijn, en niemand die het in zijn hoofd haalt een kind dan toch mee te nemen,quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar mensen die hun koter meenemen naar feestjes waar verder geen koters komen, er gezopen, gerookt en gefeest wordt, dan heb je wel een plaat voor je hoofd. En vaak nog klagen over dingen ook, want het kind...
Ze bestaan toch echtquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken ze echt niet, zulke mensen. Wij doen veel met vrienden met kinderen, maar er zijn ook gematigde dingen waar kinderen echt niet bij aanwezig zijn, en niemand die het in zijn hoofd haalt een kind dan toch mee te nemen,
De baas deed dat af en toe. En ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar altijd hoorde ik ze als eerste over de gang huppelen en giechelen en doen. Terwijl m'n collegas (ouders) daar toch een beter gehoor voor zou moeten hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ze bestaan toch echt.
Mensen hier nemen zelfs hun kind mee naar het werk.
Neu, liep niet uit de hand, maar zet een zooi koters bij elkaar en dan kan je nu eenmaal niet verwachten dat ze rustig op hun plek blijven zitten, dat zou niet eens normaal zijn voor kleinequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope, dat hoef je niet te verdedigen. Maar dat het altijd ruzie en janken wordt... die ervaring deel ik (gelukkig) niet. Kan best zijn dat het bij jou wel uit de hand liep. Dat is dan inderdaad niet gezellig.
In mijn sociale omgeving ligt de verhouding precies andersom. Slechts een enkeling heeft kinderen. (die overigens ondertussen bijna allemaal zo goed als volwassen zijn btw).quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Deels omdat ze laat tegen een partner aanliepen, deels omdat ze geen zin hebben in zo'n wurm...
O, ze zullen best bestaan, maar dat moeten gewoon uitzonderingen zijn, dat moet!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze bestaan toch echt.
Mensen hier nemen zelfs hun kind mee naar het werk.
Volgens mij is het nu wel over juistquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Duurt even een topicje extra, maar de fittie is los.
Waarom mensen wel kinderen hebben is ook al beantwoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen kinderen? die vraag is wel uitvoerig soms té uitvoerig naar mijn smaak
beantwoord, maar Waarom heb je wél kinderen? is dus geen normale vraag?
Van mij hoeven mensen met kinderen niet uitvoerig uit te leggen waarom ze kinderen hebben
trouwens. En de vraag Heb je Kinderen? stel ik zelf ook wel eens, maar ''waarom'' vraag
ik eigenlijk nooit, omgekeerd is dat juist weer váák het geval en dát is best een beetje raar...
Hmmm, ja raar antwoord hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:26 schreef Leandra het volgende:
Over het algemeen heb je wel kinderen omdat je er niet voor gezorgd hebt geen kinderen te krijgen...
Je moet er iets voor doen om ze niet te krijgen, je hoeft alleen maar de natuur haar gang te laten gaan om ze wel te krijgen.
Behalve.... en daar gaan we weer, de mensen die ondanks het niet voorkomen van een zwangerschap, toch niet zwanger worden.
Er werd eerder ook gezegd dat het voorkomt dat het naar is als ze wel een wens hebben, het lukt niet, en niemand vraagt er na.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat is echt geen argument idd hoor, dat je misschien de kans loopt iemand met een kinderwens te beledigen, als je zo gaat denken kan je niets meer zeggen.
Ja,dat vond ik ook een beetje raar om te lezen, ik dacht toen hetzelfde en bovendien gaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat is echt geen argument idd hoor, dat je misschien de kans loopt iemand met een kinderwens te beledigen, als je zo gaat denken kan je niets meer zeggen.
Er is altijd wel een extreem gevoelig iemand te vinden op welk gebied dan ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er werd eerder ook gezegd dat het voorkomt dat het naar is als ze wel een wens hebben, het lukt niet, en niemand vraagt er na.
Er bestaan ook onvruchtbare vrouwen die boos en verdrietig worden op en door vrouwelijke familieleden/vriendinnen als die wel zwanger kunnen worden en het vertellen (heb ik wel eens gelezen in de Vivaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja dat dus, dus het is gewoon nooit goedquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er werd eerder ook gezegd dat het voorkomt dat het naar is als ze wel een wens hebben, het lukt niet, en niemand vraagt er na.
I rest my casequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Er bestaan ook onvruchtbare vrouwen die boos en verdrietig worden op en door vrouwelijke familieleden/vriendinnen als die wel zwanger kunnen worden en het vertellen (heb ik wel eens gelezen in de Viva).
Dat is bij vrouwen altijd het geval.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat dus, dus het is gewoon nooit goed
dat sowieso natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen altijd het geval.
Nou nou, kut, kut, sommigen zijn gewoon normale hoerenquote:
Opzich wel jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef miss_sly het volgende:
En kinderen allemaal vervelende kutkoters.
Wat zou de wereld mooi en gemakkelijk zijn met alleen maar mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |