quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het wel heel fijn dat men schoenen met klittebandsluting heeft ontwikkeld.
Ahhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwquote:
Niets meer aan doen, lekker verder laten schuimen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:22 schreef mootie het volgende:
En de Sc in de Cos gaat gewoon door. Stumperds.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwww![]()
Die kijkt ook echt
Echt schattig is ie.quote:
Geen idee wat ie doet maar ziet er zo leuk uit en inderdaad ook een soort van glimlach.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn ene oog floept er een beetje uit ofzo....
Elke nacht dezelfden die de Cos volbaggeren met hun geleuter. Waarom stoort het me toch.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niets meer aan doen, lekker verder laten schuimen.
Misschien kunnen ze nog wat bij Wolter op zijn Facebook postten over Isa.
Je ziet oogwit, dat is wel raar bij een kikkert.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee wat ie doet maar ziet er zo leuk uit en inderdaad ook een soort van glimlach.
Laat het los, hoe meer je je er aan erger hoe erger het wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke nacht dezelfden die de Cos volbaggeren met hun geleuter. Waarom stoort het me toch.
Wie zit er nu weer te galbakken in de cosquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke nacht dezelfden die de Cos volbaggeren met hun geleuter. Waarom stoort het me toch.
Geen idee, totaal geen verstand van kikkers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet oogwit, dat is wel raar bij een kikkert.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat tenminste nog over Utopia. Dat is al heel knap.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |