Sorry???quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
je raaskalt simpele
Echt knap dat in 2 zinnen zoveel onzin kan proppen
OP aangepastquote:
nee dat kan ik niet. Je hebt me door.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry???
Ik had 3 zinnen geschreven met onzin.
Kan jij niet verder dan tot 2 tellen?
Een heel topic eraan toegewijdquote:
Fuck, wie was het dan welquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Een Quizduelrelatie, dat dan weer wel.
Wil je het niet horen ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:56 schreef mootie het volgende:
Kom op mensen, ik wil slapen.
Gooi het er maar uit, Bds en Choco, wie zijn het?
Of één zin was voor hem geen onzin...quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry???
Ik had 3 zinnen geschreven met onzin.
Kan jij niet verder dan tot 2 tellen?
Ikke nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
We zoeken de geheime liefde van Boondock.
juist maar dat was te veel om te bevatten denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of één zin was voor hem geen onzin...
Alleen jij zoekt die nog, open je hart, open je DM!quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
We zoeken de geheime liefde van Boondock.
Van Choco weet ik het nu zelfs... Is net gewoon bevestigd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:56 schreef mootie het volgende:
Kom op mensen, ik wil slapen.
Gooi het er maar uit, Bds en Choco, wie zijn het?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar als dat wel zo is dan hoor ik dat graag.
Choco met Isax?quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Choco weet ik het nu zelfs... Is net gewoon bevestigd.
En BDS valt op kikkers.
Opgelost slotje, gaat hier niet op hoorquote:
Foto's van de hoe?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
Nou kom op mensen, gooi het eruit, wie doet het met wie en foto's graag ...
Agossieeee ben je bang voor commentaar? En wie is de frustie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat kan ik niet. Je hebt me door.
Maar ging je niet slapen frusti?
Joezi is een vieze Nowliver en de hele wereld mag het weten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:59 schreef hugecooll het volgende:
Wiewatwaar?
En wat zijn de conclusies?
Antwoord staat allang in de TTquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vet sherlocken totdat ik het weet!![]()
(ben morgen toch vrij)
Aan het aantal uitroeptekens en vraagtekens te zien: jijquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Agossieeee ben je bang voor commentaar? En wie is de frustie?
Ik stap om 6:30 onder de douche, laat mijn hondje uit en ga WERKEN!!! iets wat jij niet doet.
Wie is een frusti????
Jij bent er goed in, jij vertegenwoordigt ons in deze speurtocht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vet sherlocken totdat ik het weet!![]()
(ben morgen toch vrij)
Sly trained me!quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Joezi is een vieze Nowliver en de hele wereld mag het weten.
nee hoor maar wijs je slechts op je eigen beloftequote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stap om 6:30 onder de douche, laat mijn hondje uit en ga WERKEN!!! iets wat jij niet doet.
Wie is een frusti????
Kort nachtje voor jou LS..quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie is een frusti????
Een serenadequote:
Hoi mootiequote:Op maandag 25 augustus 2014 03:06 schreef mootie het volgende:
Top, we gaan hier ook schuimen. Wan feest.
jawelquote:
Die tik met de schuimspaan heeft hij al lang geleden gehad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel![]()
Anders krijg je tikken met dd schuimspaan
Is dat lekker ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel![]()
Anders krijg je tikken met dd schuimspaan
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Dat gore gesopquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat verbod moet forumwijd worden doorgevoerd.
Heb een siesta gedaan, dus kan met 4 uurtjes slaap door.quote:
Ik weet van niksquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Die tik met de schuimspaan heeft hij al lang geleden gehad.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Dat gore gesop
Verdemme wat mooiquote:
Overmatig gebruik van smileysquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Dat gore gesop
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb een siesta gedaan, dus kan met 4 uurtjes slaap door.
Het verdelen van slaap is beter dan in 1x 8 uur slapen.
Isaquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Verdemme wat mooi![]()
De eerste keer dat ik het hoor
Hij zingt dat voor Mootiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nou holadijee, ik heb dit liever in de cos hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
Wow, het is ze gelukt de weg van de Cos naar de Sc te vinden. Props!
Ik vind het vooral erg hoog en schel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Verdemme wat mooi![]()
De eerste keer dat ik het hoor
Moest van jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
En dan de tekstquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg hoog en schel.
Mijn compilatie vind ik ook mooiquote:
Heb ik gezien inderdaad !quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn compilatie vind ik ook mooi
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:12 schreef Ygritte het volgende:
hmfff mijn 9 kilo kat vind het tijd om op mijn kussen/nek te gaan liggen
Goed he, en je hebt niet een keer terug gezwaaid terwijl ik zo vriendelijk zwaaide naar jou ...quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
Die mensen hebben er echt geen verstand van verserquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:13 schreef Dottey het volgende:
ik vind het nummer veel te schel, knijpend en te hoog uit de bocht schietend.....
Dat had echt echt even anders gekund![]()
maar ik vind het leuk voor Isa, dat veel mensen dat voor lief nemen
Nee, flikker een end op met die debiele zwaaitjes in de Cos.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goed he, en je hebt niet een keer terug gezwaaid terwijl ik zo vriendelijk zwaaide naar jou ...
Nou ...quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, flikker een end op met die debiele zwaaitjes in de Cos.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:13 schreef Dottey het volgende:
ik vind het nummer veel te schel, knijpend en te hoog uit de bocht schietend.....
Dat had echt echt even anders gekund![]()
maar ik vind het leuk voor Isa, dat veel mensen dat voor lief nemen
Maar ik zeg gewoon graag welke hersenscheet er op mijn tong of hart ligtquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dat mag je helemaal niet zeggen! Alles wat Isa zingt, zegt of doet is toch fantastisch!
Topquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, het kostte jullie maar een uur of 3. Ik zal er maar tevreden mee zijn.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:18 schreef mootie het volgende:
Gvd wat een kinderachtig gedoe weer in de Cos.
Voor sommige mensen is het wel heel fijn dat men schoenen met klittebandsluting heeft ontwikkeld.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het wel heel fijn dat men schoenen met klittebandsluting heeft ontwikkeld.
Ahhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwquote:
Niets meer aan doen, lekker verder laten schuimen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:22 schreef mootie het volgende:
En de Sc in de Cos gaat gewoon door. Stumperds.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwww![]()
Die kijkt ook echt
Echt schattig is ie.quote:
Geen idee wat ie doet maar ziet er zo leuk uit en inderdaad ook een soort van glimlach.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn ene oog floept er een beetje uit ofzo....
Elke nacht dezelfden die de Cos volbaggeren met hun geleuter. Waarom stoort het me toch.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niets meer aan doen, lekker verder laten schuimen.
Misschien kunnen ze nog wat bij Wolter op zijn Facebook postten over Isa.
Je ziet oogwit, dat is wel raar bij een kikkert.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee wat ie doet maar ziet er zo leuk uit en inderdaad ook een soort van glimlach.
Laat het los, hoe meer je je er aan erger hoe erger het wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke nacht dezelfden die de Cos volbaggeren met hun geleuter. Waarom stoort het me toch.
Wie zit er nu weer te galbakken in de cosquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke nacht dezelfden die de Cos volbaggeren met hun geleuter. Waarom stoort het me toch.
Geen idee, totaal geen verstand van kikkers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet oogwit, dat is wel raar bij een kikkert.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat tenminste nog over Utopia. Dat is al heel knap.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch mooi man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen constateren dat de samenkomst van verschillende zieke geesten in een virtuele omgeving mij zoveel absurdistisch hilariteitsgevoel kan schenken.
leuk he hail hydra !!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen constateren dat de samenkomst van verschillende zieke geesten in een virtuele omgeving mij zoveel absurdistisch hilariteitsgevoel kan schenken.
Met de nadruk op zieke geesten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Je bent in KPD geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
LoL. Tja, 'kzou het niet weten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat stemt mij eerder droevig en bevreesd
Jeetje, succes dan maar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:40 schreef Fylax het volgende:
oke ik zei gister dat ik misschien wel iemand leuk vind van tinder maar fuck haar ik ga straks na school naar mijn ex toe
Slaap lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen concluderen dat mijn brein eindelijk heeft besloten dat ik mijn slaapkamer op mag zoeken om daar een spreekwoordelijk uiltje te knappen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen concluderen dat mijn brein eindelijk heeft besloten dat ik mijn slaapkamer op mag zoeken om daar een spreekwoordelijk uiltje te knappen.
![]()
Dat is niet zo raar, je was al voorbereid en had waarschijnlijk al een soort van afscheid genomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Nou, vandaag was het zover. Ik heb mijn achttienjarige kat in laten slapen. Het gekke is dat ik er nog geen traan om heb gelaten. Ik voel me bijna opgelucht. Is dat raar? Toen mijn tweejarige katten overleden was ik werkelijk kapot. Maar bij deze was het klaar. Terwijl zij toch het enige constante was vanaf mijn vijfde of zesde.
Nooit leuk om beestjes in telaten slapen gecondoleerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Nou, vandaag was het zover. Ik heb mijn achttienjarige kat in laten slapen. Het gekke is dat ik er nog geen traan om heb gelaten. Ik voel me bijna opgelucht. Is dat raar? Toen mijn tweejarige katten overleden was ik werkelijk kapot. Maar bij deze was het klaar. Terwijl zij toch het enige constante was vanaf mijn vijfde of zesde.
owquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Als het echt niet meer anders kon dan is het logisch dat je er vrede mee hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Dan is dat gewoon het beste die beestjes moet je geen pijn laten lijdenquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:57 schreef Grunge. het volgende:
Dank jullie. Ja jeetje, ik voel geen enkele vorm van verdriet. Ik zou willen dat ik haar - hoe vies en dement ze ook was - op mijn bed had gelaten gisteravond en haar lekker veel fout maar heerlijk voedsel had gegeten, maar toen ik daar stond wist ik: nee, dit is klaar. Nu is het klaar. Ze kon niet meer poepen, ze was vies en stonk (echt te erg), ze was dement, ze kon niet meer fatsoenlijk lopen, ze had - zo bleek bij de dierenarts - ook geen 'ballonvormige' blaas maar één met bobbels, het was klaar. Ze kreeg eerst verdoving en viel langzaam in mijn armen en daarna de fatale spuit. En ik huilde dus niet. Ik was gewoon een soort van opgelucht, Haar hart was prima, ze zou nooit uit zichzelf zijn omgevallen, heel veel lijden zou haar ten dele zijn gevallen, nog jarenlang. Ik kon niet anders. Ze verzette zich niet.
Nee, het is bijna denigrerend. Ze was de koningin van de straat, iedereen was bang voor haarquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan is dat gewoon het beste die beestjes moet je geen pijn laten lijden
Het gemis komt op onverwachtse momenten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:58 schreef Grunge. het volgende:
Dank jullie. Ik denk dat het gemis nog komt, ja.
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:01 schreef Grunge. het volgende:
Euthanasie is een zegen, zoals Joezi al zei.
Dank jequote:Op maandag 25 augustus 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gemis komt op onverwachtse momenten.
Maak je er niet te druk om dat je niet uren hebt lopen huilen.
Het beestje was op en je hebt de goede beslissing genomen.
Je hebt het enige en juiste gedaan, dit hoort helaas ook bij het houden van dieren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:57 schreef Grunge. het volgende:
Dank jullie. Ja jeetje, ik voel geen enkele vorm van verdriet. Ik zou willen dat ik haar - hoe vies en dement ze ook was - op mijn bed had gelaten gisteravond en haar lekker veel fout maar heerlijk voedsel had gegeten, maar toen ik daar stond wist ik: nee, dit is klaar. Nu is het klaar. Ze kon niet meer poepen, ze was vies en stonk (echt te erg), ze was dement, ze kon niet meer fatsoenlijk lopen, ze had - zo bleek bij de dierenarts - ook geen 'ballonvormige' blaas maar één met bobbels, het was klaar. Ze kreeg eerst verdoving en viel langzaam in mijn armen en daarna de fatale spuit. En ik huilde dus niet. Ik was gewoon een soort van opgelucht, Haar hart was prima, ze zou nooit uit zichzelf zijn omgevallen, heel veel lijden zou haar ten dele zijn gevallen, nog jarenlang. Ik kon niet anders. Ze verzette zich niet.
Erg vermoeiend, voor de rest was het wel geslaagd voor haar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe was het feestje van je dochter?
Nou, gelukkig maar. Waren ze erg druk, die pubers?quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erg vermoeiend, voor de rest was het wel geslaagd voor haar.
Druk viel mee alleen bleven ze heel de tijd mij opzoeken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar. Waren ze erg druk, die pubers?
Volgens mij ben jij een heel toffe moeder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Druk viel mee alleen bleven ze heel de tijd mij opzoeken.![]()
Half 4 ging de laatste weg.
Geen idee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel toffe moeder.
huhquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie is het? Je mag het me ook dmen, ik ben heel erg nieuwsgierig.
Hoe laat is het gebeurd eigenlijk, heb je de hele dag er tegen aan moeten hikken of was het al vrij vroeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel toffe moeder.
Je weet heus wel wat ik bedoel, ik ga gewoon nog even door met de speurtocht wie je leuk vind.quote:
Het is een enorme Bitchquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel, ik ga gewoon nog even door met de speurtocht wie je leuk vind.
lolquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Noem jij Mootie en Soury nou een enorme bitch ?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Noem jij Mootie en Soury nou een enorme bitch ?
Ik becherm je welquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ga dit bezuren als ze weer wakker zijn.
![]()
* ChocoFan gaat schuilplaats zoeken
Kwart voor zes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe laat is het gebeurd eigenlijk, heb je de hele dag er tegen aan moeten hikken of was het al vrij vroeg.
Misschien een beetje een onbeleefde vraag, maar ik vraag het omdat wij dat met onze hond hebben gehad.
Kon pas 's avonds, en dan naar je hond kijken en wetende dat het bijna klaar was was opzich een hel, voor hem niet, want hij zat onder de kanker, maar toch was het een rot dag..
Niet tegen jou anders oorlogquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je het zeker, want ik vind ze wel eng als ze gemeen gaan doen.
Zou nu heel gemeen zijn als de volgende TT zou zijn "Chocofan noemt Mootie en Soury enorme bitches"quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ga dit bezuren als ze weer wakker zijn.
![]()
* ChocoFan gaat schuilplaats zoeken
Nee joh, dat wil ik helemaal niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet tegen jou anders oorlog
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou nu heel gemeen zijn als de volgende TT zou zijn "Chocofan noemt Mootie en Soury enorme bitches"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik toch niet doen, niet tegen jou.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee man, niet doen. Dan moet ik echt onderduiken. En het was maar een inkoppertje.
Ok, die is wel grappig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga ik toch niet doen, niet tegen jou.
Dit blijft onder ons.
Nah, nee. Gisteravond kon ze niet meer poepen en op een gegeven moment keek ik maar even en zag ik een gezwel voor haar anus zitten. Toen nog even gewacht en uiteindelijk in de namiddag van zondag toch maar gebeld, want ze was echt aan het smeken en in een soort van paniek. En daar aangekomen zei de dierenarts dat ze niet wist of ik dit nog wel moest willen voor haar. En dat was precies wat ik dacht. Het was gewoon klaar. En toen ging het heel snel allemaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gadver, dus een hele dag er tegenaan moeten hikken.
Nee, ik belde pas kwart over vijf of zo. Ik durfde mijn dierenarts bijna niet te bellen namelijk, vroeg me steeds af of ik niet moest wachten tot morgen - de werkweek - en toen keek ze me zo zielig aan en jammerde ze zo dat ik toch maar belde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook de hele dag moeten wachten. bah dan weet je niet wat je met de dag aan moet.
Kwart voor zes had ik een afspraak met de dierenarts. Eerst een verdovingsspuit, toen De Spuit. Ik was daar om een uur of zes alweer weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel apart dat je kat dan nog zolang vol hield. Soms zijn ze bij de eerste spuit al weg.
Ach gos. Je hebt de goede beslissing gemaakt en meestal is er wel een dierenarts in de weekenden, kost wel extra maar toch wel handig dat ze er in dit soort gevallen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik belde pas kwart over vijf of zo. Ik durfde mijn dierenarts bijna niet te bellen namelijk, vroeg me steeds af of ik niet moest wachten tot morgen - de werkweek - en toen keek ze me zo zielig aan en jammerde ze zo dat ik toch maar belde.
ok dat scheelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nah, nee. Gisteravond kon ze niet meer poepen en op een gegeven moment keek ik maar even en zag ik een gezwel voor haar anus zitten. Toen nog even gewacht en uiteindelijk in de namiddag van zondag toch maar gebeld, want ze was echt aan het smeken en in een soort van paniek. En daar aangekomen zei de dierenarts dat ze niet wist of ik dit nog wel moest willen voor haar. En dat was precies wat ik dacht. Het was gewoon klaar. En toen ging het heel snel allemaal.
Dan houd het echt op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nah, nee. Gisteravond kon ze niet meer poepen en op een gegeven moment keek ik maar even en zag ik een gezwel voor haar anus zitten. Toen nog even gewacht en uiteindelijk in de namiddag van zondag toch maar gebeld, want ze was echt aan het smeken en in een soort van paniek. En daar aangekomen zei de dierenarts dat ze niet wist of ik dit nog wel moest willen voor haar. En dat was precies wat ik dacht. Het was gewoon klaar. En toen ging het heel snel allemaal.
Onze dierenarts doet nog maar 1 spuitje. Dat is weer nieuw. En gaat heel snel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Kwart voor zes had ik een afspraak met de dierenarts. Eerst een verdovingsspuit, toen De Spuit. Ik was daar om een uur of zes alweer weg.
jah dan kan je niet anders.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik belde pas kwart over vijf of zo. Ik durfde mijn dierenarts bijna niet te bellen namelijk, vroeg me steeds af of ik niet moest wachten tot morgen - de werkweek - en toen keek ze me zo zielig aan en jammerde ze zo dat ik toch maar belde.
Da's welquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Kwart voor zes had ik een afspraak met de dierenarts. Eerst een verdovingsspuit, toen De Spuit. Ik was daar om een uur of zes alweer weg.
Dat is dan wel een hele foute spuit, die hebben ze helaas ook bij onze hond gedaan, maar dat was omdat ze zijn aderen niet kon bereiken, toen heeft hij het gif in 1 keer gehad, wat niet echt de bedoeling is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onze dierenarts doet nog maar 1 spuitje. Dat is weer nieuw. En gaat heel snel.
Ja, het was wel mooi. Dat ze eerst gewoon wegviel in mijn armen zodat ze die echte doodspuit niet meer meemaakte. Ze was behoorlijk pittig, ze probeerde tot op de laatste nacht op mijn bed te klimmen terwijl dat toch echt niet meer lukte. Dan viel ze en probeerde ze het weer, viel ze en probeerde ze het weer...quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onze dierenarts doet nog maar 1 spuitje. Dat is weer nieuw. En gaat heel snel.
Narcose werkte niet, duurde al met al bijna een half uur.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele foute spuit, die hebben ze helaas ook bij onze hond gedaan, maar dat was omdat ze zijn aderen niet kon bereiken, toen heeft hij het gif in 1 keer gehad, wat niet echt de bedoeling is.
Ik weet het niet wat voor iets het precies is, het gaat ook in de buik volgens mij. Nou waren mijn laatste 2 katten ook snel verzwakt in korte tijd dus ik vond het niet zo raar dat ze snel gingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele foute spuit, die hebben ze helaas ook bij onze hond gedaan, maar dat was omdat ze zijn aderen niet kon bereiken, toen heeft hij het gif in 1 keer gehad, wat niet echt de bedoeling is.
Kan niet veel zeggen om de pijn te verlichten, maar misschien helpt dit:quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, het was wel mooi. Dat ze eerst gewoon wegviel in mijn armen zodat ze die echte doodspuit niet meer meemaakte. Ze was behoorlijk pittig, ze probeerde tot op de laatste nacht op mijn bed te klimmen terwijl dat toch echt niet meer lukte. Dan viel ze en probeerde ze het weer, viel ze en probeerde ze het weer...
Het is goed zo. Dat weet ik ook wel. Ik heb haar ook echt wel gerustgesteld toen ze stierf. Ik neem het mezelf gewoon een soort van kwalijk allemaal. Maar het is beter zo.
Schuldgevoel heb je altijd, ik heb het liefst dat ze mega oud worden en dat je ze s'morgens vind.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, het was wel mooi. Dat ze eerst gewoon wegviel in mijn armen zodat ze die echte doodspuit niet meer meemaakte. Ze was behoorlijk pittig, ze probeerde tot op de laatste nacht op mijn bed te klimmen terwijl dat toch echt niet meer lukte. Dan viel ze en probeerde ze het weer, viel ze en probeerde ze het weer...
Het is goed zo. Dat weet ik ook wel. Ik heb haar ook echt wel gerustgesteld toen ze stierf. Ik neem het mezelf gewoon een soort van kwalijk allemaal. Maar het is beter zo.
Dat is gewoon verschrikkelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Narcose werkte niet, duurde al met al bijna een half uur.
Was een drama en niet humaan.
+1quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan niet veel zeggen om de pijn te verlichten, maar misschien helpt dit:
Je moet jezelf niets kwalijk nemen. Ze is 18 geworden, dat is een behoorlijk hoge leeftijd voor een kat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je. Liefquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan niet veel zeggen om de pijn te verlichten, maar misschien helpt dit:
Als je ze al vind. Katten hebben de vervelende gewoonte zich te verstoppen als ze weten dat ze doodgaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Schuldgevoel heb je altijd, ik heb het liefst dat ze mega oud worden en dat je ze s'morgens vind.
Die beslissing blijft moeilijk
Ja dat vergeet ik ook nooooit weer.quote:
jah da's ook zoiets.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je ze al vind. Katten hebben de vervelende gewoonte zich te verstoppen als ze weten dat ze doodgaan
Klopt, en dat is nog vervelender, want je weet niet wat er gebeurd is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je ze al vind. Katten hebben de vervelende gewoonte zich te verstoppen als ze weten dat ze doodgaan
Ach gos.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat vergeet ik ook nooooit weer.
Zijn huid was zo aangetast dat de Dierenarts er niet doorheen kon komen om een ader te vinden.
Gelukkig was hij wel een beetje versuft door de narcose maar bijlange na niet helemaal.
Ja, dit... ik was er altijd vanuit gegaan dat ik haar dood zou vinden. Dat ze dood was gegaan in haar slaap. En daar zou ik dan heel blij mee geweest zou zijn. Maar nu genoot ze nog zoveel van eten en van knuffelen. Ik had het idee dat ze niet dood wide. Maar het kon niet meer. Het kan ook nooit goed of fijn geweest zijn, ze was ontzettend vies en ze was dement en ook fysiek gehandicapt, het kon niet meer. Alles was misgegaan de laatste paar maanden behalve haar hartquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Schuldgevoel heb je altijd, ik heb het liefst dat ze mega oud worden en dat je ze s'morgens vind.
Die beslissing blijft moeilijk
Oh wat naar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Narcose werkte niet, duurde al met al bijna een half uur.
Was een drama en niet humaan.
Hij had een soort van olifantenhuid, misschien te lang gewacht van onze kant ?quote:
Ja, dat is ook zo. Ze was een taaie. En het is veel erger als je doodgaat op je tweede. Zij heeft een behoorlijk leven gehad. Sinds de ninetiesquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet jezelf niets kwalijk nemen. Ze is 18 geworden, dat is een behoorlijk hoge leeftijd voor een kat.
Ik weet het, zulke beslissingen zijn altijd moeilijk omdat je ook geen idee hebt wat het beest denkt en voelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij had een soort van olifantenhuid, misschien te lang gewacht van onze kant ?
Maar hij had niet echt pijn, was moeilijk moeilijk moeilijk ...
Was in 2011 we missen hem nog steeds wel.quote:
Mijn oudste is 19 geworden. Dat ging ook ineens heel snel achteruit, bij de meeste ouwetjes wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ze was een taaie. En het is veel erger als je doodgaat op je tweede. Zij heeft een behoorlijk leven gehad. Sinds de nineties.
Maakt niet uit hoe lang, sommige dieren blijven je extra bij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was in 2011 we missen hem nog steeds wel.
Hij was ook niet over het hoofd te zien.
Een eigenzinnige vrolijke hond vol met streken
Zo snel kan dat gaan he. Bahquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, dit... ik was er altijd vanuit gegaan dat ik haar dood zou vinden. Dat ze dood was gegaan in haar slaap. En daar zou ik dan heel blij mee geweest zou zijn. Maar nu genoot ze nog zoveel van eten en van knuffelen. Ik had het idee dat ze niet dood wide. Maar het kon niet meer. Het kan ook nooit goed of fijn geweest zijn, ze was ontzettend vies en ze was dement en ook fysiek gehandicapt, het kon niet meer. Alles was misgegaan de laatste paar maanden behalve haar hart. Dus geen natuurlijke dood.
Nee, het is goed zo. Schudgevoel zal er wel bij horen. Maar ze viel makkelijk weg. Ze vond het niet erg.
Hij werd kaal en zo zijn huid dikker. Maar hij was heel erg vrolijk. Ondanks dat hij zo doof was als een kwartel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, zulke beslissingen zijn altijd moeilijk omdat je ook geen idee hebt wat het beest denkt en voelt.
We delen onze ervaringen in de hoop het voor haar beter te maken. Zo zie ik het.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:43 schreef Punkman het volgende:
Wij (Giz en ik) zijn bijna net zo erg als daar als in Utopia, dat van Grunge was vandaag en wij gaan het alweer betrekken op ons.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe lang, sommige dieren blijven je extra bij.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:43 schreef Punkman het volgende:
Wij (Giz en ik) zijn bijna net zo erg als daar als in Utopia, dat van Grunge was vandaag en wij gaan het alweer betrekken op ons.
Klopt, zit ook geen kwaad bij, maar we gaan nu ons verhaal weer vertellen, terwijl dit veel verser is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We delen onze ervaringen in de hoop het voor haar beter te maken. Zo zie ik het.
Jij hebt dat gifje van de poes van Lot gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb veel vieze dingen gezien en ik weet niet of ik ooit nog blij kan zijn
Ach jee, vertel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb veel vieze dingen gezien en ik weet niet of ik ooit nog blij kan zijn
Wil jij ook de poes van snoes zien ? Heb hem nog ...quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, vertel.Kan ik je blij maken.
De poes van de kattige katquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij hebt dat gifje van de poes van Lot gezien
GA AF!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil jij ook de poes van snoes zien ? Heb hem nog ...
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil jij ook de poes van snoes zien ? Heb hem nog ...
Mischien ooitquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, vertel.Kan ik je blij maken.
Heb je nog meer katten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:49 schreef Grunge. het volgende:
Nee joh, fijn juist. Rationeel weet ik ook dat dit een goede keuze was. Schuldgevoel zal daar wel bij horen en niet huilen misschien niet maar dat komt omdat toen ik wel kapot was van de dood van mijn katten dat niet door ouderdom kwam en nu wel. Wat er overblijft is iemand missen. Waarschijnlijk komt dat nog.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 04:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga af ??? Kutje van trutje zien ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen eigen meer. In twee jaar zijn al mijn dieren doodgegaan. Auto-ongeluk (twee jaar), hartstilstand (bijna twee jaar), en nu dit. Binnenkort maar weer een dierengezinnetje maken. Ik pas nu op de katten van mijn ouders die op vakantie zijn.quote:
Ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
Heeft iemand hier de Zomergasten van vanavond gezien?
Nee, wie was er vandaag ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
Heeft iemand hier de Zomergasten van vanavond gezien?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:54 schreef Punkman het volgende:
[..]Het ie het toch gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja, vandaag. Eerste twintig minuten ongeveer van gezien.quote:
Dat heeft ons wel geholpen dat we 2 andere hondjes nog hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Geen eigen meer. In twee jaar zijn al mijn dieren doodgegaan. Auto-ongeluk (twee jaar), hartstilstand (bijna twee jaar), en nu dit. Binnenkort maar weer een dierengezinnetje maken. Ik pas nu op de katten van mijn ouders die op vakantie zijn.
Als we denken dat als er iemand applaudisseert dan is het niet perse Isa meer, kan ook Lot wezen die langs looptquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het ie het toch gedaan [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 05:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als we denken dat als er iemand applaudisseert dan is het niet perse Isa meer, kan ook Lot wezen die langs loopt
Heel lang geleden en nee niet zo'n zin, ik geloof dat ik maar beter kan gaan slapen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 05:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat jij heksbal hebt gespeeld zin in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |