Foto's van de hoe?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
Nou kom op mensen, gooi het eruit, wie doet het met wie en foto's graag ...
Agossieeee ben je bang voor commentaar? En wie is de frustie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat kan ik niet. Je hebt me door.
Maar ging je niet slapen frusti?
Joezi is een vieze Nowliver en de hele wereld mag het weten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:59 schreef hugecooll het volgende:
Wiewatwaar?
En wat zijn de conclusies?
Antwoord staat allang in de TTquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vet sherlocken totdat ik het weet!![]()
(ben morgen toch vrij)
Aan het aantal uitroeptekens en vraagtekens te zien: jijquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Agossieeee ben je bang voor commentaar? En wie is de frustie?
Ik stap om 6:30 onder de douche, laat mijn hondje uit en ga WERKEN!!! iets wat jij niet doet.
Wie is een frusti????
Jij bent er goed in, jij vertegenwoordigt ons in deze speurtocht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vet sherlocken totdat ik het weet!![]()
(ben morgen toch vrij)
Sly trained me!quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Joezi is een vieze Nowliver en de hele wereld mag het weten.
nee hoor maar wijs je slechts op je eigen beloftequote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stap om 6:30 onder de douche, laat mijn hondje uit en ga WERKEN!!! iets wat jij niet doet.
Wie is een frusti????
Kort nachtje voor jou LS..quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie is een frusti????
Een serenadequote:
Hoi mootiequote:Op maandag 25 augustus 2014 03:06 schreef mootie het volgende:
Top, we gaan hier ook schuimen. Wan feest.
jawelquote:
Die tik met de schuimspaan heeft hij al lang geleden gehad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel![]()
Anders krijg je tikken met dd schuimspaan
Is dat lekker ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel![]()
Anders krijg je tikken met dd schuimspaan
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Dat gore gesopquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat verbod moet forumwijd worden doorgevoerd.
Heb een siesta gedaan, dus kan met 4 uurtjes slaap door.quote:
Ik weet van niksquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Die tik met de schuimspaan heeft hij al lang geleden gehad.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Dat gore gesop
Verdemme wat mooiquote:
Overmatig gebruik van smileysquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Dat gore gesop
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb een siesta gedaan, dus kan met 4 uurtjes slaap door.
Het verdelen van slaap is beter dan in 1x 8 uur slapen.
Isaquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Verdemme wat mooi![]()
De eerste keer dat ik het hoor
Hij zingt dat voor Mootiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nou holadijee, ik heb dit liever in de cos hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
Wow, het is ze gelukt de weg van de Cos naar de Sc te vinden. Props!
Ik vind het vooral erg hoog en schel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Verdemme wat mooi![]()
De eerste keer dat ik het hoor
Moest van jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
Wow, het is ze gelukt de weg van de Cos naar de Sc te vinden. Props!
En dan de tekstquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg hoog en schel.
Mijn compilatie vind ik ook mooiquote:
Heb ik gezien inderdaad !quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn compilatie vind ik ook mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |