Natuurlijk overtuig ik hem. Je kent mijquote:
Kan je iedereen overtuigen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk overtuig ik hem. Je kent mij
Ik heb nog, wie wil wat?quote:
Denk je ook niet dat Fax deze look heel goed zou staan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel vast wel. Puppy ogen en zo.quote:
Verdommequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat Fax deze look heel goed zou staan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n ogen, wat doe je!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Try me.quote:
OMGWTFBBQ.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know.quote:
Moet ik je wel wat beter kennen.quote:
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was loos?quote:
Negeren geen optie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien. Heb je een tip tegen vervelende familieleden?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het ook als compliment zien, want een paar topics terug werd nog ergens gezegd dat alle gay mannen mooie mannen zijn over het algemeen...quote:
Negeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een tip tegen vervelende familieleden?
Oh haiquote:
Ahhh Fax is niet gay. Het is wel een man die ik zou doen, echter val ik op dominant en dan is het toch net ff wat lastiger.quote:
Ik vind dat wel wat bij een man.quote:
Of niet.quote:
Daarom, een meet. Tenzij anderen hier hun mening over mij willen vellenquote:
Ojaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan het ook als compliment zien, want een paar topics terug werd nog ergens gezegd dat alle gay mannen mooie mannen zijn over het algemeen...
Eh, nee, sorryquote:
Tja ik ben kusjekroelquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh Fax is niet gay. Het is wel een man die ik zou doen, echter val ik op dominant en dan is het toch net ff wat lastiger.
Mehquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mee eens!
Live gezien in Utrecht, en komt ook naar Appelpop,
staat op het 'to see' lijstje
Jij vindt glittervestjes mooi? Of doel je meer op de complete look?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat bij een man.
[..]
Of niet.
Tja op een gegeven moment houdt het op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
En we zijn stiekem weggelopen zonder de drankjes te betalen. We hebben een uur gewacht, .
maar ze negeerde ons telkens. Daarbij was mijn cola vies, en sowieso was het vooral een lading ijsklontjes
Boefjes zijn we.
Appelpop overwegen wij ook nog steeds om heen te gaan. Lijkt me wel vet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mee eens!
Live gezien in Utrecht, en komt ook naar Appelpop,
staat op het 'to see' lijstje
Grote bek geven kan ook helpen, maar da's niet zo goed voor de sfeerquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is moeilijk in een huis. Maar ik probeer het.
Daar komt een meetquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelpop overwegen wij ook nog steeds om heen te gaan. Lijkt me wel vet.
Broertje of je ouders?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is moeilijk in een huis. Maar ik probeer het.
Gewoon een beetje gay.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt glittervestjes mooi? Of doel je meer op de complete look?
Verdikkemequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lees net dat je niet dominant bent. Dat is jammer.
Ja alsjequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de promotie van het 25+ topic
Dat zeg je nuquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik doe niet aan verzoekjes meer, die tijd is geweest
Ja, ik weet het. We gaan ons niet aanmelden voor de meet, maar als jij er bent hangen we wel een beetje rond jou.quote:
Jij moet ook gewoon niet zo moeilijk doen en meegaat. Oordopjes in en klagen over de slechte muziek mag ook hoor hahaquote:
Heel dominant van je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik doe niet aan verzoekjes meer, die tijd is geweest
Nouja ik heb gekeken naar de line-up, en vind het helemaal niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. We gaan ons niet aanmelden voor de meet, maar als jij er bent hangen we wel een beetje rond jou.
Ouders. Heb geen zin om geforceerd gezellig te doen beneden terwijl ik me niet lekker voel (iets verkeerd gegeten oid) en nou ben ik 'heel erg raar' en moet er wel 'iets erg mis zijn'.quote:
Ik ben een zeikerd met muziek hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon niet zo moeilijk doen en meegaat. Oordopjes in en klagen over de slechte muziek mag ook hoor haha
Zeg dat het aan hun ligtquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ouders. Heb geen zin om geforceerd gezellig te doen beneden terwijl ik me niet lekker voel (iets verkeerd gegeten oid) en nou ben ik 'heel erg raar' en moet er wel 'iets erg mis zijn'.
Het valt wel mee verder. Gewoon even bleh.
Nouja ik wil wel een voet op je hoofd doen ofzo hoor als dat fijn voelt voor jequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry.Het is ons niet gegund.
Wij hebben zojuist besloten dat we gaan. Even de namen gekeken, en ik herken namen. Dat zegt heel erg veel bij mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb gekeken naar de line-up, en vind het helemaal niks![]()
Ik ga liever naarIncubate
of
Todays Art
in september
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben zojuist besloten dat we gaan. Even de namen gekeken, en ik herken namen. Dat zegt heel erg veel bij mij.De zaterdag dan wel.
Daarom heb ik dus vaak niet zoveel met mijn familie, alhoewel mijn vader best ok is en daar nooit iets over zal zeggen. Maar dus nooit meer bij die Griek bestellen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ouders. Heb geen zin om geforceerd gezellig te doen beneden terwijl ik me niet lekker voel (iets verkeerd gegeten oid) en nou ben ik 'heel erg raar' en moet er wel 'iets erg mis zijn'.
Het valt wel mee verder. Gewoon even bleh.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik wil wel een voet op je hoofd doen ofzo hoor als dat fijn voelt voor je
Althans niet dit gerecht nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus vaak niet zoveel met mijn familie, alhoewel mijn vader best ok is en daar nooit iets over zal zeggen. Maar dus nooit meer bij die Griek bestellen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik wil wel een voet op je hoofd doen ofzo hoor als dat fijn voelt voor je
Welk gerecht was het?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Althans niet dit gerecht nee.Geen succes.
Nouja ik heb wel een paar honderd meter vliegerlijn hier die ik kan gebruikenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot zo ver je inspiratie als het op dominantie aankomt?
Als je het niet hebt, heb je het niet. Shit happensquote:
Met die pooltafel kun je zeker wat leuks verzinnen. Een bed met spijlen is ook leukquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel een paar honderd meter vliegerlijn hier die ik kan gebruikenEn de pockets van de pooltafel hebben een gat onderin zodat ik je goed vast kan binden aan tafel
![]()
En ik heb een grote zak vol waxinelichtjes
En toch zal dat niet werken als je niet echt dominant bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel een paar honderd meter vliegerlijn hier die ik kan gebruikenEn de pockets van de pooltafel hebben een gat onderin zodat ik je goed vast kan binden aan tafel
![]()
En ik heb een grote zak vol waxinelichtjes
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, m'n moeder is op vakantie, dus dan mag je gelijk het huishouden even doen
Stofzuigen, wassen, strijken, met een doekje over de meubels![]()
![]()
![]()
Word je al nat ja?JA?
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, m'n moeder is op vakantie, dus dan mag je gelijk het huishouden even doen
Stofzuigen, wassen, strijken, met een doekje over de meubels![]()
![]()
![]()
Word je al nat ja?JA?
![]()
Mwa, gaatquote:
Aparte denkbeelden heb je soms fasquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Ik zie Fax Tamas wel domineren in een heftige sekspartij.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
Lieve mensen, ik ga eens slapen. Morgenvroeg weer lekker 120 baantjes zwemmen
Welterusten allen!
Mond dichtquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch zal dat niet werken als je niet echt dominant bent.
Denk het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Tamas weetquote:
Mwah, tegen de tijd dat Fax dat omslagpunt bereikt zal Tamas iemand wel laten ingrijpen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Iemand? Ik grijp zelf altijd in, mocht dat nodig zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, tegen de tijd dat Fax dat omslagpunt bereikt zal Tamas iemand wel laten ingrijpen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, tegen de tijd dat Fax dat omslagpunt bereikt zal Tamas iemand wel laten ingrijpen.
Zo'n knuffelbeer jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
Maar Bobby is dus dominant? Ik zie 'm eigenlijk helemaal niet zo.
Nee dat begrijp ik wel, gezien je nog nooit hier bent geweestquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
quote:
Ja moet eens verandering in komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel, gezien je nog nooit hier bent geweest
Tamashii luistert pauper muziek.quote:
Ik kan maar 1 ding tegelijk hoog houden, gurlquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 ding tegelijk hoog houden, gurl
Taylor Swift? :$quote:
Nee alles wat dus niet Taylor Swift is.quote:
Ohoh...quote:
Ai...vrouwenmuziek...Ik heb dropkick murphy's op staan...quote:
Dit is echt mooi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ai...vrouwenmuziek...Ik heb dropkick murphy's op staan...
Ik zie Garbage in je lijstje in je fobo staan.quote:
Nou ben ik jaloers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie Garbage in je lijstje in je fobo staan.Twee keer live gezien.
Ja, was ook best awesome. Heb er nog een review over geschreven.quote:
die zijn ook leuk!quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje enthousiaster mag wel bobby, ze zijn super! Sowieso in Praag veel op de rock-afdeling van Karlovy Lázně geweest. Wat een club is dat zeg, pfffquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil naar een bepaalde club in Berlijn. Waar het deurbeleid niet al te makkelijk is...quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje enthousiaster mag wel bobby, ze zijn super! Sowieso in Praag veel op de rock-afdeling van Karlovy Lázně geweest. Wat een club is dat zeg, pfff
Haha, ik denk dat ik weet welke club je bedoeld. Ze zijn daar inderdaad erg streng. Ik heb het 1 keer geprobeerd en kwam er helaas niet in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil naar een bepaalde club in Berlijn. Waar het deurbeleid niet al te makkelijk is...
ja maar normaal ben ik meer van de wijven muziek dus ja...quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje enthousiaster mag wel bobby, ze zijn super! Sowieso in Praag veel op de rock-afdeling van Karlovy Lázně geweest. Wat een club is dat zeg, pfff
Ik geloof niet dat ik naar 2.0 ga/mag/kan zaterdag dus qua tijd kan ik komen twisterenquote:
Zo'n tent moet je niet eens in willenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik weet welke club je bedoeld. Ze zijn daar inderdaad erg streng. Ik heb het 1 keer geprobeerd en kwam er helaas niet in.
Wow. In berlijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik weet welke club je bedoeld. Ze zijn daar inderdaad erg streng. Ik heb het 1 keer geprobeerd en kwam er helaas niet in.
Ooeeeeeh....quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik naar 2.0 ga/mag/kan zaterdag dus qua tijd kan ik komen twisteren
Zeker wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n tent moet je niet eens in willen
Volgende keer gewoon dit opzettenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja maar normaal ben ik meer van de wijven muziek dus ja...
Ik heb alleen een paar probleempjesquote:
Jep...Je kent me, ik reis genoeg en probeer allerlei plaatsen te ontdekken. Ik had hier verhalen over gehoord dus toen ik een keer naar Berlijn moest maar even getest. Helaas niet binnen gekomen dus.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Jep...Je kent me, ik reis genoeg en probeer allerlei plaatsen te ontdekken. Ik had hier verhalen over gehoord dus toen ik een keer naar Berlijn moest maar even getest. Helaas niet binnen gekomen dus.
Je krijgt geen motivatie. Het is ja of nee. Sowieso denk ik dat toeristen er weinig binnen komen als ik een local goed begreep (zeker Amerikanen niet).quote:
Wat heb je geantwoord?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
Mwehehe kitechickie die ik nog een keer les zou geven, maar de laatste tijd echt nooit tijd had heeft gezegd dat ze geen auto meer heeft. Dat wist ik dankzij d'r FB nog maar 3 maanden ofzo![]()
Ze zal het wel steeds lastiger gevonden hebben om excuses te verzinnen
Laat je niet zo neuken joh, jezus, zeg tegen dat wijf dat je genoeg andere dingen te doen hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ze het maar moest laten weten als ze weer vervoer had
Oh Faxie tochquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ai fax...Graag of heel niet in dit geval...quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet neuken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat je niet zo neuken joh, jezus, zeg tegen dat wijf dat je genoeg andere dingen te doen hebt.
Dat had ik eerder gezegd denk ik. Hoe lang duurt dit al?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook al was het een hint, ze bekijkt het maar.
Jaar geleden ontmoet volgens mij. Iets meer misschien zelfs. 2 Keer les gegeven, want madam had amper tijdquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik eerder gezegd denk ik. Hoe lang duurt dit al?
Waarom zeg je dan dat ze het moet laten weten als ze vervoer heeft?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaar geleden ontmoet volgens mij. Iets meer misschien zelfs. 2 Keer les gegeven, want madam had amper tijd
Waarom niet? Ik ga d'r niet aanbieden haar even op te pikken ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ze het moet laten weten als ze vervoer heeft?
Als je iets de moeite waard vind maak je er tijd voor. Sorry fax.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaar geleden ontmoet volgens mij. Iets meer misschien zelfs. 2 Keer les gegeven, want madam had amper tijd
Zeg dat tegen haarquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
Als je iets de moeite waard vind maak je er tijd voor. Sorry fax.
Prima, wat is haar nummer?quote:
quote:
Truusjequote:Op maandag 25 augustus 2014 00:14 schreef yats het volgende:
[..]Nog meer informatie? Een naam lijkt me wel handig...
Je neemt me in de zeik of niet?quote:
Nee, ik bedoel dat je dat helemaal niet had moeten zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga d'r niet aanbieden haar even op te pikken ofzo
Ze doet zelf maar een keer moeite.
Ow nouja je moet het gesprek toch op een of andere manier beeindigenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dat helemaal niet had moeten zeggen.Geeneens op in gaan.
"Dat is vervelend."quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja je moet het gesprek toch op een of andere manier beeindigen
Van wie is dat nummer eigenlijk? Ik had bijna gebeldquote:
Ok, app het nog even? Ik denk niet dat het er morgenochtend hier nog staat namelijk.quote:
Haha wat denk je?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Vraag me af of het een random nummer is of bewust gekozen
Dat weet ik morgen, mits het nummer hier dan nog staat. Of fax moet het even appen, maar ik denk eigenlijk dat hij nu van het lachen op de grond ligt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Vraag me af of het een random nummer is of bewust gekozen
Dat jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen, mits het nummer hier dan nog staat. Of fax moet het even appen, maar ik denk eigenlijk dat hij nu van het lachen op de grond ligt.
Je kent me inmiddels toch goed genoeg om te weten dat ik echt ga bellen he?quote:
Probeer maarquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels toch goed genoeg om te weten dat ik echt ga bellen he?
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:
Des te leuker wie ik dan aan de lijn ga krijgen toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tering man, ik ramde op wat willekeurige cijfers
Probeer het maar danquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef yats het volgende:
[..]
Des te leuker wie ik dan aan de lijn ga krijgen toch?
Onoes, ik heb geen levenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:48 schreef Tamashii het volgende:
Faxie en yats, jullie staan iig in de top 100 posters![]()
Ow echt? Ik kijk er nooit in eigenlijk. Hoeveelste sta ik? Wel een mooie afsluiter om mijn bed op te gaan zoeken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:48 schreef Tamashii het volgende:
Faxie en yats, jullie staan iig in de top 100 posters![]()
Doe ik, dan geef ik mijn numme...Eh jouw nummer...quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer het maar dan![]()
Laat het even weten als het een mooie en geile dame blijkt te zijn
83equote:Op maandag 25 augustus 2014 00:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ow echt? Ik kijk er nooit in eigenlijk. Hoeveelste sta ik? Wel een mooie afsluiter om mijn bed op te gaan zoeken.
[..]
Doe ik, dan geef ik mijn numme...Eh jouw nummer...
Goed genoeg, welterusten!quote:
Om te gaan werken hequote:Op maandag 25 augustus 2014 08:18 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zijn jullie zo belachelijk vroeg wakker?
Oh jaquote:
Net als wielrenners die denken dat het fietspad van hun is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Was weer lekker in het zwembad vanochtend
Alleen denken al die ouwe vellen nog steeds dat ze het hele bad bezitten
quote:
wielrenners zijn de pest van het verkeer wat mij betreftquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als wielrenners die denken dat het fietspad van hun is.
Hier was het lekker rustig in de sportschool. Denk dat ik de woensdag dan skip en voortaan op maandag en donderdag ga. En dan evt zondag dinsdag vrijdags.
Wielrenners die niet opletten en meteen agressief worden als je er wat van zegtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als wielrenners die denken dat het fietspad van hun is.
Hier was het lekker rustig in de sportschool. Denk dat ik de woensdag dan skip en voortaan op maandag en donderdag ga. En dan evt zondag dinsdag vrijdags.
He! Niet iedereen over 1 kam scheren graag! Bejaarden op de weg, die zijn pas vervelend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
wielrenners zijn de pest van het verkeer wat mij betreft
Die ook ja vorige week nog bijna aan gereden door zon opa achter het stuurquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
He! Niet iedereen over 1 kam scheren graag! Bejaarden op de weg, die zijn pas vervelend.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
He! Niet iedereen over 1 kam scheren graag! Bejaarden op de weg, die zijn pas vervelend.
En bejaarden ja. Gadvergeten mongolen in hun veel te grote auto'squote:Op maandag 25 augustus 2014 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wielrenners die niet opletten en meteen agressief worden als je er wat van zegt
Dat is er ook, maar volgens mij heeft die test niet veel om het lijf.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:00 schreef Samzz het volgende:
Na een bepaalde leeftijd mag imo best getest worden of iemand nog mag rijden. Mijn opa is zo doof als een kwartel en mag nog gewoon achter 't stuur zitten.
Als mijn opa door die test komt, dan stelt deze niks voorquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is er ook, maar volgens mij heeft die test niet veel om het lijf.
zo lang het maar niet gevaarlijk is geen probleem mee. Je moet toch wat op je oude dag, die geraniums zijn na 2 jaar staren ook niet zo interessant meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
En bejaarden ja. Gadvergeten mongolen in hun veel te grote auto's
"Maar ik mag nog best autorijden en ik kan het ook!"
Nee oud fossiel, dat je het mag is iets heel anders dan dat je het ook kan.
Volgens mij zou het beter zijn als iedereen om de 10 jaar een kleine testrit moet uitvoeren voordat het rijbewijs verlengd wordt...er zijn zoveel malloten op de weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:00 schreef Samzz het volgende:
Na een bepaalde leeftijd mag imo best getest worden of iemand nog mag rijden. Mijn opa is zo doof als een kwartel en mag nog gewoon achter 't stuur zitten.
Interessante bloemen vind ik dat wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
zo lang het maar niet gevaarlijk is geen probleem mee. Je moet toch wat op je oude dag, die geraniums zijn na 2 jaar staren ook niet zo interessant meer
Prima plan wat mij betreftquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij zou het beter zijn als iedereen om de 10 jaar een kleine testrit moet uitvoeren voordat het rijbewijs verlengd wordt...er zijn zoveel malloten op de weg.
Wel een dure grap. En je krijgt van die huillies die dan 10 jaar een rijbewijs hebben gehad en die het dan verliezen...quote:
Dan kopen ze maar nieuwe. Er zullen er vast een paar zijn die normaal kunnen rijden, maar die worden overschaduwd door hun andere leeftijdsgenoten die dat niet kunnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
zo lang het maar niet gevaarlijk is geen probleem mee. Je moet toch wat op je oude dag, die geraniums zijn na 2 jaar staren ook niet zo interessant meer
Eens is.quote:
dan je nog aardig kalm gebleven dat zou ik niet kunnenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kopen ze maar nieuwe. Er zullen er vast een paar zijn die normaal kunnen rijden, maar die worden overschaduwd door hun andere leeftijdsgenoten die dat niet kunnen.
Enkele voorbeelden:
1. Vlakbij de supermarkt staat ineens een auto stil, midden op de weg. Goed, ik wacht wel, al kon er niemand meer langs. Vervolgens gaat de auto met een slakkengang 50 meter verderop staan met hetzelfde resultaat. En dit herhaalde zich nog 3-4x. Toen ik een keer claxonneerde keek de man om en echt, boos kijken had hij op geoefend al die tijd
2. Ik wilde parkeren op een normaal parkeerterrein. Er waren twee plekken vrij, en voor mij reed een auto die dat ook had gezien. Ik denk, prima, kan ik daar naast gaan staan. Dus niet, want ze parkeerde de auto zo dat die de twee plekken besloeg. Toen ze uitstapte en ik er op een rustige toon wat van zei, moest ik mijn mond houden anders zou ze haar man wel even roepen en liep boos weg.
3. Op een doorgaande weg waar 100 gereden kan worden moest ik vol in de ankers omdat opa en oma het nodig vonden om van 80 ineens terug te gaan naar 50 om foto's te maken vanuit de auto naar de koeien in de wei. Tja, dan ben ik lichtelijk geïrriteerd en claxonneer ik een keer om ze erop te wijzen dat ze door moeten rijden. Deden ze ook en toevallig stonden ze naast me bij het stoplicht. Hij deed zijn raam open en ik kreeg me toch een uitbrander dat ik gevaarlijk bezig was () en geen respect had voor ouderen. Ik knikte vriendelijk en vertelde hem dat hij de verkeersregels nog eens door mocht lezen.
Ik kan dat vrij goed om een of andere reden. Daarna ben ik wel even ziedend maar dat weten zij nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan je nog aardig kalm gebleven dat zou ik niet kunnen
Goedemiddag.quote:
En proost!quote:
Veel van die malloten lappen regels bewust aan hun laars. Dan haalt zo'n test ook niks uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij zou het beter zijn als iedereen om de 10 jaar een kleine testrit moet uitvoeren voordat het rijbewijs verlengd wordt...er zijn zoveel malloten op de weg.
Je hebt een punt. Aso's haal je er niet mee uit. Mensen die het echt niet kunnen wel. En mensen die de regels niet kennen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel van die malloten lappen regels bewust aan hun laars. Dan haalt zo'n test ook niks uit.
Mijn opa heeft recentelijk weer zo'n test gehad - en gehaald. Geheel onverantwoord want hij is echt geen veilige bestuurder. Stok doof, reactievermogen vast ook niet je-van-het en hij vindt het eng om te rijden, doet het zelden. Hij kan voor zijn eigen veiligheid beter met de fiets gaan.
Werk ze!quote:
Aso's moeten anders aangepakt worden. Hoe, dat weet niemand lijkt het.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Aso's haal je er niet mee uit. Mensen die het echt niet kunnen wel. En mensen die de regels niet kennen.
Rijbewijs door de versnipperaar. "Rij maar opnieuw af"quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werk ze!
[..]
Aso's moeten anders aangepakt worden. Hoe, dat weet niemand lijkt het.
quote:
Ben ik wel een voorstander van ja. Als iemand langdurig zich misdraagt dan kan zoiets best. Als boetes niet meer helpen dan maar iets anders. Want boetes dragen mijns inziens niet bij aan de bevordering van de verkeersveiligheid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rijbewijs door de versnipperaar. "Rij maar opnieuw af"
Boetes helpen geen flikker, omdat degene die ze vaak ontvangen ze als 'vaste lasten' zien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik wel een voorstander van ja. Als iemand langdurig zich misdraagt dan kan zoiets best. Als boetes niet meer helpen dan maar iets anders. Want boetes dragen mijns inziens niet bij aan de bevordering van de verkeersveiligheid.
Precies dat. De maatschappij verhardt zeggen ze dan, maar diegenen die de maatschappij moeten controleren juist nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boetes helpen geen flikker, omdat degene die ze vaak ontvangen ze als 'vaste lasten' zien.
En boetes laten afhangen van de waarde van de auto of het inkomen van de bestuurder?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. De maatschappij verhardt zeggen ze dan, maar diegenen die de maatschappij moeten controleren juist niet
Inkomensafhankelijk? Op zich een goede optie, al was daar wel een hoop gedoe over.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En boetes laten afhangen van de waarde van de auto of het inkomen van de bestuurder?
Lijkt me weer een hoop gezeik opleveren wegens privacy EN ook voor mensen met een wisselend inkomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inkomensafhankelijk? Op zich een goede optie, al was daar wel een hoop gedoe over.
Yup. Al kunnen ze dan wel die achterlijke kinderen die een flinke BMW rijden aanpakkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lijkt me weer een hoop gezeik opleveren wegens privacy EN ook voor mensen met een wisselend inkomen.
dat doen ze toch al in zwitserland?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En boetes laten afhangen van de waarde van de auto of het inkomen van de bestuurder?
Dus boete afhankelijk van de cataloguswaarde van de auto?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Al kunnen ze dan wel die achterlijke kinderen die een flinke BMW rijden aanpakken
Ik dacht Noorwegen, maar weet het niet zeker...quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doen ze toch al in zwitserland?
Dat is ook een goeie jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus boete afhankelijk van de cataloguswaarde van de auto?
Ja, dat wil ik ook. Laatst voor 6 te hard 41 af kunnen tikkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dikke auto = dikke boete.
En ik betaal 3,50 als ik 10 km te hard rij.
ooow okequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht Noorwegen, maar weet het niet zeker...
Google zegt: Finland
aah oke want ik kon me een nieuwsbericht hier herinneren wat daar over ging vandaarquote:
Wat zouden we zijn zonder google??quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke want ik kon me een nieuwsbericht hier herinneren wat daar over ging vandaar
mwah dan kom ik ook nog wel een aardig eind met oa wikipediaquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat zouden we zijn zonder google??
Dat laatste is fair. Dat eerste niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De vraag is of het echt fair is. Een overtreding van iemand die werkloos is, is minder erg dan iemand die zich al scheel betaalt aan belasting?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is fair. Dat eerste niet.
Nee, niet minder erg. Maar een rijk persoon raak je niet met een boete van 50 euro. Terwijl dat bedrag voor iemand met een minimum inkomen heel erg veel is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De vraag is of het echt fair is. Een overtreding van iemand die werkloos is, is minder erg dan iemand die zich al scheel betaalt aan belasting?
Je krijgt wel een soort van klassenjustitie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet minder erg. Maar een rijk persoon raak je niet met een boete van 50 euro. Terwijl dat bedrag voor iemand met een minimum inkomen heel erg veel is.
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je krijgt wel een soort van klassenjustitie.
Dagwaarde dan misschien??quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus boete afhankelijk van de cataloguswaarde van de auto?
Directeur van Nokia toch? Die kreeg een ton boete oid bij een snelheidsovertredingquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke want ik kon me een nieuwsbericht hier herinneren wat daar over ging vandaar
mja kan wel is al een hele tijd geleden dat ik het gelezen hadquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Directeur van Nokia toch? Die kreeg een ton boete oid bij een snelheidsovertreding
Ik heb er nu al een rommelende maag doorquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Ik maak bulgur met geroosterde groenten. Dat komt niet in de buurt van pizza.
Ik ook niet. Maar ik moet toch watquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Was het dan toch wel leuk?
Ik ben nog nooit alleen naar een kroeg gegaan.
Komen vast wel wat kerels een praatje met je maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik moet toch wat.
Pssssst, maisje maisje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komen vast wel wat kerels een praatje met je maken.
Hebben ze die daar ook?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Pssssst, maisje maisje.
Oh nee.
Psssst, meiske, meiske.
Wie weetquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komen vast wel wat kerels een praatje met je maken.
Oh wacht, ik dacht dat je al was gegaan. Maar je gaat komende zaterdag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zaterdag. Me too, het is een café met eetgelegenheid. Dus heel gek is het niet om er alleen te zitten, haha.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je al was gegaan. Maar je gaat komende zaterdag.nou veel plezier, ben benieuwd hoe het is.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben courgette aan het grillen. Veel te lekker.Ik hou totaal niet van courgette, maar vanaf de gril is het heerlijk.
Dat is er nu al.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je krijgt wel een soort van klassenjustitie.
Dat klinkt wel heel sneu. Geen fokkers die mee willen? Is dat dat biercafe?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een rommelende maag door.
Ik heb besloten zaterdag heel Remy alleen naar een plaatselijk café te gaan.
Ach, waarom? Vroeger moest het ook zo. En niet gevraagd en ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sneu. Geen fokkers die mee willen? Is dat dat biercafe?
Ik doelde op dat Remy-deel, Remy was wel heel sneu alleen. Toch jammer dat ik zaterdag al wat gepland heb, Belgisch bier is immers altijd goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Vroeger moest het ook zo. En niet gevraagd en ja.
Bierquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Vroeger moest het ook zo. En niet gevraagd en ja.
Ooh, zoquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doelde op dat Remy-deel, Remy was wel heel sneu alleen. Toch jammer dat ik zaterdag al wat gepland heb, Belgisch bier is immers altijd goed.
als je dan maar niet een examen moet doen zoals je eerste, gewoon een korte test.quote:
Klopt.quote:
Ik heb net zuurkool opquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
Pfff, zo de auto maar eens in voor pizza.
Oh, dat is ook lekkerquote:
Nog nooit op maar dat klinkt niet slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook lekker. Vooral opgebakken op een wit bolletje, uienringen erbij en een klodder ketchup
.
To die forquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog nooit op maar dat klinkt niet slecht.
Of snel roerbakken en serveren met gegrilde zalm, grofgemalen peper en cherrytomaatjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook lekker. Vooral opgebakken op een wit bolletje, uienringen erbij en een klodder ketchup
.
Ik heb honger/trekquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of snel roerbakken en serveren met gegrilde zalm, grofgemalen peper en cherrytomaatjes
Koken dan maar he?quote:
Kom dan gewoon hierquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze vrouw weetquote:
Verneuk de zuurkool evenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of snel roerbakken en serveren met gegrilde zalm, grofgemalen peper en cherrytomaatjes
quote:
Gatverdamme.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn quattro formaggi met extra Emmentaler.
En dat heb ik in Putte welquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen zekerheid voor aangenaam gezelschap.
Curry is altijd lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
Zo, mijn eten is ook klaar. Curry dit keer.
Dat is nooit een misplaatst gerecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Ik maak bulgur met geroosterde groenten. Dat komt niet in de buurt van pizza.
En je zit te Fok!ken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |