Druk viel mee alleen bleven ze heel de tijd mij opzoeken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar. Waren ze erg druk, die pubers?
Volgens mij ben jij een heel toffe moeder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Druk viel mee alleen bleven ze heel de tijd mij opzoeken.![]()
Half 4 ging de laatste weg.
Geen idee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel toffe moeder.
huhquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie is het? Je mag het me ook dmen, ik ben heel erg nieuwsgierig.
Hoe laat is het gebeurd eigenlijk, heb je de hele dag er tegen aan moeten hikken of was het al vrij vroeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel toffe moeder.
Je weet heus wel wat ik bedoel, ik ga gewoon nog even door met de speurtocht wie je leuk vind.quote:
Het is een enorme Bitchquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel, ik ga gewoon nog even door met de speurtocht wie je leuk vind.
lolquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Noem jij Mootie en Soury nou een enorme bitch ?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Noem jij Mootie en Soury nou een enorme bitch ?
Ik becherm je welquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ga dit bezuren als ze weer wakker zijn.
![]()
* ChocoFan gaat schuilplaats zoeken
Kwart voor zes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe laat is het gebeurd eigenlijk, heb je de hele dag er tegen aan moeten hikken of was het al vrij vroeg.
Misschien een beetje een onbeleefde vraag, maar ik vraag het omdat wij dat met onze hond hebben gehad.
Kon pas 's avonds, en dan naar je hond kijken en wetende dat het bijna klaar was was opzich een hel, voor hem niet, want hij zat onder de kanker, maar toch was het een rot dag..
Niet tegen jou anders oorlogquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je het zeker, want ik vind ze wel eng als ze gemeen gaan doen.
Zou nu heel gemeen zijn als de volgende TT zou zijn "Chocofan noemt Mootie en Soury enorme bitches"quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ga dit bezuren als ze weer wakker zijn.
![]()
* ChocoFan gaat schuilplaats zoeken
Nee joh, dat wil ik helemaal niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet tegen jou anders oorlog
quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou nu heel gemeen zijn als de volgende TT zou zijn "Chocofan noemt Mootie en Soury enorme bitches"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik toch niet doen, niet tegen jou.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee man, niet doen. Dan moet ik echt onderduiken. En het was maar een inkoppertje.
Ok, die is wel grappig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga ik toch niet doen, niet tegen jou.
Dit blijft onder ons.
Nah, nee. Gisteravond kon ze niet meer poepen en op een gegeven moment keek ik maar even en zag ik een gezwel voor haar anus zitten. Toen nog even gewacht en uiteindelijk in de namiddag van zondag toch maar gebeld, want ze was echt aan het smeken en in een soort van paniek. En daar aangekomen zei de dierenarts dat ze niet wist of ik dit nog wel moest willen voor haar. En dat was precies wat ik dacht. Het was gewoon klaar. En toen ging het heel snel allemaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gadver, dus een hele dag er tegenaan moeten hikken.
Nee, ik belde pas kwart over vijf of zo. Ik durfde mijn dierenarts bijna niet te bellen namelijk, vroeg me steeds af of ik niet moest wachten tot morgen - de werkweek - en toen keek ze me zo zielig aan en jammerde ze zo dat ik toch maar belde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook de hele dag moeten wachten. bah dan weet je niet wat je met de dag aan moet.
Kwart voor zes had ik een afspraak met de dierenarts. Eerst een verdovingsspuit, toen De Spuit. Ik was daar om een uur of zes alweer weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel apart dat je kat dan nog zolang vol hield. Soms zijn ze bij de eerste spuit al weg.
Ach gos. Je hebt de goede beslissing gemaakt en meestal is er wel een dierenarts in de weekenden, kost wel extra maar toch wel handig dat ze er in dit soort gevallen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik belde pas kwart over vijf of zo. Ik durfde mijn dierenarts bijna niet te bellen namelijk, vroeg me steeds af of ik niet moest wachten tot morgen - de werkweek - en toen keek ze me zo zielig aan en jammerde ze zo dat ik toch maar belde.
ok dat scheelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nah, nee. Gisteravond kon ze niet meer poepen en op een gegeven moment keek ik maar even en zag ik een gezwel voor haar anus zitten. Toen nog even gewacht en uiteindelijk in de namiddag van zondag toch maar gebeld, want ze was echt aan het smeken en in een soort van paniek. En daar aangekomen zei de dierenarts dat ze niet wist of ik dit nog wel moest willen voor haar. En dat was precies wat ik dacht. Het was gewoon klaar. En toen ging het heel snel allemaal.
Dan houd het echt op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nah, nee. Gisteravond kon ze niet meer poepen en op een gegeven moment keek ik maar even en zag ik een gezwel voor haar anus zitten. Toen nog even gewacht en uiteindelijk in de namiddag van zondag toch maar gebeld, want ze was echt aan het smeken en in een soort van paniek. En daar aangekomen zei de dierenarts dat ze niet wist of ik dit nog wel moest willen voor haar. En dat was precies wat ik dacht. Het was gewoon klaar. En toen ging het heel snel allemaal.
Onze dierenarts doet nog maar 1 spuitje. Dat is weer nieuw. En gaat heel snel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Kwart voor zes had ik een afspraak met de dierenarts. Eerst een verdovingsspuit, toen De Spuit. Ik was daar om een uur of zes alweer weg.
jah dan kan je niet anders.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik belde pas kwart over vijf of zo. Ik durfde mijn dierenarts bijna niet te bellen namelijk, vroeg me steeds af of ik niet moest wachten tot morgen - de werkweek - en toen keek ze me zo zielig aan en jammerde ze zo dat ik toch maar belde.
Da's welquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Kwart voor zes had ik een afspraak met de dierenarts. Eerst een verdovingsspuit, toen De Spuit. Ik was daar om een uur of zes alweer weg.
Dat is dan wel een hele foute spuit, die hebben ze helaas ook bij onze hond gedaan, maar dat was omdat ze zijn aderen niet kon bereiken, toen heeft hij het gif in 1 keer gehad, wat niet echt de bedoeling is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onze dierenarts doet nog maar 1 spuitje. Dat is weer nieuw. En gaat heel snel.
Ja, het was wel mooi. Dat ze eerst gewoon wegviel in mijn armen zodat ze die echte doodspuit niet meer meemaakte. Ze was behoorlijk pittig, ze probeerde tot op de laatste nacht op mijn bed te klimmen terwijl dat toch echt niet meer lukte. Dan viel ze en probeerde ze het weer, viel ze en probeerde ze het weer...quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onze dierenarts doet nog maar 1 spuitje. Dat is weer nieuw. En gaat heel snel.
Narcose werkte niet, duurde al met al bijna een half uur.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele foute spuit, die hebben ze helaas ook bij onze hond gedaan, maar dat was omdat ze zijn aderen niet kon bereiken, toen heeft hij het gif in 1 keer gehad, wat niet echt de bedoeling is.
Ik weet het niet wat voor iets het precies is, het gaat ook in de buik volgens mij. Nou waren mijn laatste 2 katten ook snel verzwakt in korte tijd dus ik vond het niet zo raar dat ze snel gingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele foute spuit, die hebben ze helaas ook bij onze hond gedaan, maar dat was omdat ze zijn aderen niet kon bereiken, toen heeft hij het gif in 1 keer gehad, wat niet echt de bedoeling is.
Kan niet veel zeggen om de pijn te verlichten, maar misschien helpt dit:quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, het was wel mooi. Dat ze eerst gewoon wegviel in mijn armen zodat ze die echte doodspuit niet meer meemaakte. Ze was behoorlijk pittig, ze probeerde tot op de laatste nacht op mijn bed te klimmen terwijl dat toch echt niet meer lukte. Dan viel ze en probeerde ze het weer, viel ze en probeerde ze het weer...
Het is goed zo. Dat weet ik ook wel. Ik heb haar ook echt wel gerustgesteld toen ze stierf. Ik neem het mezelf gewoon een soort van kwalijk allemaal. Maar het is beter zo.
Schuldgevoel heb je altijd, ik heb het liefst dat ze mega oud worden en dat je ze s'morgens vind.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, het was wel mooi. Dat ze eerst gewoon wegviel in mijn armen zodat ze die echte doodspuit niet meer meemaakte. Ze was behoorlijk pittig, ze probeerde tot op de laatste nacht op mijn bed te klimmen terwijl dat toch echt niet meer lukte. Dan viel ze en probeerde ze het weer, viel ze en probeerde ze het weer...
Het is goed zo. Dat weet ik ook wel. Ik heb haar ook echt wel gerustgesteld toen ze stierf. Ik neem het mezelf gewoon een soort van kwalijk allemaal. Maar het is beter zo.
Dat is gewoon verschrikkelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Narcose werkte niet, duurde al met al bijna een half uur.
Was een drama en niet humaan.
+1quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan niet veel zeggen om de pijn te verlichten, maar misschien helpt dit:
Je moet jezelf niets kwalijk nemen. Ze is 18 geworden, dat is een behoorlijk hoge leeftijd voor een kat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je. Liefquote:Op maandag 25 augustus 2014 04:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan niet veel zeggen om de pijn te verlichten, maar misschien helpt dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |