Is toch mooi man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen constateren dat de samenkomst van verschillende zieke geesten in een virtuele omgeving mij zoveel absurdistisch hilariteitsgevoel kan schenken.
leuk he hail hydra !!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen constateren dat de samenkomst van verschillende zieke geesten in een virtuele omgeving mij zoveel absurdistisch hilariteitsgevoel kan schenken.
Met de nadruk op zieke geesten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Je bent in KPD geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
LoL. Tja, 'kzou het niet weten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat stemt mij eerder droevig en bevreesd
Jeetje, succes dan maar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:40 schreef Fylax het volgende:
oke ik zei gister dat ik misschien wel iemand leuk vind van tinder maar fuck haar ik ga straks na school naar mijn ex toe
Slaap lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen concluderen dat mijn brein eindelijk heeft besloten dat ik mijn slaapkamer op mag zoeken om daar een spreekwoordelijk uiltje te knappen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te kunnen concluderen dat mijn brein eindelijk heeft besloten dat ik mijn slaapkamer op mag zoeken om daar een spreekwoordelijk uiltje te knappen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |